Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
    jei išlaidos namų ūkių butų iš dvejų kintamųjų tada nesiskirtu.

    Comment


      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
      Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
      Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
      Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
      Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.

      Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai

      Click image for larger version  Name:	image_150091.png Views:	0 Size:	848,5 kB ID:	2175412
      Paskutinis taisė jan; Vakar, 14:15.

      Comment


        Parašė jan Rodyti pranešimą

        Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
        Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
        Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.

        Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
        Tikrai, turėti tramvajų Parodos g. būt nuostabu, bet įkalnė jau tikrai sunkiai įveikiama. Radvilėnų pl. siaurokas, platinti nėra kur negadinant Ąžuolyno, o per patį jį tai man rodos per daug pasipriešinimo būtų.

        Comment


          Jei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.

          Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.

          Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
          Paskutinis taisė Sklansky; Vakar, 15:52.

          Comment


            Čia kolegos propaguoja maršrutų skaidymą, tai pasiūlysiu Parodos kalnui įterpti funikulierių.
            -

            Comment


              Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

              Tikrai, turėti tramvajų Parodos g. būt nuostabu, bet įkalnė jau tikrai sunkiai įveikiama. Radvilėnų pl. siaurokas, platinti nėra kur negadinant Ąžuolyno, o per patį jį tai man rodos per daug pasipriešinimo būtų.
              Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.

              P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
              Paskutinis taisė Litch; Vakar, 15:50.

              Comment


                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                Jei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.

                Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.

                Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
                Manau čia žmonės labiau diskutuoja apie plėtrą, kur būtų sekantys etapai po pirmosios bandomosios trasos. Bent jau tikiuosi, kad taip galvoja, o ne kad šitie viso miesto išraizgymai iškart pirmu statymu atsiras

                Manyčiau tas sprendimas imti minimaliais kaštais išnaudojant esamą infrastruktūrą yra idealus variantas, kuris padėtų tuos visus mitus griaut, kad koks tai yra blogas variantas ir t.t. O taip pat pagaliau nebūsime skylė tarp turinčių šį dalyką:

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  Koks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
                  O koks normalus žmogus galėtų važiuoti Vilniaus 2G autobusu iš Santariškių į Centrą? Turbūt irgi joks, nes yra alternatyvų. Bet šis maršrutas Vilniuje juk populiariausias. Lygiai tas pats ir čia - iš Eigulių jau dabar iki centro greitai galima nusigauti T1, T2 ir T4 maršrutais, ten kažkokios geresnės jungties nei prailginti troleibusai nelabai ir reikia šiuo metu. Bet žmonės ne tik į centrą važiuoja - atsirastų normalesnė jungtis su Kauno kolegija, Urmo baze ir aplink esančiomis įstaigomis, Studentų miesteliu. O štai iš Šiaurės pr. pabaigos, Dainavos, Baršausko g. drąsiai būtų galima važiuoti centro link, nes planuojama trasa iš esmės būtų greitasis tramvajus.

                  Comment


                    Parašė Litch Rodyti pranešimą

                    Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.

                    P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
                    Viskas gerai, tik Montrealis neturi tramvajaus.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Viskas gerai, tik Montrealis neturi tramvajaus.
                      Turejo. Siuo metu Europoje tramvajai be problemu vazineja Lisbon mieste 12% ir Shefield'e 10% statumo ikalnemis.

                      Comment


                        Parašė Litch Rodyti pranešimą

                        Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.

                        P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
                        Nesakau kad lygumom skirtas tramvajus, bet ta Parodos kalno stačioji dalis ir atrodė kaip per didelė. Jei nėra kliūčių, tuomet no brainer tramas ten

                        Comment


                          Nors pačios linijos aišku yra svarbioji dalis, man labai įdomu kaip būtų įrengtos tam tikros stotys. Aš kaip visiškai šviežias šitame dalyke perdaug įdedu į tai apmąstymo, dėl savo nežinojimo, bet ar nereiktų bent tokiose spec. vietose kaip prie geležinkelio stoties dedikuotos tramvajaus stoties, o ne stotelių? Ypač jei sistema būtų plėčiama ir Čiurlionio gatvė taptų susiekimo centru? Kaip lygtais jau mačiau šiame forume išreikštą mintį - būtų formuojama teigiama tarptautinių keleivių nuomonė.

