Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nemanau, kad Laisvės alėją raus kai šviežiai galima sakyti pakeista viskas

    Comment


      Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:

      Click image for larger version  Name:	Kaunas_T.png Views:	0 Size:	848,3 kB ID:	2174765

      Reikia tikėtis bus Light Rail, su prioritetais ir skirtingų lygių sankryžomis kur reikia, būtų miesto VT stuburas, tiesiamas pagrindinėse gatvėse su P+R galinėse stotelėse. Ir tai manau būtų puiki proga išnaudoti Studentų gatvės akligatvį kaip VT magistralę. Pirmasis maršrutas būtų užžiedinamas per Sukilėlių pr. ir Varnių tiltą pagriebiant Vilijampolę. Kas dėl KM, tai manau puikus variantas susiaurinant tą autostradą bei suteikiant VT kur jo fiziškai nėra, nors potencialo turi (Akropolis, arena, Mokslo sala, Minkovskių kvartalas) bei prisidėtų prie Kaunakiemio gatvės konversijos nes tas šiukšlynas miesto centre visai netinka.

      Troleibusų maršrutai būtų papildymas miesto centre bei Kaniūkų, Taikos, Savanorių koridoriuose.

      Štai kaip įsivaizduočiau maršrutus šitu optimistiškiausiu variantu:

      Click image for larger version  Name:	Kaunas_M.png Views:	0 Size:	69,2 kB ID:	2174766

      P.S. 1A ir 1B maršrutai yra žiediniai, važiuojantys skirtingomis kryptimis (Raudona spalva)
      Paskutinis taisė Palpatine; 2025.01.06, 09:58.

      Comment


        Si planuojama linija is esmes atitinka kazkada siame forume pasidalinta galima tramvajaus tinkla Kaune.

        Click image for larger version

Name:	RDT_20250106_0951088252570404494750252.jpg
Views:	777
Size:	168,4 kB
ID:	2174768

        Comment


          Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
            Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.

            Comment


              Parašė acetonas Rodyti pranešimą

              Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.
              Studija krabo užsakyta, tai galima manyti, kad joje įrašyta tai, ko norėjo krabas.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	685
Size:	12,04 MB
ID:	2174826
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	685
Size:	12,04 MB
ID:	2174826
                  Kas čia? Tavo siūlymas?

                  Comment


                    Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                    Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	580
Size:	57,4 kB
ID:	2174831
                    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	576
Size:	58,3 kB
ID:	2174832

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                      Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                      Labai įdomu, kodėl visi maršrutai turi eit į pilį Suprantu, kad centras and all, bet galima ir skersai jį praeit.

                      Beje, nuorodą gal galima į dokumentą?

                      Comment


                        Kaip manot, ar tramvajaus linija užmuša galimybę potencialiam KM užstatymui?

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                          Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                          Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                          Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	581
Size:	57,4 kB
ID:	2174831
                          Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	578
Size:	58,3 kB
ID:	2174832
                          Bet kokiu atveju turbūt Pilies mazgo zonoje nusimatytų nemaži pertvarkymai

                          Comment


                            Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
                            Kaip manot, ar tramvajaus linija užmuša galimybę potencialiam KM užstatymui?
                            Priešingai manau tai būtų pirmas žingsnis link jo humanizavimo.

                            Comment


                              Manau prie pilies būtų kažkas panašaus kaip Olštyne prie Didžiųjų vartų (Wielka brama).

                              Comment


                                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                Labai įdomu, kodėl visi maršrutai turi eit į pilį Suprantu, kad centras and all, bet galima ir skersai jį praeit.
                                Sakyčiau, kad čia kaip tik yra puiki proga konvertuoti Lituanicos kompleksą, ir į jį puikiai įtraukti tramvajų, bei kitą viešąjį transportą.

                                Comment


                                  Parašė Magician Rodyti pranešimą

                                  Sakyčiau, kad čia kaip tik yra puiki proga konvertuoti Lituanicos kompleksą, ir į jį puikiai įtraukti tramvajų, bei kitą viešąjį transportą.
                                  Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.

                                  Nors būt įdomu paskaityti tą studiją

                                  Comment


                                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                    Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.

                                    Nors būt įdomu paskaityti tą studiją
                                    I maps įvedus Šilainiai ir Baršausko G.
                                    Rekomenduojamas maršrutas per nuokalnės G 17min 10.4 KM.
                                    Alternatyvus maršrutas per pilį 21min ir 10.8km.

                                    Nėra čia toks labai per aplinkui...

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                                      Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                                      Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	581
Size:	57,4 kB
ID:	2174831
                                      Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	578
Size:	58,3 kB
ID:	2174832
                                      Žiūrint į šį planą, atrodo, kad autobusų ir troleibusų nepakeis, nes dauguma žmonių ir pagrindinių traukos taškų už Centro, Savanorių ir Baršausko pr. ( Kaip Kauno klinikas Žaliakalnį ) nepasieks, tad man biški klausimas koks tokio tramvajaus sistemos tikslas. Turiu įtarima, kad jei tokia sistema būtu statoma, nebeliks pinigų autobusam ir troleibusam, tai važiuos dar rečiau negu dabar.

                                      Comment


                                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                        Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.

                                        Nors būt įdomu paskaityti tą studiją
                                        Kiek pastebėjau, tai tramvajų tinklai ir būna orientuoti į miesto centrus (jau forume tas buvo ne kartą rašyta man atrodo), t.y. Kauno atveju pavyzdys būtų iš Šilainių į Dainavą, linija(-os) vis tiek eitų per Centrą, kuriame dubliuotųsi kelios linijos, ir važiavimo dažnis būtų didžiausias. Todėl ir ta perspektyvinė linija Darnaus judumo plane, kuri eina iš Kaniūkų link Taikos pr. galo ne per Centrą, o per Varnių tiltą, nėra gal pat geriausias sprendimas. Kaunas gan kompaktiškas miestas, tai čia tikrai manau galėtų ir turėtų viskas per centrą eiti.
                                        Čia keli pavyzdžiai iš miestų grubiai panašaus dydžio į Kauną ar bent jau su <1 mln. gyventojų:
                                        Augsburgas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...-_Netzplan.png
                                        Ryga: https://maps.wikimedia.org/img/osm-i...de0d3011fd6efc
                                        Talinas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...n_tram_map.svg
                                        Olštynas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...ay_network.svg

                                        Comment


                                          Click image for larger version

Name:	kaunotramvas2.png
Views:	287
Size:	1,64 MB
ID:	2174998
                                          Mano išsivaizduojama tramvajaus sistema. Dauguma linijų eitu dabartiniais pagrindiniais maršrutus pakeičiant nemažą dalį autobusų ir troleibusų maršrutų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X