Parašė Auwris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dar komentarai apie kitas linijas:
Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).
Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.
Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.
Visa kita kaip ir viskas ok.
Kas dėl Kaniūkų, nu niekaip neatrodo kad ten troleibusai niekaip nesusitvarkytų su keleiviais, Tramvajus geriau kur dabar nėra jokio elektrinio transporto tiesti. O link Kaniūkų įsivaizduočiau daugiau dvigubū troleibusų su autonomine eiga, juos pratęsiant nuo žiedo bent iki Girininkų g. ten įrengiant žiedą, o kai kuriais reisais paleidžiant iki Raudondvario.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tiesa, yra daug iššūkių. Tiek pinigų, tiek žmogiškųjų resursų, tiek teisės aktų, tiek depo ir kas be ko visuomenės bei žurnalistų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Mano žiniomis savivaldybė yra pradėjusi derybas ir kalbas dėl projektavimo, tačiau pirma reiktų teisinės bazės, ką manau ir iššauks Kauno stiprūs žingsniai link bėginio VT
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Kad yra trūkūmas baranką sukiot visą dieną tai sutinku, pats nepavydžiu vairuotojam, ypač kai piko metu turi taisykles pažeidinėt ir su keleiviais kurie nemoka stop mygtuko paspaust dorotis. Bet reik turėt omenyje, kad tramvajus važiuos kur yra bėgiai, reiškia reikia tik pedalu ir mygtukais naudotis, atrodo kaip pakankamai chill darbas + Lietuvoje egzotika su komandiruotėmis užsienyje, dėl ko manau su trūkumu neturėtų susidurti tramvajų vairuotojai kai streso bent 50% mažiau.
Comment
-
Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.
Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.Paskutinis taisė eigh; Vakar, 17:59.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąAš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.
Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąAš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.
Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
Už tokį darbą 1200 gauti manau mažoka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąAš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.
Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.Paskutinis taisė ne robotas; Vakar, 20:51.
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
Būtent, statant Tramvajų teks kitus maršrutus retinti dar labiau, tad klausimas ar aplomai VT mieste pagerės( ypač savaitgaliais, kai popiuliariūs maršrutai kaip 37 ar 40 važiuoja tik kas ~30min ), nes abėjoju, kad magiškai atsiras naujų vairuotojų ( nebent atsivežant imigrantų ). Būtu geriau jei Tramvajus važiuotu esamų pagrindinių maršrutų trasomis kur pasiekiama daugiausiai gyventojų ir traukos centrų, nes planuojama trasa didžiają dalį eina pro nelabai tankiai apgyvendintas vietas, arba pačio miesto ( mikrorajonų pakraščiuose ).
Šiaip gal ir išmintinga būtų neardyti pagrindinio troleibusų stuburo, nors šitoks tramvajaus maršrutas greičiausiai nuimtų 7, 9, 15 troleibusus ir reiktų koreguoti autobusų maršrutus. Lietuvoje apskritai vengiama persėdimų tarsi tai būtų blogis, nors tik jie gali užtikrinti dažną kursavimą VT koridoriais nevežiojant tuščių transporto priemonių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kaune tragiškas maršrutų tinklas, milžiniškos ridos, pilna tokių kurie važiuoja kartą per valandą ir atkartoja pagrindinių maršrutų trasas. Net ir tokie maršrutai kaip 3 galėtų būti išskaidyti į tris skirtingus maršrutus.
Tarkim maršrutas valandos ilgio į vieną pusę. Imam, kad turime 2 autobusus. Vadinasi kiekvienoj stotelėje atvažiuos kas valandą.
Dabar skaidome maršrutą per pusę. Tie patys 2 autobusai važiuoja savo pusėse. Kiekvienoje stotelėje taip pat autobusas atvažiuoja kas valandą.
Čia neišlošiama niekas. O pralošiama tas, kad tie keleiviai, kurie važiuodavo be sustojimo tose maršruto dalyse, kurios būdavo tarp maršruto vidurio, dabar turės daryti perlipimą.
Jokios naudos tiems, kad nevažiuodavo tarp stotelių tarp maršruto vidurio ir nenauda tiems kas važiuodavo.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąBet pripažinkime, studijos siūloma trasa - tikrai savotiška. Tramvajus sudaro miestuose VT stuburą, o ne šoninį kapiliarą. Tas žiedinis maršrutas nei šis, nei tas, ypač kaip pirmajai linijai.
Aš jau seniau esu pabraižęs savo pasiūlymų, reiks prie progos įkelti
Teisingiausia siūlomą maršrutą vertinti kaip du sujungtus maršrutus nuo stoties.
Parinktos gatvės su daugiausia vietos infrastruktūrai ir greičiausiai įveikiamomis sankryžomis jei darytų dviejų lygių.
nors man atrodo trasa per Žukausko, Lukšio ir Kovo 11 kabintų daugiau gyventojų kuriems iki stotelių būtų tik 5min pėsčiomis, nes 10min eiti jau daug kas ieškos artimesnės autobuso stotelės ar važiuos automobiliu.
bet aišku tose gatvėse būtų sudėtingiau įrengti infrastruktūrą, o tiesiant Šiaurės pr atsirastų paskata visokių garažų konversijoms sukuriant ženkliai didesnį tankumą.
Reikia pasakyti kad studiją padarė gerai, jei ir yra šansai atsirasti tramvajui tai būtent toje trasoje jie realiausi. Aiški tolimesnė tąsa link Piliamiesčio tik klausimas kaip po to geriausia pratęsti iki Šilainių.
beje važiuojant automobiliu panašų maršrutą skaičiuoja kaip greičiausią.
Paskutinis taisė jan; Šiandien, 00:19.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nesuprantu argumento skaidyti maršrutus. Paprastumo dėlei:
Tarkim maršrutas valandos ilgio į vieną pusę. Imam, kad turime 2 autobusus. Vadinasi kiekvienoj stotelėje atvažiuos kas valandą.
Dabar skaidome maršrutą per pusę. Tie patys 2 autobusai važiuoja savo pusėse. Kiekvienoje stotelėje taip pat autobusas atvažiuoja kas valandą.
Čia neišlošiama niekas. O pralošiama tas, kad tie keleiviai, kurie važiuodavo be sustojimo tose maršruto dalyse, kurios būdavo tarp maršruto vidurio, dabar turės daryti perlipimą.
Jokios naudos tiems, kad nevažiuodavo tarp stotelių tarp maršruto vidurio ir nenauda tiems kas važiuodavo.
- 1 patinka
Comment
Comment