Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąŠtai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Paskutinis taisė jan; Vakar, 14:15.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Comment
-
Jei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.Paskutinis taisė Sklansky; Vakar, 15:52.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Tikrai, turėti tramvajų Parodos g. būt nuostabu, bet įkalnė jau tikrai sunkiai įveikiama. Radvilėnų pl. siaurokas, platinti nėra kur negadinant Ąžuolyno, o per patį jį tai man rodos per daug pasipriešinimo būtų.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.Paskutinis taisė Litch; Vakar, 15:50.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąJei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
Manyčiau tas sprendimas imti minimaliais kaštais išnaudojant esamą infrastruktūrą yra idealus variantas, kuris padėtų tuos visus mitus griaut, kad koks tai yra blogas variantas ir t.t. O taip pat pagaliau nebūsime skylė tarp turinčių šį dalyką:
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Viskas gerai, tik Montrealis neturi tramvajaus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
- 2 patinka
Comment
-
Nors pačios linijos aišku yra svarbioji dalis, man labai įdomu kaip būtų įrengtos tam tikros stotys. Aš kaip visiškai šviežias šitame dalyke perdaug įdedu į tai apmąstymo, dėl savo nežinojimo, bet ar nereiktų bent tokiose spec. vietose kaip prie geležinkelio stoties dedikuotos tramvajaus stoties, o ne stotelių? Ypač jei sistema būtų plėčiama ir Čiurlionio gatvė taptų susiekimo centru? Kaip lygtais jau mačiau šiame forume išreikštą mintį - būtų formuojama teigiama tarptautinių keleivių nuomonė.
Bei nežinau kokia yra kitų nuomonė dėl linijos pravedimo Mindaugo prospektu, bet man ji jaučiasi kažko stokojanti. Nors linija praeitų pro išplėstinio centro centrą, jos nauda atrodo smarkiai limituota. Inžinierių vietoj aš bandyčiau ją pravesti pro Kęstučio arba Donelaičio gatvę, nes tada tramvajus turėtų daugiau potencialių naudotojų būdamas arčiau "tikrojo" miesto centro.
Donelaičio gatvė atrodo ypatingai patraukli, dėl jos mažesnio 90° posukių skaičiaus, švelnesnių posukių į kitas galimas trasas ateity. Plius, mano kita idėja, kad ar nebūtų įmanoma pernaudoti senųjų bėgių už Minkovskių gatvės, kad sujungti Žemąją Fredą su geležinkelio stotim ir Aleksotu, galėtų paimti "upės keleivius".Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; Vakar, 20:14. Priežastis: Radau kaip papildyti postą, paskubėjau jį įkeltį
- 5 patinka
Comment
-
Iš to ką buvau persiskaitęs iš čia jau vykusių pokalbių, kolkas optimaliausias sprendimas būtų ieškoti ekspertų/patarėjų užsienyje, kur šio tipo tranzitas jau yra išvystytas. Su jais galėtume ne tik aptarti optimaliausias trasas, bet ir kaip operuoti šias naujas sistemas.
Finansavimas užtat yra kiek rimtesnė problema. Idealiam pasaulyje, jei nebūtų korupcijos miesto valdžioje, manau šią problemą būtų kiek paprasčiau išspręsti. Nemanau, kad operacinės kainos viršytų atsipirkimo lygį, tad pagal idėją mums tereikia pradinės investicijos leisiančios mums įkurti tramvajų pirmoje vietoje. (Europos sąjunga puikus šaltinis)Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; Šiandien, 06:43. Priežastis: Pradėjau postą nereikalinga nesamone, pašalinau
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVisa tai yra labai gražu, bet kokios yra realios finansinės galimybės ir tokio projekto valdymo kompetencijos? Kiek tai realu įgyvendinti?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTrasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTrasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTrasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nereikia gal taip visko suefektyvinti, kad net iš Šančių - kur yra namažai daugiabučių, didelė ligoninė - reiktų važiuoti su persėdimu. Juo labiau iš Dainavos.
Comment
Comment