Kauno savivaldybė pirks 50 naujų troleibusų, jų pirkimą numato finansuoti ERPB
Kauno miesto savivaldybės taryba ketvirtadienį pritarė 50 naujų troleibusų pirkimui.
Artimiausiu metu Kauno savivaldybės valdoma bendrovė "Autrolis" turėtų pasirašyti ketinimų protokolą su Europos rekonstrukcijos ir plėtros banku (ERPB-) dėl 11-15 mln. eurų (38-52 mln. litų) paskolos, už kurią būtų perkami nauji troleibusai, suteikimo.
Pasak Kauno miesto mero atstovės spaudai Jūratės Anilionytės, maždaug kitų metų pavasarį numatoma paskelbti troleibusų pirkimo konkursą. Numatoma, kad nauji troleibusai Kauną pasieks 2006 metų pabaigoje.
Pirmą konkursą pirkti 30 troleibusų "Autrolis" buvo paskelbęs šių metų pavasarį. Jis buvo sustabdytas paaiškėjus, kad bendrovė neturi finansavimo šaltinio, nežino būsimosios paskolos sąlygų.
ERPB yra suteikęs paskolas penkių Lietuvos miestų autobusų parkams atnaujinti. Tarp jų Kaunui buvo paskolinta 10 mln. eurų (34,528 mln. litų).
"Autrolis" šiuo metu eksploatuoja 160 troleibusų, kurių amžiaus vidurkis - 16 metų. Įmonės metinės pajamos siekia apie 30 mln. litų, kurių trečdalis gaunama subsidijomis bei kompensacijomis.
Anksčiau skelbta, kad per aštuonis šių metų mėnesius troleibusų keleivių Kaune padaugėjo 6,6 proc. iki 22,46 mln. žmonių.
Gaila, kad Vilniuj prieš kelis metus nusprendė pripirkti naujų "Karosų", kurių daugelis jau dabar atrodo pakankamai prastai - daugelio vakarietiškų autobusų būklė po 20 metų geresnė, nei 4-5 metų senumo "Karosos"
Būtent - Karosos visiškai tragiški autobusai. 20 metų senesni Ikarusai ir gražesni, ir erdvesni ir šiaip patogesni ...
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Ryškiausias Karosos privalumas prieš Ikarusus yra dinaminės savybės.Dizainas panašus, bet metų skirtumas akivaizdus, taigi Karosa pralaimi.Ikarusų laiptai patogesni,vietos viduje panašiai, bet Karosos salonas žemokas.Prie durų nėra jokio atitvaro nuo vėjo ir lietaus, nei fenerinio nei stiklinio - daržinė Karosa.Nėra normalių liukų pas Karosas. Ypač išklerusios su mechanine transmisija. Ikarusus pakeis, ir ateis laikas keisti šituos dar nesenus kledarus.
Siandien maciau, tiesa nespejau isiziureti, kadangi maise medziai, o pats tuo metu vaziavau mikriuke. Spejau tik pamatyti, kad 39 marsrutas, baltos spalvos su geltona juosta ir kaip man pasirode jis mazesnis uz kitus autobusus.
Taigi kas turi fotika ir laiko galetu pagaut ji siandien galinei stotelei - Partizanu g.
man siek tiek keista, kad yra perkami tokie mazi autobusai. Manau deretu isigyti bent jau keliolika prailgintu autobusu.aiskiai matosi, kad valdininkai i darba su autobusais nevazineja
man siek tiek keista, kad yra perkami tokie mazi autobusai. Manau deretu isigyti bent jau keliolika prailgintu autobusu.aiskiai matosi, kad valdininkai i darba su autobusais nevazineja
Sakai tokiu reiktu ?
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Ir as siandien maciau viena vaziuojant 24 marsrutu... Isvaizda gana prasta, primena senus amerikietiskus autobusus... Be to jam nepakenktu plovykla ir perdazymas...
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Šiandien su ERPB bus pasirašomas ketinimų protokolas dėl paskolos 50 troleibusų įsigyti
Ketvirtadienį su Europos rekonstrukcijos ir plėtros banku bus pasirašomas ketinimų protokolas dėl paskolos 50 troleibusų Kaunui įsigyti.
ERPB numato suteikti 11-15 mln. eurų (38-52 mln. litų) paskolą, už kurią Kauno miesto savivaldybės įmonė "Autrolis" pirks naujų troleibusų.
Anot Kauno miesto savivaldybės, maždaug kitų metų pavasarį numatoma paskelbti troleibusų pirkimo konkursą. Planuojama, kad nauji troleibusai miestą pasieks 2006 metų pabaigoje.
Pirmą konkursą pirkti 30 troleibusų "Autrolis" buvo paskelbęs šių metų pavasarį. Jis buvo sustabdytas paaiškėjus, kad bendrovė neturi finansavimo šaltinio, nežino būsimosios paskolos sąlygų.
RPB yra suteikęs paskolas penkių Lietuvos miestų autobusų parkams atnaujinti. Tarp jų Kaunui buvo paskolinta 10 mln. eurų (34,528 mln. litų).
"Autrolis" šiuo metu eksploatuoja 160 troleibusų, kurių amžiaus vidurkis - 16 metų. Įmonės metinės pajamos siekia apie 30 mln. litų, trečdalis jų gaunama subsidijomis bei kompensacijomis.
Anksčiau skelbta, kad per aštuonis šių metų mėnesius troleibusų keleivių Kaune padaugėjo 6,6 proc. - iki 22,46 mln. žmonių.
Comment