Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nauji Kauno autobusai Solaris Urbino 12

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Oho, atvažiavus į stotelę, balsu pranešamas maršruto, kuriuo autobusas važiuoja, numeris. Įdomu, ar jį girdi tik salone esantys, ar taip pat ir stotelėje stovintys žmonės?
    Dar vienas pastebėjimas: likus keletui metrui iki stotelės jau skelbia stotelės pavadinimą. Senuosiuose autobusuose stotelė skelbiama tik atvažiavus į stotelę
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Dar vienas pastebėjimas: likus keletui metrui iki stotelės jau skelbia stotelės pavadinimą. Senuosiuose autobusuose stotelė skelbiama tik atvažiavus į stotelę
      Taip yra todėl, kad naujuosiuose yra GPRS įranga, leidžianti sistemai „suprasti“, kad jau autobusas atvyko į stotelę. O ankstesniuose „Solaris“ autobusiuose sistema veikia kitaip - apie stotelę pranešama atidarius duris stotelės zonoje; stotelės zona nustatoma pagal ne koordinates, kaip naujuosiuose, bet pagal kilometražo duomenis.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Kaune Škodų išorėje ir dabar yra tie garsiakalbiai - niekas jų masiškai neišmontavo - gal tik nuo vieno kito nuėmė. O jų nenaudoja, nes gyventojai labai skundėsi dėl keliamo triukšmo
        Keista... Dėl gyventojų skundų nenaudoja šios tikrai regėjimo sutrikimų turintiems keleiviams naudingos funkcijos. Gal pakaktų tiesiog kiek pritildyti tuos garsiakalbius, kad neskambėtų per visą kvartalą. Na ir išjunginėti po 21 val. Dar geriau būtų, jei praneštų ne tik maršruto numerį, bet ir pavadinimą
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Taip yra todėl, kad naujuosiuose yra GPRS įranga...
          Gal GPS?
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Gal GPS?
            Taip, GPS. Neteisingai parašiau.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Berods, Kaune praktiškai kiekvienoje stotelėje yra pakabintos miesto VT schemos...
              Kalbant apie schemas, siandien pasiles stotelelej kazkokia brokuota pastebejau - tik autobusai pazymeti, troleibusu kazkodel nera kaip kitose stotelese suzymetu

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Kalbant apie schemas, siandien pasiles stotelelej kazkokia brokuota pastebejau - tik autobusai pazymeti, troleibusu kazkodel nera kaip kitose stotelese suzymetu
                Kartais būna kad troleibusų trasos išblukusios.
                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                Comment


                  Parašė Lich Rodyti pranešimą
                  Vienu metu visi troleibusai skelbdavo savo maršuto numerius, net Škodos turėjo garsiakalbius, po kurio laiko juos išmontavo.
                  Ir dabar kai kurių Solaris troleibusų išorėje esantys garsiakalbiai skelbia stoteles. Kaip tik teko išgirsti 16 maršrutą Pašilės stotelėje. Nežinau kiek tokių troleibusų yra, bet jų buvo visada.

                  Sveikintinas žingsnis skelbti stoteles anksčiau, dar neprivažiavus stotelės. Žmonės gali pasiruošti išlipti, nes prieš tai pasakant stotelę jau atidarius duris yra beprasmiška, nes informacija jokios naudos neduoda, O geriausia būtų padaryti kaip Vilniuje, kai privažiavus stotelę pasako ne tik esamą, bet ir kitą stotelę. Tai labai naudinga nesigaudantiems maršrutuose.

                  O taip ir niekas neatsakė, ar maršruto numeris naujuosiuose Solariuose girdisi tik viduje ar ir išorėje?
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    Ir dabar kai kurių Solaris troleibusų išorėje esantys garsiakalbiai skelbia stoteles. Kaip tik teko išgirsti 16 maršrutą Pašilės stotelėje. Nežinau kiek tokių troleibusų yra, bet jų buvo visada.

                    Sveikintinas žingsnis skelbti stoteles anksčiau, dar neprivažiavus stotelės. Žmonės gali pasiruošti išlipti, nes prieš tai pasakant stotelę jau atidarius duris yra beprasmiška, nes informacija jokios naudos neduoda, O geriausia būtų padaryti kaip Vilniuje, kai privažiavus stotelę pasako ne tik esamą, bet ir kitą stotelę. Tai labai naudinga nesigaudantiems maršrutuose.

