Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTas ir yra kad tos trasos nebutinai turi sutapti su gatvemis, o dazniausiai ir nesutampa. Be to pozeminiam transportui trasoje nereikia issipirkti zemes!
Tramvajaus trasos nesutampa su gatvemis:-)))) minties galiunas:-)) Gal paprasciausiai maisai tramvaju su metro ir todel susigalvoji visokius naujadarus : pozeminiai tramvajai:-))
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąCituojant Prancūzijos prezidentą Žaką Širaką, tamsta praradai gerą progą patylėti.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTramvajaus trasos nesutampa su gatvemis:-)))) minties galiunas:-)) Gal paprasciausiai maisai tramvaju su metro ir todel susigalvoji visokius naujadarus : pozeminiai tramvajai:-))
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2229
Beje tamsta esate forume savo melagingais teiginiais prisi*kes iki ausu. Mane stebina tamstos drasa po viso to svaistytis tokiais "minties galiunas:-))" ar panasiai.Paskutinis taisė evvt; 2009.03.23, 12:25.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTika pries kelis puslapius vienas is gudruoliu patalpino nuotrauka ir pavadino "Kazanes metro" pasiziurek atidziau, geras pavyzdys tavo pasakymui
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2229
Beje tamsta esate forume savo melagingais teiginiais prisi*kes iki ausu. Mane stebina tamstos drasa po viso to svaistytis tokiais "minties galiunas:-))" ar panasiai.
Tai panasiai kaip lektuvas-amfibija. Nei to ,nei kito iki galo gerai nedaro. Taip ir cia. Butu metro,bet paskui islenda i pavirsiu,uzima vieta ir panaikina visus metro privalumus. Nei zuvis,nei mesa.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąCia buvo ironija o ne tikras mano poziuris i Kauna ar bet kuri Lietuvos miesta
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąČia ironija visai nedvelkia - skiriasi miestų požiūris - vieni miestai per krizę taupo , o ne krizės metu viską daro taip kaip reikia, kiti - krizė ne krizė, taško pinigus i kairę ir į dešinę ir svaigsta apie kosmodromus vidurį miesto.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGhmmm... O kas sakė kad arena ir tiltai nereikalinga? Be to, kaip žinia, jos kaina po ilgų diskusijų krito beveik dvigubai, jei ne trigubai... Ne kurie miestai būtų statę ir be derėjimosi.
P.S. Nekurie miestai jau seniai pasistatė ne už miesto ar kitų miestų sąskaitą (kaip vienas miestas dabar statosi) ir gana nebrangiai, daug kartų pigiau nei vienas miestas dabar statosi visos Lietuvos sąskaita
Taip kad nereikia čia pradėti apie kosmodromus ir kitų miestų sąskaitas.Paskutinis taisė music; 2009.03.23, 13:41.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai panasiai kaip lektuvas-amfibija. Nei to ,nei kito iki galo gerai nedaro. Taip ir cia. Butu metro,bet paskui islenda i pavirsiu,uzima vieta ir panaikina visus metro privalumus. Nei zuvis,nei mesa.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai kas po velniu visa tai turi finansuoti? Pozeminiu aiksteliu ten ,keleta sen,ten vel kitaip....o kas mokes, gal pats? Tai jei neturi pinigu ir negali susimoketi,tai kokias pozemines aiskteles statai? Ar noretum ,kad cia visa lietuva tau sumestu pinigus nuostolingam projektui?
O dėl asmeniškumų tai, pvz.: man nereikia VT visai. Nei metro, nei tramvajaus, nei savaeigio šaligatvio, nei autobuso/troleibuso (gal taksi - bet su jais ir taip sutarsiu). Gal būt išėjęs į pensiją juo naudosiuos - gali į tai atsižvelgti planuotojai.
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTramvajaus trasos nesutampa su gatvemis:-)))) minties galiunas:-)) Gal paprasciausiai maisai tramvaju su metro ir todel susigalvoji visokius naujadarus : pozeminiai tramvajai:-))
Parašė praeivisTai koks pagal tave pakankamas? Kai stovi 2 penkiaauksciai ir uz ju magistraline gatve? Vel du penkiaauksciai ir vel gatve? Gal vilniuje siaures miestelyje mazai gatviu? istisai betonas ir asfaltas. Pas mus vieno lygio sankryzos neatitinka siu dienu reikalavimu ir susidaro kamsciai. Sviesoforu perejose idiotai pristate ( o ne viaduku) stabdanciu visur eisma. stai tos tikrosios problemos,o ne siauros gatves ar mazas ju tankis.Paskutinis taisė Sula; 2009.03.23, 14:16.
