Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos
Collapse
X
-
Visdarlietus Kai kasi naują tunelį, išsikasi tokį kokio reikia, o ne taikaisi prie to kas iškasta prieš 150 metų. Šiuo metu važinėti traukiniu į VNO nėra poreikio, nes pilna autobusų, arba patogiau imti taksi. Niekas į tavo autobusus nesės, plius bus mažiau važiuojančių taksi, jei yra patogesnis tiesioginis traukinys arčiau namų ir darbo vietos. 10 minučių buvo atsakas į tavo nesąmonę apie traukinius kas 1,5val. Vien į Kauną važinės bent kas valandą, euro vėže, ar gal projekto nesi matęs ir čia šiaip rašinėji vien dėl rašinėjimo?
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai kodėl dabar į Kauną kas valandą nevažinėja? Kas trukdo?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Iš Jeruzalės ir dabar, ir į stotį NMC reiktų keistis vieną kartą, t.y. jokio skirtumo, kur perlipti į traukinį. Lygiai tas pats galioja krūvai kitų rajonų su tiesioginėmis linijomis į stotį (G maršrutai, kuriuos turėtų pakeisti tram)
Bet kokiu atveju (kaip jau minėjau ne vieną kartą) man kiek yra atsibodusi ši tema dabar - irgi ne vieną kartą sakiau, kad tokį tunelį matyčiau kaip ateities perspektyvą ir didelės strategijos dalį, ir jis yra tik vienas variantų (kitas būtų ta sovietų planuota jungtis). Tačiau tokio dydžio ir pajamų mieste jis nebūtų nei nerealus, nei neracionalus variantas ir jį reiktų apsvarstyti. Dabartinėje katastrofiškoje situacijoje tiesiog reikia planuoti ir tiesti daug tramvajaus bėgių ir formuoti vietinį mazgą ne per toliausiai nuo dabartinio (Žaliojo tilto).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Jei G maršrutai būtų pakeisti tramvajumi, važiuojant į Kauną du kartus keistis (ir gerokai ilgiau ir toliau važiuoti į stotį) reiktų Pilaitės, Pašilaičių, Fabijoniškių, Saulėtekio ir daugybės kitų tankiai apgyvendintų vietų gyventojams ir tai, be abejonės, mažintų tarpmiestinio transporto patrauklumą. Taip pat tai labai smarkiai sumažintu mikromobilumo patrauklumą daugumai miestiečių dėl didesnio atstumo ir butelio kakliukų dėl upės.Paskutinis taisė ifl; 2024.05.03, 20:31.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pašilaičiai ir Fabijoniškės turi 2G, Saulėtekiui iš vis tunelio nereikia, jis toj pačioj upės pusėj, tai iki jo liniją nutiesti per Antakalnį iš esamos stoties lengviausia.
Comment
-
Kam dar pagailėjo kreidelių vaikystėje?
Geltona - geležinkelis, žydra ir žalia - S-Bahn ar panaši sistema, likusios spalvos - tramvajukai.
Ar pirma turi eiti per Ozą, ar pro Nacionalinę Gėd^H^H^H Stadioną - kitas klausimas. Bet kad VNO privalo jungtis su Ministerijų miesteliu - faktas. Tas pats dėl stoties arba Vingio Parko trasuotęs. Jei galvojame, kad pagerės bendra VT padėtis, kastis per Naujininkų kalvyną ir Senamiesčio pakraštį nelabai matau prasmės. Galima būtų naudoti Geležinkelio g., bet įsiveliam į Lapsų / D. Girėno mazgo tuneliavimą, kas nesprendžia tos lokacijos transporto problemų.
NKS tramvajumi pajungi nepavyksta, nėra kaip nulipti žemyn nuo Tauro kalno terasos. Gal kokia lokali kilpa viršuje ir gali atsirasti, naudojama pvz tik renginių metu.
Depai galėtų būti Liepkalnyje (technine linija) ir Pilaitėje. Sąstatai, kuriems nereikalingas remontas, turėtų nakvoti stotyse Viršuliškėse, Konstitucijos pr. ir prie Vingio parko.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Ir kokiu būdu iš Saulėtekio ketinat pasiekti stotį nesikasdami?
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPadaryk geležinkelius patogesnius didesnei daliai žmonių, ir daugiau žmonių pradės jais naudotis. Tas pats principas kaip ir su tramvajais.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Antakalnio, Olandų, Drujos?
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Kas ir kur važiuos šiuo maršrutu? Studentai savaitgalį pas tėvus ir atgal?
Comment
-
O kodėl Vilnius nesvarsto padaryti maršrutų iš miegamūjų rajonų į miesto centra (Konstitucijos prospektą ir aplink) kur koncentruota daugiausiai darbo vietų. Pvz atvažiuoja autobusas iš Pilaitės iki Konstitucijos prospekto ir važiuoja atgal į Pilaitę. Piko metu toki maršrutai tikrai pasiteisintų.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąAntakalnio, Olandų, Drujos?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKam dar pagailėjo kreidelių vaikystėje?
