Nuo stoties iki dešiniojo Neries kranto. Nors greito judėjimo Kalvarijų g. atkarpoje nuo Konstitucijos pr. iki Ozo/Kareivių g. irgi nelabai įsivaizduoju, ir gatvė gan siaura bei su dideliu eismu ir sankryžos prie Žalgirio g ir Ozo/Kareivių judrios. Jei būtų toks variantas padarytas, kuris aprašytas maxo pateiktame straipsnyje viskas ok būtų. Išneria prie Žaliojo tilto stotelės, paskui prie turgaus ir t.t. sankryžas viršuje palikdamas.
"Suprasdami Jūsų nuogastavimus, kad antžeminis modernus tramvajus nepasieks didelio greičio dėl Jūsų pastabose minimų priežasčių, nei Lietuvos, nei užsienio ekspertai (šiuo metų - prancūzai, anksčiau-anglai) nesiūlo šios transporto priemonės miesto centre įrenginėti po žeme.
Jau anksčiau ruošti greitojo tramvajaus įvedimo Vilniuje projektiniai siūlymai (kuriuose trasos centre buvo ir po žeme) parodė, kad šis projektas yra sunkiai ekonomiškai atsiperkantis, todėl šiame darbe ieškoma varianto, kuris būtų pakankamai realus ir galėtų pritraukti investitorius. Šiuo metu vykdoma detalesnė trasų techninė ir ekonominė analizė, kuri parodys, ar ši siūloma transporto priemonė yra priimtina Vilniui.
Pagarbiai,
SĮ “Vilniaus planas” projekto vadovas Vidualdas Valeika"
Atsižvelgiant į esamus ir prognozuojamus keleivių srautus, įrodyta, kad miestui tikrai nebus reikalinga didelių pervežimų pajėgumų transporto rūšis, kaip metropolitenas ar į jį panaši transporto rūšis. Mūsų projektavimo užduotyje planuojama transporto rūšis yra jau fiksuota t.y. tramvajus
Šiandien ir K. Masiulis LR priede "Sostinė" postringauja apie tramvajaus blogybes bei metro. Anot jo, jei laimės rinkimus surengs Vilniuje referendumą šiuo klausimu ir kaip gyventojai nuspręs tokį transportą ir turėsim. Pažiūrėsim kaip čia bus.
Šiandien ir K. Masiulis LR priede "Sostinė" postringauja apie tramvajaus blogybes bei metro. Anot jo, jei laimės rinkimus surengs Vilniuje referendumą šiuo klausimu ir kaip gyventojai nuspręs tokį transportą ir turėsim. Pažiūrėsim kaip čia bus.
Jėga, turim unikalią galimybę grįžti prie kokios nors ten pirminės galimybių studijos etapo. Visie čia tokie suaugę, o vis dar pasakom tiki.
Nu dėl viso šito metro reikalo. Vienos UAB direktorius pasakė, kad metro kainuos tiek pat, kiek tramvajus, ir visi staiga patikėjo. Čia tik vienas aspektas. Dar prisiminkite, kokį triukšmą archeologai, paveldosaugininkai ir šiaip geri žmonės kėlė dėl požeminių garažų po Gedimino prospektu, o čia svaigstama apie tunelį nuo Žaliojo tilto iki stoties. Nu dar toksai dalykas, kad tramvajaus projektas jau lyg ir nemažai pažengęs (man taip atrodo), o čia viskas nuo nulio būtų. Būsiu labai laimingas, jei padarys tokį tramvajų, kokį žada (kur žalia šviesa sankryžose visada užsidega).
Metro tunelis ne tas pats kas garažo kasimas, ne vienam Europos mieste buvo pravesti tuneliai po senamiesčiu. Jie eina giliai ir didžiausios problemos būtų su stotimis, o ne tuneliais.
Bet kokiu atveju Vilniuje metro nebus.
