Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Erni, čia be pydavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
    Dar pridėčiau punktualumą. Kaip taisyklė kur bėginis transportas, ten daug didesnė tikimybė, kad atvažiuos laiku nei ratinis transportas.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.
      Jis čia rimtai taip kažkur pakomentavo? Man realiai smalsu ar jis kažkaip yra sureagavęs ir pakomentavęs Kauno planus?

      Comment


        Benkunskas nepatogių temų nekomentuoja.

        Comment


          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

          Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto
          Ten buvo eigh sarkazmas.

          Comment


            Benkunskas kaip strutis. Tik vietoj smėlio, galvą sukišęs į plaukų želės kibirą.

            Comment


              prie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?
              When a man lies, he murders some part of the world

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                prie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?
                Kaip gyvenančiam tarp abiejų miestų, man atrodo, kad Vilniui light rail reikia labiau, nei Kaunui. Aišku, džiaugiuosi dėl Kauno

                Comment


                  Vilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.

                  Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.
                  Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 17:10.

                  Comment


                    Parengtoje Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studijoje siūloma alternatyva su VT viduryje gatvės, plačiau apie ją šiame poste.

                    Parengtuose preliminariuose brėžiniuose numatytos stotelės:
                    • Stotelė tik į centrą ties sankryža su Kaunakiemio g. (užvažiavimas ant M. K. Čiurlionio tilto)
                    • Prie Karmelitų tilto ir Kaunakiemio g. (Akropolio pietūs)
                    • A. Mickevičiaus g. (Akropolio šiaurė)
                    • Maironio g.
                    • I. Kanto ir Nemuno g. (gaisrinė, naujasis pėsčiųjų tiltas)
                    Dar įdomu, jog taip pat nupaišytas tęsinys į A. Juozapavičiaus pr. toliau gatvės viduriu. Kolkas mažai realu, kad tai bus įgyvendinta.
                    Click image for larger version

Name:	III-dalis-23_bendras.png
Views:	384
Size:	646,7 kB
ID:	2178891
                    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                    Comment


                      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                      Vilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.

                      Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.
                      Kokie yra didmiesčio privalumai kurių Vilnius neturi? Bent 5 būtų gerai sužinoti. Klausimas visiems kas gali atsakyti.


                      Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.

                      Comment


                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                        Kaip gyvenančiam tarp abiejų miestų, man atrodo, kad Vilniui light rail reikia labiau, nei Kaunui. Aišku, džiaugiuosi dėl Kauno
                        Bet cia diskusija apie Kauno tramvaju
                        When a man lies, he murders some part of the world

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                          Kokie yra didmiesčio privalumai kurių Vilnius neturi? Bent 5 būtų gerai sužinoti. Klausimas visiems kas gali atsakyti.


                          Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.
                          Gyvenant didmiestyje yra didele koncentracija paslaugu, pramogu, galimybiu vienoje vietoje ir viskas yra pasiekiama lengvai is periferijos. Vilniuje viso to yra, bet pasiekiama tokiais greiciais kaip gyvenant mieste su 2mln+ gyventoju.

                          Jeigu isvardinti papunkciui:
                          -nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
                          -pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
                          -nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
                          -socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;

                          Tyrimo išvada: vilniečiai spūstyse per metus sugaišta daugiau laiko nei Londono ar Paryžiaus vairuotojai

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...ojai-120081172

                          Tik tiek, kad Londono ir Paryžiaus gyventojai turi alternatyvą.
                          Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 18:07.

                          Comment


                            Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                            Gyvenant didmiestyje yra didele koncentracija paslaugu, pramogu, galimybiu vienoje vietoje ir viskas yra pasiekiama lengvai is periferijos. Vilniuje viso to yra, bet pasiekiama tokiais greiciais kaip gyvenant mieste su 2mln+ gyventoju.

                            Jeigu isvardinti papunkciui:
                            -nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
                            -pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
                            -nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
                            -socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;
                            Šiaip sakyčiau 2-4 punktai sprendžiasi savaime ir tiek paslaugos, tiek kultūrinimasis keliasi iš centro jau kokius 10 metų. Tik kai sprendžiasi padrikai ir be jokio plano, tai sėkmės bandyt išspręst 1 punktą.

                            Comment


                              LRT straipsnis debilišku pavadinimu:

                              "Kaunas svajoja apie tramvajų, bet iš kur gauti pinigų – nežinia"

                              https://lrt.lt/naujienos/eismas/7/24...pinigu-nezinia

                              Comment


                                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                Parengtoje Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studijoje siūloma alternatyva su VT viduryje gatvės, plačiau apie ją šiame poste.

                                Parengtuose preliminariuose brėžiniuose numatytos stotelės:
                                • Stotelė tik į centrą ties sankryža su Kaunakiemio g. (užvažiavimas ant M. K. Čiurlionio tilto)
                                • Prie Karmelitų tilto ir Kaunakiemio g. (Akropolio pietūs)
                                • A. Mickevičiaus g. (Akropolio šiaurė)
                                • Maironio g.
                                • I. Kanto ir Nemuno g. (gaisrinė, naujasis pėsčiųjų tiltas)
                                Dar įdomu, jog taip pat nupaišytas tęsinys į A. Juozapavičiaus pr. toliau gatvės viduriu. Kolkas mažai realu, kad tai bus įgyvendinta.
                                Click image for larger version

Name:	III-dalis-23_bendras.png
Views:	384
Size:	646,7 kB
ID:	2178891
                                O ar ten tikrai viduryje tramvajus turėtų važiuoti? Kažkaip atrodo, kad traukos centrai yra miesto pusėje ir patogiau būtų turėti tramvajų joje.

                                Comment

                                Working...
                                X