Vilniaus rajono plotas 2129,15 km², Gyventojų (2007): 94 183 (6) + vilnius 600 000. Vilniaus apskritis Plotas 9 731 km² , Gyventojų skaičius 848 555.
Catania gi -užima 3,552 km². , gyventojų - ~1,8 mlj. Kas Jums, nemokate pralaimėti ar kaip?
Jūs atsilikęs?
Parašė wikipedia
The Metropolitan Area of Catania is formed by the Comune of Catania (298,257 inhabitants as of Dec. 2007)[2] and by 26 surrounding comuni[26] forming an urban belt (453,938 inhabitants as of Dec. 2007).[2] The total population of the Metropolitan Area of Catania is therefore 752,895.[2]
Parašė wikipedia
Catania (Italian: Provincia di Catania; Sicilian: Pruvincia di Catania) is a province in the autonomous island region of Sicily in Italy. Its capital is the city of Catania. It has an area of 3,552 km², and a total population of 1,073,881 (2005). There are 58 comunes (Italian: comuni) in the province
Gerbiami moderatoriai, gal pats laikas kažką daryti su šiuo troliu?
Taigi čia tokius skaičius pateikė Pangonis - na neteisingai parašė, ar tik nukopijavau. Patikslinu 3552 km². Esmė keičiasi? Ne. Vadinasi Catania metropolitenas mums ne pavyzdys. Sunku, oi sunku pralaimėti.
Ponuili, ar skaityti moki:
The Metropolitan Area of Catania has not to be confounded with the Province of Catania, a far broader area that counts 58 comuni and 1,081,915 inhabitants,[2] but which does not form an urban system with the city.
The total population of the Metropolitan Area of Catania is therefore 752,895
Viso kiek????
~ 1,8 mlj.
Lyginau tiek su Vilniaus rajonu, tiek ir su Vilniaus apskritimi. Kas čia trolis?
na va labai šaunu. Šiaip jau geriau būti kvailiu nei neturėti argumentų ir rėkti "metroooo vilniui duokit metrooo vilniui!". ir prieštaraujančius vadinti komunistų pakalikais, troliais, apkerpėjusiais kauniečiais ir pan. Mokinkitės diskusijų metų, vyrukai.
It is the capital of the eponymous province, and with 298,957 inhabitants[2] (752,895 in the Metropolitan Area)[2] it is the second-largest city on the island ?
Kas ir atitinka Catania komunijos dydį, kur yra Catania provincijos dalis.
Na taip, viskas tvarkoje, palyginimui pateikiau viso Catania regiono gyventų skaičių. Šalia buvo pateikta tiek Vilniaus rajono su miestu, tiek ir Vilniaus apskrities gyventojų skaičius. Čia kas nors buvo netaip? Lyginti negalima ar vis tik nelyginam todėl kad tai prieštarauja metro idejai?
Viskas OK, mintį aš seniai pagavau. Tik kam taip nervintis? Nieks priverstinių darbų kasti metro nevarys (nors gal ir nebloga mintis ekonominio nuosmukio metu)
It has an area of 3,552 km², and a total population of 1,073,881 (2005). There are 58 comunes (Italian: comuni) in the province[1], see Comunes of the Province of Catania.
The main comunes by population are:
Comune Population
Catania 305,717
Acireale 52,394
Paternò 49,006
Misterbianco 46,251
Caltagirone 39,299
Adrano 35,779
Gravina di Catania 28,018
Aci Catena 27,992
Giarre 26,821
Mascalucia 26,284
Biancavilla 23,308
Belpasso 22,032
Tremestieri Etneo 21,362
San Giovanni la Punta 20,526
Bronte, Sicily 19,147
Aci Castello 18,084
Scordia 17,168
Aci Sant'Antonio 16,796
Palagonia 16,393
Kalbant apie pralaimėjimus, užmiršote mano nuorodą į Kazanės metro, kurio dienos pajėgumai šiuo metu- iki 35 000, jei neatsibodo ginčytis apie Kauno autobusus ir Didžiasalius Vilniaus metro temoje
Yra tokių žmonių, kuriem iš principo NE. Idėjinių NE. Arba Kaune arba niekur. Vilniuje- niekada. tik per mano lavoną. ir t.t. Vagys. Lenkai, rusai, žydai. Kaunas smukdomas, tušti troleibusai, statykim kosmodromą, Vilniuje nėra automobilių, gyventojų, mažas tankumas, miškai, Lenkija, portugalai, priešiškos valstybės pasienis..
