Prasidejus kalboms apie tramvaju, as kazkaip prisimenu apie seniai zadeta troleibusu linija i Silainius. Jeigu 240mln EUR miestas rastu, tai naujai troleibusu linijai tikrai gautu finansavima is ES.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Nesitikiu jau troleibuso linijos į Šilainius tokios kaip turime į kokius Petrašiūnus ar Panemunę.
Laidai neestetiška, plius troleibusai riboja kūrybinę laisvę vystant maršrutų tinklą. Kaune iš vis galvočiau ką daryt su troleibusų linijomis, gal kaip Vilniuje žadama, panaikinti jas visokiuose žieduose, Centre kur nors, bet įrengti kitose tiesiose atsitiktinėse vietose kur važiuoja daugiau VT, bet nekurtų ištisinio tinklo. Šilainiuose gali būti kokia linija tiesiose vietose kaip Baltų pr. Troleibusai taptų labiau kaip elektriniai autobusai, tik krautųsi per laidus, o ne kaip elektromobiliai.
Sakyčiau tramvajų planuoti yra geriau, nes galima bėgius žolėje nutiesti ir niekam jie netrukdys kur yra daug vietos.
- 4 patinka
Comment
-
Lietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.
Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.
- 22 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąLietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.
Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.
Aišku kalbu jei įrengs tramvajų kuris bus labiau kaip traukinys (pvz. kaip jau turime Rinkūnai-Stotis-Palemonas maršrutą), o ne dar vienas autobusas kamštyje prie šviesoforo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąFinansai yra vienas iš pagrindinių faktorių kurie stabdo tramvajaus (ir metro) įrengimą Lietuvoje. ]
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNetiesa, Vilniuje yra prirengta krūva projektų, kurie nedaromi dėl finansavimo stokos, pinigų užtenka tik Vilniaus planui ar arch konkursams, kad projektus padarytų. Bet su tramvajumi nėra nei jokių projektų, nei galimybių studijų, t.y. miestui jo nereikia, net jei būtų pinigų.
Sugeneravo "melejoną" puslapių apie tramvajų ir praleido esminį punktą – protingai padarius, tramvajus finansiškai apsimoka.
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąFinansai yra vienas iš pagrindinių faktorių kurie stabdo tramvajaus (ir metro) įrengimą Lietuvoje. Iš to ką matau, Lietuvoje yra pastoviai pražiūrimas pagrindinis finansinis aspektas. Tramvajus ir metro (darant teisingai [1]) labai stipriai stimuliuoja ekonomiką tiek statybų metu, tiek po statybų. Jeigu skaičiuojant finansus į šitą nėra atsižvelgiama (ir atrodo kad Lietuvoje nėra atsižvelgiama), tie skaičiavimai nedaug verti. Kada nors galėčiau parašyti plačiau.
[1] Į "darant teisingai" įeina keli niuansai. Vienas yra normaliai nusitiesti trasas, kad būsimi maršrutai būtų aktyviai naudojami. Antras yra turėti daug "redevelopment" potencialo palei trasas. Trečias yra tilpti į normalų biudžetą, be neaiškių rekordinių išbrangimų. Ketvirtas yra ne "outsourcinti" statybų, kad pvz stato Kinijos įmonė, projektuoja Kinijoje, finansuoja užsienio bankai, technika iš Kinijos atvežta, darbuotojai iš Kinijos ir t.t.
Dar kelis punktus galima pridėti, bet kad iliustruoti mintį, šitų keturių manau užtenka.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąSakyčiau tramvajų planuoti yra geriau, nes galima bėgius žolėje nutiesti ir niekam jie netrukdys kur yra daug vietos.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąLietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.
Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąBe bėgių, tramvajui dar ir laido viršuje reikia... Panašiai kaip troleibusui, tik vieno
https://invisiblebordeaux.blogspot.c...power.html?m=1
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
Manau būtu žymiai geriau jei linija į Šilainius ( kuri tikriausiai bus 3 statomas maršrutos po A ir C marštutų, jei būtu statoma tramvajų sistema) eitu iš maždaug dabartinio planuojamo naujo savivaldybės pastato vietos ( vietoj Pilies žiedo ), per naują planuojama pesčiųjių tiltą ( suplanuoti tiltą biški platesnį nemanau, kad labai sudėtinga ), per Vilijampolę ir poto Šilainius. Vietos šiuose rajonuose visai nemažai, Panerių g. eismo nedaug tai galima būtu padaryti gatvę tik VT ( labiau skatinant naują statybą ), o Linkuvos g. truputi pakasius, vietos tai pat pakankamai. Lyginant su planuojamu maršrutu, keleivių būtu daug daugiau, pasiektu daugiau gyventojų, keičiant autobusus ir skatinant naują statybą Panemunėje, atsikratant dabartinių lušnynų ir galimai kainuojant mažiau.
Comment
-
Į Šilainius linija tokia greičiausiai dėl to, kad tai mažiausiai išteklių reikalaujantis linijos variantas? Beveik per visą Baltų pr. iki pat Neries krantinės eina žolės skiriamoji juosta, kurioje netrukdomai išsitektų. Varnių tiltas taip pat platus. Greičiausiai norėta kad būtų sujungta ir su Klinikomis, bei Savanorių pr. - žmonių darbai ir t.t.
