Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus viešojo transporto ateities perspektyvos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Ar tikrai didžioji dauguma atvažiuojančių dirba centre? Ir kiek greičiau tas greitasis tramvajus nuo stoties iki centro nuvažiuos palyginus su autobusu? 5 min. greičiau? Ar 5 min. būti darbe anksčiau kažką keičia?
    Net ir jei būtų 5 minutės 2x per dieną jau netoli valandos per savaitę. Per metus susidaro ne tiek ir mažai.

    Atvažiuojantiems ne į visišką centrą irgi pasijaustų. Pavyzdžiui nuo Konstitucijos prospekto pavažiuot VT iki ofisų Laisvės prospekte ar Technopolio - visai patogu. Nuo dabartinės stoties - jau ilgesnis kelio gabalas ir tada labiau vilioja važiuot mašina.

    Comment


      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

      Ar tikrai 5 min. skirtumas? Šiuo metu automobiliu iš Stoties iki Europos aikštės galima nuvažiuoti maždaug per 13 min., viešuoju transportu – maždaug per 30 min. (ir dar su persėdimais). Tikrai reikėtų didesnio greičio.
      Nuo stoties iki Žaliojo tilto 1g 14min. Dar 3min. paeiti iki Europos aikštės.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Net ir jei būtų 5 minutės 2x per dieną jau netoli valandos per savaitę. Per metus susidaro ne tiek ir mažai.

        Atvažiuojantiems ne į visišką centrą irgi pasijaustų. Pavyzdžiui nuo Konstitucijos prospekto pavažiuot VT iki ofisų Laisvės prospekte ar Technopolio - visai patogu. Nuo dabartinės stoties - jau ilgesnis kelio gabalas ir tada labiau vilioja važiuot mašina.
        Tai, kad daugumai reikia į Savanorių pr. į darbą. O ar būsi darbe 7:55 ar 7:50 kai darbas nuo 8:00 ką tai keičia? Kur čia tas savaitinis sutaupymas? O stotį ar 20 min. Iki traukunio išvykimo ar 25 ką keičia?

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

          Tai, kad daugumai reikia į Savanorių pr. į darbą. O ar būsi darbe 7:55 ar 7:50 kai darbas nuo 8:00 ką tai keičia? Kur čia tas savaitinis sutaupymas? O stotį ar 20 min. Iki traukunio išvykimo ar 25 ką keičia?
          Savanorių prospekto galui reiktų atskiros stotelės. Ir tada galėtų būti traukinys Konstitucijos prospektas - istorinė stotis - savanorių užnugaris - vokė - lentvaris - trakai.

          Jei 5 minutės prie 5 minučių ir susideda. Kitaip su tuo „ką tai keičia“ galima nuvažiuot iki visiškų absurdų.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            Nuo stoties iki Žaliojo tilto 1g 14min. Dar 3min. paeiti iki Europos aikštės.
            Aš parašiau, ką man rodė Google Maps. Ir nuo Žalio tilto iki Europos aikštės vargiai pavyks nueiti per 3 minutes – jau vien dėl šviesoforų, jei ne didelio atstumo.

            Comment


              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

              Tai, kad daugumai reikia į Savanorių pr. į darbą. O ar būsi darbe 7:55 ar 7:50 kai darbas nuo 8:00 ką tai keičia? Kur čia tas savaitinis sutaupymas? O stotį ar 20 min. Iki traukunio išvykimo ar 25 ką keičia?
              Atvyksi į darbą 7:50, galėsi išeiti iš darbo 16:50.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Atvyksi į darbą 7:50, galėsi išeiti iš darbo 16:50.
                Daugumoje darbas nuo 8 iki 17 ir niekas neskaičiuoja kiek minučių anksčiau atvykai 3 ar 15. Jūs dar autobuso vairuitojui pasakykit, kad atėjęs 10 min. anksčiau, galės 10 min. anksčiau darbą baigti.

                Comment


                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                  Aš parašiau, ką man rodė Google Maps. Ir nuo Žalio tilto iki Europos aikštės vargiai pavyks nueiti per 3 minutes – jau vien dėl šviesoforų, jei ne didelio atstumo.
                  Čia aišku kaip kas vaikšto, bet tarkim per 5-6 tai tikrai nueisi. Tiesiog jeigu net autobuso niekada nebuvo iš Stoties iki Europos a. Tai ar tikrai ten tokie srautai, jog tramvajų užpildytų?

