Šiaip tai nematau kokio velnio reiktų judint stotį į NMC jeigu turėtume metro ar tai kokį light-rail po senamiesčiu. Kaina kasti ta pati, nereikėtų stipriai keisti geležinkelio infrastruktūros kad bėgiai galėtų pasiekti NMC, ir infrastruktūra būtų naudingiau išnaudojama perkeliant vietinį transportą į požeminį VT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos
Collapse
X
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąLabai teisingas pastebėjimas! Tokių žmonių mažai, nes jie vietoj važiavimo į stotį dažniausiai nevargsta ir sėda į mašiną. Kaip jau rašiau anksčiau, perkėlus stotį į Vievį, toliau nuo ten kur gyvena daug žmonių, ir toliau nuo kur dauguma jų važiuotų, keliaujančių per stotį išvis nebeliktų.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKam tiesti perteklines tramvajaus linijas, jei atvedus geležinkelį į NMC, jų poreikis būtų mažesnis? Daugelis vilniečių gyvena šiaurėje. Ir į stotį trenktis per visą miestą dažnai "neapsimoka" ir važiuoji mašina. Tramvajus to nepakeis. Ypač su skystom, mažai užpildytom, ir retai kursuojančiom linijomis. Juk akivaizdu kad tramvajus Šeškinė-NMC_Stotis būtų daug labiau užpildytas, nei Šeškinė-Dabartinė_Stotis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąŠiaip tai nematau kokio velnio reiktų judint stotį į NMC jeigu turėtume metro ar tai kokį light-rail po senamiesčiu. Kaina kasti ta pati, nereikėtų stipriai keisti geležinkelio infrastruktūros kad bėgiai galėtų pasiekti NMC, ir infrastruktūra būtų naudingiau išnaudojama perkeliant vietinį transportą į požeminį VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokios priežastys? Sutinku, kad pravažiuojamosios stotys yra objektyviai geriau, nei terminalinės, bet jeigu pravažiuojamoji stotis išties labai brangi, tuomet kaip nors išgyventume ir su terminaline. O tokių stočių pilna visoje Europoje, tegul ir nenaujų.
Del to ir yra statomi tuneliai, kad butu panaikinamos terminalines stotys, nes jos tampa infratrkturiniais butelio kakliukais, tiek keleiviam, tiek patiem traukiniam. Dauguma terminaliniu stociu buvo statytos tuomet, kai liniju buvo mazai ir jos eidavo nuo vieno miesto iki kito, nesudarydamos tinklu. Taip apt tokiais laikais, kai atvaziavusi traukini reikejo papildyt anglim ir vandeniu, todel reikdavo arba laukti arba atvarydavo kitas garvezys is kitos puses, priskabindavo ir puskuodavo toliau. Taip pat buvo ir maziau traukiniu eismo, tai viskas buvo gerai. Taciau dabartinem salygom, tai jau yra rimta problema, kuriai sprest yra metami milijardai, nes miestu nepragriausi, todel reikia list po zeme. Tai ka Vilnius turi, pravaziuojama stoti su daug begiu ir lengvai priziurima antzemine infrastruktura, dauguma Europos gali tik pasvajot. Ko Vilniui reikia, tai gero beginio transsporto mieste ir aplink ji (commuter rail'o, light-rail/metro ir pan.), taip pat gerint jungtis esamu gelzinkeliu, rekonstruojantis begius, viadukus ir pan., bei padaryt, kad stoties rajonas taptu vienu is miesto traukos tasku.
- 3 patinka
Comment
-
ignaloidas
Ką reiškia būtų VT išnaudojama efektyviau su požeminiu light rail? Tai visas kampas ir yra, kad efektyviausias variantas yra stotis NMC. Visi sutinkam kad nebus 10 tramvajaus linijų ir jos visos neveš į stotį, taip? Kelios tramvajaus linijos kirsis NMC, ir čia ir toliau liks pagrindinis žmonių persėdimo taškas. Nes čia yra Vilniaus centras su lengviausiu pasiekiamumu visiems, daugiausia darbo vietų, ir svarbiausiomis įstaigomis ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje. Tai dabar įsivaizduok atvažiuoji į NMC ir lauki persėdimo 10, 15, ar 20 min. Toks persėdimas tuomet turi mažai prasmės ir dažnas toliau rinksis automobilį važiuoti į tolimesnį Vilniaus kampą. Ar į Kauną. Perkėlus stotį į NMC, kaip tik infrastruktūra būtų išnaudojama efektyviau. Visiems vilniečiams NMC stotis tampa žymiai patogesnė, todėl vilniečiai noriau pradeda naudotis geležinkeliu. Lygiai tas pats ir atvažiuojantiems į Vilnių. Ir traukiniai, ir tramvajai tampa labiau įdarbinti, nes dabar vietoj trenkimosi per miestą, važiuoji trumpu maršrutu į tą pačią vietą - ir darbui į NMC, ir persėdimui į NMC, ir užmiesčio kelionėms į NMC.