Jūsų siūloma alternatyva irgi gera, bet turbūt labai tolimuose etapuose, nes pareikalautų daug daugiau išlaidų - vien Milikonių kalno reikalai daug darbų reikėtų ten, jei nenorime, kad stovėtų kamštyje kartu su mašinomis. Į siauresnę Baltijos g. kišti tramvajų irgi neprotinga, kai Baltų pr. yra toks platus ir idealiai tinkantis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąĮ Šilainius linija tokia greičiausiai dėl to, kad tai mažiausiai išteklių reikalaujantis linijos variantas? Beveik per visą Baltų pr. iki pat Neries krantinės eina žolės skiriamoji juosta, kurioje netrukdomai išsitektų. Varnių tiltas taip pat platus. Greičiausiai norėta kad būtų sujungta ir su Klinikomis, bei Savanorių pr. - žmonių darbai ir t.t.
Jūsų siūloma alternatyva irgi gera, bet turbūt labai tolimuose etapuose, nes pareikalautų daug daugiau išlaidų - vien Milikonių kalno reikalai daug darbų reikėtų ten, jei nenorime, kad stovėtų kamštyje kartu su mašinomis. Į siauresnę Baltijos g. kišti tramvajų irgi neprotinga, kai Baltų pr. yra toks platus ir idealiai tinkantis.
Dėl išlaidų, taip Milikonių atkarpa galimai kainuotu nemažai, bet kitur tai arba pakeiti pora vidurinių juostų kad jais važiuotu tramvajai ( ir galimai autobusai, pvz Bp. T. Wilczyńskiego – „Google“ žemėlapiai , manau, kad galima kaž ką panašaus daryti Baltijos g. bet manau maršrutas gali būti ir per Baltų pr. ), arba kaip panerių gatvėje kurioje būtu sutvarkoma važiavomi danga, šaligatviai ir įdėdami bėgiai ( Rautatienkatu – „Google“ žemėlapiai ) ( kelius remontuojame ne pirmą karta tai nemanau kad tai būtu didžiulis kosmosas. )
Be to, jei statoma tramvajų sistema, arba bet koks tokio lygio infrastruktūros projektas, geriau pastatyti taip, kad būtu daugiau naudos, negu pataupyti ant projekto iš kurio poto mažai naudos.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.26, 16:18.
Comment
-
Vadovaujantis logika tiesti tramvajų ir taip plačiomis gatvėmis, logiškiausia trasa į Šilainius yra Neries krantine ir Baltų prospektu. Tas maršrutas užkabina gerą gabalą Vilijampolės, Demokratų daugiabučius, daug aplink Taubučius ir Grušo mokyklą esančių daugiabučių, Šilainių polikliniką ir visą Baltų pr. kartu su naujais kotedžais.
Labai norint, ateityje galima nutiesti atšaką iki Jotvingių/Kuršių sankryžos arba net iki Vytėnų (Užnerio/Vytėnų sankryžos arba darbinio 35 maršruto žiedo) - taip maršrutas apgaubia Kuršių g. link esančius daugiabučius, Megos kompleksą ir netgi Vytėnų kotedžus.
Neaprėpta Vilijampolės dalis liktų aptarnaujama 5 troleibuso ir eilės Milikonių kalnu besileidžiančių autobusų maršrutų. Savanorių pr. linijos apskritai net nereikia, nes ten VT jau ir taip važiuoja greitai ir dažnai, nuo Kalniečių iki Laisvės al. 13 troleibusu viso labo 15 min. kelio.
- 3 patinka
Comment
-
Važiuojant iš Taubučių į Centrą Nemuno krantine gal ir logiškiau, bet žmonėms gyvenantiems į vakarus nuo Žemaitijos pl. net piko metu tikriausiai labiau apsimokėtu važiuoti dabartiniais autobusais, tad koks tikslas tiesti tramvajų. Bei pastačius tramvajų, tikriausiai jau retai važiuojantys autobusai ( ypač Šilainiuose ), važiuos dar rečiau ( jei pagrindinis Šilainių maršrutas kaip 40, važiuoja rečiau negu kas pusvalandį, tai nesinorėtu kad dar rečiau važiuotu ). Tiesiog manau, kad būtu geriausia tiesti tramvajų, ten kur daugiausiai žmonių jį gali pasiekti, ir juo naudosis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąNa jeigu jau kalbama yra apie išlaidų neribojimą ir daryti tik gerai, tai gal toks variantas būtų iš vis geriausias? Būtų pilnas žiedas
Paskutinis taisė acetonas; 2025.02.26, 17:20.
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąVažiuojant iš Taubučių į Centrą Nemuno krantine gal ir logiškiau, bet žmonėms gyvenantiems į vakarus nuo Žemaitijos pl. net piko metu tikriausiai labiau apsimokėtu važiuoti dabartiniais autobusais, tad koks tikslas tiesti tramvajų. Bei pastačius tramvajų, tikriausiai jau retai važiuojantys autobusai ( ypač Šilainiuose ), važiuos dar rečiau ( jei pagrindinis Šilainių maršrutas kaip 40, važiuoja rečiau negu kas pusvalandį, tai nesinorėtu kad dar rečiau važiuotu ). Tiesiog manau, kad būtu geriausia tiesti tramvajų, ten kur daugiausiai žmonių jį gali pasiekti, ir juo naudosis.
Bet turbūt esminis dalykas, kodėl nesvarstomas nei vienas, nei kitas projektas, yra persikėlimo per Nerį problema. Iš planų matyti, kad Vilijampolės tiltu nenorima leisti tramvajaus, o dėl naujo tilto statybų reikia spręsti jau dabar, nes netrukus prasidės pėsčiųjų tilto statybos iš Piliamiesčio. Niekas nenori įsipareigoti, kai dar nėra nuspręsta dėl tramvajaus. Bet akivaizdu, kad preliminari trasa per Aklųjų ir silpnaregių sankryžą yra visiškai nelogiška.
Comment
Comment