Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Darbo vietos toli gražu ne tik prie stoties.
Be to didžioji dauguma tikrai ne į darbą vykstą, ypač Vilniaus gyventojų važiuojančių traukiniu.Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.05.10, 09:18.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Bet juo labiau ne miegamuose rajonuose. Be to dauguma atvažiuojančiųjų dirba Kirtimų, Graičiūno gatvių rajone, taip pat Savanorių pr. Paneriuose. Net autobuso maršrutas nuo Vokės gel. stotelės į Graičiūno ir Kirtimų gatves manau būtų perspektyvus. Taip pat nenažai dirbančių Lentvario ir Žarijų gatvėse.
Be to didžioji dauguma tikrai ne į darbą vykstą, ypač Vilniaus gyventojų važiuojančių traukiniu.
Ir kaip sakai dalis ne į darbą vyksta. O į gydymo ar biurokratines įstaigas. Kurios taip pat po truputi tolsta nuo senosios geležinkelio stoties.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dabar ofisynai įvairiose vietose yra. Šiaip toli gražu ne tik juodadarbiai į fabrikus važiuoja kaip įsivaizduoji. Net ir prieš pandemijas būdavo žmonių kurie gyvena Varėnoje, Druskininkuose ar aplinkiniuose miškuose, dirba nuotoliu ir kartą-du per savaitę važiuoja į ofisą Vilniuje. Tas pats variantas ir su geležinkeliu į kitą pusę link Ignalinos. Jau nekalbant apie Kauno kryptį.
Ir kaip sakai dalis ne į darbą vyksta. O į gydymo ar biurokratines įstaigas. Kurios taip pat po truputi tolsta nuo senosios geležinkelio stoties.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dabar ofisynai įvairiose vietose yra. Šiaip toli gražu ne tik juodadarbiai į fabrikus važiuoja kaip įsivaizduoji. Net ir prieš pandemijas būdavo žmonių kurie gyvena Varėnoje, Druskininkuose ar aplinkiniuose miškuose, dirba nuotoliu ir kartą-du per savaitę važiuoja į ofisą Vilniuje. Tas pats variantas ir su geležinkeliu į kitą pusę link Ignalinos. Jau nekalbant apie Kauno kryptį.
Ir kaip sakai dalis ne į darbą vyksta. O į gydymo ar biurokratines įstaigas. Kurios taip pat po truputi tolsta nuo senosios geležinkelio stoties.
Comment
-
Iš vis manau, kad didžiausias atrities uždavinys tai VT rūšių integracija. Ir ne tik su gekežinkelio, bet ir miesto su priemiesčio ar net tarpmiestiniais autobusais. Šiaip jau įdomu kiek žmonių iš Lentvario į Vilnių pradėjo važinėti ne traukiniu, o miesto autobusu. Ir tikrai abejoju, kad tą autobusą naudoja kaip privežamąjį iki Lentvario stoties. Turbūt jei važiuoja tai jau iki pat miesto. Iš asmeninės patirties susidaro įspūdis, kad traukinio keleivių Lentvaryje stipriai sumažėjo. Bet čia tik asmeninė nuojauta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tie kurie važiuoja kartą per savaitę į ofisą, tai tikrai ne traukiniu važiuoja. Ir kaip be būtų gaila tikrai ne stoties vieta Vilniuje lemia tokį pasirinkimą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąIš vis manau, kad didžiausias atrities uždavinys tai VT rūšių integracija. Ir ne tik su gekežinkelio, bet ir miesto su priemiesčio ar net tarpmiestiniais autobusais. Šiaip jau įdomu kiek žmonių iš Lentvario į Vilnių pradėjo važinėti ne traukiniu, o miesto autobusu. Ir tikrai abejoju, kad tą autobusą naudoja kaip privežamąjį iki Lentvario stoties. Turbūt jei važiuoja tai jau iki pat miesto. Iš asmeninės patirties susidaro įspūdis, kad traukinio keleivių Lentvaryje stipriai sumažėjo. Bet čia tik asmeninė nuojauta.
Net ir senesniais laikais pavažiuot traukiniu į senamiestyje esančias gydymo įstaigas atrodė nebloga idėja. Bet jei į santariškes - tada jau mašina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Net ir senesniais laikais pavažiuot traukiniu į senamiestyje esančias gydymo įstaigas atrodė nebloga idėja. Bet jei į santariškes - tada jau mašina.
Kas dėl automobilių tai manau klsidinga strategija yra noras persodinti iš automobilio į VT. Nes kartais susidaro įspūdis, kad tie norintys, tiesiog siekia persodinti į VT, kad patys galėtų važinėtis automobiliais. Manau strategija turėtų būti padaryti VT tokį, kad jis būtų patogus ir juo kdlionės nepriklausytų nuo automobilių sudaromų spūsčių. O tada jau pats rinkis auto ar VT.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Persėdimas į automobilį yra truputį kitas dalykas. Tiesiog įtariu, kad didelė dalus traukinio keleivių pasirinko autobusą, nes a) pigiau, b) Lentvaryje priveža arčiau namų. Būtų integruotas bilietas galbūt autobusas taptų privežančiu prie stoties. Reikia jau mąstyti apie zonavimą ir transporto integracija. Zonos turėtų galioti tiek miesto, tiek priemiesčik, tiek geležinkelių transportui.