@eigh
Kritinė masė žmonių negyvena nei Kaune, nei prie dabartinės stoties. Siuntinėti beveik visą miestą per/po Senamiesčiu pirmyn atgal, ir dažnai su persėdimais, yra beprasmybė kuri neturi jokio tikslo. Tai yra absurdas. Ką mes iš to išlošiam?
1. Mažiau žmonių norinčių naudotis geležinkeliu.
2. Daugiau automobilių gatvėse.
3. Beprasmiškai ilgi VT maršrutai(tai kainuoja).
4. Mažiau apkrautas VT, nes ilgi maršrutai, su žmonėmis važiuojantiems skirtingomis kryptimis.
5. Daugiau prarasto laiko.
6. Mažiau žmonių norinčių atvažiuoti į Vilnių geležinkeliu.
Kiek pliusų priešingoje miesto pusėje esančiai stočiai gali išvardinti ponai oponentai?
Dabar atsakysiu į tamstos hipotetinis klausimus. Jei dirbi Verslo trikampyje, nuo NMC (Baltojo tilto) gali ateiti pėsčias arba imti Boltą, arba dviratį, arba imti dažnai kursuojantį autobusą. Priminsiu, su stotimi NMC būtų daug didesnis žmonių srautas, todėl autobusai ir kitas VT galėtų kursuoti dažniau nei dabar. Tik nesakyk kad iš senos stoties nusigauti iki Verslo trikampio yra/bus lengviau. Jei dirbi šalia senos stoties, ten ir išlipi, niekas nesiūlo jos naikinti. Sutinku kad hub'as NMC yra idealus variantas, juk apie tai ir šneka. Nereiktų jokio papildomo tramvajaus į seną stotį. Juk traukiniai atvažiuojantys į NMC atvažiuotų per seną stotį. Aš jau anksčiau siūliau tokį maršrutą.
Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.20, 06:11.
- 3 patinka
Comment
-
@TrippleA
Labai faina kad turim vos ne išskirtinę stotį, kuri yra nutolusi nuo daugelio miesto gyventojų ir kad galim paleisti commuter kuris irgi būtų nutolęs nuo daugelio Vilniaus gyventojų (čia turiu omeny, jei bandom išnaudoti tai ką turim). Vievis irgi yra pravažiuojama stotis, tai galim stotį iškeltdinti ten, po to didinti Vievio patrauklumą, ir gerinti susisiekimą su juo...
Niekas nesiūlo NMC daryti gigantiškos stoties. Atvažiavo, išleido keleivius, ir jei reikia laukti, grįžta į seną stotį. Kame problema?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog vienas iš variantų ("alternatyvų"). Ir abu variantai ne kažkokie utopiniai Naujieni vasiukai, o kažkas, kas panašiomis sąlygomis yra daroma įvairiuose Lenkijos miestuose, pasinaudojant ES finansavimu.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKą reiškia būtų VT išnaudojama efektyviau su požeminiu light rail?
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai visas kampas ir yra, kad efektyviausias variantas yra stotis NMC. Visi sutinkami kad nebus 10 tramvajaus linijų ir jos visos neves į stotį, taip? Kelios tramvajaus linijos kirsis NMC, ir čia ir toliau liks pagrindinis žmonių persėdimo taškas. Nes čia yra Vilniaus centras su lengviausiu pasiekiamų visiems, daugiausia darbo vietų, ir svarbiausių įstaigų ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje. Tai dabar įsivaizduok atvažiuoji į NMC ir lauki persėdimo 10, 15, ar 20 min. Toks persėdimas tuomet turi mažai prasmės ir dažnas toliau rinksis automobilį važiuoti į tolimesnį Vilniaus kampą, ar į Kauną.
Jeigu argumentams už stotį NMC reikia prielaidos kad bėginis VT bus neišvengiamai toks prastas kad reikės 20min laukti persėdimo, tai gal ir baikime diskutuoti šita tema.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Variantai variantais, aš tiesiog nematau priežasties kodėl tiek laiko praleisti diskutuojant gana aiškiai prastesnį variantą ir ekonomine, ir poveikio prasme.
Kuom remiantis jūs matote jog poveikio prasme stotis NMC yra blogiau, jei pinigų netrūktų?
Tuo kad nereikės statyt 2 dubliuojančių tunelių (traukiniams ir light rail)
Jeigu argumentams už stotį NMC reikia prielaidos kad bėginis VT bus neišvengiamai toks prastas kad reikės 20min laukti persėdimo, tai gal ir baikime diskutuoti šita tema.Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.20, 05:01.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPilnai suprantu ekonominę pusę.
Kuom remiantis jūs matote jog poveikio prasme stotis NMC yra blogiau, jei pinigų netrūktų?
O kam juos dubliuoti? Kuom negerai traukinys NMC-SenaStotis-OroUostas?
Parašė B.S. Rodyti pranešimą20 min jei nespėjai/praleidai savo tramvajų. Juk nevažinės tramvajus kas 10 minučių visą dieną. Ypač su skystom nekoncentruotom linijomis. Net NY pilna reisų kurie kursuoja kas 20 minučių ar dar rečiau. Ar sakai kad Vilniuje tikrai to nebus?
