Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prasidejus kalboms apie tramvaju, as kazkaip prisimenu apie seniai zadeta troleibusu linija i Silainius. Jeigu 240mln EUR miestas rastu, tai naujai troleibusu linijai tikrai gautu finansavima is ES.

    Comment


      Nesitikiu jau troleibuso linijos į Šilainius tokios kaip turime į kokius Petrašiūnus ar Panemunę.
      Laidai neestetiška, plius troleibusai riboja kūrybinę laisvę vystant maršrutų tinklą. Kaune iš vis galvočiau ką daryt su troleibusų linijomis, gal kaip Vilniuje žadama, panaikinti jas visokiuose žieduose, Centre kur nors, bet įrengti kitose tiesiose atsitiktinėse vietose kur važiuoja daugiau VT, bet nekurtų ištisinio tinklo. Šilainiuose gali būti kokia linija tiesiose vietose kaip Baltų pr. Troleibusai taptų labiau kaip elektriniai autobusai, tik krautųsi per laidus, o ne kaip elektromobiliai.

      Sakyčiau tramvajų planuoti yra geriau, nes galima bėgius žolėje nutiesti ir niekam jie netrukdys kur yra daug vietos.

      Comment


        Lietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.

        Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.

        Comment


          Parašė felar Rodyti pranešimą
          Lietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.

          Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.
          Surišta su finansinio raštingumo dalykais. Pvz. įrengus tramvajų, daugiau nutolusių mikrorajonų gyventojų galėtų kelti miesto centro ekonominį patrauklumą, nes pigiai ir greitai nuvyktų į Centrą. Su 37, 40 iš Dainavos pakraščio važiuot 3x-4x lečiau nei automobiliu negali būti išeitis, nes tai daugiau de facto privežamais maršrutais Dainavos ir Žaliakalnio viduje, kur per 10 min gali kur nors privažiuot Krėvės prospektu ar nuo Birželio 23 g. iki Ąžuolyno, bet kaip susisiekimo priemonė į Centrą yra prasta Partizanų g. gale gyvenantiems žmonėms.

          Aišku kalbu jei įrengs tramvajų kuris bus labiau kaip traukinys (pvz. kaip jau turime Rinkūnai-Stotis-Palemonas maršrutą), o ne dar vienas autobusas kamštyje prie šviesoforo.

          Comment


            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
            Finansai yra vienas iš pagrindinių faktorių kurie stabdo tramvajaus (ir metro) įrengimą Lietuvoje. ]
            Netiesa, Vilniuje yra prirengta krūva projektų, kurie nedaromi dėl finansavimo stokos, pinigų užtenka tik Vilniaus planui ar arch konkursams, kad projektus padarytų. Bet su tramvajumi nėra nei jokių projektų, nei galimybių studijų, t.y. miestui jo nereikia, net jei būtų pinigų.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Netiesa, Vilniuje yra prirengta krūva projektų, kurie nedaromi dėl finansavimo stokos, pinigų užtenka tik Vilniaus planui ar arch konkursams, kad projektus padarytų. Bet su tramvajumi nėra nei jokių projektų, nei galimybių studijų, t.y. miestui jo nereikia, net jei būtų pinigų.
              https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...alusis-planas/

              Sugeneravo "melejoną" puslapių apie tramvajų ir praleido esminį punktą – protingai padarius, tramvajus finansiškai apsimoka.



              Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
              Finansai yra vienas iš pagrindinių faktorių kurie stabdo tramvajaus (ir metro) įrengimą Lietuvoje. Iš to ką matau, Lietuvoje yra pastoviai pražiūrimas pagrindinis finansinis aspektas. Tramvajus ir metro (darant teisingai [1]) labai stipriai stimuliuoja ekonomiką tiek statybų metu, tiek po statybų. Jeigu skaičiuojant finansus į šitą nėra atsižvelgiama (ir atrodo kad Lietuvoje nėra atsižvelgiama), tie skaičiavimai nedaug verti. Kada nors galėčiau parašyti plačiau.


              [1] Į "darant teisingai" įeina keli niuansai. Vienas yra normaliai nusitiesti trasas, kad būsimi maršrutai būtų aktyviai naudojami. Antras yra turėti daug "redevelopment" potencialo palei trasas. Trečias yra tilpti į normalų biudžetą, be neaiškių rekordinių išbrangimų. Ketvirtas yra ne "outsourcinti" statybų, kad pvz stato Kinijos įmonė, projektuoja Kinijoje, finansuoja užsienio bankai, technika iš Kinijos atvežta, darbuotojai iš Kinijos ir t.t.
              Dar kelis punktus galima pridėti, bet kad iliustruoti mintį, šitų keturių manau užtenka.
              Nesu matęs nei vienos diskusijos/ analizės kur būtų žiūrima į tramvajaus/metro finansinę naudą Lietuvos ekonomikai ir kaip tą naudą maksimizuoti. Yra kas matėt? Aš nei vienos nemačiau, nors čia esminis dalykas.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Sakyčiau tramvajų planuoti yra geriau, nes galima bėgius žolėje nutiesti ir niekam jie netrukdys kur yra daug vietos.
                Be bėgių, tramvajui dar ir laido viršuje reikia... Panašiai kaip troleibusui, tik vieno

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Lietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.

                  Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.
                  Paklausyk Trumpo ir po to pagalvok ką kokie Vokietijos pacifistai politikai galvotų apie užsienio gynybą, jeigu Lietuva neimportuotų auto.

                  Comment


                    Tramvajus ir jo suteikiamas greitis bei mobilumas vienintelis šansas Šilainiams netapt getu. Troleibusai tik prisidės pries slow death.

                    Comment


                      Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                      Be bėgių, tramvajui dar ir laido viršuje reikia... Panašiai kaip troleibusui, tik vieno
                      Nebūtinai. Pvz. Bordeaux tramvajai turi trečią bėgį elektrai.

                      https://invisiblebordeaux.blogspot.c...power.html?m=1

                      Comment


                        Tačiau taip, tai labiau išimtis senamiesčiams dėl kainos. Šilainiams laido reiktų.

                        Comment

                        Working...
                        X