Matyt, lenkai nusprendė, kad nereikalingos sėdynės už vairuotojo
Tai, kad ta nusprende yra aisku vien pamacius pati fakta, kad ten nera sedyniu. Esme, kodel nusprende prasvaistyt brangia vieta sedynems. Sakau brangia, nes kitur daromi kompromisai - sumazinama sedimu, bet padaugeja stovimu. O butent ta vieta yra kur sumazinus sedimu stovimu nei kiek nepadauges, tad mano akimis neatleistinai kvailas sprendimas. Taciau galvoju gal vis tik yra kazkoks paaiskinimas, kurio as neizvelgiu.
Kiek siuo metu mieste vazineja "naujesniu" Solariu ?
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Sena tema, bet man svarbi. Paskutinis iš pirmųjų Solaris nuimtas nuo darbo maršrutuose ir ko gero jau viskas.. Atsimenu, tuomet 2004 jie buvo kažkas vow..
Paskutinės mano darytos jų foto parke, gaila jau tokiam stovyje ir jau temstant 2023.12, dabar jau gal dauguma išvežta
Tai jau iš foto matosi, kad savo atvažinėjo. Nors Solaris pigi markė, bet šitie autobusai be didesnių problemų atvažinėjo beveik 20 metų, prasuko netoli 2mln km kiekvienas. Keli nukeliavo į Ukrainą, bet ir ten vargu ar ilgai važiuos, Pvz katik nupirko Panevėžio AP 2014m nurašytus Solaris iš Norvegijos, kurie jei ne lietuviai irgi ko gero keliautų į laužą. Visokie Uzbekistanai geriau jau perka vietinę produkciją ar kinišką naują, jei dėvėtą tai bent jau vokiškus kaip Setra ar MB.
O second-hand autobusus perka tik kurie mažesnės ridos, t.y. kurie buvo naudojami kažkokių kaimų ar kitų nestandartinių įmonių, kurios mažiau važinėja, o ne drožiami nuolat didelių miestų. Šitie Kauno soliariai jau stipriai labai nuvažiuoti. Ir šiaip jau seni, neįdomu, nei Ukrainom nei Moldovom tokie, kad ir būtų mažos ridos
Nors Solaris pigi markė, bet šitie autobusai be didesnių problemų atvažinėjo beveik 20 metų, prasuko netoli 2mln km kiekvienas.
20 metų - puikus rezultatas. Bent vizualiai Kauno Solariai pastaraisiais metais atrodė geriau nei analogiško amžiaus Vilniaus Volvo. Turbūt Kauno autobusų parke geresnė techninė priežiūra.
20 metų - puikus rezultatas. Bent vizualiai Kauno Solariai pastaraisiais metais atrodė geriau nei analogiško amžiaus Vilniaus Volvo. Turbūt Kauno autobusų parke geresnė techninė priežiūra.
O second-hand autobusus perka tik kurie mažesnės ridos, t.y. kurie buvo naudojami kažkokių kaimų ar kitų nestandartinių įmonių, kurios mažiau važinėja, o ne drožiami nuolat didelių miestų. Šitie Kauno soliariai jau stipriai labai nuvažiuoti. Ir šiaip jau seni, neįdomu, nei Ukrainom nei Moldovom tokie, kad ir būtų mažos ridos
Bet Ukrainoj net top tier miestuose važinėja daug autobusų, prie kurių Kauno šie 20m solaris kaip "nauja mašina".
Comment