Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąJei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
Absoliučiai visos tramvajaus linijos visur yra prie gyvenamųjų kvartalų, ar jūs norit tramvajaus plynam lauke tam kad pafotkint karts nuo karto?
Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimą
Aš nenoriu tramvajaus, man troleibusų ir gal elektrobusų užtektų
Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąMano nuomone, tramvajaus linija labai praverstų LEZui.
Leze dirba tūkstančiai žmonių kuriems manau tai būtų patogus susisiekimas.
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąKur čia buvo skundai? Kaip galima skųstis tuo, kas planuojama tik forumo komentaruose? O gal kažkur praleidau pirmoaios Kauno tramvajaus linijos atidarymo datą?
Ok, dabar rimtai, kokie esminiai tramvajaus pranašumai prieš troleibusus ir elektrobusus?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
LEZas ir taip jau per daug automobilizuotas, yra tarp greitkelių ir jis net nėra toks didelis, nedirba jame tiek daug žmonių. Jis net nesusirenka reguliaraus autobuso maršruto. Vidinė miesto dalis turi daug daugiau potencialo
Nežiau kas yra daug arba mažai dirbančių žmonių, bet mano nuomone, kauno mastais tenai dirba tikrai daug žmonių,
kutie dirba labai aiškiom valandom pvz. Nuo 8 h iki 17 h ir jiems viešas transportas būtų gera alternatyva. Pati Lezo teritorija taip pat nėra tokia jau maža kauno mastais..
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąKomfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąJūsų pagrindinis privalumas - visiškai niekuo nepagrįsta asmeninė, subjektyvi nuomonė.
Žymiai daugiau asmeninės erdvės? Ar tai nepriklauso nuo keleivių kiekio ir transporto vienetų tam tikrame maršrute santykio?
Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
Kas del komfortabilesnio vaziavimo, tai nemaniau, kad yra zmoniu, kuriem neteko vaziuoti beginemis transporto priemonemis. Tai vel gi ne mano asmeninis potyris, o pagrystas faktas - del begiu transporto priemone tiesiog nesiubuoja i sonus, del ko vaziavimo potyris yra daug malonesnis.
Pridedu vieno populiariausiu tramvajaus modeliu Alstom Citadis salono nuotrauka bendram isprusimui.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė iLo Rodyti pranešimąPasvaigom ir užteks, patys gi suprantam, kad jokio tramvajaus tikrai nebus. Čia taspats kas apie Vilniaus metro šnekėt. Tušti pokalbiai ir tiek.
2019 metų vizualizacija (kuomet buvo tik žalgirio arena). Ją net vaizdavo troleibusuose ant ekranų, ar kas galėjo patikėti kad po 5 metų dauguma projektų bus užbaigti, o kiti pradedami statyti?
"tušti pokalbiai" ar realūs planai?
Kaunas turi labai stiprius precedentus tikėti KMS planais.
Vilnius turi precedentus jais netikėti, juos vadinti "tuščiais pokalbiais". Toks ir skirtumasPaskutinis taisė Wintautas; 2025.01.12, 15:16.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąTai visiskai ne mano nuomone, tai yra pagrįstas faktas tramvajaus keleiviu kabina yra erdvesne nei autobuso ar troleibuso. Net nemaniau, kad siame forume ji dar reiketu irodineti. O del zymiai didesnes talpos ir vidutinio projektonio tramvajaus kursavimo daznumo Kauno dydzio mieste sausakimsai uzpildyti tramvaju, kaip dabar daznai nutinka su autobusais/troleibusais, ir kas yra viena is ju nepopuliarumo priezasciu, yra mazai tiketinas atvejis.
P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąFaktas??? Tikrai jau baikit svaigt Dar kartą jums rašau, kad erdvumas, tai yra užpildymo tankis, o jūs savo "faktą" grindžiate tramvajaus kursavimo dažnumu ir jo didesne talpa, nors neturite ir net negalite turėti net menkiausios patikimos informacijos apie tai Nėra Kaune numatytas nei vienas tramvajaus maršrutas, nėra įvertintas jokio maršruto keleivių srautas ir tuo labiau kokio dydžio, kokiais intervalais tramvajus turėtų kursuoti...
P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L
- 9 patinka
Comment
-
Pirmiausia reikėtų užduoti klausimą - o kodėl tas tramvajus reikalingas ir kodėl kiti jį turi? Atsakymas būtų dėl to, kad: ,
1. Tramvajams reikia mažiau vairuotojų. Gal kada ir neatrodo, bet miesto autobusų vairuotojo atlyginimo kaina yra žymiai didesnė, nei kuro sąnaudos. Dėl to jei tramvajui reikia mažiau vairuotojų - tai smarkiai mažina jo eksploatavimo išlaidas.
2. Elektra yra pigesnė už benziną/dyzelį.
3. Ilgas sąstatas sutalpina daug keleivių ir iš esmės tai reiškia mažesnius kamščius.
Yra ir minusų, tokių kaip:
1. Brangi pradinė įdiegimo kaina
2. Tramvajai, dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, turi mažiau sustojimų stotelėse (keleiviams ilgesnis kelias pėsčiomis iki stotelių) ir retesnį grafiką (keleiviams gali tekti taikytis prie grafiko, o ne prie marešruto).
Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPirmiausia reikėtų užduoti klausimą - o kodėl tas tramvajus reikalingas ir kodėl kiti jį turi? Atsakymas būtų dėl to, kad: ,
1. Tramvajams reikia mažiau vairuotojų. Gal kada ir neatrodo, bet miesto autobusų vairuotojo atlyginimo kaina yra žymiai didesnė, nei kuro sąnaudos. Dėl to jei tramvajui reikia mažiau vairuotojų - tai smarkiai mažina jo eksploatavimo išlaidas.
2. Elektra yra pigesnė už benziną/dyzelį.
3. Ilgas sąstatas sutalpina daug keleivių ir iš esmės tai reiškia mažesnius kamščius.
Yra ir minusų, tokių kaip:
1. Brangi pradinė įdiegimo kaina
2. Tramvajai, dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, turi mažiau sustojimų stotelėse (keleiviams ilgesnis kelias pėsčiomis iki stotelių) ir retesnį grafiką (keleiviams gali tekti taikytis prie grafiko, o ne prie marešruto).
Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
- 11 patinka
Comment
Comment