tai kad, žinok, Rentinys.. bet VŠĮ žinoma tam sukurta buvo, kad siurbti pinigus ir susimažinti nuosavus įdėjimus į stumimą..
O visi "metro sąjūdžio" idiotai kad melstusi rentiniui (panašiai kaip pagonys meldėsi į akmenį)
P.S. Gėdą daro žodžiui "Sąjūdis", kuris traukė mus iš SSRS, o "metro sąjūdis" matyt trauks pinigus iš mokesčių mokėtojų
P.P.S Kaip patys skelbia, pas juos jau yra 6000 narių (netikėjau, kad Lietuvoj tiek daug idiotų, čia beveik tas pats, kas po 1-ą metroidiotą 10 kv. km. plote)
Vilnius garsus trim dalykais -
pinigu taskymusi pries Lietuvos tukstantmeti.
vis neprasidedancia geju ar tai demonstracija, ar tai revoliucija.
metro - vaiduokliu, vis isnyranciu is "Rentinio".
galvojau kad del palaikanciu ideja buvo uzrakinta tema. dabar atrodo kad klydau.
Jeigu yra galimybe tokia sitame forume turiu pasiulyma administratoriams: gal butu galima padeti kaikuriems forumieciams, besipiktinantiems sia tema? Na pavyzdziui kad jie nematytu sios temos arba kad negaletu cia rasyti?
galvojau kad del palaikanciu ideja buvo uzrakinta tema. dabar atrodo kad klydau.
Jeigu yra galimybe tokia sitame forume turiu pasiulyma administratoriams: gal butu galima padeti kaikuriems forumieciams, besipiktinantiems sia tema? Na pavyzdziui kad jie nematytu sios temos arba kad negaletu cia rasyti?
Čia ne metrofobija, o valstybinių pinigų išmetimo į balą fobija
Dabar madinga šitą turėti. Klausykit, jeigu kažkam iš metro šalininkų, po geros naktelės, ant peties nusileis gnomas, duos 600 milijonų,o jūs juos nutarsite duoti Rentiniui, kad jis padarytų tą metro - manau, kad retas būtų prieš. Dabar čia tėra pinigų kaulyjimas iš jau ir taip skęstančios valstybės. Jie nedavė kelių papildomų milijonų, kad VEKS būtų tokia, kokia planuota, ir pakeltų Lietuvos įvaizdį Europoje ir visame pasaulyje. Kodėl jie turėtų duoti kosmine sumą projektui, kuris bus skirtas tik vienam miestui, o ir dabar dar ne toks mirtinai ir reikalingas?
Šiaip šiandien kažkodėl pamasčiau apie Vilniaus metro, bet ne vien iš negatyviosios pusės, pradėjau galvot, kur jis tikrai būtų reikalingas ir ar jis tikrai toks reikalingas? Visų pirma mano priešiškumas Vilniaus metropolitenui sumažėtų iš karto, jeigu metro studiją atliktų rimti specialistai, o ne rentinio ir ko samdomi transporto idiotai. Juk A. Zuokui esant meru, tramvajaus studija atliko rimti specialistai (SYSTRA), jų pasiūlytos linijos nebuvo iš oro nupieštos (pas rentinį tai tikrai iš oro), taip pat jie nebūtinai turėjo pasiūlyti tramvajų, galbūt būtų pasiūlę ir metro, bet atliko rimtą studiją, padarė neblogą analizę ir paskelbė savo išvadas: kad Vilniuj tinka tramvajus.
Vilniaus tramvajus nebūtinai turėjo būti paprastas tramvajus, Pylimo gatvėje nuo Žaliojo tilto žiedo iki stoties jį planavo pakišti po žeme arba Pylimo gatvę vėliau atiduot tik pėstiesiems, taigi gaunasi kaip ir metrotramvajus
Rentinys kiša savo mintį, kad yra daugybę netgi mažesnių miestų už Vilnių, kurie turi metro, bet aš į šitą teiginį pažvelgsiu truputį iš kitos pusės:
Paimkime kaimynus lenkus: pas juos metropolitenas yra tik Varšuvoj, bet Varšuva kaip urbanizuota vietovė ar aglomeracija nėra didžiausia Lenkijoje, yra Katovicų regionas, ten kalnakasių miestai vienas prie kito, tame regione gyvena beveik 3 mln. lenkų, bet ten metropoliteno nėra, priešingai, niekas net negalvojo jo ten statyt, pirmenybę atiduoda greitiesiems tramvajams
Kitas pavyzdys: Gdanskas ir Gdynė su Sopotu
Palei jūrą nusidriekusi vietovė gal netgi būtų visai tinkama metropolitenui, bet ten yra išvystytas geležinkelis ir to pilnai užtenka
Toliau - Lodzė. Šio miesto gyventojų skaičius jau keletą dešimtmečių svyruoja arti "pavojingos" 1 mln. gyventojų ribos , be to nereikia pamiršti, kad Lodzė turi gana stambius priemiesčius (Lietuvoj jie miestais taptų, ir nemažais), bet ten situacija ta pati: prioritetai atiduodami tramvajui
Paskutinis pavyzdys: Krokuva
Šis miestas šiemet atidarė požeminę greitųjų tramvajų atkarpą su 3 požeminėmis stotimis ir planuoja vystyti ją toliau
Ir pabaigai: Panašus į Vilnių dydžio miestas yra Poznanė, bet jie neprisigalvoja nesąmonių, bet mato realybę ir prioritetus atiduoda paprastų tramvajų linijų perstatymui į greitųjų tramvajų
Taigi jeigu net lenkai išskyrus Varšuvoj, nestato naujų metropoliteno linijų, tai mums jos bus reikalingos tada, kai Lietuvos astronautai įžengs į mėnulį
Daily ridership 67,000
Currently operating on a 22.4 miles of rail line, it is Florida's sole metro system.
