Yra daugybė niuansų. Kaip vien tik metro ar tramvajus nėra panacėja nuo kamščių gatvėse.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajus prieš Metro
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra daugybė niuansų. Kaip vien tik metro ar tramvajus nėra panacėja nuo kamščių gatvėse.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra daugybė niuansų. Kaip vien tik metro ar tramvajus nėra panacėja nuo kamščių gatvėse.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąkamsciai yra tik delto kad kazkas vyksta i darba esanti centre. miesto tankumas irgi yra ribotas, ji galima dar riboti neleidziant statyti aukstu pastatu. belieka tada prisitaikyti transporta. sakyciau tokiam londone truksta didesnio mokescio uz ivaziavima i centra ir geresnes metro sistemos. berods jie jau investuoja i tai. o vilniuje vietoje tramvajaus galima butu tiesiog autobusams visuose gatvese atiduoti po juosta. ziedus pakeisti sankryzomis ar padaryti viadukus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
jei turi pinigu, tai belieka tik tureti fantazijos kaip juos isleisti o gal geriau tiesiog daryti kaip pigiau ir SIANDIENA. sioks toks mokestis uz ivaziavima i centra ir daugiau laisvu juostu VT. kelios rekonstrukcijos ziedu bei sankryzu. Pvz. kas galejo tiketis kad JAV Detroite, automobiliu pramones sirdyje bus tokia bedarbyste ir emigracija i kitus miestus.Paskutinis taisė andyour; 2010.08.14, 14:03.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąjei turi pinigu, tai belieka tik tureti fantazijos kaip juos isleisti o gal geriau tiesiog daryti kaip pigiau ir SIANDIENA. sioks toks mokestis uz ivaziavima i centra ir daugiau laisvu juostu VT. kelios rekonstrukcijos ziedu bei sankryzu. Pvz. kas galejo tiketis kad JAV Detroite, automobiliu pramones sirdyje bus tokia bedarbyste ir emigracija i kitus miestus.
Tai būtų pasiūlymai šiandienai. O apie požeminį transportą jau teisingai galvojama irgi šiandienai. Kol bus priimtas galutinis sprendimas, prasidės pirmieji kasimo darbai ir bus paleistas pirmasis požeminis reisas, praeis 15-20 metų. Darant prielaidą, kad Vilnius ir toliau didės po ~2.000 žmonių per metus, mieste gyvens 30.000-40.000 gyventojų daugiau (plius tikėtina išaugs turistų srautai). Nejaugi miestui, turinčiam ~600.000 gyventojų + ~300.000 turistų/atvykėlių nepasiteisintų kad ir 1 požeminio transporto trąsa?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNejaugi miestui, turinčiam ~600.000 gyventojų + ~300.000 turistų/atvykėlių nepasiteisintų kad ir 1 požeminio transporto trąsa?
Comment
-
Tarybiniais laikais apie tramvajų buvo kalbama dėl to, kad miestas augo. Jei būtų išlikę tokie patys augimo tempai, tai šiandien Vilniuje gyventų apie 800 tūkst. - 1 mln. gyventojų. Žinoma, garantuotai būtų buvę prijungti prie miesto tokie miesteliai kaip Lentvaris, Nemėžis, Skaidiškės, Juodšiliai, Valčiūnai ir kt. Trakai būtų tapę vos ne Vilniaus priemiesčiu. Dabar gi netgi po gan stambaus miesto teritorijos išplėtimo apie 2000 m. prijungiant aplinkinius kaimus ir Grigiškes, mieste nėra net 600 tūkst. gyventojų. T.y., miesto teritorijos išplėtimas vos tik kompensavo gyventojų mažėjimą. O kur dar pasilikęs jaunimas, kuris tarybiniais metais po studijų būtų per paskyrimus išsklaidytas po visą Lietuvą. Ir tai gyventojų 1989 m. buvo apie 30 tūkst. daugiau nei dabar.
