Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

    Būtent, kad ir tame TV3 žinių reportaže apie šią Kauno užgaidą buvo minėtas "penktadalis milijono" eurų kainavusi studija, o pats tramvajus kainuos net ketvirtį milijardo. Nesu realiame gyvenime girdėjęs, kad kas sakytų "pirkau butą už penktadalį milijono", bet kai reikia pabrėžti koks absurdiškas dalykas tas baisusis tramvajus, tai turbūt sakytų ir šešioliktadalis milijono, ir pan.
    Vilniuje daugiau nei ketvirtį milijardo išleis VT dar irgi nevisai aišku kam, ir ne per kelioliką metų, o per keturis.

    Comment


      Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Keista,kad visur piešiamas neigiamas vaizdas apie tramvajų. Aišku,Kaune tvarkytinų vietų yra daug,ypač baisi miegamųjų rajonų infrastruktūra…

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
          Todėl jį ir reikia kaip įmanoma labiau atskirti nuo esamo automobilinio transporto.
          Tramvajus važiuos, kol kiti stovės kamščiuose.
          Kaune gatvių tinklas tankesnis nei Vilniuje, vietos šiuolaikiniam tramvajui tikrai galima rasti.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
            su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.

            Comment


              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

              su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.
              Ir pačius kauniečius ištratins

              Comment


                Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                Tiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento
                • Greitesnis susisiekimas
                • Komfortabilesnis susisiekimas
                • Didesnė talpa
                • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
                • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
                • Miesto VT įvaizdis

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                  • Greitesnis susisiekimas
                  • Komfortabilesnis susisiekimas
                  • Didesnė talpa
                  • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
                  • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
                  • Miesto VT įvaizdis
                  o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?

                  Comment


                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
                    Joks. Ne dėl tų beždžionių stato. Joms ir toliau bus aktualu tik su savo SUV važiuoti visur, nesvarbu, kaip aplink gerės viešasis transportas

                    Comment


                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                      o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
                      Galės dar daugiau laiko praleisti savo SUV sėdėdamas kamščiuose, kuriuos smarkiai padidins šimtai, o gal net tūkstančiai tramvajų, užkimšdami ir taip siauras Kauno gatves.

                      Comment


                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                        o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
                        Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
                          bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.

                          Comment


                            Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                            bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
                            Kad JT greičiausiai palaikytų gatvių siaurinimą

                            Comment


                              Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

                              Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
                              -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
                              -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
                              -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
                              -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
                              -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
                              -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

                              200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
                              Paskutinis taisė Sklansky; Šiandien, 13:07.

                              Comment


                                O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???

                                Comment


                                  Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                                  O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
                                  AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
                                    Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto

                                    Comment


                                      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                      -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
                                      Sutinku su viskuo, tiktai kad dvigubi autobusai bei troleibusai ir net trigubi autobusai yra naudojami

                                      Comment


                                        Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                                        O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
                                        Tuo, kad nereikia didelės talpos elektros akumuliatorių, ilgaamžiškesnė konstrukcija.

                                        O šiaip jau ateitis priklauso pumpurinėm asmeninio ar šeiminio transportavimo kabinoms.

                                        Comment


                                          Kažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X