Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:

    Click image for larger version  Name:	Kaunas_T.png Views:	0 Size:	848,3 kB ID:	2174765

    Reikia tikėtis bus Light Rail, su prioritetais ir skirtingų lygių sankryžomis kur reikia, būtų miesto VT stuburas, tiesiamas pagrindinėse gatvėse su P+R galinėse stotelėse. Ir tai manau būtų puiki proga išnaudoti Studentų gatvės akligatvį kaip VT magistralę. Pirmasis maršrutas būtų užžiedinamas per Sukilėlių pr. ir Varnių tiltą pagriebiant Vilijampolę. Kas dėl KM, tai manau puikus variantas susiaurinant tą autostradą bei suteikiant VT kur jo fiziškai nėra, nors potencialo turi (Akropolis, arena, Mokslo sala, Minkovskių kvartalas) bei prisidėtų prie Kaunakiemio gatvės konversijos nes tas šiukšlynas miesto centre visai netinka.

    Troleibusų maršrutai būtų papildymas miesto centre bei Kaniūkų, Taikos, Savanorių koridoriuose.

    Štai kaip įsivaizduočiau maršrutus šitu optimistiškiausiu variantu:

    Click image for larger version  Name:	Kaunas_M.png Views:	0 Size:	69,2 kB ID:	2174766

    P.S. 1A ir 1B maršrutai yra žiediniai, važiuojantys skirtingomis kryptimis (Raudona spalva)
    Paskutinis taisė Palpatine; 2025.01.06, 09:58.

    Comment


      Si planuojama linija is esmes atitinka kazkada siame forume pasidalinta galima tramvajaus tinkla Kaune.

      Click image for larger version

Name:	RDT_20250106_0951088252570404494750252.jpg
Views:	877
Size:	168,4 kB
ID:	2174768

      Comment


        Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
          Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.

          Comment


            Parašė acetonas Rodyti pranešimą

            Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.
            Studija krabo užsakyta, tai galima manyti, kad joje įrašyta tai, ko norėjo krabas.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	774
Size:	12,04 MB
ID:	2174826
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	774
Size:	12,04 MB
ID:	2174826
                Kas čia? Tavo siūlymas?

                Comment


                  Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                  Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                  Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	667
Size:	57,4 kB
ID:	2174831
                  Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	658
Size:	58,3 kB
ID:	2174832

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                    Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                    Labai įdomu, kodėl visi maršrutai turi eit į pilį Suprantu, kad centras and all, bet galima ir skersai jį praeit.

                    Beje, nuorodą gal galima į dokumentą?

                    Comment


                      Kaip manot, ar tramvajaus linija užmuša galimybę potencialiam KM užstatymui?

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                        Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                        Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	667
Size:	57,4 kB
ID:	2174831
                        Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	658
Size:	58,3 kB
ID:	2174832
                        Bet kokiu atveju turbūt Pilies mazgo zonoje nusimatytų nemaži pertvarkymai

                        Comment


                          Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
                          Kaip manot, ar tramvajaus linija užmuša galimybę potencialiam KM užstatymui?
                          Priešingai manau tai būtų pirmas žingsnis link jo humanizavimo.

                          Comment


                            Manau prie pilies būtų kažkas panašaus kaip Olštyne prie Didžiųjų vartų (Wielka brama).

                            Comment


                              Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                              Labai įdomu, kodėl visi maršrutai turi eit į pilį Suprantu, kad centras and all, bet galima ir skersai jį praeit.
                              Sakyčiau, kad čia kaip tik yra puiki proga konvertuoti Lituanicos kompleksą, ir į jį puikiai įtraukti tramvajų, bei kitą viešąjį transportą.

                              Comment


                                Parašė Magician Rodyti pranešimą

                                Sakyčiau, kad čia kaip tik yra puiki proga konvertuoti Lituanicos kompleksą, ir į jį puikiai įtraukti tramvajų, bei kitą viešąjį transportą.
                                Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.

                                Nors būt įdomu paskaityti tą studiją

                                Comment


                                  Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                  Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.

