Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąErni, čia be pydavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?
Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
-greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
-patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
-planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
-patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
-ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;
200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąprie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?
- 6 patinka
Comment
-
Vilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.
Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.Paskutinis taisė Sklansky; Vakar, 17:10.
- 15 patinka
Comment
-
Parengtoje Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studijoje siūloma alternatyva su VT viduryje gatvės, plačiau apie ją šiame poste.
Parengtuose preliminariuose brėžiniuose numatytos stotelės:- Stotelė tik į centrą ties sankryža su Kaunakiemio g. (užvažiavimas ant M. K. Čiurlionio tilto)
- Prie Karmelitų tilto ir Kaunakiemio g. (Akropolio pietūs)
- A. Mickevičiaus g. (Akropolio šiaurė)
- Maironio g.
- I. Kanto ir Nemuno g. (gaisrinė, naujasis pėsčiųjų tiltas)
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąVilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.
Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.
Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kaip gyvenančiam tarp abiejų miestų, man atrodo, kad Vilniui light rail reikia labiau, nei Kaunui. Aišku, džiaugiuosi dėl KaunoWhen a man lies, he murders some part of the world
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Kokie yra didmiesčio privalumai kurių Vilnius neturi? Bent 5 būtų gerai sužinoti. Klausimas visiems kas gali atsakyti.
Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.
Jeigu isvardinti papunkciui:
-nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
-pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
-nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
-socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;
Tyrimo išvada: vilniečiai spūstyse per metus sugaišta daugiau laiko nei Londono ar Paryžiaus vairuotojai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...ojai-120081172
Tik tiek, kad Londono ir Paryžiaus gyventojai turi alternatyvą.
Paskutinis taisė Sklansky; Vakar, 18:07.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąGyvenant didmiestyje yra didele koncentracija paslaugu, pramogu, galimybiu vienoje vietoje ir viskas yra pasiekiama lengvai is periferijos. Vilniuje viso to yra, bet pasiekiama tokiais greiciais kaip gyvenant mieste su 2mln+ gyventoju.
Jeigu isvardinti papunkciui:
-nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
-pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
-nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
-socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;
- 2 patinka
Comment
Comment