Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą



    Jis bus aiškus tuo, kad vietinis transporto mazgas sutaps su tarpmiestiniu ir priemiestiniu mazgu, o tai yra milžiniškas pliusas miestui. Jei aš važiuoju iš kokios Jeruzalės į Kauną, man reikės keistis tik vieną kartą, o ne du ir tai galios daugumai žmonių, nes dauguma gyvena šiaurinėje upės pusėje. Tai taip pat reiškia daug sutaupyto laiko visiems keleiviams. Man keista, kad tai reikia aiškinti.
    Iš Jeruzalės ir dabar, ir į stotį NMC reiktų keistis vieną kartą, t.y. jokio skirtumo, kur perlipti į traukinį. Lygiai tas pats galioja krūvai kitų rajonų su tiesioginėmis linijomis į stotį (G maršrutai, kuriuos turėtų pakeisti tram)

    Comment


      Visdarlietus Kai kasi naują tunelį, išsikasi tokį kokio reikia, o ne taikaisi prie to kas iškasta prieš 150 metų. Šiuo metu važinėti traukiniu į VNO nėra poreikio, nes pilna autobusų, arba patogiau imti taksi. Niekas į tavo autobusus nesės, plius bus mažiau važiuojančių taksi, jei yra patogesnis tiesioginis traukinys arčiau namų ir darbo vietos. 10 minučių buvo atsakas į tavo nesąmonę apie traukinius kas 1,5val. Vien į Kauną važinės bent kas valandą, euro vėže, ar gal projekto nesi matęs ir čia šiaip rašinėji vien dėl rašinėjimo?

      Comment


        Tai kodėl dabar į Kauną kas valandą nevažinėja? Kas trukdo?

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
          Tai kodėl dabar į Kauną kas valandą nevažinėja? Kas trukdo?
          Čia tavo "argumentas" kodėl nereikia stoties NMC? Padaryk geležinkelius patogesnius didesnei daliai žmonių, ir daugiau žmonių pradės jais naudotis. Tas pats principas kaip ir su tramvajais.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Iš Jeruzalės ir dabar, ir į stotį NMC reiktų keistis vieną kartą, t.y. jokio skirtumo, kur perlipti į traukinį. Lygiai tas pats galioja krūvai kitų rajonų su tiesioginėmis linijomis į stotį (G maršrutai, kuriuos turėtų pakeisti tram)
            Jei G maršrutai būtų pakeisti tramvajumi, važiuojant į Kauną du kartus keistis (ir gerokai ilgiau ir toliau važiuoti į stotį) reiktų Pilaitės, Pašilaičių, Fabijoniškių, Saulėtekio ir daugybės kitų tankiai apgyvendintų vietų gyventojams ir tai, be abejonės, mažintų tarpmiestinio transporto patrauklumą. Taip pat tai labai smarkiai sumažintu mikromobilumo patrauklumą daugumai miestiečių dėl didesnio atstumo ir butelio kakliukų dėl upės.

            Bet kokiu atveju (kaip jau minėjau ne vieną kartą) man kiek yra atsibodusi ši tema dabar - irgi ne vieną kartą sakiau, kad tokį tunelį matyčiau kaip ateities perspektyvą ir didelės strategijos dalį, ir jis yra tik vienas variantų (kitas būtų ta sovietų planuota jungtis). Tačiau tokio dydžio ir pajamų mieste jis nebūtų nei nerealus, nei neracionalus variantas ir jį reiktų apsvarstyti. Dabartinėje katastrofiškoje situacijoje tiesiog reikia planuoti ir tiesti daug tramvajaus bėgių ir formuoti vietinį mazgą ne per toliausiai nuo dabartinio (Žaliojo tilto).

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Jei G maršrutai būtų pakeisti tramvajumi, važiuojant į Kauną du kartus keistis (ir gerokai ilgiau ir toliau važiuoti į stotį) reiktų Pilaitės, Pašilaičių, Fabijoniškių, Saulėtekio ir daugybės kitų tankiai apgyvendintų vietų gyventojams ir tai, be abejonės, mažintų tarpmiestinio transporto patrauklumą. Taip pat tai labai smarkiai sumažintu mikromobilumo patrauklumą daugumai miestiečių dėl didesnio atstumo ir butelio kakliukų dėl upės.
              Pašilaičiai ir Fabijoniškės turi 2G, Saulėtekiui iš vis tunelio nereikia, jis toj pačioj upės pusėj, tai iki jo liniją nutiesti per Antakalnį iš esamos stoties lengviausia.
              Paskutinis taisė ifl; 2024.05.03, 20:31.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Pašilaičiai ir Fabijoniškės turi 2G, Saulėtekiui iš vis tunelio nereikia, jis toj pačioj upės pusėj, tai iki jo liniją nutiesti per Antakalnį iš esamos stoties lengviausia.
                Ir kokiu būdu iš Saulėtekio ketinat pasiekti stotį nesikasdami?

                Comment


                  Kam dar pagailėjo kreidelių vaikystėje?

                  Geltona - geležinkelis, žydra ir žalia - S-Bahn ar panaši sistema, likusios spalvos - tramvajukai.

