Šiaip ko gero labiausiai pagrįstas Systros pirmasis variantas: pirma linija- Santariškės-Stotis, antra linija- Fabijoniškių galas- Centras- Savanorių pr. + dar prie šių dviejų pridetų atšaką Pilaitė- NMC ir būtų optimalus, manau. O tos C kaipo ir nereikia.
Įsivaizduoju taip optimalų planą:
Linijos sujungtų pakraščius su centru, o tarp gretimų mikrorajonų ir jų viduje iki tramvajaus linijų kursuotų troleibusai ir autobusai.
Atkarpą Konstitucijos pr. galima būtų slėpti po žeme. Kitur- nemanau.
Žalioji linija, mano manymu, turėtų eiti ne iki NMC, o iki stoties. Violetinė galėtų būti pratęsta nuo Laisvės pr. iki Kalvarijų g. (Ateities gatve) ir taip kartu su žaliaja ir raudonaja linijomis sudarytų žiedinę liniją.
Žalioji linija, mano manymu, turėtų eiti ne iki NMC, o iki stoties. Violetinė galėtų būti pratęsta nuo Laisvės pr. iki Kalvarijų g. (Ateities gatve) ir taip kartu su žaliaja ir raudonaja linijomis sudarytų žiedinę liniją.
Dėl violetinės smarkiai abejoju, nes ji atliktų tik kitų linijų sujungimo funkcijas. Naudinga, bet neapsimokėtų. Dabar pagrindinis srautas- gyv. rajonai-centras. jos gi funkcija- ryšių tarp rajonų stiprinimas.
Tačiau jei kaip prognozuojama miestas vystysis šia kryptimi ir gatvių apkrovų prieaugis čia bus didžiausias (t.y. 2jame žiede nuo miesto centro), gal ir būtų pateisinama.
P.s. Kuo toliau, tuo labiau abejoju požeminės atkarpos reikalingumu.
P.s. Kuo toliau, tuo labiau abejoju požeminės atkarpos reikalingumu.
O kaip įsivaizduoji jis ant žemės važiuos nuo stoties iki sakykim Konstitucijos prospekto? Jeigu dabar jau Pylimo gatvėje, piko metu, beveik ištisinė troleibusų ir autobusų kolona susidaro (galim atmesti 26, 26 A ir 05 autobusus).
O kaip įsivaizduoji jis ant žemės važiuos nuo stoties iki sakykim Konstitucijos prospekto? Jeigu dabar jau Pylimo gatvėje, piko metu, beveik ištisinė troleibusų ir autobusų kolona susidaro (galim atmesti 26, 26 A ir 05 autobusus).
Kiek supratau tokiais atvejais daug kur bus uždraustas visas kitas eismas ir važiuos tik tramvajus. Automobiliams daug kur centre važiuoti bus draudžiama.
Aišku aš pats irgi už tramvajaus kišimą po žeme miesto centre.
Kažkiek gal padės, bet jei prisiminti kelių raizgalynę prie Žaliojo tilto, tai abejoju ar labai ten pagerės situacija (kaip su tuo Kreivuoju tiltu dar bus ir kada).
Pylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
Vienintelė tinkama vieta grūst po žeme- NMC nebent.
Na gal dar atkarpėlė nuo Žaliojo tilto iki Petro Cvirkos aikštės. Beje, jei pažiūrėsit į Senamiesčio regeneracijos plano kokių 1980m. maketą, pamatysit šioje vietoje neblogą tunelį planuotą!
Pylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
Visos komunikacijos ir taip bus iskeltos, nes avarijos atveju juk nieks neardys tramvajaus begiu
Gali pasakyti atvirksciai: cia visada buna daug automobiliu, pats daznai ten vaziuoju...
Pylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
Tai kad niekas po senamiesčiu paviršiuje "atviruoju būdu" nekištų. Jei kištų, tai kištų giliai, kur su kultūriniu sluoksniu ar komunikacijom nekiltų problemų.
Tai kad niekas po senamiesčiu paviršiuje "atviruoju būdu" nekištų. Jei kištų, tai kištų giliai, kur su kultūriniu sluoksniu ar komunikacijom nekiltų problemų.
Giliai norint nukišt kainą daugink iš x kartų. Be to tai neapsimokėtų, nes nusileidimas ir pakilimas iš tunelio užimtų per daug laiko.
Comment