                    O taip ir niekas neatsakė, ar maršruto numeris naujuosiuose Solariuose girdisi tik viduje ar ir išorėje?
                    Tai dabar Kaune, uždarius duris ir išvažiavus iš stotelės zonos, irgi skelbiama kita stotelė. Tik Vilniuje schema kitokia: atvykus į stotelės zoną, skelbiama esama ir iškart pasakoma kita stotelė. Išvykus iš zonos (o gal uždarius duris - nepastebėjau) - antrąkart skelbiama kita stotelė. Kaune skirtumas tik tas, kad esama stotelė skelbiama tik atidarius duris (naujuose autobusuose - jau tiesiog atvykus į stotelės zoną), o kita stotelė - tik išvykus iš esamos stotelės zonos.

                    Troleibusų maršruto numeris skelbiamas tik išorėje. Tačiau Solaris troleibusų išoriniai garsiakalbiai veikia kur kas garsiau ir akustika geresnė, todėl maršruto numeris girdimas ir transporto viduje. Tačiau numeris vidiniais garsiakalbiais nėra skelbiamas (išskyrus pradinėje maršruto stotelėje - tuo metu skelbiamas).
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Tai dabar Kaune, uždarius duris ir išvažiavus iš stotelės zonos, irgi skelbiama kita stotelė. Tik Vilniuje schema kitokia: atvykus į stotelės zoną, skelbiama esama ir iškart pasakoma kita stotelė. Išvykus iš zonos (o gal uždarius duris - nepastebėjau) - antrąkart skelbiama kita stotelė. Kaune skirtumas tik tas, kad esama stotelė skelbiama tik atidarius duris (naujuose autobusuose - jau tiesiog atvykus į stotelės zoną), o kita stotelė - tik išvykus iš esamos stotelės zonos.

                      Troleibusų maršruto numeris skelbiamas tik išorėje. Tačiau Solaris troleibusų išoriniai garsiakalbiai veikia kur kas garsiau ir akustika geresnė, todėl maršruto numeris girdimas ir transporto viduje. Tačiau numeris vidiniais garsiakalbiais nėra skelbiamas (išskyrus pradinėje maršruto stotelėje - tuo metu skelbiamas).
                      Ametistai, tu manęs taip ir nesupratai aš būtent taip ir aiškinau, kad naujuosiuose dujiniuose Solariuose stotelę pradėjo skelbti dar prieš pat atvažiuojant į ją. Todėl galėtų padaryti kaip Vilniuje, kad iš karto skelbtų ir kitą stotelę, o išvažiavus iš jos, dar kartą skelbti. Taip žmonėms suteikiama daugiaiu informacijos.

                      O apie garsiakalbius savo klausime turėjau omeny apie naujuosius dujinius autobusus, ne troleibusus. Salone kiekvienoje stotelėje sakomas maršrutas. Ar jis girdimas tik viduje ar ir išorėje?
                      دائما الليتوانيه

                      Comment


                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                        Ametistai, tu manęs taip ir nesupratai aš būtent taip ir aiškinau, kad naujuosiuose dujiniuose Solariuose stotelę pradėjo skelbti dar prieš pat atvažiuojant į ją. Todėl galėtų padaryti kaip Vilniuje, kad iš karto skelbtų ir kitą stotelę, o išvažiavus iš jos, dar kartą skelbti. Taip žmonėms suteikiama daugiaiu informacijos.

                        O apie garsiakalbius savo klausime turėjau omeny apie naujuosius dujinius autobusus, ne troleibusus. Salone kiekvienoje stotelėje sakomas maršrutas. Ar jis girdimas tik viduje ar ir išorėje?
                        Dar neteko važiuot su šiais autobusais, bet kaip tik buvau netoli stotelės kai privažiavo vienas iš naujųjų, tai išorėje labai gerai girdisi koks maršrutas, kai sako. O buvau dar truputį toliau nuo autobuso, sakyčiau gal netgi kiek garsokai.