                  Comment


                    Lietuvoje negalima net pasvajoti apie Daugpilio ar Liepojos lygio infrastruktūrą tam skirtoje temoje be eilinio 'taI NieKO nEpAkEiS' drono trolinimo.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      Daugumoje darbas nuo 8 iki 17 ir niekas neskaičiuoja kiek minučių anksčiau atvykai 3 ar 15. Jūs dar autobuso vairuitojui pasakykit, kad atėjęs 10 min. anksčiau, galės 10 min. anksčiau darbą baigti.
                      Žinokite laikai keičiasi ir darbas tampa lankstesnis nei būdavo.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Savanorių prospekto galui reiktų atskiros stotelės. Ir tada galėtų būti traukinys Konstitucijos prospektas - istorinė stotis - savanorių užnugaris - vokė - lentvaris - trakai.

                        Jei 5 minutės prie 5 minučių ir susideda. Kitaip su tuo „ką tai keičia“ galima nuvažiuot iki visiškų absurdų.
                        Tai ir yra S-Bahn. Ypač jei būtų įmanoma išnaudoti Savanorių pr. privažiuojamuosius kelynus. Tik patogesnė jungtis būtų Paneriuose, o ne mistinėje NMC stotyje.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Tai ir yra S-Bahn. Ypač jei būtų įmanoma išnaudoti Savanorių pr. privažiuojamuosius kelynus. Tik patogesnė jungtis būtų Paneriuose, o ne mistinėje NMC stotyje.
                          Reiktų maršruto bent nuo Konstitucijos prospekto. Ar važiuot iki dabartinės stoties, kad pavažiuot iki Panerių? Kažkoks ratais kvadratais gautųsi.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Žinokite laikai keičiasi ir darbas tampa lankstesnis nei būdavo.
                            Taip, galima dirbti iš namų ir tada VT visai nereikalingas kaip ir biurų rajonai tokie kaip NMC. O kalbant apie PC koks lankstumas pas pardavėjes arba medicinos darbuotojus? Ar darželio auklėtoja irgi gali dirbti pagal lankstų grafiką? Šeimos gydytoja? Sargas? Bet koks aptarnaujantis personalas įsipareigojęs užtikrinti paslaugą nuo iki?

                            Comment


                              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                              Taip, galima dirbti iš namų ir tada VT visai nereikalingas kaip ir biurų rajonai tokie kaip NMC. O kalbant apie PC koks lankstumas pas pardavėjes arba medicinos darbuotojus? Ar darželio auklėtoja irgi gali dirbti pagal lankstų grafiką? Šeimos gydytoja? Sargas? Bet koks aptarnaujantis personalas įsipareigojęs užtikrinti paslaugą nuo iki?
                              Tais atvejais vėliau išeini iš namų ar anksčiau grįžti.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Žinokite laikai keičiasi ir darbas tampa lankstesnis nei būdavo.
                                Koks čia darbas šiais laikais tampa lankstesnis nei būdavo anksčiau? Mano ir kiek žinau daugumos kitų kaip tik tapo nelankstesnis ir labiau reiklesnis.

                                Comment


                                  Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                  Koks čia darbas šiais laikais tampa lankstesnis nei būdavo anksčiau? Mano ir kiek žinau daugumos kitų kaip tik tapo nelankstesnis ir labiau reiklesnis.
                                  O mano ir mano daugumos pažįstamų - lankstesnis. Aš iš viso galiu dirbti iš namų kada noriu, o pažistama, pvz., gali 2 dienas per savaitę dirbti nuotoliu. Darbas paprastas kontorinis.

                                  Comment


                                    Be to kalba prasidėjo nuo to jog darbuotojai atvyksta traukiniu į stotį ir tada važiuoja į darbą centre. Tai jeigu tarkime atvažiuoji 7:20 tai koks skirtumas ar į darbą nuvažiuosi per 15 ar per 10 min? Na tarkim galėsi išeiti iš darbo 5 min. anksčiau, o traukinys atgal tarkime 18:10 tai koks skirtumas ar į stotį atvažiuisi 17:05 ar 17:15? Kuo tas lankstumas čia pasitarnauja? Ką tos 5 ar 10 min. lemia?

