Kuo toliau- tuo labiau man ima patikti mintis apie tramvajų Klaipėdoje. TAčiau jis turėtų siekti ir Palangos oro uostą, o už Klaipėdos miesto ribų važiuoti bent 100km/h greičiu. Tai išties padėtų vystytis Klaipėdai. O Palanga, Klaipėda ir tarp jų išsidėstę kaimeliai taptu tikru Metropoliu. Įvykdžius tai, dar tik reikėtų greitojo traukinio į Gargždus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
Parašė Darius_Kuo toliau- tuo labiau man ima patikti mintis apie tramvajų Klaipėdoje. TAčiau jis turėtų siekti ir Palangos oro uostą, o už Klaipėdos miesto ribų važiuoti bent 100km/h greičiu. Tai išties padėtų vystytis Klaipėdai. O Palanga, Klaipėda ir tarp jų išsidėstę kaimeliai taptu tikru Metropoliu. Įvykdžius tai, dar tik reikėtų greitojo traukinio į Gargždus.Paskutinis taisė 99; 2006.08.06, 17:46.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
visos bedos su tramvajai prasideda tada kai reikia padaryti taip kad tramvajau linija tik tramvajui, begiais niekas nevaziuoja, ir kuo maziua juos kerta.. taigi kad pakeistu 5 autobusu, bei kazkiek mikriuku marsrutus tramvajus turetu gan daznai suktis.. kas ant vienu begiu nera paprastai igyvendinama.. beto gautus kad visos kitos transporto riemones antraeiles, kas sukeltu nemazas prastovas.. zodziu tas atsiperkamumas gali virsti netik kad mazu bet ir.. norejau pasakyt kad paprastai neprimesi..
o apie metro vilniuj tai nereikia net svajot.. nebent gyventoju keturgubai padaugetu padaugetu..
Comment
-
Del tramvajaus
Manau daugelis forumo nariu nera buve klaipedoje. 7.30 ryto 8 numerio autobusas vos uzdaro duris (buna kad ir vairuotojas klykia).Autobusai vaziuoja vienas paskui kita.Vilniuj ir Kaune nors troleibusai yra, o ka turi Klaipeda?Aklam aisku kad 200 000 zmoniu turinciam miestui vien autobusu nepakanka.
Daug kas ir vasara Klaipedoj nebuvo.Vokieciai begioja gatvese ir klausineja kaip iki palangos nuvaziuot.Tenka aiskint kad reik nuvaziuot iki stoties sulaukti marsrutinio ir atsimusti kaulus stovint vaziuojant marsrutke iki palangos.Neatrodo kad situacija itin graudi?Klaipedoj turistu ypac vasara daugiau nei vilniuj ir kaune kartu sudejus.Ir pabaigai klausimas be atsakymo:Kaip vasara nuvaziuoti iki melnarages viesuoju transportu?Galvokite galvokite...Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.
Comment
-
Parašė Reptilias Rodyti pranešimąKlaipedoj turistu ypac vasara daugiau nei vilniuj ir kaune kartu sudejus.
Comment
-
tramvajus
As pats gyvenu pietineje miesto dalyje (netoli Rimku) ir iki juros su 6 autiku ryte uztrunka 1.20 h .Visa kelia tenka stoveti perkimstame autobuse.Dekosiu Dievui jei padarys tramvaju, o jei jis bus greitaeigis ir tesis iki palangos aerouosto tai bus unreal zuppa dupa.Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠios nuotraukos darytos KLR teritorijoje.
Gal tai tramvajaus begiai? Pats tuo labai abejoju.
O kas verčia abejoti?
Comment
-
Parašė Reptilias Rodyti pranešimąAs pats gyvenu pietineje miesto dalyje (netoli Rimku) ir iki juros su 6 autiku ryte uztrunka 1.20 h .Visa kelia tenka stoveti perkimstame autobuse.Dekosiu Dievui jei padarys tramvaju, o jei jis bus greitaeigis ir tesis iki palangos aerouosto tai bus unreal zuppa dupa.
Comment
-
Reptilias maršrutas praktiškai nuo piečiausio iki šiauriausio taško.
Nuo mano namų iki centro yra 10-11 stotelių, piko metu pusvalandžio su autobusu užtenka, ne piko metu 20 min, kartais ir greičiau. Šiaip Akropolis pablogino situaciją, toje vietoje anksčiau praktiškai be trikdžių pravažiuodavai, o dabar dvi sankryžos panašios kaip Ozo g. Vilniuje, kamščių nėra, bet laukti tenka.
O dėl prisigrūdimo šeštame maršrute piko metu tai tiesa. 6 ir 9 maršrutai vieni pagrindinių, juos aptarnauja privatūs autoparkai, bet jie neturi pailgintų autobusų, tai piko valandomis blogai. Šeštame maršrute blogai ir vasarą, kai pliažininkų Melnragėje prisigrūda.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąVilniuje piko metu per 1.20h galima iš bet kokio taško nuvažiuoti į bet kokį kitą tašką.
Tiesa, Vilniuje pastaruosius 2-3 metus situacija šiek tiek pagerėjo.
Comment
-
Eimantas raso:
...O dėl prisigrūdimo šeštame maršrute piko metu tai tiesa. 6 ir 9 maršrutai vieni pagrindinių, juos aptarnauja privatūs autoparkai, bet jie neturi pailgintų autobusų, tai piko valandomis blogai....
6 ir 9 autobusu marsrutai yra vieno ir to paties kaip ir kiti-klaipedos transpoto valdzioje.Anksciau 6,4,9 buvo atskiri autobusai,kurie priklause "gintariniam vairui", veliau "gintarini vaira" ir "klaipedos keleivini transporta" sujunge. Kodel neduoda 6 marsrutui prailgintu autobusu, net vasara-neaisku...
Manau kad jei daryti tramvaju klaipedoje jis butinai turetu buti greitas ir modernus, kad netaptu pajuokos objektu ir niekam nereikalingu daiktu.Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.
Comment
-
Nesitikėjau,kad šis projektas toks realus. Jei būtų galimybė atsiimčiau savo balsą šioje temoje.
Pasak: http://www.development.lt/index.php/..._tramvajus/908
Klaipėdai tiesiog tereikia sulaukti 2009 metų, kai projektas bus pradėtas įgyvendinti (gal jūs jau tai žinojot, bet aš sužinojau tik šiandien). Na Kaunas eilinį kartą lieka nušluostyta nosimi. Apmaudu, bet, tuo pačiu, džiugu dėl Klaipėdos
Situacijos Schema:
Paskutinis taisė Aš; 2007.01.11, 02:24.
Comment
Comment