Comment
-
Na kad ir atgimstančių tramvajų puslapiuke galima matyti, kad dabar vengiama tiesti linijas važiuojamoje dalyje
http://www.mikesbuspages.com/tramsreturn.htm
Jeigu teko būti St.Peterburge, Karaliaučiuje, kai kuriuose Vokietijos miestuose, tai tikriausiai matėte XXa. pradžios tramvajaus linijas toli gražu nesutampančias su gatvėmis. Tik, gaila, kad daugelis jų apleista.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąNa ir puiku. Kaunui reikia arenos ir kelių tiltų prie jos privažiuoti, Vilniui- patogesnės, greitesnės susisiekimo sistemos, viešojo transporto. Kame problemos?
P.S. Nekurie miestai jau seniai pasistatė ne už miesto ar kitų miestų sąskaitą (kaip vienas miestas dabar statosi) ir gana nebrangiai, daug kartų pigiau nei vienas miestas dabar statosi visos Lietuvos sąskaita
Taip kad nereikia čia pradėti apie kosmodromus ir kitų miestų sąskaitas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalima būtų svarstyti visišką VT (valstybinio, savivaldybės) panaikinimą. Esant tokiam irracionaliam planavimui kaip mūsuose, būtų pats tas. Laisva rinka viską statytų į savas vietas.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąApskritai, kodėl jūs manote, kad tramvajaus (ar antžeminės metro) linijos turi būtinai sutapti su gatvių tinklu?
Tas metro ar tramvajus galėtų iškilti į paviršių, tik aišku vietoj žaliųjų juostų (kur kadaise ir buvo suplanuotas tramvajus).
Iš vis, kam naikinti esamą transportą įdiegus naują? Ypač jei vistiek nepadaugės norinčių naudotis VT? Tas tramvajus/metro/? pasigrobtų keleivių iš troleibusų/autobusų ir jų maršrutai būtų naikinami. Tai geriausia būtų pirma KIEKVIENOJ gatvėj, kur įmanoma, subraižyt A juostas, kitaip efektyvinti esamo viešojo transporto naudojimą ir nereikės jokių metro. O dabar stovi tam pačiam kamšty visi ir ką tu padarysi.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTema vadinasi metro statyba. matau, kad vienintelis metro šalininkų argumentas beliko menkinti kitaip manančius.O tai yra pralaimėjimo požymis. Manau, tuom šią diskusiją ir reikia baigti.
Apie pralaimėjimus. Tamstos argumentai buvo ne kartą paneigti, bet kadangi viskas jum yra aišku ir įrodyta, turit surinkęs visus faktus, siūlau pačiam pasiduoti ir daugiau šioje temoje nerašyti.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą...Tai geriausia būtų pirma KIEKVIENOJ gatvėj, kur įmanoma, subraižyt A juostas, kitaip efektyvinti esamo viešojo transporto naudojimą ir nereikės jokių metro. O dabar stovi tam pačiam kamšty visi ir ką tu padarysi.
Rezultatas butu panasus i tarybiniu metu planus isgriaut dali senamiescio, centro ir nutiest placias gatves.Paskutinis taisė evvt; 2009.03.23, 22:53.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąTikiuosi, čia ironiškai, nes pasirodė, kad kitaip..
Comment
-
O kam tas gatves platinti? Jūs vis teigiat, kad štai, Vilniaus regione gyvena xxx tūkstančių gyventojų ir vadinat juos potencialiais metro ar tramvajaus keleiviais. Logiškai mąstant, jei ta didžioji dalis naudosis netgi tais pačiais autobusais ir troleibusais (dabar esančiais + plėtra tinklo), važiuojančiais A juostomis, atskirtomis nuo kitų juostų, o centre 100 procentų pirmenybė prieš automobilį, tada apie kažkokius didelius pinigus tiek gatvių plėtrai, tiek metro statybai net kalbėti būtų neverta.N N N
Comment
Comment