Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Jie stoja stotelės gale, manau tokios taisyklės, nes tada du VT telpa vienoje stotelėje. Deja visos stotelės statomos su stoginėmis ir suoliukais per vidurį, t.y. tiesiai prieš vidurines duris.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
Vien komposteriai galėtų būti dedami tik priekyje, tada būtų natūralus pretekstas lipti per priekį. Dabar komposteriai padėti ir per vidurį, ir skatina šitą lipimą.
- 1 patinka
Comment
-
Aš manau, kad laiko atžvilgiu geriausia sistema yra boarding through all doors. Jeigu nenorima matyti visokių bomžų ir alkašų tai boarding through first door only, bet tik atskirose stotelėse. Pvz Vilniuje tai stotyje, prie nakvynės namų, Naujininkuose, Paneriuose. Dėl Kauno nelabai žinau nes iš Vilniaus aš.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
- 1 patinka
Comment
-
Beveik kasdien važiuoju VT, ir niekad nepastebėjau, kad stotų specialiai taip, kad niekas neliptų per troleibuso priekį. Jeigu stotelėj žmonių nedaug, niekas neišlipa, o įlipa 2-3 žmonės, paprastai atidaro tik priekines duris, o tirštose stotelėse atidaro visas, ir galima įlipti per bet kurias duris. Manau, sistema puikiai veikia.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
- 3 patinka
Comment
-
Gal pirmiausia reikėtu pagalvoti, kaip Kaune ir Lietuvoje paskatinti gimstamumą, nes po 50 metų tie tramvajai neturės keleivių. Kaune per 30 metų gyventojų sumažėjo 136000.(1991 m. gyveno 433 000, 2022 m. 297 000). Kiek čia rašančiu augina ar jau užaugino bent du vaikus? Jūs kaip maži vaikai žaislų parduotuvėje – „mamyte nupirk man mašinytę“. Lietuva bando sukrapštyti pinigų krašto apsaugai, o čia jau taškomasi pinigais, kuriu nėra. Nei ES, nei Lietuvos valdžiai šiuo metu Kauno tramvajus nerupi.
Comment
-
Kauno gyventojų skaičius per pastaruosius 7 metus išaugo bene 10%.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąKaune per 30 metų gyventojų sumažėjo 136000.(1991 m. gyveno 433 000, 2022 m. 297 000).
Kaip tik ES labai rūpi tramvajus, iki tiek kad finansuoja iki 80% tokių sistemų statybos kainosParašė AutoLiet Rodyti pranešimąLietuva bando sukrapštyti pinigų krašto apsaugai, o čia jau taškomasi pinigais, kuriu nėra. Nei ES, nei Lietuvos valdžiai šiuo metu Kauno tramvajus nerupi.
- 24 patinka
Comment
-
Neaišku at specialiai, bet sustoja taip, kad nepatogu eiti iki pirmųjų durų ir arčiau būna vidurinės, o kartais net galinės.Parašė gazebo Rodyti pranešimą
Beveik kasdien važiuoju VT, ir niekad nepastebėjau, kad stotų specialiai taip, kad niekas neliptų per troleibuso priekį. Jeigu stotelėj žmonių nedaug, niekas neišlipa, o įlipa 2-3 žmonės, paprastai atidaro tik priekines duris, o tirštose stotelėse atidaro visas, ir galima įlipti per bet kurias duris. Manau, sistema puikiai veikia.
Esu apie tai rašęs. Tvarkos pradžioje taip nebuvo, dabar jau niekas beveik nebesilaiko tvarkos ir tikrai atrodo, kad specialiai.
Comment
-
Klysti, ar dabar reikia lėšų Europai tramvajui (Kaunui), ar lėšų ES apsaugai nuo putlerio?Parašė Elis Rodyti pranešimą
Kauno gyventojų skaičius per pastaruosius 7 metus išaugo bene 10%.
Informacija?
Kaip tik ES labai rūpi tramvajus, iki tiek kad finansuoja iki 80% tokių sistemų statybos kainosPaskutinis taisė AutoLiet; 2025.02.01, 21:35.
Comment
-
Tai dabar kadangi reikia lėšų gynybai, reikia atšaukti visus infrastruktūros projektus? Davai tada atšaukiam Rail ir Via Balticos statybas. Kažkaip abejoju kad mes tokie skurdžiai kad nesurastume pinigų ir tam ir tam. Šaltojo Karo metu kažkaip Vakarų Europa surado pinigų ir gynybai skirti 4+% BVP, ir statytis belenkiek greitkelių/metro/etc. Lenkija dabar irgi neplanuoja atšaukinėti savo infrastruktūros projektų nes "neužtenka gynybai". Net tas pats ultra-militarizuotas Izraelis surado pinigų Tel Avive ir Jeruzalėje pasistatyti light rail.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Klysti, ar dabar reikia lėšų Europai tramvajui (Kaunui), ar lėšų ES apsaugai nuo putlerio?
