Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Net nesinori atrasyti i tokias blevyzgas.
    Tai ir neatrašinėkit, nes nieko protingesnio, kaip tik apie vietą kojoms, bei galvai ir kėdžių išdėstymą, parašyt nepavyksta. Jeigu kėdžių išdėstymas yra jūsų vienas iš pagrindinių argumentų (apie kurį išvis nevertėtų šnekėt), tai pabandykit gal pasižiūrėt į kitą transporto rūšį - lėktuvus, kur į tokio pat dydžio korpusą galima integruoti labai skirtingų konfigūracijų salonus ir, daugeliu atvejų tai lemia tik kėdžių išdėstymas Tai ir į troleibusus galima skirtingai kėdes sudėt...
    Pritariu Eidvis komentarui, ypač dėl neadekvačių investicijų šiai dienai.

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą
      Mano nuomone, tramvajaus linija labai praverstų LEZui.
      Leze dirba tūkstančiai žmonių kuriems manau tai būtų patogus susisiekimas.
      Irgi turėjau tokią mintį, bet pagalvojau kad man labai smagiai atrodo Pilis-LEZ greitasis (ir dažnai kursuojantis autobusas) bei Emsi/plovyklos prie Muravos konvertavimas į normalią, dengtą persėdimų į tramvajus stotelę.

      Žmonės dirbantys LEZ turėtų tiesioginį priėjimą prie maršruto, kuris taip pat stoja tramvajaus linijos pradžioje ir pabaigoje. Taip, esame nepratę persėdimų matyti kaip įprastos ar patogios transporto sistemos praktikos. Tačiau jeigu jie važiuotų kas 5-6 minutes, o procesas būtų šiltas, sausas, ir patogus, manau kad turėtume visai veiksmingą VT stuburą. Ateityje tai galėtų tapti ir nauja tramvajaus linija.

      Click image for larger version

Name:	IMG_5872.jpeg
Views:	189
Size:	229,8 kB
ID:	2175924

      Comment


        Parašė Magician Rodyti pranešimą

        Irgi turėjau tokią mintį, bet pagalvojau kad man labai smagiai atrodo Pilis-LEZ greitasis (ir dažnai kursuojantis autobusas) bei Emsi/plovyklos prie Muravos konvertavimas į normalią, dengtą persėdimų į tramvajus stotelę.

        Žmonės dirbantys LEZ turėtų tiesioginį priėjimą prie maršruto, kuris taip pat stoja tramvajaus linijos pradžioje ir pabaigoje. Taip, esame nepratę persėdimų matyti kaip įprastos ar patogios transporto sistemos praktikos. Tačiau jeigu jie važiuotų kas 5-6 minutes, o procesas būtų šiltas, sausas, ir patogus, manau kad turėtume visai veiksmingą VT stuburą. Ateityje tai galėtų tapti ir nauja tramvajaus linija.

        Click image for larger version

Name:	IMG_5872.jpeg
Views:	189
Size:	229,8 kB
ID:	2175924
        pagrindinė bėda mano nuomone su autobusu - piko valandomis jis stovėtų lygiai taip pat kaip ir visi auto kamštyje. Kamščiai ties čia nuo Lezo pusės - pakankamai dideli.
        Aišku, man nesuprantama, kodėl iš Lezo nėra daugiau normalių išvažiavimų tarkim ties šiukšlių deginimu, bet čia jau kita tema.

