Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ar vėžio auglys yra simptomas ar problema? Ir ar be prisiknisinėjimo prie analogijos turite argumentų ar tiesiog norisi atrodyti tarsi turite kontrargumentų?
P.S.: jei nepatinka jūsų pačių sukurta analogija, kitą kartą pagalvokite prieš ją siūlant.Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.27, 22:18.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąAš dar kartą paklausiu: Vilniaus išsiplėtimas į šiaurę yra simptomas ar pataisoma problema? Kaip siūlote išspręsti susidariusią situaciją? Amputuojant daugelį Vilniaus gyventojų? Laukti 30 metų kol užaugs nauja koja? Kaip tai išspręs lūžusios rankos problemą - vilniečių gyvenimą šiaurėje? Ar jūsų analogijoje jie yra vėžys? Jie išsikraustys?
P.S.: jei nepatinka jūsų pačių sukurta analogija, kitą kartą pagalvokite prieš ją siūlant.- Apmokestinant įvažiavimą į miestą.
- P+R Perkūnkiemis + Santariškės + Pilaitė
- Dedikuotos greitaeigio tram linijos su suderintais šviesoforais 5 - 7 minučių intervalais (Santariškės - NMC - Stotis per max 20 min).
Tunelio projektavimas + statymas užtruks kiek? 10 metų? 20 metų? Tesalonikų metro statymas(!) (net ne projektavimas) prasidėjo 2006. Planuoja pirmą liniją paleisti šių metų pabaigoje (tai 18 metų). Kiek laiko užtruks archaeloginiai kasinėjimai po senamiesčiu?
Vilnius per 20 metų tikrai galėtų populiacijos centrą pastumi pietų link. Būtų įdomu pamatyti kaip judėjo populiacijos centras 90 - 20 laikotarpyje. Tokiu būdu galėtumėte įvertinti kaip sistemingai plečiant Vilnių į pietus populiacijos centras judėtų priešinga kryptimi. Per 20 metų viskas dar labiau skaitmenizuosis ir poreikis dirbti iš ofisų tik mažės (darbo iš namų dalis augs), dalis esamos darbingos populiacijos jau bus pensijoje. O jų vaikai kurtis jau galėtų pietinėje miesto dalyje (nekalbant apie visokias iracionalias Baltarusijos baimes (lyg 5 km šiauriau apsaugotų nuo artilerijos) ar buvimo arčiau jūros Vilniuje (čia maždaug kiekvieną savaitę prie jūros važiuoji žiemą vasarą, jei tai prioritetas ar kaip?).
Jūsų mąstymas yra čia ir dabar. Taip, dabar būtų patogu. Jei tai nekainuotų krūvos pinigų ir būtų galima per 3 metus pastatyti. Bet kadangi toks projektas truktų labai ilgai, per tą laiką galima būtų nustoti daužyti ranką į sieną, o ne prigėrus nuskausminamųjų toliau tęsti šizofreniją su daugiabučiais Riešėjė, AvižieniuosePaskutinis taisė ifl; 2024.04.28, 00:51.
- 2 patinka
Comment
-
B.S.
Ir dabar dažnesnis kursavimas į oro uostą būtų reikalingas, bet tokios jau Lietuvos realybės. O iš miegamųjų rajonų važiuoti ar į NMC ar į stotį norint patekti į oro uostą jokio skurtumo, be to daugelio žmonių mentaltetas toks, kad logistika jiems per sudėtingas dalykas ir reikialingas tiesioginis maršrutas nuo namų durų. Dar + lagaminai, tai taksi arba automobilių dalijimosi/nuomos čia joks VT nenukonkuruos. Norint labai populiaraus VT į oro uostą reikia patį oro uostą iškelti bent jau už 30 km už miesto centro kaip daugumoje Europos didmiesčių. Kai oro uostą nuo senamiesčio galima pasiekti vos ne pėsčiomis, joks VT ne taps populiariu.
Vienitelis variantas būtų oro uostą prijungus prie metro linijos Stotis-šiauriniai miegamieji rajonai. Bet svarstymams dėl metro perspektyvų yra kita tema.
Comment
-
ifl puikiai sudėliojo, ką rašiau jau prieš kelis puslapius - stotis NMC būtų ir brangus, ir ilgas projektas, kuriuo naudotųsi abejotinas kiekis žmonių
Juolab, stoties pasiekiamumo problemą galima spręsti paprastų paprasčiausia tramvajaus linija (aš Santariškės-NMC-Stotis dar pratęsčiau iki oro uosto). Ta stotis NMC būtų logiškesnė tik jeigu tai būtų didesnio projekto dalys, pavyzdžiui, nusprenuds, kad Vilniuje reikia S-Bahn tipo geležinkelio, sujungiant visokias riešes ir balsius su miesto centru/oro uostu traukiniais. Bet kai susisiekimo srityje vienintelis mero tikslas išasfaltuoti 100 km gatvių - turbūt vargu to tikėtis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąstotis NMC būtų ir brangus, ir ilgas projektas, kuriuo naudotųsi abejotinas kiekis žmonių
Parašė eigh Rodyti pranešimąJuolab, stoties pasiekiamumo problemą galima spręsti paprastų paprasčiausia tramvajaus linija (aš Santariškės-NMC-Stotis dar pratęsčiau iki oro uosto).