Čia kažkaip primena tą Amerikos ultradešiniųjų kliedesį, kad "jei ne JAV kariai jūs net nesvajotumėt apie nemokamą sveikatos apsaugą".
- 18 patinka
Comment
-
Labai nustebtum...Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Klysti, ar dabar reikia lėšų Europai tramvajui (Kaunui), ar lėšų ES apsaugai nuo putlerio?
Comment
-
Aš parašiau tik apie gimstamumą Lietuvoje, gynyba ir tramvajų. Nerašiau nei apie Rail Baltica, nei apie Via Baltica. Abejoju, kad tu gyvenai šaltojo karo metu.Parašė Elis Rodyti pranešimą
Tai dabar kadangi reikia lėšų gynybai, reikia atšaukti visus infrastruktūros projektus? Davai tada atšaukiam Rail ir Via Balticos statybas. Kažkaip abejoju kad mes tokie skurdžiai kad nesurastume pinigų ir tam ir tam. Šaltojo Karo metu kažkaip Vakarų Europa surado pinigų ir gynybai skirti 4+% BVP, ir statytis belenkiek greitkelių/metro/etc. Lenkija dabar irgi neplanuoja atšaukinėti savo infrastruktūros projektų nes "neužtenka gynybai". Net tas pats ultra-militarizuotas Izraelis surado pinigų Tel Avive ir Jeruzalėje pasistatyti light rail.
Čia kažkaip primena tą Amerikos ultradešiniųjų kliedesį, kad "jei ne JAV kariai jūs net nesvajotumėt apie nemokamą sveikatos apsaugą".
Čia kažkaip primena Krabo klapčiuko kliedesį.Paskutinis taisė AutoLiet; 2025.02.02, 07:32.
Comment
-
Na, Panevėžio dydžio Daugpilis tiesia jau 5-ąją tramvajaus liniją, mažesnė Liepoja irgi plečia tramvajų tinklą. Tad Kauno populiacijai iki buvimo per maža vienai tramvajaus linijai trauktis laiko dar liko labai daug. Ir čia mes, aišku, ignoruojam imigraciją, augančią Lietuvos ekonomiką ir tą faktą, kad Kauno ir priemiesčių populiacija paskutiniu metu augo, o ne traukėsi.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Aš parašiau tik apie gimstamumą Lietuvoje, gynyba ir tramvajų. Nerašiau nei apie Rail Baltica, nei apie Via Baltica. Abejoju, kad tu gyvenai šaltojo karo metu.
Čia kažkaip primena Krabo klapčiuko kliedesį.
- 12 patinka
Comment
-
Aš tikrai nesuprantu, kaip mąsto tie žmonės, kurie teigia, kad mes neturim pinigų tramvajui, reikia gynybai bla bla bla. Čia turbūt antras pagal populiarumą komentaras mainstreaminėj žiniasklaidoj po straipsniais apie tramvajų einantis po visiem žinomų: Kauno dydžio miestui tramvajus nereikalingas/čia krabo pinigų plovykla.
Jūs supraskit, Lietuvos biudžetas yra 100mlrd eurų, mes esam turtinga valstybė, nebe 1995 metai. Jau galit nusiimti tą biednumo filtrą, laikai pasikeitė. Aš jau nekalbu, kad tokie projektai finansuojami didele dalimi net ne iš mūsų pačių biudžeto.
Ir kuo labiau Kaunas modernės, kuo labiau augs, tuo patrauklesnis jis bus naujiems gyventojams ar grįžtantiems. Tokie projektai kuria darbo vietas, pinigai įsilieja į ekonomiką. Užsidaryt į kiautą ir galvot tik apie gynybą yra neišmintinga, niekas taip nedaro, nebent jūs norit gyvent Kauno Tvirtovės laikais.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.02.02, 13:17.
- 21 patinka
Comment
-
100 mlrd eurų? Tikrai?Parašė Sklansky Rodyti pranešimąJūs supraskit, Lietuvos biudžetas yra 100mlrd eurų, mes esam turtinga valstybė
- 1 patinka
Comment
-
Mauricas lygtai tiek sakė, pataisykit, jei klystuParašė Justin Rodyti pranešimą
100 mlrd eurų? Tikrai?
Comment
Comment