                        Comment


                          Siandien 16 marsrute(geltonu grafiku)

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Sekantis turi būti judantis. Šiuo atveju juda transporto priemonė, o ne stotelė. Todėl troleibusas yra sekantis stotelę, o ne stotelė, sekanti paskui troleibusą. Ir jokiu būdu ne stotelė, sekanti priekyje troleibusą, kuris seka nejudančią (esančią priekyje) stotelę.
                            Yra ir daugiau žodžių, kuriuos galima vartoti pakeičiant "sekantis" - tolesnis, kitas, ateinantis, artimiausias. Neapsiribokite tik "kitas".

                            http://www.vlkk.lt/lit/2962

                            PS su VLKK pozicija galima nesutikt, bet šiandien taisyklės yra tokios, kokios yra

                            Comment


                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              Todėl galėtų padaryti kaip Vilniuje, kad iš karto skelbtų ir kitą stotelę, o išvažiavus iš jos, dar kartą skelbti.
                              Kartais tokios informacijos būna perteklius . Pavyzdys yra 15, 18, 38, 39 maršrutuose sakoma litanija, jeigu autobusas pravažiuoja Nemenčinės pl. stotelę nesustojęs: "Nemenčinės plentas. Kita stotelė - Antakalnio žiedas. Kita stotelė - Antakalnio žiedas. Antakalnio žiedas - paskutinė maršruto stotelė."
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                Yra ir daugiau žodžių, kuriuos galima vartoti pakeičiant "sekantis" - tolesnis, kitas, ateinantis, artimiausias. Neapsiribokite tik "kitas".

                                http://www.vlkk.lt/lit/2962

                                PS su VLKK pozicija galima nesutikt, bet šiandien taisyklės yra tokios, kokios yra
                                Šiuo atveju labiausiai tinkamas „kitas“ arba „tolesnis“. „Ateinantis“ - nelabai oficiali (beje, kaip ir „tolesnis“). „Artimiausias“ - nenurodo, kad tai - būsiantis, o ne anksčiau buvusi, bet artimesnė stotelė. Tada reikėtų sakyti - „kita artimiausia stotelė“ arba „kita tolimesnė stotelė“, tačiau vien žodis „kitas“ jau turi reikšmę „ateinantis“, todėl to nereikia.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Keletas naujųjų Solarių nuotraukų. Važiuoti, deja dar neteko, bet kiek teko matyti ir girdėti, tai variklis dirba gerokai garsiau nei dyzelinių.




                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Viduje to variklio taip nesigirdi. Blogiausia tai švieslentė vidinė (nors esu gan vidutinio ūgio, bet neatsitrenkiau į švieslentę, nors prisiskaičiau, kad ji labai žemai, nėra ji taip ir žemai, ir nelabai aš atkreipiau dėmesį, kad kas būtų susitrenkęs) ji nors ir labai informatyvi, bet įtariu, jog sėdėdamas arčiau autobuso galo tos informacijos nelabai daug tematysi, galbūt laiką ir sekančia/dabartinę stotelę, čia reikėjo apgalvot geriau, gal daryt, kad kažkaip bent didesnis šriftas būtų ar pan., nes yra vietos bent jau laiką ir datą padidinti, su maršrutu reikėtų labai gerai pagalvoti.

                                    Comment


                                      palikite ramybėje jūs tas svieslentes, tai gi mintinai žinot stoteles, juolab jos gerai įgarsintos...jos modersios ir šiuolaikiškos, blemba 21 amžius, kaip vaikai zyziat apie jas kiekvienam poste...

                                      Comment


                                        /\ pritariu

                                        Comment


                                          Pralekiau ir as
                                          Kazkas rase, kad labai patiko, idomu kas, nes juk tai tas pats kas ir senesnieji soliariai (tiesa garsas kiek didesnis ir asmeniskai nepatinka keleiviu saleles vieta perkelta - senuose tik ten ir stodavau, o naujuose ta salele praejime, nera jaukumo )
                                          Del svieslenciu tikiuosi jas perprogramuos kaip nors, butinai turetu buti apacioj didesnem raidem stotele ir kita stotele, pakeisti ta zodi "sekantis" ir siaip dar klaidu yra, pvz atvaziuoji i kestucio stotele, ekrane rasoma kestucio, o garsiakalbis pranesa "ozeskeines" )

                                          Comment

                                          Working...
                                          X