https://www.miestai.net/forumas/foru...35#post2125935
Viena tramvajaus linija niekaip neaptarnautų sėkmingos traukinių stoties Vilniaus dydžio mieste, tai tiesiog nėra įmanoma fiziškai, nes tramvajus yra mažiau talpi transporto priemonė. Lygiai taip pat viena 'maršrutkių' linija neaptarnautų gerai suformuoto centrinio autobusų mazgo.Paskutinis taisė VLR; 2024.04.28, 22:31.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Vilnius simetriškai vystytųsi, jei nebūtų tokios sienos su Baltarusija. Tiesiog psichologinis faktorius. Toje pusėje galbūt kurtųsi daugiau iš Baltarusijos pusės žmonės, nes jiems arčiau viskas iš tos pusės.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąViena tramvajaus linija niekaip neaptarnautų sėkmingos traukinių stoties Vilniaus dydžio mieste, tai tiesiog nėra įmanoma fiziškai, nes tramvajus yra mažiau talpi transporto priemonė. Lygiai taip pat viena 'maršrutkių' linija neaptarnautų gerai suformuoto centrinio autobusų mazgo.
Kaune vykdomoje studijoje apie tramvajus yra žiūrima į transporto priemones kurios gali vežti nuo 3600 keleivių per valandą. RB operaciniame plane, 2056 manoma jog į Vilnių važiuotų maždaug 10000 keleivių per dieną (maždaug 50/50 tarp greitųjų ir regioninių traukinių). Primeskime kad iš 1520mm tinklo dar maždaug pusė tiek keleivių bus. Tai turėsime iš viso 15000 keleivių per dieną. Tiek keleivių Kaune galvojamas tramvajus galėtų nuvežti per ~4 valandas - t.y. visos dienos keleiviai galėtų sutilpti į pikines valandas. Talpos daugiau nei sočiai vienoje tramvajaus linijoje, kai stotyje laisvai galėtų susitikti daugiau.
Tramvajus laisvai aptarnautų sėkmingą traukinių stotį nebent gerai užsirūkome ir galvojame apie 50000+ keleivių per dieną.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Juo naudotųsi, spėčiau, koks 90% traukinio keleivių.
Į visus šiuos dalykus jau buvo atsakyta daug kartų, kad ir čia:
https://www.miestai.net/forumas/foru...35#post2125935
Viena tramvajaus linija niekaip neaptarnautų sėkmingos traukinių stoties Vilniaus dydžio mieste, tai tiesiog nėra įmanoma fiziškai, nes tramvajus yra mažiau talpi transporto priemonė. Lygiai taip pat viena 'maršrutkių' linija neaptarnautų gerai suformuoto centrinio autobusų mazgo.
Ir nereiktų kalbėti apie vieną tramvajaus liniją, senamiesčiui (ne tik stočiai) aptarnauti matyt reiktų kelių vien dėl to, kad reiktų maršrutų keliomis skirtingomis kryptimis.Paskutinis taisė eigh; 2024.04.29, 01:01.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNuo kada tramvajus yra mažiau talpi transporto priemonė?
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąDidesni tramvajai veža iki ~300 keleivių, t.y. - praktiškai visą traukinį.
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...atvia.a536971/
Tramvajuje sėdimų vietų yra itin mažai. Piko metu, reiktų trijų tramvajų išskirstyti pergrūstą vieną traukinį. Ir tie patys tramvajai būtų užgrūsti, o sulaipinimas į juos - itin chaotiškas. Visa tavo siūloma sistema užsilenktu vos po kelių traukinių atvažiavimo net dešimties minučių bėgyje.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąTramvajus laisvai aptarnautų sėkmingą traukinių stotį nebent gerai užsirūkomePaskutinis taisė VLR; 2024.04.29, 07:56.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Belieka prisijungti Baltarusją.
Ant kalbinės sienos ribos, bet kaip ir (istorinė) sostinė abiejų kalbinių grupių atstovams (lietuviams ir baltarusiams).
Įsivaizduoju, Lietuva, Baltarusija ir Vilnius federalinis miestas. Taip kaip Flandrija, Valonija ir atskiras miestas Briuselis.
