Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.
Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706Paskutinis taisė Effka; 2025.01.04, 21:18.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąBuvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąAtlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.
Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąBuvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
Kad eina per KM prospektą sunku pasakyti ar gerai. Kadangi ten dabar nėra iš vis jokio VT, negaliu sakyti kad tai tramvajus ten blogai, gal ir neblogai labiau prijungti salos objektus ir Akropolį, bei turėti express centro apvažiavimą į Vilijampolę ar Šilainius, bei nekanibalizuoti esamų maršrutų, nors aišku minusų irgi daug
- 5 patinka
Comment
-
Iš vienos pusės, tikrai atrodo, kad siūloma linija eis tik tomis gatvėmis, kurios labai plačios ir/arba turi veją viduryje ir nebus skriaudžiami automobiliai (išskyrus Šv. Gertrūdos g.), iš kitos pusės, ši linija eina per tankiausias Kauno dalis - Eigulius, Dainavą ir Gričiupį, kuriuose gyvena beveik 40 proc. miesto gyventojų. Nors man norėtųsi, kad linija iš Šiaurės pr. pasuktu S. Žukausko, paskui P. Lukšio gatve per "Savą" eitų Kovo 11-osios g. iki 6 forto žiedo, ir dar gaila, kad linija neina iki Klinikų, kurios yra didžiausias darbdavys Kaune (bent jau vienoje lokacijoje dirbančių). Bet čia tik diletantiški pasvarstymai, reikia manyti, kad studija buvo atlikta kruopščiai. Smagu, kad linija eis išilgai pailgo Kauno centro (nors KMP tikrai gal nėra tinkamiausia gatvė).
https://geodata.lt/kauno-miesto-gyventoju-skaicius/
Bet kokiu atveju, jei bus imamasi šito projekto, tai būtų didžiulis proveržis. Kažkaip sunku patikėti, kad bus žalia šviesa, nes bus laaabai daug verkimo iš didelės dalies visuomenės.
- 13 patinka
Comment
-
Neturiu prenumeratos, įdomu ar ištikrųjų bus tik 1 linija kaip rodoma iliustracijoje
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...6gallery&pid=1
- 2 patinka
Comment
-
Vilijampolės/Šilainių pusėje tas žiedas neracionaliai eitų pačiu šlaitu, kur gyventojų aplink tiek daug nėra. Buvo pirminiuose savivaldybės papaišymuose atskira atšaka į Šilainius, gal ją turėsim kokiu kitu etapu.
Sutikčiau, kad šiaurinę žiedo dalį reikėtų pagal galimybes pratęsti iki Klinikų.
- 3 patinka
Comment
-
Labai gerai atrodo sujungimas Gelezinkelio stoties su centru ir miegamaisiais rajonas - ypac turint omeny kad kaskada atsiras Rail Baltica ir bus daug daugiau traukiniu keleiviu. Taip pat prisijungia ir arena, stadionas - labai gerai renginiams.Paskutinis taisė vital7777; 2025.01.05, 12:21.
- 14 patinka
Comment
-
Linijos trasa atitinka 2019 m. parengto Kauno darnaus judumo plano brėžinį.
Trūkumas šio brėžinio: nėra formuojamas VT hubas, linijos susikerta atsitiktinėse vietose.
Antras trūkumas, kad ieškoma pigiausio ir mažiausiai skausmingo sprendimo tiesiant linijas nesiaurinant gatvių.
Mano nuomone, geriausios tramvajaus trasos būtų Savanorių pr., Veiverių g., Neries krantinė į Šilainius.
Kalbant apie liniją Šiaurės pr.-Pramonės pr.-Karaliaus Mindaugo pr.
Matosi, kad tai mažiausiai prieštaravimų keliantis sprendimas, kuris eis skiriamąja gatvės veja arba šalia gatvės.
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąaš labai tikiuosi kad sankryžose tramvajus turės prioritetą...
Pati trasa parinkta taip, kur gana lengva būtų formuoti pirmumą. Dėl tramvajaus linijos neblogai išloštų Pramonės pr. ir Šiaurės pr., kuriame būtų proga sutvarkyti sankryžas ir pėsčiųjų perėjas.
Išrinkau kelias vietas kuriose praverstų įdomesni sprendiniai.
Spėju (nors nebūtinai) Šiaurės pr. trasa eitų skiriamąja gatvės veja. Juostos ten pakankamai plačios, kad tą esamą veją išplėsti. Šiaurės pr.-Žukausko g. sankryžą būtų gerai padaryti vieno lygio šviesoforine sankryža, pravesti bėgius.
Ties Muravos sankryža, tramvajų būtų puiku kišti po gatve, o išlystų Pramonės pr. rytiniame šone, kur daug plačios vejos. Iki namų pakankamas atstumas. Tačiau tai turi būti suderinta su normaliu Muravos sankryžos pertvarkymu.
Pramonės pr. tarp Muravos ir Taikos pr. geriausias sprendimas bėgius tiesti toje plačioje vejoje rytinėje gatvės pusėje. Pačios gatvės platinti nereikia (formuoti veją gatvės centre). Tramvajus būtų mažiau triukšmingas sprendimas nei padidėjęs triukšmas nuo automobilių dėl išplatintos į rytinę pusę gatvės. Pakeliui sutvarkyčiau Krėvės pr. žiedą, formuočiau paprastą šviesoforinę sankryžą, bet šalia praeitų ir bėgiai kur tramvajus turėtų pirmumą.
