Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O jei dėl tų kelių šimtų metrų važiavimo laikas pailgėja penktadaliu, trečdaliu ar dar kažkiek?
    Gal ne dėl to ginčijames?

    Kurioje vietoje įsivaizduoji požemines atkarpas?
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      Nuo stoties iki dešiniojo Neries kranto. Nors greito judėjimo Kalvarijų g. atkarpoje nuo Konstitucijos pr. iki Ozo/Kareivių g. irgi nelabai įsivaizduoju, ir gatvė gan siaura bei su dideliu eismu ir sankryžos prie Žalgirio g ir Ozo/Kareivių judrios. Jei būtų toks variantas padarytas, kuris aprašytas maxo pateiktame straipsnyje viskas ok būtų. Išneria prie Žaliojo tilto stotelės, paskui prie turgaus ir t.t. sankryžas viršuje palikdamas.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Pažiūrėkite ką radau:
        "Suprasdami Jūsų nuogastavimus, kad antžeminis modernus tramvajus nepasieks didelio greičio dėl Jūsų pastabose minimų priežasčių, nei Lietuvos, nei užsienio ekspertai (šiuo metų - prancūzai, anksčiau-anglai) nesiūlo šios transporto priemonės miesto centre įrenginėti po žeme.
        Jau anksčiau ruošti greitojo tramvajaus įvedimo Vilniuje projektiniai siūlymai (kuriuose trasos centre buvo ir po žeme) parodė, kad šis projektas yra sunkiai ekonomiškai atsiperkantis, todėl šiame darbe ieškoma varianto, kuris būtų pakankamai realus ir galėtų pritraukti investitorius. Šiuo metu vykdoma detalesnė trasų techninė ir ekonominė analizė, kuri parodys, ar ši siūloma transporto priemonė yra priimtina Vilniui.

        Pagarbiai,
        SĮ “Vilniaus planas” projekto vadovas Vidualdas Valeika"
        citata iš http://www.vilnius.lt/TRAMVAJUS/02032100011.html

        ir dar viena "džiugi" citata :
        Atsižvelgiant į esamus ir prognozuojamus keleivių srautus, įrodyta, kad miestui tikrai nebus reikalinga didelių pervežimų pajėgumų transporto rūšis, kaip metropolitenas ar į jį panaši transporto rūšis. Mūsų projektavimo užduotyje planuojama transporto rūšis yra jau fiksuota t.y. tramvajus

        Comment


          Taj jej nebus dideliu srautu, taj gal palikim autikus ir trulikus... o gal ir ju atsisakykim... Juk Vln tox mazas miestas... D

          Comment


            Šiandien ir K. Masiulis LR priede "Sostinė" postringauja apie tramvajaus blogybes bei metro. Anot jo, jei laimės rinkimus surengs Vilniuje referendumą šiuo klausimu ir kaip gyventojai nuspręs tokį transportą ir turėsim. Pažiūrėsim kaip čia bus.

            Comment


              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
              Šiandien ir K. Masiulis LR priede "Sostinė" postringauja apie tramvajaus blogybes bei metro. Anot jo, jei laimės rinkimus surengs Vilniuje referendumą šiuo klausimu ir kaip gyventojai nuspręs tokį transportą ir turėsim. Pažiūrėsim kaip čia bus.

              Jėga, turim unikalią galimybę grįžti prie kokios nors ten pirminės galimybių studijos etapo. Visie čia tokie suaugę, o vis dar pasakom tiki.

              Comment


                Parašė balietis Rodyti pranešimą
                Jėga, turim unikalią galimybę grįžti prie kokios nors ten pirminės galimybių studijos etapo. Visie čia tokie suaugę, o vis dar pasakom tiki.
                Ką turi omeny? Kas pasakom tiki?

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  Ką turi omeny? Kas pasakom tiki?

                  Nu dėl viso šito metro reikalo. Vienos UAB direktorius pasakė, kad metro kainuos tiek pat, kiek tramvajus, ir visi staiga patikėjo. Čia tik vienas aspektas. Dar prisiminkite, kokį triukšmą archeologai, paveldosaugininkai ir šiaip geri žmonės kėlė dėl požeminių garažų po Gedimino prospektu, o čia svaigstama apie tunelį nuo Žaliojo tilto iki stoties. Nu dar toksai dalykas, kad tramvajaus projektas jau lyg ir nemažai pažengęs (man taip atrodo), o čia viskas nuo nulio būtų. Būsiu labai laimingas, jei padarys tokį tramvajų, kokį žada (kur žalia šviesa sankryžose visada užsidega).

                  Comment


                    Metro tunelis ne tas pats kas garažo kasimas, ne vienam Europos mieste buvo pravesti tuneliai po senamiesčiu. Jie eina giliai ir didžiausios problemos būtų su stotimis, o ne tuneliais.
                    Bet kokiu atveju Vilniuje metro nebus.