        Tramvajus turėtų važiuoti savo bėgiais ir jam kamščiai neturėtų didelės įtakos, tuomet jis turėtų didelį privalumą prieš automobilius ir visą kitą viešąjį transportą.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Pirmiausia reikėtų užduoti klausimą - o kodėl tas tramvajus reikalingas ir kodėl kiti jį turi? Atsakymas būtų dėl to, kad: ,
          1. Tramvajams reikia mažiau vairuotojų. Gal kada ir neatrodo, bet miesto autobusų vairuotojo atlyginimo kaina yra žymiai didesnė, nei kuro sąnaudos. Dėl to jei tramvajui reikia mažiau vairuotojų - tai smarkiai mažina jo eksploatavimo išlaidas.
          2. Elektra yra pigesnė už benziną/dyzelį.
          3. Ilgas sąstatas sutalpina daug keleivių ir iš esmės tai reiškia mažesnius kamščius.
          Yra ir minusų, tokių kaip:
          1. Brangi pradinė įdiegimo kaina
          2. Tramvajai, dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, turi mažiau sustojimų stotelėse (keleiviams ilgesnis kelias pėsčiomis iki stotelių) ir retesnį grafiką (keleiviams gali tekti taikytis prie grafiko, o ne prie marešruto).
          Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
          Per 10 metų tikrai daug kas gali atsitikti, bet nereikia galvoti, kad staigiai visi turės autonominius elektrinius automobilius bei autobusus. Net jei ir atsiras technologijos / ištobulės, nereiškia kad kaina bus tokia pati, o kur dar teisinis reguliavimas. Laiko skirtumas tarp inovacijos ir tikro faktiško panaudojomo jau bus dar 10 metų, jei ne ilgiau žinant biurokratinius procesus / infrastruktūros klausimus (drakoniškas elektros galios dininimas miestų VT parkuose ir kt.).
          Taip pat, galvojant kad per X laiko atsiras Y skamba kaip gera atmazkė nieko nedaryt ir laukt stebuklo. Kol mes laukiam išgelbėtojo ant balto žirgo, visos šalys aplink vystosi tramvajų sistemas. Primenu, kad net Daugpilis, Panevėžio lygio miestas per pastaruosius kiek, 5 metus pasididino tinklą 2 linijom?

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
            Kaip tik priežastis skubėti padaryti gerą VT, kol dar savaeigių automobilių nėra, nes jie bendrai miestuose visai nieko nepagerins, o turi didelį potencialą pabloginti situacijas pėstiesiems ir miestų gyventojams. Visai geras ir labai liūdnas video apie tai, ko galime laukti, kai paplis savaeigiai automobiliai:

            Savaeigiai autobusai kita kalba, bet visai neaišku, kada jie pasidarys tinkami kasdieniam naudojimui.
            Paskutinis taisė digital; Šiandien, 00:29. Priežastis: [YOUTUBE]040ejWnFkj0[/YOUTUBE]

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
              Nu atsiprašau, bet šitas argumentas yra desperatiškai naivaus techbro, kuris nieko neišmano apie transportą ir jo planavimą, laikymasis į 20 amžiaus antros pusės car-brained status quo. Pradedant tuo, kad AI automobilių įsigalėjimas be normalaus VT dar labiau padarytų miestus pragariškus nevairuojantiesiems, baigiant tuo, kad dėk tu kiek nori technologijų ir visokių AI, bet ratinės transporto priemonės kurios gali pervežti labai ribotą žmonių skaičių visados pralaimės bėginiam transportui tiek ekonominio bei transporto planavimo efektyvumo, tiek oro ir garso taršos, tiek kelionės komforto prasmėmis. Čia net nekalbant apie tai, kad AI/driverless technologijas šiaip yra daug lengviau ir efektyviau įdiegti bėginėse transporto priemonėse dėl jų ribotų, daugmaž nuolatinių maršrutų.

              Comment


                Šiandien per TV3 žinias buvo reportažas apie tramvajų Kaune ir panašu, kad entuziazmo įrengti tramvajų KMS turi ir tikiuosi nespristygs. Tik man labai nepatiko, kai klausia nuomonės apie tramvajų pensijinio amžiaus moteriškių, kurios iškarto dvelkia negatyvu, nenoru diegti naujovių. Susidaro įspūdis, kad televizija tyčia formuoja neigiamą nuomonę šiuo klausimu.

                Comment


                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                  ratinės transporto priemonės kurios gali pervežti labai ribotą žmonių skaičių visados pralaimės bėginiam transportui.
                  Čia kur parašyta, kad 'ratinės transporto priemonės gali pervežti labai ribotą žmonių skaičių'? Net nekalbant apie tai, kad traukiniai/tramvajai yra lygiai taip pat ratinės transporto priemonės.

                  Comment


                    TV3 reportažas:
                    https://youtu.be/I36-9B5Z2F0?t=1228

                    (neveikia kažkodėl YouTube čia )
                    Paskutinis taisė digital; Šiandien, 00:30. Priežastis: [YOUTUBE]I36-9B5Z2F0?start=1228[/YOUTUBE]

                    Comment


                      Parašė Effka Rodyti pranešimą
                      Susidaro įspūdis, kad televizija tyčia formuoja neigiamą nuomonę šiuo klausimu.
                      Nieko naujo - visada taip buvo. Na kokios naujienos bus jeigu visiems viskas gražu ir faina? TV tai juk žurnalistika - o sensacijos ir negatyvas kelia susidomėjimą O čia dar Kaunas ir KMS - gerų žodžių tikrai nerodys.

                      Comment

                      Working...
                      X