                  Ar pirma turi eiti per Ozą, ar pro Nacionalinę Gėd^H^H^H Stadioną - kitas klausimas. Bet kad VNO privalo jungtis su Ministerijų miesteliu - faktas. Tas pats dėl stoties arba Vingio Parko trasuotęs. Jei galvojame, kad pagerės bendra VT padėtis, kastis per Naujininkų kalvyną ir Senamiesčio pakraštį nelabai matau prasmės. Galima būtų naudoti Geležinkelio g., bet įsiveliam į Lapsų / D. Girėno mazgo tuneliavimą, kas nesprendžia tos lokacijos transporto problemų.
                  NKS tramvajumi pajungi nepavyksta, nėra kaip nulipti žemyn nuo Tauro kalno terasos. Gal kokia lokali kilpa viršuje ir gali atsirasti, naudojama pvz tik renginių metu.

                  Depai galėtų būti Liepkalnyje (technine linija) ir Pilaitėje. Sąstatai, kuriems nereikalingas remontas, turėtų nakvoti stotyse Viršuliškėse, Konstitucijos pr. ir prie Vingio parko.

                  Click image for larger version

Name:	vyo8srLRxp.jpg
Views:	510
Size:	174,3 kB
ID:	2128113

                  Comment


                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                    Ir kokiu būdu iš Saulėtekio ketinat pasiekti stotį nesikasdami?
                    Antakalnio, Olandų, Drujos?

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Padaryk geležinkelius patogesnius didesnei daliai žmonių, ir daugiau žmonių pradės jais naudotis. Tas pats principas kaip ir su tramvajais.
                      Geležinkeliai yra skirti vežioti krovinius, o ne žmones.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Antakalnio, Olandų, Drujos?
                        Kas ir kur važiuos šiuo maršrutu? Studentai savaitgalį pas tėvus ir atgal?

                        Comment


                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                          Kas ir kur važiuos šiuo maršrutu? Studentai savaitgalį pas tėvus ir atgal?
                          Studentai, kuriems reikia į Vu Mif, Vu Chgf, Vu centriniai rūmai, Vgtu Arch (ir dar krūva, kuriuos pamiršau); važiuojantys iš/pas tėvus; gyvenantys pas tėvus, bet studijuojantys Vln su paskaitomis Saulėteky; dirbantys įvairiuose startuoliuose Vienaragių st.

                          Comment


                            O kodėl Vilnius nesvarsto padaryti maršrutų iš miegamūjų rajonų į miesto centra (Konstitucijos prospektą ir aplink) kur koncentruota daugiausiai darbo vietų. Pvz atvažiuoja autobusas iš Pilaitės iki Konstitucijos prospekto ir važiuoja atgal į Pilaitę. Piko metu toki maršrutai tikrai pasiteisintų.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą
                              Antakalnio, Olandų, Drujos?
                              Taigi kalbėjom apie G maršrutų pavertimą tramvajaus linijomis ir sakei, kad Saulėtekiui nereikėtų du kartus keistis važiuojant į Kauną. Dabar sakai, kad reikės naujos linijos norint nesikeisti du kartus. Kažkaip viskas labai miglotai gaunasi. Tai ar reikėtų Saulėtekiui du kartus keistis važiuojant į Kauną pavertus G maršrutus tramvajaus linijomis, ar ne?

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Kam dar pagailėjo kreidelių vaikystėje?

                                Geltona - geležinkelis, žydra ir žalia - S-Bahn ar panaši sistema, likusios spalvos - tramvajukai.

                                Ar pirma turi eiti per Ozą, ar pro Nacionalinę Gėd^H^H^H Stadioną - kitas klausimas. Bet kad VNO privalo jungtis su Ministerijų miesteliu - faktas. Tas pats dėl stoties arba Vingio Parko trasuotęs. Jei galvojame, kad pagerės bendra VT padėtis, kastis per Naujininkų kalvyną ir Senamiesčio pakraštį nelabai matau prasmės. Galima būtų naudoti Geležinkelio g., bet įsiveliam į Lapsų / D. Girėno mazgo tuneliavimą, kas nesprendžia tos lokacijos transporto problemų.
                                NKS tramvajumi pajungi nepavyksta, nėra kaip nulipti žemyn nuo Tauro kalno terasos. Gal kokia lokali kilpa viršuje ir gali atsirasti, naudojama pvz tik renginių metu.

                                Depai galėtų būti Liepkalnyje (technine linija) ir Pilaitėje. Sąstatai, kuriems nereikalingas remontas, turėtų nakvoti stotyse Viršuliškėse, Konstitucijos pr. ir prie Vingio parko.

                                Click image for larger version

Name:	vyo8srLRxp.jpg
Views:	510
Size:	174,3 kB
ID:	2128113
                                Hmm.... Nėra nei vienos tiesioginės linijos iš Pašilaičių į centrą? Tai yra viena reikalingiausių linijų šiuo metu, ir viena lengviausiai nutiesiamų. Tavo variante, pikiniai srautai turės keistis ir sėsti į iš Pilaitės važiuojančius tramvajus? Kas ten padaryta prie Gariūnų su tais geležinkeliais - kam jie tarnaus? Stotį aptarnaus tik viena tramvajaus linija?