Geltona - geležinkelis, žydra ir žalia - S-Bahn ar panaši sistema, likusios spalvos - tramvajukai.
Ar pirma turi eiti per Ozą, ar pro Nacionalinę Gėd^H^H^H Stadioną - kitas klausimas. Bet kad VNO privalo jungtis su Ministerijų miesteliu - faktas. Tas pats dėl stoties arba Vingio Parko trasuotęs. Jei galvojame, kad pagerės bendra VT padėtis, kastis per Naujininkų kalvyną ir Senamiesčio pakraštį nelabai matau prasmės. Galima būtų naudoti Geležinkelio g., bet įsiveliam į Lapsų / D. Girėno mazgo tuneliavimą, kas nesprendžia tos lokacijos transporto problemų.
NKS tramvajumi pajungi nepavyksta, nėra kaip nulipti žemyn nuo Tauro kalno terasos. Gal kokia lokali kilpa viršuje ir gali atsirasti, naudojama pvz tik renginių metu.
Depai galėtų būti Liepkalnyje (technine linija) ir Pilaitėje. Sąstatai, kuriems nereikalingas remontas, turėtų nakvoti stotyse Viršuliškėse, Konstitucijos pr. ir prie Vingio parko.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimąO kodėl Vilnius nesvarsto padaryti maršrutų iš miegamūjų rajonų į miesto centra (Konstitucijos prospektą ir aplink) kur koncentruota daugiausiai darbo vietų. Pvz atvažiuoja autobusas iš Pilaitės iki Konstitucijos prospekto ir važiuoja atgal į Pilaitę. Piko metu toki maršrutai tikrai pasiteisintų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taigi kalbėjom apie G maršrutų pavertimą tramvajaus linijomis ir sakei, kad Saulėtekiui nereikėtų du kartus keistis važiuojant į Kauną. Dabar sakai, kad reikės naujos linijos norint nesikeisti du kartus. Kažkaip viskas labai miglotai gaunasi. Tai ar reikėtų Saulėtekiui du kartus keistis važiuojant į Kauną pavertus G maršrutus tramvajaus linijomis, ar ne?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaigi kalbėjom apie G maršrutų pavertimą tramvajaus linijomis ir sakei, kad Saulėtekiui nereikėtų du kartus keistis važiuojant į Kauną. Dabar sakai, kad reikės naujos linijos norint nesikeisti du kartus. Kažkaip viskas labai miglotai gaunasi. Tai ar reikėtų Saulėtekiui du kartus keistis važiuojant į Kauną pavertus G maršrutus tramvajaus linijomis, ar ne?
Pvz aš dabar galiu iki kontoros NMC nuvažiuoti 4 skirtingais būdais: paneriu per Žveryno tiltą su BLOT praspirtuku, T12, kuri atveš 6 žingnsiai iki durų (jei nestovės koks 'sugedęs" kurjeris) arba T4 / T6 , nuo kurių sustojimų reikės eiti 600 - 900 m. Užlenkti papildomą T liniją į Šeimyniškių g. JUDU nesutiko, bet gal šiame šimtmetyje pakeis 4G stotelę.
Comment
-
2018 Vilniaus gyventojų tankumo žemėlapis kontekstui.- Akivaizdu, kad reikia talpesnio transporto (tramvajus) vidinėje miesto dalyje ribojamoje V ir P aplinkelių plius Pilatė.
- Taip pat akivaizdu, kad reikia feedinti stotį kuri daugumai gyventojų yra į pietus. Tokie basic dalykai - kad iš NMC be persėdimo galima būtų į ją nuvažiuoti, išspręsti trūkstamus persėdimo mazgus, dedikuotos juostos ir šviesoforų pirmenybė esminiams maršrutams by default ir pan.
- Galų gale turėtų būti vystoma priemiestinių traukinių ašis Lentvaris/Grigiškės - Paneriai - Stotis - Naujoji Vilnia ir taip pat jungtis į oro uostą. Ir aišku kad tai veiktų su bendru miesto bilietu.
- 7 patinka
Comment
-
Įdomu kiek procentų iš geležinkelio keleivių link Marcinkonių, Turmanto, Jašiūnų, į Vievį, Kaišiadoris yra Vilniaus gyventojai? Turiu įtarimą, kad ypač darbo dienomis didžioji dauguma yra kaip tik atvykstančiųjų iš ten į Vilnių ir paskui grįžtančių namo nei atvirkščiai. Taigi daugumai keleivių stoties artumas prie miegamųjų rajonų neturi jokios reikšmės.Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.05.09, 16:35.
- 1 patinka
Comment
Comment