                          Bei nežinau kokia yra kitų nuomonė dėl linijos pravedimo Mindaugo prospektu, bet man ji jaučiasi kažko stokojanti. Nors linija praeitų pro išplėstinio centro centrą, jos nauda atrodo smarkiai limituota. Inžinierių vietoj aš bandyčiau ją pravesti pro Kęstučio arba Donelaičio gatvę, nes tada tramvajus turėtų daugiau potencialių naudotojų būdamas arčiau "tikrojo" miesto centro.
                          Donelaičio gatvė atrodo ypatingai patraukli, dėl jos mažesnio 90° posukių skaičiaus, švelnesnių posukių į kitas galimas trasas ateity. Plius, mano kita idėja, kad ar nebūtų įmanoma pernaudoti senųjų bėgių už Minkovskių gatvės, kad sujungti Žemąją Fredą su geležinkelio stotim ir Aleksotu, galėtų paimti "upės keleivius".
                          Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; Vakar, 20:14. Priežastis: Radau kaip papildyti postą, paskubėjau jį įkeltį

                          Comment


                            Visa tai yra labai gražu, bet kokios yra realios finansinės galimybės ir tokio projekto valdymo kompetencijos? Kiek tai realu įgyvendinti?

                            Comment


                              Iš to ką buvau persiskaitęs iš čia jau vykusių pokalbių, kolkas optimaliausias sprendimas būtų ieškoti ekspertų/patarėjų užsienyje, kur šio tipo tranzitas jau yra išvystytas. Su jais galėtume ne tik aptarti optimaliausias trasas, bet ir kaip operuoti šias naujas sistemas.
                              Finansavimas užtat yra kiek rimtesnė problema. Idealiam pasaulyje, jei nebūtų korupcijos miesto valdžioje, manau šią problemą būtų kiek paprasčiau išspręsti. Nemanau, kad operacinės kainos viršytų atsipirkimo lygį, tad pagal idėją mums tereikia pradinės investicijos leisiančios mums įkurti tramvajų pirmoje vietoje. (Europos sąjunga puikus šaltinis)
                              Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; Šiandien, 06:43. Priežastis: Pradėjau postą nereikalinga nesamone, pašalinau

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                Visa tai yra labai gražu, bet kokios yra realios finansinės galimybės ir tokio projekto valdymo kompetencijos? Kiek tai realu įgyvendinti?
                                Dar ir mero kadencija per trumpa.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.

                                  Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.

                                  Comment


                                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                    Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.

                                    Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
                                    Nereikia gal taip visko suefektyvinti, kad net iš Šančių - kur yra namažai daugiabučių, didelė ligoninė - reiktų važiuoti su persėdimu. Juo labiau iš Dainavos.

                                    Comment


                                      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                      Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.

                                      Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
                                      Kad Aukštiesiems Šančiams ir taip arti ta Baršausko g. Pats gyvenu Prancūzų g. ir kai reikia einu iki slėnio st. jei 34, 42, 54 ar 6A neveža kur reikia / ilgai laukti. O iki centro ir taip 10 min pėstute.

                                      Comment


                                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                        Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.

                                        Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
                                        Kur 0.7 EUR (ar net nemokamai kas dažnai važiuoja ir viršija mėnesinį limitą), kur 5 EUR.

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                          Nereikia gal taip visko suefektyvinti, kad net iš Šančių - kur yra namažai daugiabučių, didelė ligoninė - reiktų važiuoti su persėdimu. Juo labiau iš Dainavos.
                                          Tai iš Dainavos kaip tik persėdimai būtų efektyviau, nes ji toliau nuo centro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X