Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.
    Ir pačius kauniečius ištratins

    Comment


      Parašė ernissss Rodyti pranešimą
      Tiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento
      • Greitesnis susisiekimas
      • Komfortabilesnis susisiekimas
      • Didesnė talpa
      • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
      • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
      • Miesto VT įvaizdis

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą
        • Greitesnis susisiekimas
        • Komfortabilesnis susisiekimas
        • Didesnė talpa
        • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
        • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
        • Miesto VT įvaizdis
        o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?

        Comment


          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

          o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
          Joks. Ne dėl tų beždžionių stato. Joms ir toliau bus aktualu tik su savo SUV važiuoti visur, nesvarbu, kaip aplink gerės viešasis transportas

          Comment


            Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

            o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
            Galės dar daugiau laiko praleisti savo SUV sėdėdamas kamščiuose, kuriuos smarkiai padidins šimtai, o gal net tūkstančiai tramvajų, užkimšdami ir taip siauras Kauno gatves.

            Comment


              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

              o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
              Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
                bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                  bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
                  Kad JT greičiausiai palaikytų gatvių siaurinimą

                  Comment


                    Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

                    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
                    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
                    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
                    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
                    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
                    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
                    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

                    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
                    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 13:07.

                    Comment


                      O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???

                      Comment


                        Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                        O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
                        AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
                          Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto

                          Comment


                            Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                            -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
                            Sutinku su viskuo, tiktai kad dvigubi autobusai bei troleibusai ir net trigubi autobusai yra naudojami

                            Comment


                              Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                              O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
                              Tuo, kad nereikia didelės talpos elektros akumuliatorių, ilgaamžiškesnė konstrukcija.

                              O šiaip jau ateitis priklauso pumpurinėm asmeninio ar šeiminio transportavimo kabinoms.

                              Comment


                                Kažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Kažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?
                                  Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.

                                  Comment


                                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                    Erni, čia be pydavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

                                    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
                                    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
                                    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
                                    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
                                    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
                                    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
                                    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

                                    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
                                    Dar pridėčiau punktualumą. Kaip taisyklė kur bėginis transportas, ten daug didesnė tikimybė, kad atvažiuos laiku nei ratinis transportas.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.
                                      Jis čia rimtai taip kažkur pakomentavo? Man realiai smalsu ar jis kažkaip yra sureagavęs ir pakomentavęs Kauno planus?

                                      Comment


                                        Benkunskas nepatogių temų nekomentuoja.

                                        Comment


                                          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

                                          Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto
                                          Ten buvo eigh sarkazmas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X