                                Comment


                                  Parašė Mantini Rodyti pranešimą
                                  O kodėl Vilnius nesvarsto padaryti maršrutų iš miegamūjų rajonų į miesto centra (Konstitucijos prospektą ir aplink) kur koncentruota daugiausiai darbo vietų. Pvz atvažiuoja autobusas iš Pilaitės iki Konstitucijos prospekto ir važiuoja atgal į Pilaitę. Piko metu toki maršrutai tikrai pasiteisintų.
                                  Tam teiktų NMC turėti hub’ą, kur gali persėsti. Tokiu principu veikia didieji oro uostai. Jungčių skaičius padidėja geometrine progresija. Su sąlyga, kad tai tikrai bus patogus hub’as, kur gali iškart, po tuo pačiu stogu ar po žeme persėsti.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Taigi kalbėjom apie G maršrutų pavertimą tramvajaus linijomis ir sakei, kad Saulėtekiui nereikėtų du kartus keistis važiuojant į Kauną. Dabar sakai, kad reikės naujos linijos norint nesikeisti du kartus. Kažkaip viskas labai miglotai gaunasi. Tai ar reikėtų Saulėtekiui du kartus keistis važiuojant į Kauną pavertus G maršrutus tramvajaus linijomis, ar ne?
                                    Nesant naujos linijos reikės, bet naujai linijai atsirasti labai lengva (net per upę keltis nereikia).

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Taigi kalbėjom apie G maršrutų pavertimą tramvajaus linijomis ir sakei, kad Saulėtekiui nereikėtų du kartus keistis važiuojant į Kauną. Dabar sakai, kad reikės naujos linijos norint nesikeisti du kartus. Kažkaip viskas labai miglotai gaunasi. Tai ar reikėtų Saulėtekiui du kartus keistis važiuojant į Kauną pavertus G maršrutus tramvajaus linijomis, ar ne?
                                      VT _sistemos_ privalumas yra tai, kad gali rinktis norimą maršrutą. Ir konkrečįu atveju visada galima rinktis labiau patinkantį variantą. Ir dabar Saulėtekis pasiekiamas Antakalnio, Žirmūnų ir Kareivių g. VT maršrutais. Atvažiavo 4G - prie KA persėdi į 1G. Atvažiavo T2 - muistysimės iki galo. Atvažiavo A18 - nepasisekė. Nors jei reikia Kaunan, iš NV kaip tik tinkamu laiku yra reisas į tą pusę - kodėl ir ne?

                                      Pvz aš dabar galiu iki kontoros NMC nuvažiuoti 4 skirtingais būdais: paneriu per Žveryno tiltą su BLOT praspirtuku, T12, kuri atveš 6 žingnsiai iki durų (jei nestovės koks 'sugedęs" kurjeris) arba T4 / T6 , nuo kurių sustojimų reikės eiti 600 - 900 m. Užlenkti papildomą T liniją į Šeimyniškių g. JUDU nesutiko, bet gal šiame šimtmetyje pakeis 4G stotelę.

                                      Comment


                                        2018 Vilniaus gyventojų tankumo žemėlapis kontekstui.
                                        1. Akivaizdu, kad reikia talpesnio transporto (tramvajus) vidinėje miesto dalyje ribojamoje V ir P aplinkelių plius Pilatė.
                                        2. Taip pat akivaizdu, kad reikia feedinti stotį kuri daugumai gyventojų yra į pietus. Tokie basic dalykai - kad iš NMC be persėdimo galima būtų į ją nuvažiuoti, išspręsti trūkstamus persėdimo mazgus, dedikuotos juostos ir šviesoforų pirmenybė esminiams maršrutams by default ir pan.
                                        3. Galų gale turėtų būti vystoma priemiestinių traukinių ašis Lentvaris/Grigiškės - Paneriai - Stotis - Naujoji Vilnia ir taip pat jungtis į oro uostą. Ir aišku kad tai veiktų su bendru miesto bilietu.
                                        Šituos tris dalykus padarius įvyktų esminiai pokyčiai. Visa kita yra šiek tiek pipe dream su dabartine miesto planavimo strategija (arba jos nebuvimu).


                                        Click image for larger version

Name:	tankumas.jpg
Views:	646
Size:	918,5 kB
ID:	2129084
                                        Click image for larger version

Name:	legend.png
Views:	586
Size:	38,4 kB
ID:	2129085

                                        Comment


                                          Įdomu kiek procentų iš geležinkelio keleivių link Marcinkonių, Turmanto, Jašiūnų, į Vievį, Kaišiadoris yra Vilniaus gyventojai? Turiu įtarimą, kad ypač darbo dienomis didžioji dauguma yra kaip tik atvykstančiųjų iš ten į Vilnių ir paskui grįžtančių namo nei atvirkščiai. Taigi daugumai keleivių stoties artumas prie miegamųjų rajonų neturi jokios reikšmės.
                                          Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.05.09, 16:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X