Kas vis dar nori konstruktyviai diskutuoti- Kazanės metro!
Tai matau kad yra kreivai mąstančių - ar Tau 1933 metų straipsnis neužvedė ant gilesnių minčių ? Ne? Tada labai gaila. Beje, o dėl tramvajaus trukdymo - prašau:
Vakarai. 1938, rugsėjo 19 dienos
Pag. Panemunė
TRUKDO RADIO VEIKiMą
d. Panemunėje radio klausytojams yra tik ras vargas, nes radio veikimą smarkiai trukdo. Labiausiai tai trukdo traukinėlis, kuris kursuoja Tilžė — Pagėgiai ir yra elektros srovės varomas. Taip. pat dar radio veikimą trukdo
ir. įvairios elektra varomos mašinos, kurių Panemunėje yra nemažai. Panemuniškiai labai pageidautų, kad Šis reikalas būtų sutvarkytas.
Vakarai. 1938, rugsėjo 30 dienos
Pag. Panemunė
SURADO RADIO TRUKDYTOJUS d. PrleS keletą dienų Panemunės radio klausytojai įteikė Panemunės pašto viršininkui pareiškimą įrašydami, kad pašalintų radio nuolatinį trukdymą. Rugsėjo 28 d. Iš Klaipėdos pašto atvyko specialistas ir Panemunėje surado įvairių mašinų, kurios trukdė radio veikimą. Visoms rastoms mašinerijoms uždėta plombos ir už trukdymą surašyta protokolai. Taip pat dar didelį trukdymą daro elektrinis traukinėlis, bet ir čia yra daroma žygių tą trukdymą pašalinti
Vakarai. 1938, spalio 18 dienos
(dėl radio trukdžių Tilžė pagėgiai traukinėlio) Dėl šio traukinėlio panemuniškiai yra labai nepatenkinti, nes dienos metu, pradedant nuo 7—21 vai. radio klausyti kaip ir neįmanoma, nes traukinėlis kaip eina, tai radio aparatas kuone pradeda šokinėti ant stalo. Panemuniskiai būtų labai dėkingi, kad ir šis trukdymas, kurį sudaro traukinėlis, kaip galint greičiau būtų pašalintas.
Nors keleta dienu nesilainkiau forume, bet, manau, dar nevelu pakomentuoti.
Klaipedos tramvajus tikrai galejo islikti. Itariu, kad labiausiai nepatenkinti buvo vokieciai, kurie klause radijo laidu is Vokietijos, klausesi fiurerio... O tolimajam radijo laidu priemimui tramvajus kaip tik labiausiai ir trukde.
Tuo tarpu tramvajus, iregtas 1908 metais buvo techniskai ir moraliskai pasenes - ir, svarbiausia, skleide elektromagnetinius trukdzius. Bet buvo nueita paprasciausiu keliu - uzuot investavus i naujus vagonus (ar atnaujinus elektros iranga senuose), isardyta visa sistema.
Kol buvo netobuli,leti autobusai ,tol jie negalejo konkuruoti su tuo metu isvystyta gelezinkelio sistema. Tobulejant autobusams ,visi tie traukinukai ir tramvajai miestuose paliko tokia archaiska,praeito simtmecio susisiekimo priemone. Siuolaikiniuose miestuose dar yra islike tramvajai ten ,kur labai dideli keleiviu srautai, visur kitur tramvajus numire leta naturalia mirtimi keip senovine,neekonomiska susisiekimo priemone.
Ne, ponuli, tiek tramvajai, tiek ir troleibusai ar net autobusai buvo sistemingai isnaikinti ar smarkiai praretinti daugumoje Vakaru Europos miestu ir, ypac, JAV.
Visa tai valdzia dare (uzdarinejo sistemas, ju neatnaujino, neinvestavo pakankamai lesu i VT, bet investavo i automobiliu kelius ir gatves) spaudziama automobiliu gamintoju ir naftininku monopoliju.
Taip kad VT nykimas Vakaruose nebuvo vien naturalus (konkurencinis) procesas.
Tuo tarpu dalinai sis scenarijus vyksta ir pas mus jau ne vienerius metus... Masine automobilizacija, nepaliekant zmogui rimtos alternatyvos...
Comment