                    Comment


                      Parašė balietis Rodyti pranešimą
                      Nu dėl viso šito metro reikalo. Vienos UAB direktorius pasakė, kad metro kainuos tiek pat, kiek tramvajus, ir visi staiga patikėjo. Čia tik vienas aspektas. Dar prisiminkite, kokį triukšmą archeologai, paveldosaugininkai ir šiaip geri žmonės kėlė dėl požeminių garažų po Gedimino prospektu, o čia svaigstama apie tunelį nuo Žaliojo tilto iki stoties. Nu dar toksai dalykas, kad tramvajaus projektas jau lyg ir nemažai pažengęs (man taip atrodo), o čia viskas nuo nulio būtų. Būsiu labai laimingas, jei padarys tokį tramvajų, kokį žada (kur žalia šviesa sankryžose visada užsidega).
                      Kiek pažengęs tramvajaus projektas sunku spręst. Visgi tai projektas reikalaujantis labai didelių investicijų. Ir tokiam tramvajui koks dabar yra planuojamas asmeniškai Nepritariu.

                      Comment


                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                        Nu dėl viso šito metro reikalo. Vienos UAB direktorius pasakė, kad metro kainuos tiek pat, kiek tramvajus, ir visi staiga patikėjo. Čia tik vienas aspektas. Dar prisiminkite, kokį triukšmą archeologai, paveldosaugininkai ir šiaip geri žmonės kėlė dėl požeminių garažų po Gedimino prospektu, o čia svaigstama apie tunelį nuo Žaliojo tilto iki stoties. Nu dar toksai dalykas, kad tramvajaus projektas jau lyg ir nemažai pažengęs (man taip atrodo), o čia viskas nuo nulio būtų. Būsiu labai laimingas, jei padarys tokį tramvajų, kokį žada (kur žalia šviesa sankryžose visada užsidega).
                        Čia tu labai klysti. Archeologai labiausiai turėtų nepritarti tramvajui ar metro-tramvajui. Manai, kad trmvajui bėgius panašiai tiesia kaip asfaltą kloją? Nieko panašaus. prieš klojant bėgius visos trasos vietoje bus iškastos absoliučiai visos komunikacijos, perkeltos į kitą vietą, iškastas gilus griovys, išbetonuotas, o po to ant šio betono bus daroma danga ant kurios klojami bėgiai.

                        Taigi archeologiniu požiūriu tikras metro yra geriausiai senamiesčio kultūriniam sluoksniui, tik įėjimų-išėjimų iš stočių vietose tas sluoksnis būtų suardytas.
                        Parašas :)

                        Comment


                          Archeologinių kasinėjimų metu visas kultūrinis sluoksnis suardomas, permaišomos žemės. Svarbu rasti radinį ir užfiksuoti tikslią jo radimo vietą.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Čia nelabai į temą, bet tiesiant metro Stambule buvo atrasta labai daug įdomių archeologinių dalykų.
                            O dėl Vilniaus tai tik viena noriu palinkėti: kad nenusipigintų ir eilinį kartą kokio š. nepridarytų, tada ateity būtų dar brangiau ką nors keisti ar taisyti.
                            beg, borrow and steal

                            Comment


                              as 100% uz!

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Archeologinių kasinėjimų metu visas kultūrinis sluoksnis suardomas, permaišomos žemės. Svarbu rasti radinį ir užfiksuoti tikslią jo radimo vietą.
                                Kultūrinis sluoksnis po gatvėmis ir taip jau šimtus kartų permaišytas, tad jau kažin ko ir nebesuardytum.

                                Comment


                                  Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                                  Manau kad Vilnius dar per mažas miestas kad turėtų metro.
                                  Dar karta pakartosiu kazkurio faktus, kad Vilniaus plotas yra >400km2 . O tai tiek pat ,kiek Vienoje ir beveik tiek , kiek uzima Varsuva. Gyventoju tikrai dauges, statomi daugiabuciai, kuriamos ivairios darbo vietos, zmones keliauja is vieno miesto galo i kita. Be to, pramones rajonas yra pietineje miesto dalyje, vaziuojant i Kauna( jei neklystu ) , o daugiabuciai pleciasi siaurineje dalyje, vaziuojant i Panevezi. Taigi, zmonems reikia nukakti per visa miesta i darba ar pan. Metro issprestu sias problemas. Be to, tai nera itin brangu kaip visi galvoja.
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    Man atrodo Lašas, sakydamas, jog Vilnius per mažas, kad turėtų metropoliteną, turėjo omeny, kad jis per mažas gyventojų skaičiumi. Varšuva, Viena - jie gyventojų turi daugiau nei Vilnius. O be to, metro yra klaikiai brangu ir kažin ar mes galim sau tą leisti. Gal užteks tramvajaus?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Metro yra klaikiai brangu ir kažin ar mes galim sau tą leisti. Gal užteks tramvajaus?
                                      Manau daugybę kartų diskutuotas metro/tramvajaus variantas yra geriausias. Jei ir to negalime sau leisti, tuomet klausimas ar išvis reikėtų pradėti tokį projektą. Jei daryt, tai taip, kad nereikėtų gailėtis Bet turbūt susiveržę diržus galėtume tai įgyvendinti.
                                      Paskutinis taisė ; 2006.12.29, 17:40.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        Metro statyba užtruktų ilgiau nei tramvajaus... Na tas omnitramvajus gal ir nieko... Nežinau, ne vilnietis esu - Jūs žinot geriau ko reikia...
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Nežinau, ne vilnietis esu - Jūs žinot geriau ko reikia...
                                          Kai kuriems dalykams suprasti nebūtina būti vilniečiu Na, arba bent jau nuomonei pareikšti
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X