Tuomet su keleivių pervežimais susitvarkė autobusai ir troleibusai. Taip, jie būdavo pilni. Bet, troleibusai buvo tik viengubi, o dvigubi būtų iš dalies išsprendę problemas. Dar labiau plėsti troleibusų tinklą buvo galima. Dar labiau plėtoti greitųjų autobusų tinklą buvo galima. Daugiau dvigubų autobusų, tankesnis autobusų kursavimo intervalas būtų pagerinęs komfortą ir sumažines grūstis VT piko metu. Tais laikais dar gana nemažai keleivių miesto ar artimojo priemiesčio ribose perveždavo ir traukiniai - N.Vilnia, Paneriai, Pavilnys, Vokė. Todėl aš drąsiai teigiu, kad esant gyventojų skaičiui maždaug tokiam, koks buvo prieš 20 metų ir nesant jokių perspektyvų staigiam gyventojų skaičiaus augimui mieste per ateinančius 20-50 metų, keleivių pervežimus gali užtikrinti plėtojama dabartinė sistema, taip pat į ją įjungiant ir geležinkelius miesto ribose. Problema tik gatvių užkimštume automobiliais. Bet nuvarius ekonominėmis priemonėmis dalį gyventojų į VT, gatvės atsilaisvins. Priemonės turi būti tokios, kad vieniems persėdus į VT, kitiems nebūtų jokio noro naudotis atsilaisvinusiomis gatvėmis važinėjantis automobiliu. Tuomet, net ir padidinus VT priemonių skaičių, gatvių pilnai užteks ir jų net nereikės plėsti. Vis dėlto aplinkkeliai reikalingi ir į juos reikia investuoti, nes jie reikalingi tranzitiniam transportui, tiek ir pačiam VT.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet nuvarius ekonominėmis priemonėmis dalį gyventojų į VT, gatvės atsilaisvins. Priemonės turi būti tokios, kad vieniems persėdus į VT, kitiems nebūtų jokio noro naudotis atsilaisvinusiomis gatvėmis važinėjantis automobiliu. Tuomet, net ir padidinus VT priemonių skaičių, gatvių pilnai užteks ir jų net nereikės plėsti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarybiniais laikais apie tramvajų buvo kalbama dėl to, kad miestas augo. Jei būtų išlikę tokie patys augimo tempai, tai šiandien Vilniuje gyventų apie 800 tūkst. - 1 mln. gyventojų.Paskutinis taisė andyour; 2010.08.14, 15:44.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO apie požeminį transportą jau teisingai galvojama irgi šiandienai. Kol bus priimtas galutinis sprendimas, prasidės pirmieji kasimo darbai ir bus paleistas pirmasis požeminis reisas, praeis 15-20 metų.
Comment
-
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąo kuo skiriasi troleibusas nuo tramvajaus vaziuojantis A juosta?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarybiniais laikais Vilniuje buvo planuojamas greitasis tramvajus. Tramvajaus vagonas talpina maždaug teik, kiek triašis autobusas, kokių tais laikais nebuvo. Sukabink tris vagonus ir jais perveši tiek, kiek 3 dvigubais autobusaias.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarybiniais laikais Vilniuje buvo planuojamas greitasis tramvajus. Tramvajaus vagonas talpina maždaug teik, kiek triašis autobusas, kokių tais laikais nebuvo. Sukabink tris vagonus ir jais perveši tiek, kiek 3 dvigubais autobusaias."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKada paskutini karta matei pilnuteli dviguba autobusa? Jie ir tai pilnai neuzpildomi. Tampytum tuscius tramvajaus vagonus ir tiek.
Comment
-
Kaip užsikirtusi plokštelė, andyour. Dabartinė VT sistema gali būti efektyvi, jei maršrutai yra optimizuojami, keleiviams suteikiamas komfortas ir visuomenėje neklesti egocentrizmas ir bukaprotiškas skubėjimas, tarsi penkios ar dešimt minučių šen ar ten gali kažką iš esmės pakeisti (užtenka vien pažiūrėti, kaip lietuviai keliauja per judrias gatves ne per perėją tam, kad sutaupytų vieną ar dvi minutes).
Ir iš kur tas įsitikinimas, kad kapsulės ant bėgių yra optimalus variantas? Kiek kainuos kapsulės? Kiek kainuos tūkstančiai kilometrų bėgių? Kiek kainuos automatinio kapsulių valdymo ir srautų paskirstymo sistema? Žinau, mintis graži, kad suspaudei mygtukus, ir tave dideliu greičiu nuvežė asmeninis tramvajus, bet apie kokio masto išlaidas mes kalbame ir iš kur pakasti tokius kiekius pinigų ir žaliavų šitam projektui įgyvendinti?
Metas grįžti iš fantazijos į realybę ir galvoti apie transporto sistemas, kurias galima įgyvendinti šiandien, o ne po dešimčių ir šimtų metų.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąIr iš kur tas įsitikinimas, kad kapsulės ant bėgių yra optimalus variantas? Kiek kainuos kapsulės? Kiek kainuos tūkstančiai kilometrų bėgių? Kiek kainuos automatinio kapsulių valdymo ir srautų paskirstymo sistema? Žinau, mintis graži, kad suspaudei mygtukus, ir tave dideliu greičiu nuvežė asmeninis tramvajus, bet apie kokio masto išlaidas mes kalbame ir iš kur pakasti tokius kiekius pinigų ir žaliavų šitam projektui įgyvendinti?
o is kur pilnas miestas nauju masinu? kapsules butu standartines, ju kaina butu maziausiais 10 kartu mazesne nei eilinio automobilio. joms nereiktu brangiai apmokamu vairuotoju. begiu nereikia remontuoti kaip gatviu kas kelis metus. pradziai butu nutiestos tik kelios linijos, pereitume po truputi.
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąMetas grįžti iš fantazijos į realybę ir galvoti apie transporto sistemas, kurias galima įgyvendinti šiandien, o ne po dešimčių ir šimtų metų.
Comment
-
daleiskim vilniuje 100.000 automobiliu kas diena prastovi kamsciuose po vidutiniskai 2h. kazkur grubiai 2 eurai i diena vienai masinai, puse milijono litu tenka visoms kartu. per metus gaunasi grubiai 200mln litu, per 10 metu 2mlrd litu. cia vien ismetama i ora tiek pinigu. o kiek kainuoja islaikyti autobosu parka su visais vairuotojais kurie 50% viso darbo laiko vezioja ora.
Comment
Comment