Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajus prieš Metro
Collapse
X
-
http://www.technologijos.lt/n/techno...s?name=S-14233
Kazkas naujo
Autobusui skirtai 40km ilgio atkarpai įrengti prireiks apie 500 milijonų juanių (apie 74 milijonų dolerių), t.y. maždaug 90% pigiau už tokio pat ilgio metro trasą. Be to, linijos įrengimo darbai truktų 3 kartus trumpiau
Comment
-
Ten gatvėse juk ne viena juosta - turi būti ir tos lėtėjimo juostos ar panašiai, ir kai šitoks automobilių srautas, tikrai ten gatvėse viską sutvarkys ir apgalvos. Jeigu yra lėtėjimo (ar pan. vadinasi) juosta, tai automobilis pasuks į ją iš karto, ir tikiu, kad ten tokių bent dvi. Be to, ir šviesoforai reguliuotų sankryžas, kaip filmuke.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąNorint smarkiai padidinti transporto arteriju pralaiduma, reikia arba jas plesti, arba tiesti naujas. Naujoms vietos ne visur yra. Stai cia ir gali isgelbeti naujas transportas. Nesvarbu, kaip jis vadinsis. svarbiausia, kad jis nesikirstu su dabartiniais transporto srautais viename lygyje. jis turi buti arba Pakeltas virs zemes, arba ikistas pozemin.
Comment
-
Viešasis transportas gal ir ne tai, ko žmonės nori Lietuvoje (kitose šalyse kažkodėl tokio negatyvumo VT atžvilgiu nepastebėjau), tačiau bent jau mieste važinėtis juo ekonomiškai ir ekologiškai naudingiau, o jei tas transportas yra pakabintas ore ar pakastas po žeme, ir dėl to juda žymiai greičiau už vidutinį automobilių srauto greitį, tai VT dar ir greičiau.
O gatvių pralaidumas jas pakišus po žeme nepasikeis ir kamščiai kaip stovėjo, taip stovės, tik tiek, kad tunelyje, ir tada bus didelė „pramoga“, kai suges tunelio ventiliacija...
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąViešasis transportas gal ir ne tai, ko žmonės nori Lietuvoje (kitose šalyse kažkodėl tokio negatyvumo VT atžvilgiu nepastebėjau), tačiau bent jau mieste važinėtis juo ekonomiškai ir ekologiškai naudingiau, o jei tas transportas yra pakabintas ore ar pakastas po žeme, ir dėl to juda žymiai greičiau už vidutinį automobilių srauto greitį, tai VT dar ir greičiau.
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO gatvių pralaidumas jas pakišus po žeme nepasikeis ir kamščiai kaip stovėjo, taip stovės, tik tiek, kad tunelyje, ir tada bus didelė „pramoga“, kai suges tunelio ventiliacija...
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąLondonas turi metro, bet kazkodel visi sedi po pora valandu kamsciuose. greiciau jiems sukurs autominius automobilius, kad jie galetu kamsciuose sedeti ir skaityti ar dar kuo uzsiimti, bet ju niekaip nenusvarysi prie viesojovisur grazu, bet vis skirtingu kampu :)
Comment
-
Parašė zixelis Rodyti pranešimąilipk centre i metro tarp 17h-19h, gal pakeisi savo nuomone, bent jau Londono centre, viesasis transportas yra perpildytas piko valandom, nespeja susitvarkyt su srautais. Aisku ne piko metu viskas labai cool, o kamsciuose sedi visi tie, prie kuriu namu netooli nera metro stoties arba su autobusu reik vaziuot keliais persedimais
Comment
-
Nors atrodo, kad tokios idėjos tėra tolimos ateities vizijos, britai jau ruošiasi jas įgyvendinti. Heathrow oro uoste statomi pirmieji „CyberCar“ eismui pritaikyti keliai. Keleiviai galės išbandyti britiškąjį savarankiškai važiuojantį automobilio variantą „ULTra“ šių metų lapkritį. Elektra varomas automobilis veš keleivius iš vieno oro uosto galo iki kito.
amerikieciai irgi kazka jau yra pasiruose daryti.Paskutinis taisė andyour; 2010.08.13, 23:07.
Comment
-
Jungtiniai Arabų Emyratai – šalis, esanti ant didžiausių naftos telkinių pasaulyje, nusprendė taupyti energijos išteklius ir ruošia ambicingą projektą – miestą, kuriame visus keleivių pervežimus atliktų automatizuoti elektriniai taksi. Šio miesto taksi veikimo principas jau seniai žinomas bei daug kartų bandytas pritaikyti kaip alternatyva viešajam miesto transportui. Sistemos esmė – šimtai pagal iš anksto numatytas trasas važiuojančių elektromobilių. Kiekvienas iš jų gali vežti po kelis keleivius. Kadangi automobiliukų mieste būtų labai daug, jų beveik nereikėtų laukti stotelėse. Paspaudus mygtuką, į specialią platformą šis asmeninis kompiuterio valdomas automobiliukas atriedėtų greičiau nei per tris minutes, teigia sistemos architektai.
Masdar City – dar tik statomame "nulinių emisijų" mieste, kuris šiuo metu diegia naują viešojo transporto koncepciją bus visiškai uždraustas lengvųjų automobilių eismas. Tuo tikslu visose miesto prieigose stūksos milžiniškos automobilių stovėjimo aikštelės, o pasivažinėjimas miesto automobiliukais kainuos tiek pat, kiek kainuotų analogiška taksi kelionė.
Iš viso mieste kursuos per 7 tūkstančius automobilių, o sukurti visą reikiamą infrastruktūrą bei išleisti automobilius į gatves prireiks net septynerių metų.
Comment
-
Nepereis. Tai labai brangiai kainuojantis projektas. Be to netinkamas tradiciniams miestams. Ten gi arabai pastatys miestą, kuris bus specialiai suplanuotas tokiam susisiekimui, atitinkamos gatvės, parkingai, kita infrastruktūra. Tolygiai ir planingai mieste paskirstyti traukos objektai ir gyvenamieji rajonai, darbovietės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepereis. Tai labai brangiai kainuojantis projektas. Be to netinkamas tradiciniams miestams. Ten gi arabai pastatys miestą, kuris bus specialiai suplanuotas tokiam susisiekimui, atitinkamos gatvės, parkingai, kita infrastruktūra. Tolygiai ir planingai mieste paskirstyti traukos objektai ir gyvenamieji rajonai, darbovietės.
Comment
Comment