...bet deja sieną perkirtusi nauja maža geležinė uždanga, miesto vystymasis į pietryčius yra gana komplikuotas. Toną užduoda Vidurio ir Vakarų Lietuva, kuriai psichologiškai patogiausia kurtis ŠV Vilniaus plynėje, o ne kažkiek Lietuvai egzotiškame Vilniaus pietryčių kalvyne.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Manau, kad ruože Vilnius-Kaunas vietinių keleivių bus 30x daugiau nei tarptautinių. O darbo keleiviai važiuos ne į senamiestį, o ten kur biurai, kuriuos pasiekti kertant senamiestį yra kliūtis.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Svarstau, kad Vilnius tuo požiūriu grynas Rytų Europos Briuselis.
Ant kalbinės sienos ribos, bet kaip ir (istorinė) sostinė abiejų kalbinių grupių atstovams (lietuviams ir baltarusiams).
Įsivaizduoju, Lietuva, Baltarusija ir Vilnius federalinis miestas. Taip kaip Flandrija, Valonija ir atskiras miestas Briuselis.
...bet deja sieną perkirtusi nauja maža geležinė uždanga, miesto vystymasis į pietryčius yra gana komplikuotas. Toną užduoda Vidurio ir Vakarų Lietuva, kuriai psichologiškai patogiausia kurtis ŠV Vilniaus plynėje, o ne kažkiek Lietuvai egzotiškame Vilniaus pietryčių kalvyne.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKokį traukinį tiksliai? Pvz. Talino ir Rygos naujos Škodos turi 436 sėdimas vietas ir 454 stovimas:
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...atvia.a536971/
Tramvajuje sėdimų vietų yra itin mažai. Piko metu, reiktų trijų tramvajų išskirstyti pergrūstą vieną traukinį. Ir tie patys tramvajai būtų užgrūsti, o sulaipinimas į juos - itin chaotiškas. Visa tavo siūloma sistema užsilenktu vos po kelių traukinių atvažiavimo net dešimties minučių bėgyje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Šita tema jau baigia užsisukti į nesibaigiantį ratą, bet kodėl jūs darote išvadą, kad a) visi traukiniai bus pilni, įskaičiuojate net stovimas vietas; b) visi keleiviai norės važiuoti tramvajumi? Juk dalis žmonių į viešbučius/biurus/senamiestį eis pėsčiomis, kiti sės į taksi, treti į autobusus/troleibusus, ketvirtus pasiims draugai/artimieji arba naudosis automobilių dalijimosi paslaugomis. Niekur (net ir ten, kur oro uostą/geležinkelio stotį aptarnauja vienas vienintelis maršrutas) nėra tekę susidurti su situacija, kad žmonės staiga netelpa į VT. Skiriasi juk ir žmonių nusigavimo iki VT stotelės greičiai - vienas bėga tiesiai iš traukinio, kitas nori nueiti į tualetą ar parduotuvę, trečias pirks VT bilietą.
Planuoti savo sostinės centrinį traukinių mazgą taip, kad į jį niekada negalėtų atvažiuoti daugiau nei du ar trys puspilniai traukiniai vienu metu nesukeldami rimtų problemų jau yra iš tos pačios transporto planavimo mokyklos, kuri privedė prie situacijos, kurią matome kas dieną pro langą.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kažkiek žmonių išlips Senamiestyje, bet ten daug žmonių ir įlips. Klausimas dar, kurių bus daugiau.
Planuoti savo sostinės centrinį traukinių mazgą taip, kad į jį niekada negalėtų atvažiuoti daugiau nei du ar trys puspilniai traukiniai vienu metu nesukeldami rimtų problemų jau yra iš tos pačios transporto planavimo mokyklos, kuri privedė prie situacijos, kurią matome kas dieną pro langą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal nereikia tokių fantazijų. Žiūrint į pastaruosius kelis dešimtmečius Belgijos vidaus politikoje - nelabai veikiantis modelis.
Gal dabartinis Vilniaus vystymosi variantas mažiausiai kenksmingas, nėra etniškai mišrios, neaiškios politinės situacijos valstybės sostinė, vienintelis dalykas, ko trūksta, tai reiktų kažkokios rail linijos, kad palengvinti susiekimą tarp ŠV Vilniaus ir istorinio centro (Geležinkelio stoties).
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ar tikrai ten kur biurai? Šiaip jau net būtų įdomu kur daugiau žmonių dirba Centre, Paneriuose ar Graičiūno/Kirtimų gatvių rajone? Ypač tų kuriems reikia atvažiuoti. Ir nereikia manyti, kad kokis aukšto rango biuro darbuitojas ar vadovas važiuos traukiniu į darbą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąAr tikrai didžioji dauguma atvažiuojančių dirba centre? Ir kiek greičiau tas greitasis tramvajus nuo stoties iki centro nuvažiuos palyginus su autobusu? 5 min. greičiau? Ar 5 min. būti darbe anksčiau kažką keičia?
- 2 patinka
Comment
Comment