Due to South Florida's high water table, the entire system is elevated or at-grade, with the exception of the Orange Line's Airport station, which will be underground.
Vėlgi, primenu, kad Vilniaus miesto paros keleivių skaičius yra bent jau pusė milijono (oficialiai virš 800 000), ir nors galbūt nesame tiek turtingi kiek šis 66 proc. ispanų imigrantų gyvenamas miestas, verta susimąstyti
Prancūzai, ispanai siūlė tramvajų arba metro - tramvajų, o mūsų "specialistams" (jeigu Lietuvoje yra bent vienas) kažkodėl jų idėjos netinka. Manau, jeigu tie metro arba tramvajaus projektai būtų žmonių labui, tai seniai būtų pradėti realūs darbai (tiesiami bėgiai ir t.t.).
Prancūzai, ispanai siūlė tramvajų arba metro - tramvajų, o mūsų "specialistams" (jeigu Lietuvoje yra bent vienas) kažkodėl jų idėjos netinka. Manau, jeigu tie metro arba tramvajaus projektai būtų žmonių labui, tai seniai būtų pradėti realūs darbai (tiesiami bėgiai ir t.t.).
Tramvajus jau buvo beveik pradėtas, bet atėjo kita valdžia į miestą ir sunaikino beveik visus oponentų projektus, sukiršino ir apkvailino žmones, prasiskolino dar labiau, o naudos nebuvo beveik jokios, kas liko iš Imbraso - tai nebaigtas nacionalinis stadionas ir rentinio ir Co gerbėjai
Tramvajus jau buvo beveik pradėtas, bet atėjo kita valdžia į miestą ir sunaikino beveik visus oponentų projektus, sukiršino ir apkvailino žmones, prasiskolino dar labiau, o naudos nebuvo beveik jokios, kas liko iš Imbraso - tai nebaigtas nacionalinis stadionas, daugiau nieko
Visi politikai nori būti "teisūs".
Hmm, įdomu, kodėl klaipėdoje taip nepradėti darbai? Kažkodėl labai gerai įsiminiau, kaip buvo žadama, kad tramvajus miesto gatvėmis riedės jau 2009 metais. (atsiprašau už O.T.)
Visi politikai nori būti "teisūs".
Hmm, įdomu, kodėl klaipėdoje taip nepradėti darbai? Kažkodėl labai gerai įsiminiau, kaip buvo žadama, kad tramvajus miesto gatvėmis riedės jau 2009 metais. (atsiprašau už O.T.)
Prancūzai, ispanai siūlė tramvajų arba metro - tramvajų, o mūsų "specialistams" (jeigu Lietuvoje yra bent vienas) kažkodėl jų idėjos netinka. Manau, jeigu tie metro arba tramvajaus projektai būtų žmonių labui, tai seniai būtų pradėti realūs darbai (tiesiami bėgiai ir t.t.).
Mažiau tokių "specialistų" reik klausyt ir gyvenimas taps geresnis. net neįsivaiduoju, iš kokių kaimų tokių pridygsta ir daro propagandą Rentiniui. Todėl, kokie "specialistai" - toks ir darbas.
P.S. Asmeniškai aš nieko prieš metro vilniuje ir tikrai kadanors norėčiau juo pralėkt. Bet aš noriu, kad viskas būtų daroma be nesamonių, su tikrai rimtais specialistais. Tebūnie ir ne metro, jei TIKRI specialistai įrodys, kad mums jo dar nereikia.
Hmm, vietiniame laikraštye skaičiau, kad 2009
Na, esmė, kad situacija panaši - tiek vilniečiams, tiek klaipėdiečiams žadama nauja, superefektyvi, superekelogiška ir t.t. transporto priemonė, kuri niekaip neįgauna materialaus pavidalo. Ko gero, tokių dar niekas nesukūrė
Mažiau tokių "specialistų" reik klausyt ir gyvenimas taps geresnis. net neįsivaiduoju, iš kokių kaimų tokių pridygsta ir daro propagandą Rentiniui. Todėl, kokie "specialistai" - toks ir darbas.
P.S. Asmeniškai aš nieko prieš metro vilniuje ir tikrai kadanors norėčiau juo pralėkt. Bet aš noriu, kad viskas būtų daroma be nesamonių, su tikrai rimtais specialistais. Tebūnie ir ne metro, jei TIKRI specialistai įrodys, kad mums jo dar nereikia.
Niekas tų "Rentinio" "specialistų", manau, neklauso, tik keista, kad neatsižvelgiama į užsienio specialistų nuomonę, kurie nepataria diegti metro sistemos sostinėje. Žinoma, gerai bus, jeigu Vilniuje važinės metro, tik neaišku kada..
Planai visada atsilieka nuo tikrovės.
Vilniuje tramvajus su požeminėmis atkarpomis turėjo riedėti 1980 ar bent jau 1990, kaune iki 2000 turėjo būti analogiška transporto priemonė, klaipėdoje elektrinis transportas...
Galit nesutikti su manim, bet manau bent 3 ar 4 kilometrai turi būti po žeme, o kaip pavadinsit- jūsų reikalas. Patinka terminas tramvajus? Tebūnie, bet tik jau ne antžeminis.. atkarpoje žaliaisis tiltas- stotis
Comment