                                  Nors būt įdomu paskaityti tą studiją
                                  I maps įvedus Šilainiai ir Baršausko G.
                                  Rekomenduojamas maršrutas per nuokalnės G 17min 10.4 KM.
                                  Alternatyvus maršrutas per pilį 21min ir 10.8km.

                                  Nėra čia toks labai per aplinkui...

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
                                    Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
                                    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	667
Size:	57,4 kB
ID:	2174831
                                    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	658
Size:	58,3 kB
ID:	2174832
                                    Žiūrint į šį planą, atrodo, kad autobusų ir troleibusų nepakeis, nes dauguma žmonių ir pagrindinių traukos taškų už Centro, Savanorių ir Baršausko pr. ( Kaip Kauno klinikas Žaliakalnį ) nepasieks, tad man biški klausimas koks tokio tramvajaus sistemos tikslas. Turiu įtarima, kad jei tokia sistema būtu statoma, nebeliks pinigų autobusam ir troleibusam, tai važiuos dar rečiau negu dabar.

                                    Comment


                                      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                      Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.

                                      Nors būt įdomu paskaityti tą studiją
                                      Kiek pastebėjau, tai tramvajų tinklai ir būna orientuoti į miesto centrus (jau forume tas buvo ne kartą rašyta man atrodo), t.y. Kauno atveju pavyzdys būtų iš Šilainių į Dainavą, linija(-os) vis tiek eitų per Centrą, kuriame dubliuotųsi kelios linijos, ir važiavimo dažnis būtų didžiausias. Todėl ir ta perspektyvinė linija Darnaus judumo plane, kuri eina iš Kaniūkų link Taikos pr. galo ne per Centrą, o per Varnių tiltą, nėra gal pat geriausias sprendimas. Kaunas gan kompaktiškas miestas, tai čia tikrai manau galėtų ir turėtų viskas per centrą eiti.
                                      Čia keli pavyzdžiai iš miestų grubiai panašaus dydžio į Kauną ar bent jau su <1 mln. gyventojų:
                                      Augsburgas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...-_Netzplan.png
                                      Ryga: https://maps.wikimedia.org/img/osm-i...de0d3011fd6efc
                                      Talinas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...n_tram_map.svg
                                      Olštynas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...ay_network.svg

                                      Comment


                                        Click image for larger version

Name:	kaunotramvas2.png
Views:	390
Size:	1,64 MB
ID:	2174998
                                        Mano išsivaizduojama tramvajaus sistema. Dauguma linijų eitu dabartiniais pagrindiniais maršrutus pakeičiant nemažą dalį autobusų ir troleibusų maršrutų.

                                        Comment


                                          Parašė gazebo Rodyti pranešimą

                                          Kiek pastebėjau, tai tramvajų tinklai ir būna orientuoti į miesto centrus (jau forume tas buvo ne kartą rašyta man atrodo), t.y. Kauno atveju pavyzdys būtų iš Šilainių į Dainavą, linija(-os) vis tiek eitų per Centrą, kuriame dubliuotųsi kelios linijos, ir važiavimo dažnis būtų didžiausias. Todėl ir ta perspektyvinė linija Darnaus judumo plane, kuri eina iš Kaniūkų link Taikos pr. galo ne per Centrą, o per Varnių tiltą, nėra gal pat geriausias sprendimas. Kaunas gan kompaktiškas miestas, tai čia tikrai manau galėtų ir turėtų viskas per centrą eiti.
                                          Čia keli pavyzdžiai iš miestų grubiai panašaus dydžio į Kauną ar bent jau su <1 mln. gyventojų:
                                          Augsburgas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...-_Netzplan.png
                                          Ryga: https://maps.wikimedia.org/img/osm-i...de0d3011fd6efc
                                          Talinas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...n_tram_map.svg
                                          Olštynas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_...ay_network.svg
                                          Aš nesakau, kad nereikia važiuoti per centrą, gal ne taip išsireiškiau. Turiu onemyje, kad visų maršrutų galinė stotelė yra senamiestis ir visi eina per Šv. Gertrūdos gatvę reiškiant, kad persėsti gautųsi tik tenai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X