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Jeigu važiuojant iš stoties problemos su persėdimais bus, tai jos bus bendrai su visais persėdimais, ne vien tik iš stoties važiuojant. Aš mieliau leisčiau pinigus tvarkant giluminę problemą (prastas VT) vietoj to kad ją apeidinėti vienam specifiniam atvejui (geležinkelių ir VT sąsaja).
Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.20, 09:40.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąAš tik nesuprantu, kaip stoties rajonas jums nėra miesto centras. Taip, tai ne populiacijos centras, bet kartu vieta, kur iki Vilniaus g., taigi, ir visų barų, pramogų, pėsčiomis reikia paeiti 20 min.
Kiek žmonių atvyksta traukiniu iš Kauno ar kitų miestų ir iškart eina į ofisą Konstitucijos pr, ir tai daro taip dažnai, kad 10 min kelionė VT būtų didelis nepatogumas? Arba kas traukiniais iš, tarkime, Pašilaičių važinėja taip dažnai, kad pasijustų skirtumas tarp stoties Konstitucijos pr. ir dabartinėje vietoje?
Man atrodo, kad nėra to, ko neišspręstų tramvajus ir apskritai gerai sutvarkytas VT su hubu prie Žaliojo tilto. Kam tiesti tunelius traukiniams, kuriais naudojasi mažiau žmonių, vietoje to, kad pastatyti normalų VT, kuriuo naudotųsi daugiau miestiečių? Akivaizdu, kad abiejų projektų negalėsime įgyvendinti vienu metu.
Dėl vykstančių į ofisus kitoje upės pusėje, kasdien ar net kartą per savaitę papildomos 20-30 minučių ( skaičiuojami į abi puses) pasijaus. Iš Pašilaičių ar Santariškių važiuot iki stoties nėra prasmės, nes kiek laiko užtruktų viešu transportu nusigaut iki stoties, su mašina jau būtum Kaune ar pasiaukelėje į Rygą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tuo kad nereikės statyt 2 dubliuojančių tunelių (traukiniams ir light rail)
Su normaliu VT 20min turi būti laikas per kurį nuvažiuojama iš geležinkelių stoties į Santariškes, o ne kiek laiko reikia laukti persėdimo. Jeigu jums atrodo kad 20min persėdimui yra normalus laiko tarpas bėginiam VT, tai vadinasi dabartinė situacija visiškai normali ir nieko nereikia keist.
Jeigu argumentams už stotį NMC reikia prielaidos kad bėginis VT bus neišvengiamai toks prastas kad reikės 20min laukti persėdimo, tai gal ir baikime diskutuoti šita tema.
- 1 patinka
Comment
-
Geriausias VT su minimalia automobilizacija pavyzdys manau buvo 1960-1990m. Tarpmiestiniai autobusai važinėjo po visus Lietuvos miestus, priemiestiniai normaliu intervalu aptarnaudavo kaimus ir miestelius. O svarbiausia ir kažkodėl čia pamiršta, tarpmiestiniais lėktuvais galima buvo keliauti po beveik visus Lietuvos didesnius miestus.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąGeriausias VT su minimalia automobilizacija pavyzdys manau buvo 1960-1990m. Tarpmiestiniai autobusai važinėjo po visus Lietuvos miestus, priemiestiniai normaliu intervalu aptarnaudavo kaimus ir miestelius. O svarbiausia ir kažkodėl čia pamiršta, tarpmiestiniais lėktuvais galima buvo keliauti po beveik visus Lietuvos didesnius miestus.
Nebegrįšim į tuos laikus kai miestai buvo maži, mažai kas turėjo nuosavą auto, kai kaimuose/miesteliuose buvo daugiau gyventojų nei miestuose, ir kai laikas nebuvo taip branginamas.
- 2 patinka
Comment
-
Galėtų būti vienas tunelis naudojamas abiems:
Tram Trains Are AMAZING | The Karlsruhe Model (youtube.com)
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąAš mieliau leisčiau pinigus tvarkant giluminę problemą (prastas VT) vietoj to kad ją apeidinėti vienam specifiniam atvejui (geležinkelių ir VT sąsaja).Paskutinis taisė VLR; 2024.04.21, 00:18.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąČia sarkazmas ar kaip?
Nebegrįšim į tuos laikus kai miestai buvo maži, mažai kas turėjo nuosavą auto, kai kaimuose/miesteliuose buvo daugiau gyventojų nei miestuose, ir kai laikas nebuvo taip branginamas.
Comment
-
Na, Prancūzijoje nemažai vietinių skrydžių buvo uždrausti jei jiems yra alternatyva traukiniu (dėl ekologinių priežasčių). Nemanau, kad tai yra žingsnis atgal. Tikiuosi, kad po Rail Baltica nutiesimo (jei jis kada nors įvyks) padarysime tą patį regiono lygiu ir baigsis skraidymai į Rygą, Taliną ar Varšuvą. Tai būtų puikus kitas žingsnis.
- 6 patinka
Comment
Comment