Kas dėl automobilių tai manau klsidinga strategija yra noras persodinti iš automobilio į VT. Nes kartais susidaro įspūdis, kad tie norintys, tiesiog siekia persodinti į VT, kad patys galėtų važinėtis automobiliais. Manau strategija turėtų būti padaryti VT tokį, kad jis būtų patogus ir juo kdlionės nepriklausytų nuo automobilių sudaromų spūsčių. O tada jau pats rinkis auto ar VT.
Lentvario gyventojai pasirinko autobusą nes Vilniuje priveža arčiau tikslo nei traukinys. Į senamiestį traukinys nuveža ryškiai greičiau nei autobusas, ypač piko metu. Bet jei kelionės tikslas toliau nuo geležinkelio - tada autobusas laiku laimi. Miesto autobusas su pigiu mėnesiniu atsirado jau po to kai įvyko persėdimas iš traukinio į (mikro)autobusą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąKas iš to bilieto integravimo, kad tiek Lentvaryje, tiek Naujojoje Vilnioje šalia geležinkelio stoties nėra gyvenančių. Reiktų privežamojo autobuso, kas jau nepatogumas. O ir Vln stoties lokacija ne ideali.
Beje, Lentvaryje privežamasis maršrutas iki stoties jau dabar yra Tiesa, gyvenamųjų teritorijų padengimas gan prastas.
- 1 patinka
Comment
-
Tas pats ir N. Vilnioje, iš vienos pusės pilna gyventojų, iš kitos - lokalus centras kur ir šiaip yra VT hub’iukas. Ir iki didžiausio tankio ten netoli pradedant pesčiomis, baigiant įvairiais pro ten važiuojančiais VT maršrutais. Neskaitant galimybės kombinuoti keliones su dviračiais ar paspirtukais, p+r ir t.t.
- 1 patinka
Comment
-
Gal metas vėl atrakinti Vilnius metro temą?
https://madeinvilnius.lt/transportas...ngimo-studija/
Už visuomeninį susisiekimą atsakinga sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo.
Apie tai trečiadienį per savivaldybės tarybos posėdį pranešė Vilniaus meras Valdas Benkunskas, atsakydamas į konservatorės Rasos Baškienės klausimą, ar spręsdama spūsčių ir taršos problemas sostinė tikisi pavyti Helsinkį bei Kopenhagą, kur išvystytas metro.
„Tikrai pavysime ir aplenksime, jeigu reikės, ir metro gali tam padėti. Bet iš esmės kiekviena infrastruktūros priemonė turi turėti tikslą ir logiką. Gyvename 700 kvadratinių kilometrų mieste, kur gyventojų tankis netolygiai išsidėstęs per visas teritorijas. Tam, kad padarytume, metro, reikia labai rimtų skaičiavimų ir rimtų investicijų“, – kalbėjo meras.
Jis pažymėjo, kad už visuomeninį susisiekimą atsakinga Vilniaus įmonė ruošiasi pirkti viešojo transporto galimybių studiją.
„Šiuo metu „Judu“ įmonėje (SĮ „Susisiekimo paslaugos“ – BNS) vykdomas pasirengimas pirkti tarptautinę studiją, kuri šių dienų aktualijomis galėtų padėti atsakyti į klausimus, kaip, kada ir kokiais būdais metro ar kitą naują viešojo transporto sistemą Vilniaus mieste galėtume įvesti“, – sakė V. Benkunskas.
„Šiandien sakyti, kad tikrai bus arba tikrai nebus metro nereikia, tai turi pasakyti aiškiais kriterijais ir dokumentais besiremiantys specialistai, bet darbas vyksta“, – pridūrė meras.
Nekilnojamo turto vystytojai praėjusių metų pabaigoje iškėlė idėją, kad vietoje atskirų slėptuvių ir priedangų sostinėje būtų racionaliau pastatyti metro, kuris galėtų tarnauti ir kaip apsauga kilus grėsmei.
Tam pritarė tuometinis Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) vadovas Laurynas Kasčiūnas.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą2018 Vilniaus gyventojų tankumo žemėlapis kontekstui.- Akivaizdu, kad reikia talpesnio transporto (tramvajus) vidinėje miesto dalyje ribojamoje V ir P aplinkelių plius Pilatė.
- Taip pat akivaizdu, kad reikia feedinti stotį kuri daugumai gyventojų yra į pietus. Tokie basic dalykai - kad iš NMC be persėdimo galima būtų į ją nuvažiuoti, išspręsti trūkstamus persėdimo mazgus, dedikuotos juostos ir šviesoforų pirmenybė esminiams maršrutams by default ir pan.
- Galų gale turėtų būti vystoma priemiestinių traukinių ašis Lentvaris/Grigiškės - Paneriai - Stotis - Naujoji Vilnia ir taip pat jungtis į oro uostą. Ir aišku kad tai veiktų su bendru miesto bilietu.
Sparčiai besiplečiančios rytinės ir vakarinės Vilniaus suburbijos su mažu tankumu galėtų būti padengtos tokiu būdu feedinant priemiestinių traukinių ašį. Bet velnias kaip visuomet detalėse - padaryti, kad tai būtų patogu reikalautų kardinalių mindset'o pasikeitimų, kurie Vilniuje kur net basic dalykus strugglinama įgyvendinti šiuo metu yra praktiškai neįmanomi.
- 4 patinka
Comment
Comment