Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos
Collapse
X
-
Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos
Žymos: Joks
- 13 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu jau svajot apie tunelį po visu miestu iki NMC, tai laisvai galima svajot ir apie tunelį čia... jeigu fizika leidžia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Turin%...-speed_railway
- 2 patinka
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
Fizika leidžia tiesti Turino-Lyono geležinkelį 50 laipsnių geoterminiame karštyje po Alpėmis. Nejuokinkit su Panerių kalvynu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Turin%...-speed_railway
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniuje, kaip ir visoje Lietuvoje, viskas "viršija biudžetą", yra "per brangu", "nesąmonė" arba "naujieji vasiukai". To rezultate turime prasčiausią VT visoje ES, žemiausią VT modal share ir aukščiausią automobilių modal share ES. Esam pačiame dugne ir bandom kastis dar giliau
The rich get richer and the poor get poorer
- 5 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTraukiniai, aišku, gražu, bet jei tavo vaikštomą mišką kerta geležinkelis, tai iš vienos pusės į kitą lengvai nepavaikščiosi. #zuikių_gatvė.Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 19:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu jau svajot apie tunelį po visu miestu iki NMC, tai laisvai galima svajot ir apie tunelį čia... jeigu fizika leidžia.Paskutinis taisė VLR; 2024.04.17, 19:18.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniuje, kaip ir visoje Lietuvoje, viskas "viršija biudžetą", yra "per brangu", "nesąmonė" arba "naujieji vasiukai". To rezultate turime prasčiausią VT visoje ES, žemiausią VT modal share ir aukščiausią automobilių modal share ES. Esam pačiame dugne ir bandom kastis dar giliau
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNorint pastatyti tikrą centrinę stotį NMC, tunelio 'po visu miestu' rausti nereiktų - nesame gi koks Švedijos užkampis Malmö (kuris nusitiesė 11 km. geležinkelio tunelį su stotimi mieste
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, Malmė ne tik trečias pagal dydį Švedijos miestas, bet dar funkciškai ir Kopenhagos priemiestis. Tie 11 km kainuos panašiai, kaip visas Kaunas–Vilnius HSR.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, Malmė ne tik trečias pagal dydį Švedijos miestas, bet dar funkciškai ir Kopenhagos priemiestis. Tie 11 km kainuos panašiai, kaip visas Kaunas–Vilnius HSR.
Beje, siūliau ne 11 km., o 2 km. Nors ir 11 km. Vilnius galėtų sau leisti jei čia nebūtų pilna post sovietinių visažinių, kurie visada suranda būdų padaryti 'racionaliau, geriau ir pigiau' nei visi regiono šalių 'pertekliniai' projektai. Po to turime nenaudotinas stotis, nenaudotinus dažnius ir blogiausią VT su lūžinėjančiais ratais. Bet ubago mentalitetas liks ubago mentalitetu.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNu gerai, o kaip ten dėl Rumunijos miesto(nieko negirdėjau apie tai)?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
https://en.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca_Metro – viena linija, 16 km, 9 stotys, planuojama pastatyti per 10 metų, už 2,7 milijardus eurų.Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 21:09.
Comment
-
Nu va, trukt už vadžiu, vėl is pradžių ir vėl forumo architechtūros ir urbanistikos grandai pradeda verkiti "bEt tAi mALmE pASiStatE 11 kILomeTrU TuNEliU, O viLnIUs NeNstaTO nAUjOs CeNtRInES stOTieS ŠNiPiškĖsE". Klausimas toks, o forumo minties galiūnai bent sakitė, kokio velnio Malmė statė tuos tunelius? O tam mielini, kad atskirti didelius krovinius sruaatus, kurie keliauja į uostą ir sujungti per ir šalia miesto einančias keleivinio gele-inkelio linijas į patogia jungtim, aplenkiant tuos pačius krovininius sastatus. Tuo tarpu Vilniuj yra pasatytas gelezinkelio aplinkelis, kuris leidzia krovininiam sastatam apvaziuoti miesta ir šiaurinėj miesto daly nėra jokių geležinkelių, tai ir nėra jokios logikos statyt brangius gelezinkelio tunelius su didelia stotim, tam, kad ten prasuktu keli keleiviniai truakiniai. Vilniaus stotis yra yra geografiškai geroj vietoj, miesto centre. Ji taip pat yra pravziuojama, todėl baigiančių maršrutą traukinių logistika irgi yra paprastesnė, negu terminalinėse stotyse, kur truakiniam reikia "išvažiuoti atgal". Vilniuj taip pat yra dar dvi stotys: Letvario ir Naujosios Vilnios, kurios nera pilnai isnaudojamos.