Ties Taikos pr. vėl reikalingas sprendimas tam žiedui, galima būtų padaryti požeminį pravažiavimą tramvajui. Link Draugystės g. iš abejų pusių trūktų vietos, bet užtektų vietos bėgiams centre. Pramonės pr. link VI žiedo vietom atsiranda vietos toje pačioje rytinėje pusėje, bet dėl paprastumo ten geriau bėgiai gatvės centre šiek tiek išplatinant gatvę į abi puses. Ties Draugystės g. ir Chemijos g. bėgiai praeina viename lygyje. Naikinčiau Chemijos g. žiedą, vystyčiau paprastą šviesoforinę sankryža.
Ties VI forto žiedu planuojama estakada Pramonės pr.-Baršausko g. Jeigu planuoja tiesti bėgius, tai tada estakados centre jie taip pat turėtų būti kartu su automobilių juostomis. Baršausko g., Tunelio g., Čiurlionio g. - vėl centre - ten jau yra veja. Tunelio g. ir Čiurlionio g. reikėtų siaurinti, formuočiau A juostas su tramvajaus linija gatvės antrojoje juostoje. Perstatyčiau Vytauto pr. sankryžą, naikinčiau esamą pėsčiųjų požeminės perėjos sprendimą.
Perėjimas tarp Čiurlionio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. įdomiausia projekto dalis. Ten pačiam gatvės centre bėgiai lystų po žeme ir išlystų ties stovėjimo aikštele, formuotų bendrą sankryžą tarp Prietilčio g. ir Juozapavičiaus pr. Toliau kažkuria Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g. puse po gatvės susiaurinimo (nes miesto centre tokių autostradų neturi būti). Šv. Gertrūdos g. ir ties pilimi eitų pirmom gatvės juostom (dubliuotųsi su A juostomis arba 1 eismo juosta).
Nemanau, kad ties pilimi turėtų užsibaigti trasa. Galėtų eiti darnaus judumo plane suplanuotos dvi atšakos, viena į Kaniūkus, kita į Šilainius.Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.05, 16:52.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAntras trūkumas, kad ieškoma pigiausio ir mažiausiai skausmingo sprendimo tiesiant linijas nesiaurinant gatvių.
- 8 patinka
Comment
-
Gal ir idėja pradedant paprasčiausia trasa, kad sekančias linijas statyti būti lengviau yra nebloga, bet manau, kad geriau pačia pirmąją linija padaryti nuo Stoties į Šilainius, kur dabar VT tinklas yra gan prastas, bei vietos tai pat visai nemažai. Be to Tramvajus skatintu Vilijampolėje nauja statyba ar nors tvarkymasi. Dar pliusas jei dabar ar artimuoju laiku statant, kad šiuo metu didžioji dalis gatvių jau ir taip laukia remonto už Centro. Mano galvojama trasa eitu pro naujai pastatyta VT neries tiltą ( šiuo metu planuojama bet tik pestiesiam )
Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.05, 16:58.
- 2 patinka
Comment
-
Kaži ar naują pėsčiųjų tiltą perdarys į tramvajui skirtą. Manau bus perdaromas esamas Vileišio tiltas į 2 eismo juostas automobiliams ir centrine juosta tramvajui. Toks sutvarkimas išspręstų dabartinį eismo juostų skaičiaus galvosūkį ir koreliuotų su nauju Kėdainių tiltu, kuris iš principo turi sumažinti automobilių srautą Vileišio tiltu.
Comment
-
Pabandžiau pabraižyti idealų bėginio transporto tinklą Kaune iš 2025 m. perspektyvos.
Pasiekiami tankiausiai apgyvendinti rajonai.
Dalį linijų tiesčiau po žeme.
Raudondvario pl. siaurinimas (o platinimas neįmanomas) dėl bėgių būtų labai nepopuliarus sprendimas, todėl ateities perspektyvoje tikslingiau tiesti po žeme (po gatve).
Savanorių pr. turbūt kontraversiškesnis sprendinys ar geriau įrengti liniją po gatve, ar tiesti ant žemės gatvės centre.
Požeminė linija išspręstų sankryžų sureguliavimo problemą (tai liktų problema autobusams ir troleibusams), antžeminė linija labiau atitiktų darnaus judumo idėją siaurinti Savanorių pr. Turbūt atsirastų A juostos gatvės centre, bet lietuviškame gatvių tiesimo klimate jos gali atsirasti tik išimtinėse vietose, pvz. Klaipėdoje A juostų gatvės centre (planuota BRT linija) buvo atsisakyta dėl neįprastos eismo juostų konfigūracijos.
Tunelio g. taip pat pažymėjau kaip antžeminę liniją, bet ten nėra vietos išsaugant esamą situaciją (2 juostos kiekvienai pusei), reiktų tą atkarpą taip pat pratiest po žeme arba taikyti išimtinį atvejį, įrengiant A juostas gatvės centre ir bėgius, atimant juostą iš automobilių (bet B kategorijos gatvė berods reikalauja 2 juostų).Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.05, 17:17.
Comment
Comment