Parašė gazebo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBeje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
Tramvajus važiuos, kol kiti stovės kamščiuose.
Kaune gatvių tinklas tankesnis nei Vilniuje, vietos šiuolaikiniam tramvajui tikrai galima rasti.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBeje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento- Greitesnis susisiekimas
- Komfortabilesnis susisiekimas
- Didesnė talpa
- Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
- Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
- Miesto VT įvaizdis
- 9 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą- Greitesnis susisiekimas
- Komfortabilesnis susisiekimas
- Didesnė talpa
- Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
- Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
- Miesto VT įvaizdis
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąbet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
- 1 patinka
Comment
-
Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?
Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
-greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
-patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
-planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
-patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
-ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;
200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.Paskutinis taisė Sklansky; Šiandien, 13:07.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąO be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
- 11 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąO be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
O šiaip jau ateitis priklauso pumpurinėm asmeninio ar šeiminio transportavimo kabinoms.
- 1 patinka
Comment
Comment