Ko Vilniuj truksta, tai beginio VT, kuris sujungtų Vilniaus šiaurė su pietumis ir dar kitais Vilniaus galais, kaip Pilaitė ar Saulėtekis ir leistų greitai pasiekti patogioj vietoj ęsančią geležinkelio stotį, iš kurios atsivertų galimybės greitai nuvykti ir į tolimesnius miesto pakraščius ar aplinkui esančius miestu, miestelius ir gyvenvietes. Bet forumo Le Corbusier ir Nasvyčiams tai nėra pakankamai grandioziška ir skamba per daug paprastai, nes reikia susigalvot fantazijų apie abejotino reikalingumo infrastruktūros mega projektus, o paskui selektyviai pasirinkus kažkokį projektą rėkti, kad visi durniai be ambicijų, o Vilnius yra skylė, nes neturi kažkokio ilgo geležinkelio tunelio, Maglev traukinių stoties ar hyperloop'o, nes jie tai mate inernete ir girdėjo, kad susigalvojo, kad čia super.
- 3 patinka
Comment
-
TrippleA
O tai kaip tamsta žada sujungti pietus su šiaure be tunelių? Gali daryti lygiai tokią pačią tramvajaus liniją: VNO-Stotis-NMC+Šeškinė, jei jau taip nori. Tačiau kam vargti, jei tokiu maršrutu gali sujungti visą Lietuvą? Juk nenuginčysi, kad klaipėdiečiams, kauniečiams, panevėžiečiams, šiauliečiams būtų daug patogiau tuo pačiu maršrutu nuvažiuoti ir į pagrindinį oro uostą, ir į Vilniaus centrą. Tokios vėžės apkrovimas turėtų būti gerokai didesnis, nes jei pridėsi persėdimus, tiek važiavimas mašina, tiek traukinys į RIX atrodys kaip geresnė alternatyva.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTrippleA
O tai kaip tamsta žada sujungti pietus su šiaure be tunelių? Gali daryti lygiai tokią pačią tramvajaus liniją: VNO-Stotis-NMC+Šeškinė, jei jau taip nori. Tačiau kam vargti, jei tokiu maršrutu gali sujungti visą Lietuvą? Juk nenuginčysi, kad klaipėdiečiams, kauniečiams, panevėžiečiams, šiauliečiams būtų daug patogiau tuo pačiu maršrutu nuvažiuoti ir į pagrindinį oro uostą, ir į Vilniaus centrą. Tokios vėžės apkrovimas turėtų būti gerokai didesnis, nes jei pridėsi persėdimus, tiek važiavimas mašina, tiek traukinys į RIX atrodys kaip geresnė alternatyva.
Comment
-
TrippleA
Susumujant:
1. Tuneliuotis reikės šiaip ar taip.
2. Niekas stoties Šeškinėje nesiūlė, čia buvo turėta omenyje ilgesnę tramvajaus liniją. Tačiau net ir toks variantas nėra fantastika, jei atsirastų ilgametis tikslas nusitiesti tiesioginę vėžę į Panevėžį ar Uteną.
3. Stotis ir oro uostas nėra labai jau patogiai pasiekiami Vilniuje. Šeškinė, Antakalnis, Žirmūnai, Justiniškės, Fabijoniškės, Baltupiai, Pilaitė. Ar "patogiai" jūs turite omenyje automobilizmo skatinimą? Jei jau tiesiame tramvajų, stotis NMC visiems rajonams būtų daug lengviau pasiekiama.
4. Jūs siūlote toliau didinti atotrūkį tarp RIX ir VNO. Nes likusiai Lietuvai toliau bus patogiau skristi per Rygą. Jau nekalbant apie ilgesnes ir mažiau apkrautas tramvajaus linijas, nes mašina iki tolimesnio taško yra patogiau.
Tai ko verti jūsų argumentai? Realiai, kodėl vidutiniam Lietuvos ir Vilniaus gyventojui yra geriau važiuoti su daugiau persėdimų? Jokių objektyvių priežasčių, išskyrus tai kad galbūt būtų kažkiek brangiau, ir kad vėžė eitų per kraštovaizdžio draustinį dar neteko išgirsti. Visi kiti argumentai yra minusai tiek vilniečiams, tiek oro uosto konkurencingumui, tiek likusiai Lietuvai.
P.S.
Ar jūsų minimas Pilaitė-Saulėtekis tramvajus užsuktų į stotį arba oro uostą?
Ar siūlote iš kiekvieno rajono paleisti po atskirą tramvajų į stotį ir oro uostą?
Kiek reikės kasti kad išsitektų bent po du tramvajus į priešingas puses prie stoties ir oro uosto? Kažkaip atrodo kad gali išeiti brangiau nei akligatvis porai traukinių.
Ar visus apjuosti ratu, ir tuomet veš į stotį ir oro uostą, bet iš kai kurių rajonų tai užtruks apie valandą?
Ar siūlote daryti po kelis persėdimus?
Man labai įdomu kaip jūs realiai įsivaizduojate kaip jūsų sistema veiktų ir ant kiek ji būtų praktiška ir patogi.
Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 23:36.
Comment
Comment