Nu dėl viso šito metro reikalo. Vienos UAB direktorius pasakė, kad metro kainuos tiek pat, kiek tramvajus, ir visi staiga patikėjo. Čia tik vienas aspektas. Dar prisiminkite, kokį triukšmą archeologai, paveldosaugininkai ir šiaip geri žmonės kėlė dėl požeminių garažų po Gedimino prospektu, o čia svaigstama apie tunelį nuo Žaliojo tilto iki stoties. Nu dar toksai dalykas, kad tramvajaus projektas jau lyg ir nemažai pažengęs (man taip atrodo), o čia viskas nuo nulio būtų. Būsiu labai laimingas, jei padarys tokį tramvajų, kokį žada (kur žalia šviesa sankryžose visada užsidega).
Kiek pažengęs tramvajaus projektas sunku spręst. Visgi tai projektas reikalaujantis labai didelių investicijų. Ir tokiam tramvajui koks dabar yra planuojamas asmeniškai Nepritariu.
Nu dėl viso šito metro reikalo. Vienos UAB direktorius pasakė, kad metro kainuos tiek pat, kiek tramvajus, ir visi staiga patikėjo. Čia tik vienas aspektas. Dar prisiminkite, kokį triukšmą archeologai, paveldosaugininkai ir šiaip geri žmonės kėlė dėl požeminių garažų po Gedimino prospektu, o čia svaigstama apie tunelį nuo Žaliojo tilto iki stoties. Nu dar toksai dalykas, kad tramvajaus projektas jau lyg ir nemažai pažengęs (man taip atrodo), o čia viskas nuo nulio būtų. Būsiu labai laimingas, jei padarys tokį tramvajų, kokį žada (kur žalia šviesa sankryžose visada užsidega).
Čia tu labai klysti. Archeologai labiausiai turėtų nepritarti tramvajui ar metro-tramvajui. Manai, kad trmvajui bėgius panašiai tiesia kaip asfaltą kloją? Nieko panašaus. prieš klojant bėgius visos trasos vietoje bus iškastos absoliučiai visos komunikacijos, perkeltos į kitą vietą, iškastas gilus griovys, išbetonuotas, o po to ant šio betono bus daroma danga ant kurios klojami bėgiai.
Taigi archeologiniu požiūriu tikras metro yra geriausiai senamiesčio kultūriniam sluoksniui, tik įėjimų-išėjimų iš stočių vietose tas sluoksnis būtų suardytas.
Čia nelabai į temą, bet tiesiant metro Stambule buvo atrasta labai daug įdomių archeologinių dalykų.
O dėl Vilniaus tai tik viena noriu palinkėti: kad nenusipigintų ir eilinį kartą kokio š. nepridarytų, tada ateity būtų dar brangiau ką nors keisti ar taisyti.
Manau kad Vilnius dar per mažas miestas kad turėtų metro.
Dar karta pakartosiu kazkurio faktus, kad Vilniaus plotas yra >400km2 . O tai tiek pat ,kiek Vienoje ir beveik tiek , kiek uzima Varsuva. Gyventoju tikrai dauges, statomi daugiabuciai, kuriamos ivairios darbo vietos, zmones keliauja is vieno miesto galo i kita. Be to, pramones rajonas yra pietineje miesto dalyje, vaziuojant i Kauna( jei neklystu ) , o daugiabuciai pleciasi siaurineje dalyje, vaziuojant i Panevezi. Taigi, zmonems reikia nukakti per visa miesta i darba ar pan. Metro issprestu sias problemas. Be to, tai nera itin brangu kaip visi galvoja.
Man atrodo Lašas, sakydamas, jog Vilnius per mažas, kad turėtų metropoliteną, turėjo omeny, kad jis per mažas gyventojų skaičiumi. Varšuva, Viena - jie gyventojų turi daugiau nei Vilnius. O be to, metro yra klaikiai brangu ir kažin ar mes galim sau tą leisti. Gal užteks tramvajaus?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Metro yra klaikiai brangu ir kažin ar mes galim sau tą leisti. Gal užteks tramvajaus?
Manau daugybę kartų diskutuotas metro/tramvajaus variantas yra geriausias. Jei ir to negalime sau leisti, tuomet klausimas ar išvis reikėtų pradėti tokį projektą. Jei daryt, tai taip, kad nereikėtų gailėtis Bet turbūt susiveržę diržus galėtume tai įgyvendinti.
Comment