Parašė pauliezaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIr kuo Palanga traukia vokiečius, rusus?Paskutinis taisė Aš; 2007.01.24, 19:14.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąPats pasakei, kad ji traukia. O kuo, tai jau ne taip ir svarbuwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNu, kad traukia tai ir taip žinau, man įdomu kuo
Comment
-
O ką jeigu dėti normalią europinę vėžę? Pagal vikipediją tram-train'ai (tramvajus važiuojantis traukinio vėže) jau kursuoja Olandijoj ir Vokietijoj. Tuomet esant reikalui (pvz padidėjus srautams vasarą) galima būtų tarp miestų paleisti traukinuką, o pačioj Klaipėdoj tramvajų. Be to gal kurią dieną susijungtumėm geležinkeliu su Liepoja ir tuo pačiu mums būtų prieinamas kurkas ilgesnis pajūris (koks skirtumas kieno jis pusėj jei tiek mes tiek latviai būsim Šengene).
Comment
-
Modernaus elektrinio tramvajaus idėja aiškiai buvo įvardyta ir 2005-ųjų vasaros pradžioje keturių - Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų ir Klaipėdos rajonų - savivaldybių vadovų pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje "Quattro".
Comment
-
Parašė pauliezaz Rodyti pranešimąAtsiprašau, bet paklausiu tavęs - kuo tave traukia tarkim Turkija ar Ispanija? Egzotika. To ko Lietuvoje negausi. Tu galvoji kokiam vokiečiui pabuvojusiam ir toj Ispanijoj, ir toj popsiškoj Turkijoj neįdomu į atšiaurų (ir pakankamai neblogai sutvarkytą) kurortą nuvažiuoti? Va kur, kokiam vokiečiui egzotika.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBet vis tiek žiemą tramvajai nebedirbs 100 proc. ir turės dalis jų stovėt... Nežinau realios situacijos, vasarą neatostogauju Lietuvos pajūry, nesuprantu ko lietuviai trenkiasi į tą Palangą, ji labai pasidarė komercinė Atostogauju užsienį ir tai atsieina vos šimtu kitu brangiau, o įspūdis lieka šimtus kartų geresnis Abejotina man...Parašas :)
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąJo be galo protinga idėja ~ 2 milijardus kainuojantį tramvajų tiest per laukus
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąO gal kas galite pateikti daugiau informacijos apie Neringos miesto dalyvavimą šiame projekte? Nejaugi Neringoje įmanoma įdiegti naują transporto priemonę?
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąSujungt Klaipėda su Palanga yra šio projekto pliusas, ne minusas, gali tuo neabejot.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąGreičiausiai paprasčiausiai neapsimokėtų investuoti daugiau kaip milijardą ir tiesti ~25km liniją per laukus, kad prisijungtų tokie nykštukai, kurie vos akimirkai tampa dideliais (vasaros sezono metu) ir vargu ar daug atostogaujančių Palangoje kažko važiuoja į Klaipėdą. Gal kadanors.
Comment
-
Vasara gan trumpas laikotarpis, nors ir šiuo metu daug žmonių nebūtų, atvykę į Palangą keliom dienom didžioji dalis tikrai nevažiuoja į Klaipėdą, nebent tie kurie pajūryje užsibūna ilgiau (mažesnė dalis). Visa likusi metų dalis nieko gero nežada. Kas kada nors buvo žiemą Palangoje matė koks tai išmiręs miestelis. Karklė, Giruliai ir pan. - nieko nepadės. Pilnai užtenka ir autobusų.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKas kada nors buvo žiemą Palangoje matė koks tai išmiręs miestelis.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąBuvau Palangoje per Naujuosius. Ten žmonių Basanavičiaus gatvėje buvo daugiau nė Vilniaus Gedimino prospekte kada nors yra buvę Galima sakyt, kad Palanga po truputį pradeda gyventi dviem sezonais, nors, žinoma, žiemą ten viskas neapima ilgo laikotarpio.
http://www.flickr.com/photos/quested/108129277/Paskutinis taisė pablonis; 2007.01.25, 11:34.
Comment
-
Manau reikia žiūrėti į perspektyvą, kad Klaipėda ir Palanga ilgainiui susilies į vieną dvimiestį. Na, per kokius 20-30 metų. Tiesa, tarp jų yra Pajūrio reg. parkas, kuriame statybos yra žiuriai apribotos, bet gal su laiku statybų tvarka bus kiek liberalesnė (nors aš kategoriškai prieš dangoraižius ant kopų). Tai važiuot laukais 20km manau neteks.
Kita vertus, pažiūrėkim į atgimstančius Druskininkus – kodėl Palanga tokia negalėtų tapti? Gal greitu metu ir ten žiemą virs gyvenimas.
Beje, idėja apie tramvajų ant eurupinės vėžės visai suintrigavo – gal tai pigesnė alternatyva?
Ir apskritai, nesuprantu, kodėl toks brangus yra geležinkelio tiesimas? O jei reiktų kokį Vilnius-Klaipėda geležinkelį tiest, kiek tai kainuotų, 10mrd, 20mlrd? Beprotiški pinigai... Šiaip, įdomus būtų ekspertų komentaras apie geležinkelio tiesimo savikainą. Kai pažiūri, visas pasaulis apraizgytas traukinių vėžėmis, ta pati Lietuva sovietų laikais, o dabar keliasdešimt km nutiest kainuoja 5-10proc. Lietuvos biudžeto...
Comment
Comment