Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąprie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?
- 8 patinka
Comment
-
Vilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.
Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 17:10.
- 22 patinka
Comment
-
Parengtoje Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studijoje siūloma alternatyva su VT viduryje gatvės, plačiau apie ją šiame poste.
Parengtuose preliminariuose brėžiniuose numatytos stotelės:- Stotelė tik į centrą ties sankryža su Kaunakiemio g. (užvažiavimas ant M. K. Čiurlionio tilto)
- Prie Karmelitų tilto ir Kaunakiemio g. (Akropolio pietūs)
- A. Mickevičiaus g. (Akropolio šiaurė)
- Maironio g.
- I. Kanto ir Nemuno g. (gaisrinė, naujasis pėsčiųjų tiltas)
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąVilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.
Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.
Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kaip gyvenančiam tarp abiejų miestų, man atrodo, kad Vilniui light rail reikia labiau, nei Kaunui. Aišku, džiaugiuosi dėl KaunoWhen a man lies, he murders some part of the world
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Kokie yra didmiesčio privalumai kurių Vilnius neturi? Bent 5 būtų gerai sužinoti. Klausimas visiems kas gali atsakyti.
Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.
Jeigu isvardinti papunkciui:
-nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
-pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
-nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
-socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;
Tyrimo išvada: vilniečiai spūstyse per metus sugaišta daugiau laiko nei Londono ar Paryžiaus vairuotojai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...ojai-120081172
Tik tiek, kad Londono ir Paryžiaus gyventojai turi alternatyvą.
Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 18:07.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąGyvenant didmiestyje yra didele koncentracija paslaugu, pramogu, galimybiu vienoje vietoje ir viskas yra pasiekiama lengvai is periferijos. Vilniuje viso to yra, bet pasiekiama tokiais greiciais kaip gyvenant mieste su 2mln+ gyventoju.
Jeigu isvardinti papunkciui:
-nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
-pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
-nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
-socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;
- 3 patinka
Comment
-
LRT straipsnis debilišku pavadinimu:
"Kaunas svajoja apie tramvajų, bet iš kur gauti pinigų – nežinia"
https://lrt.lt/naujienos/eismas/7/24...pinigu-nezinia
- 21 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąParengtoje Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studijoje siūloma alternatyva su VT viduryje gatvės, plačiau apie ją šiame poste.
Parengtuose preliminariuose brėžiniuose numatytos stotelės:- Stotelė tik į centrą ties sankryža su Kaunakiemio g. (užvažiavimas ant M. K. Čiurlionio tilto)
- Prie Karmelitų tilto ir Kaunakiemio g. (Akropolio pietūs)
- A. Mickevičiaus g. (Akropolio šiaurė)
- Maironio g.
- I. Kanto ir Nemuno g. (gaisrinė, naujasis pėsčiųjų tiltas)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąLRT straipsnis debilišku pavadinimu:
"Kaunas svajoja apie tramvajų, bet iš kur gauti pinigų – nežinia"
https://lrt.lt/naujienos/eismas/7/24...pinigu-neziniaPaskutinis taisė Lettered; 2025.01.27, 14:34.
- 29 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet žinutė labai aiški, miestas nori tramvajaus, meras taip pat sako, kad reikia tramvajaus, tik prie jo finansavimo turėtų prisidėti ES fondai ar vyriausybė, profesionali studija taip pat užsakyta su labai aiškiomis išvadomis. Tuo tarpu Vilniuje tiek meras, tiek visi kiti kalba, kad jokio bėginio VT nereikia, net jei būtų pinigų, nes nėra srautų ir tankumo, net apie jokias studijas neina kalba.
Kaip paėjo su visais projektais per paskutinius 12 metų.
Vienintelis noras - kad nebūtų vienas maršrutas. Ar vienas maršrutas ar trys - vistiek depo reikia su plovykla, direktoriaus, vairuotojų-mašinistų mokyklos, remonto bazės ir pan. Antra ir trečia linija labai neišbrangintų projekto nes būtų daug kas jau sukurta pirmajai linijai. T.y. link LEZ ir KUN, o trečia - kitas Neries krantas.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė transit Rodyti pranešimąSavivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.
Kiek dar laiko prireiks užkietėjusiems mašinistams ir miesto galvoms suprasti, jog VT nėra skirtas uždirbti pinigus, o skirtas žmonėms ir lengvesniam, paprastesniam ir patogesniam miestui bei keliavimui.
Jeigu lietuviams nekiši per prievartą, tai jie tikrai nenorės ir dar skųsis, kaip yra blogai, ir kaip viską sugadins, nes kaip dabar yra, taip yra gerai ir ne kitaip.
