Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nauji Kauno troleibusai Solaris Trollino 12

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    >..dege uzrasas
    taip lietuviskai ir buvo parasyta..?

    Comment


      Taip, buvo parasyta lietuviskai (na tik aisku sveplai - be nosiniu ir tasku)
      man ir paciam biski keistai pasirode kad lietuviskai ten pas juos raso.

      Comment


        Lietuviškai, nes Solaris gamyklai svarbu, kad pirkėjas (miesto savivaldybė) liktų patenkintas ir nebūtų nepatogumų
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          >..liktų patenkintas ...
          tai yra gerai... negerai tik kad elektra i korpusa musa..

          Comment


            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            >..liktų patenkintas ...
            tai yra gerai... negerai tik kad elektra i korpusa musa..

            Che che, seni geri laikai, kai "batareikose" nukratydavo
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Geros žinios kauniečiams:

              Baigiamas atnaujinti Kauno troleibusų parkas

              Iki balandžio pabaigos AB „Autrolis" tikisi sulaukti paskutinių septynių troleibusų, kurie buvo nupirkti paėmus 15 mln. eurų paskolą iš Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko. Pirmieji žemagrindžiai troleibusai „Soliaris" Kauno gatvėse pasirodė 2006 metų spalį ir jų jau yra 35. AB „Autrolis" vadovo Algirdo Krivicko teigimu, trečdaliu atnaujintas troleibusų parkas - tik pradžia: tikimasi ne tik pritraukti daugiau lėšų naujų troleibusų pirkimui, bet atnaujinami ir senieji.

              „Šiais metais bendrovė pradėjo šildymo visuose senesniuose troleibusuose atnaujinimo darbus, nes iki šiol beveik 90 proc. troleibusų buvo nešildomi dėl susidėvėjimo sugedus seniems šildymo pečiukams. Žiemos metu, nukritus temperatūrai, užšaldavo langai, kentėdavo ne tik keleiviai, bet ir vairuotojai. Iki žiemos sezono pradžios dauguma jų bus pakeisti naujais. Turime planų ir dėl tolimesnio troleibusų parko atnaujinimo", - sakė A. Krivickas.

              Bendrovės vadovo teigimu, šiais metais bendrovė pradėjo atnaujinti ir troleibusų linijas: per metus tikimasi įrengti 42 greitinimo iešmus, kurie leis troleibusams greičiau įveikti persirikiavimo atkarpas. Jeigu iki šiol troleibusai persirikiuodami turėdavo sustoti, taip sudarydami kamščius gatvėse, tai nuo šiol šias atkarpas galės įveikti 40 km/h greičiu.
              Šie pakeitimai gerokai kilstels viešojo transporto paslaugų kokybę. „Mūsų pastangas prieš dvejus metus įvertino Europa suteikdama prestižinius apdovanojimus, o šiais metais atliktas tyrimas rodo, kad geresnėmis paslaugomis džiaugiasi ir miestiečiai", - sakė A. Krivickas.

              2005 m. Kauno viešojo transporto sistema, pirmoji iš naujųjų Europos Sąjungos valstybių, buvo įvertinta prestižiniu CIVITAS apdovanojimu už pažangą modernizuojant bei tobulinant miesto viešąjį transportą. Tais pačiais metais Baltijos miestų sąjunga, vienijanti 104 regiono miestus, skyrė apdovanojimą Kaunui už viešojo transporto modernizavimą. Šių metų spalį į CIVITAS forumą Kaune rinksis daugiau nei 200 geriausių Europos transporto ekspertų, kuriame bus aptartos Europos transporto politikos formavimo problemos.

              2007 m. pradžioje AB „Autrolis" užsakymų buvo atliktas sociologinis tyrimas, kurio metu apklausti kasdien besinaudojantys viešojo transporto paslaugomis kauniečiai pirmenybę teikia troleibusams. Žmonės teigė, kad šia transporto priemone jie naudojasi beveik dvigubai dažniau nei autobusais ir keturis kartus dažniau nei mikroautobusais. Tyrimas parodė, jog tokį pasirinkimą lemia patogūs maršrutai, komfortabilūs ir saugūs troleibusai, kultūringi vairuotojai. Vis dėlto dauguma apklaustųjų nurodė, jog reikėtų daugiau žemagrindžių troleibusų.
              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

              Comment


                Atnaujinamas Kauno troleibusų parkas

                Šiuo metu Kauno gatvėmis rieda 150 troleibusų. Trečdalis jų – nauji. Balandžio pabaigoje miestiečius veš dar daugiau naujų troleibusų, o iki metų pabaigos tikimasi atnaujinti pusę Kauno troleibusų parko, praneša Lietuvos radijas.

                Apklausos rodo, kad troleibusus renkasi vis daugiau keleivių, tad parko atnaujinimas pritrauks dar daugiau keleivių, – įsitikinę vežėjai.


                Metų pradžioje AB „Autrolis“ užsakymu buvo atliktas sociologinis tyrimas. Apklausti kasdien viešojo transporto paslaugomis besinaudojantys kauniečiai patvirtino pirmenybę teikiantys troleibusams. Šia transporto priemone jie naudojasi beveik dvigubai dažniau nei autobusais ir keturis kartus dažniau nei mikroautobusais.

                Dabar Kauno važinėja 35 nauji troleibusai. Iki balandžio pabaigos miestą pasieks dar 7 viešojo transporto priemonės, kurios buvo įsigytos už Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko suteiktą 15 mln. eurų paskolą.

                Šiuo metu yra rengiama paraiška Europos Komisijos skelbiamo miesto transporto modernizavimo projektui CIVITAS, pagal kurį Kaunas pretenduoja sulaukti 8 mln. eurų investicijų. Tikimasi, kad didesnė dalis šių pinigų bus skirta naujiems troleibusams pirkti.
                panašus straipsnis į 99 įkeltą, bet čia irgi yra kai kas dar nematyto

                Comment


                  na kaip, ar ant "solaris" troleibusų kėbulo kartais būna aukšta įtampa?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Žinau, kad sena tema, bet gal kas parašys. Girdėjau, kad lyg „Kauno autobusai“ norėjo pakeisti senus Solaris Trollino 12. Čia tikrai tokie planai yra?

                    Comment

                    Working...
                    X