Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
1. Tuneliuotis nėra būtina, bet galima ir logikos tame būtų. Kur čia, "reikės šiaip ar taip" yra aš nematau. Pilna miestų, kur light-railas yra praktiškai be jokių tunelių ir viskas sėkmingai veikia. O jei ir tuneliuotis, tai 3-5 km butų per akis.
2. Vėžė iš Vilniaus į Uteną jau yra. Į Panvežį bus Rail Baltika, galima ir pratesus linija nuo Utenos per Anykščius į Panevėžį. Bet niekas neties linijos į Panevėžį ar Uteną per visą miestą statant super brangų tunelį, kartu išperkant tankiai apgyvendintą priemesčių žemę ir kartu statant dar bala žino kiek inžinerinių objektų, kaip tiltai, viadukai, pylimai ir pan. Čia tiesiog nesamonė. Vietoj to siūlyčiau pasidomėt, kodėl esama geležinkelio stotis yra ten kur yra ir esami keliai eina ten kur eina (išdusoiu, reljefas ir upės kaltos).
3. Nebūtų, nes NMC kelių ir gatvių tinklu patogiai sujungtas tik su šiaurine Vilniaus dalimi, kai tuo tarpu stotis turi patogų susiekimą tiek su šiaurine, tiek su pietine Vilniaus dalimi kelių ir gatvių tiklu, tiek ir tuo pačiu geležinkeliu ar jau esamu VT. Šalia stoties bus statoma nauja autobusų stotis, o ir oro uostas yra arčiau dabartinės stoties, nei NMC. O jei jau tiesim tramvajų, tai stotis taps dar geriau pasiekiama. Oro uostas irgi yra patogioj lokacijoj, nes šalia jo eina Tūkstanmečio g., kuri yra Vilniaus aplinkelio dalis ir geležinkelis.
4. Koks čia argumentas, kad RIX vis tiek bus patogiau likusiai Lietuvai nei VNO? Nes todėl, kad todėl?
Susidaro įspūdis, kad norite girdėti, ką norite girdėti ir mintyse žaisti railway simulator yra daug maloniau, nei kalbėt apie logiškus ir realistiškus Vilniaus infrastruktūros projektus.
Comment