Dėl visų tų diskusijų dėl vairuotojų trūkumo ir t.t. Teko pagyventi pusę metų Čekijoje, šalyje, kur tramvajus vienas iš geriausiai išvystytų Europoje. Brno mieste, šiek tiek didesnis negu Kaunas, apie 400 tūkst. gyventojų., tramvajus visas savaitės dienas važiuoja kas 10-15 min ir nesvarbu kuris; turi 12 tramvajaus linijų, kuriuos yra visos išnaudojamos pilnai; naktimis parvažiuosi namo į visus kampus iš centro su autobusu kas 30 min - ir svarbiausia - centras ir pats miestas yra labai panašaus dydžio kaip Kaunas, net Kaunas atrodo yra platesnis. Vairuotojų ten visada užtenka, nebuvo nei karto, kad nevažiuotų tramvajus dėl trūkumo darbuotojų, niekada nebuvo jokių avarijų ar atsitikimų, ką čia kiti svaigsta, jog sunku bus pravažiuoti dėl kliūties - atskiros linijos, nebus kliūčių, nes nebus mašinų ar troleibusų, kurie ir sukelia kliūtis didžiausias. Taip pat, visas Brno senamiestis yra uždarytas mašinoms, tik viešasis ten važiuoja, t.y. tramvajus (VT) ("daugumos Lietuvių didžiausia baimė"), ir tu jautiesi ten ramesnis ir labiau atsipalaidavęs bei gali susišnekėti su žmogumi, ne taip kaip Kaune, kur bijai, kad koks dalbajobas BMW vairuotojas nenupistų nuo vaizdo pralėkdamas Kęstučio gatve ant 100 km/h arba turi rėkti, jog pasakytum savo mintis žmogui šalia esančiam.
Normali infrastruktūra - kuri atsiranda per laiką - sumažina kiekį mašinų mieste ir padidiną VT kiekį. Visada yra tokia sąlyga - yra paklausa, atsiras/bus ir pasiūla. Visi tipiniai mašinistai lietuviai rėkauja, jog "kĄ čIa SiAUriNti GaTvES, iR tAip TrŪkstA gAtvėSe viETos". Bet jeigu tu nesiaurinsi gatvių įdiegdamas naują VT ir pakišį jį po žemę ar dar kažkaip, tai jis ir neįgaus paklausos, ypač Lietuvoje (kitaip tariant - mažojoje Amerikoje), nes kam tada vaikščioti, įdėti pastangų kažkur nusigauti, jei gali sėsti toliau į mašiną ir keliauti tokiais pačiais keliais kaip ir anksčiau - tai gaunasi, jog tada pinigai išmesti į balą. Geriau paliekam taip kaip yra, nes kitaip auksinėmis grandinėmis apsikarstęs, praplikęs, storas diedas su savo X6 BMW arba F150 vairuotojai negalės pravažiuoti iki restorano durų laisvės alėjoje, teks atlikti sunkiausią darbą savo gyvenime - eiti.
Unpopular opinion, bet asmeniškai, su geru VT ir susiekimu, neprieštaraučiau, jeigu tam tikrą Kauno centro dalį irgi uždraustų automobiliams įvažiuoti. Manau pagyvintų patį centrą ir miestą, bei gal pritrauktų daugiau keltis verslų kurtis ir žmonių į centrą gyventi, kur paslaugos visos arčiau ir patogiau pasiekiamos, nei statytis kotedžą Ramučiuose ar Romainiuose, kad turėti 1m^2 šašlykinei savo pasistatyti ir skūstis kamščiais, nes turi važiuoti "2 val.", kad nusipirktum McDonalds...
Plius, šiais laikais kalbama, jog geras miestas - miestas, kuris turi kelis susibūrimo centrus, ne vieną, kaip senamiestis. Tad geras VT padėtų gal net plėsti šiuos centrus, nes tiesiog būtų patogu susisiekti iš centro ar kitos Nemuno pusės su tolimesnėmis miesto dalimis kaip Urmas, Vilijampolė, Lampėdžiai, kur galėtų būti nauji centrai. Geriausias pavyzdys - Urmas. Jau po truputį mirštantis dalykas tas turgus ten, tai įrengus barus, kavines ir kitokias įdomias paslaugas ir veiklas, žmonės ten keliautų iš Dainavos ir kitų rajonų pabūti, pasėdėti ir išgėrus 4 bokalus alaus, su VT parvažiuoti namo. Iš to manau išsivystytų gal didesnė miesto kultūra ir išėjimas iš namų.Paskutinis taisė NuTipo; Vakar, 10:52.
- 23 patinka
Comment
-
Būtent apie atsipirkimą kniaukia lizinginio BMW visureigio turėtojai. Ar finansiškai jis apsimoka su draudimais remontais kuro išlaidom? Ne. Ar vairuoja? Taip. Na bet visada geriau skaičiuoti kitų pinigus nei savo ir sakyt "Geriau už tuos pinigus...", tik kad už tuos pinigus nieko niekas nedarys, nes jų ES neskirs 13 juostų Baršausko gatvei su skirtingom lygių sankryžom į kiekvieną kiemą.
- 11 patinka
Comment
Comment