                                    Comment


                                      Varge vargeli
                                      Tai kam tramvajus išvis? Ką čia tos sutaupytos 5 ar 10 ar 15 min lems?
                                      Kokiu žmogumi reikia būti, kad ginčytis dėl to, kad būtų blogiau, o ne geriau?
                                      Normaliam pasaulyje renkiesi patį geriausią įmanomą variantą, ir tik po to darai kompromisus. Deja, pilna stabdžių kuriems ir sena Nokia šiandien sueitų.

                                      P.S.: Anksčiau turėjome kitus oblius, o gal ir tuos pačius, kurie priešinosi RB vėžei į Vilnių: ką čia tos sutaupytos 10 min lems? Kam tas patogumas, tegu vilniečiai ir į Vilnių važiuojantys persidinėja...
                                      ​​​​​​
                                      Paskutinis taisė B.S.; 2024.05.01, 23:00.

                                      Comment


                                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                        Be to kalba prasidėjo nuo to jog darbuotojai atvyksta traukiniu į stotį ir tada važiuoja į darbą centre. Tai jeigu tarkime atvažiuoji 7:20 tai koks skirtumas ar į darbą nuvažiuosi per 15 ar per 10 min? Na tarkim galėsi išeiti iš darbo 5 min. anksčiau, o traukinys atgal tarkime 18:10 tai koks skirtumas ar į stotį atvažiuisi 17:05 ar 17:15? Kuo tas lankstumas čia pasitarnauja? Ką tos 5 ar 10 min. lemia?
                                        Tuo, kad atvažiavęs į stotį 17:05, spėsi į 17:10 traukinį. Bet jei traukinys 14:10 ir 18:10, ko gero tai mažai guodžia.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Tai ir yra S-Bahn. Ypač jei būtų įmanoma išnaudoti Savanorių pr. privažiuojamuosius kelynus. Tik patogesnė jungtis būtų Paneriuose, o ne mistinėje NMC stotyje.
                                          Man atrodo, kad realiausias variantas išnaudoti tuos Savanorių pr. privažiuojamuosius kelius būtų toks:

                                          Click image for larger version  Name:	vrt-zem.paneriai-b.jpg Views:	0 Size:	372,4 kB ID:	2127619(iš str. Traukiniai Vilniuje: kam jų reikia?)

                                          Žemuosius Panerius būtų galima palaipsniui paversti biurų-gyvenamuoju rajonu su dviem geležinkelio stotelėmis. Ten galėtų stoti visi ne-ekspresiniai maršrutai, taip pat būsimieji Vilniaus S-Bahno maršrutai.


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                          Be to kalba prasidėjo nuo to jog darbuotojai atvyksta traukiniu į stotį ir tada važiuoja į darbą centre. Tai jeigu tarkime atvažiuoji 7:20 tai koks skirtumas ar į darbą nuvažiuosi per 15 ar per 10 min? Na tarkim galėsi išeiti iš darbo 5 min. anksčiau, o traukinys atgal tarkime 18:10 tai koks skirtumas ar į stotį atvažiuisi 17:05 ar 17:15? Kuo tas lankstumas čia pasitarnauja? Ką tos 5 ar 10 min. lemia?
                                          Kaip besinaudojantis S-Bahnu, galiu drąsiai pasakyti, kad ir per 5 minutes galima apsipirkti, kartais tą ir darau.

                                          Bet pakartosiu savo poziciją, kad geležinkelio tuneliui tik iki NMC nepritariu, nes arba nedarome visai, arba darome geležinkelį iki pat Santariškių kaip S-Bahną su stotelėmis svarbiose Vilniaus vietose (tada netgi Žemųjų Panerių stotys tampa dar prasmingesnės).

                                          Nedarant geležinkelio tunelių po miestu, kelios tramvajaus linijos, sudažnintas tvarkaraštis ir viena kita ekspresinė trasa susitvarkys su srautais. Gal labai tolimoje ateityje ir ne, bet nutiestos greitojo tramvajaus trasos tikrai nebus kažkoks resursų švaistymas, nes sukurs greitesnes jungtis mieste.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X