Parašė Marčiukas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
-
Parašė LinasKur skubi? Jei Vilniuje pajudės reikalai, gal tuomet ir kitur bus galima tikėtis. Kitaip, kad ir gavus finansavima, prasidėtų visokie blokavimai ar dėl gamtos apsaugos, ar dėl paminklosaugos, ar dar dėl kokių priežasčių, galiausiai būtų pasitelkta propagandinė mašina, pasitelkiant žiniasklaidą ir net delfio lygio komentatorius.
Comment
-
Parašė LinasKur skubi? Jei Vilniuje pajudės reikalai, gal tuomet ir kitur bus galima tikėtis. Kitaip, kad ir gavus finansavima, prasidėtų visokie blokavimai ar dėl gamtos apsaugos, ar dėl paminklosaugos, ar dar dėl kokių priežasčių, galiausiai būtų pasitelkta propagandinė mašina, pasitelkiant žiniasklaidą ir net delfio lygio komentatorius.Parašas :)
Comment
-
As nekalbu apie Vilniaus savivaldybe, bet apie centrine valdzia. Be to atsiras visokiu aktyvistu, irodinejanciu, kad tramvajus nereikalingas, juos parems kai kurie skandalingi Seimo nariai (a la Grazulis ar Veselka), ju piketus detaliai aprasys spauda, straipsnius aktyviai pakomentuos kokie delfio komentatoriai, tvirtinantys, kam "kaimui" tramvajus. Visada galima teismui apskusti kad ir konkurso rezultatus ar tarkim savivaldybes sprendimus ir marinuoti laika. Vilniuj kazkaip tokie trukdytojai greitai nugesinami, i juos ir ziniasklaida pernelyg nekreipia demesio, tarsi, nuomone pareiksti galit, bet miestas turi vystytis, moderneti ir del to galima kai ka paaukoti. Tuo tarpu kituose miestuose kazkaip pradedama labai ziureti istatymo kiekvieno kablelio, labai paisyti kiekvieno, galincio del kokio nors strateginio projekto netekti kokio darzo, interesu, ziniasklaidos nuomone tampa labai autoritetinga ir pan.
Comment
-
Na nieko nepadarysi. Deje mes galim pastebėti, kad Lietuvoje lengvatikių ir durnelių netrūksta, vien ko verti paskutiniai rinkimai.
Nemanyk, kad Vilniuje nėra stabdžių ir protiškai atsilikusių, kurie mieste nori gyventi kaip kaime, kai iki artimiausio kaimyno 200 m. o aplinkui pievos ir visokios balos, apaugusios krūmais. Vien ko vertas "Žvėryno bendruomenės" suorganizuotas reikalas, kurio dėka dabar prie Pedagoginio universiteto žiojėja didžiulė duobė su betoniniais kraštais, kur turėjo būti pastatytas tikrai neblogas ir originalus SBA pastatas. Tokie dalykai iš tiesų nepuošia, o gadina miesto vaizdą. Manau, kad tikri miesto ir Žvėryno rajono patriotai į tokią veiklą žiūri blaiviai ir nesidžiagia žiojėjančia duobe, kurioje anksčiau ar vėliau gali įvykti kokia nors nelaimė.Paskutinis taisė Svecias; 2006.06.09, 10:51.Parašas :)
Comment
-
ir isvis lietuvoje yra daug problemu su valdininkais ... dauguma zmoniu sedinciu savivaldybese kazkaip nesugeba nauju ideju priimti, o juo labiau jas generuoti, kaip kokie konservai ... kada ranka is sono jau juos krato lauk, tada pradeda judeti, o siaip tai savo skardinej tetuno ... problema !
siaip as uz Klaipedos tramvaju ... miestas tam tiesiog pritaikytas ... paziurekit, pagrindinis zmoniu judejimas vyksta asimi pietus - siaure ... taikos prospektu vaziuoja beveik visi autobusai, aplink pati prospekta is visu pusiu sutupe gyvenamieji namai, pati gatve net per daug atvirai isileistu tramvaju ( na tik komunikacijas perstumdyti reiketu ir isspresti ziedu problema) ... pietiniuose rajonuose daug gyventoju, miesto ligonines siaurej, poliklinika prie taikos pr, autobusu ir gel. stotys siaurej, centras su krautuvem ir pramogom siaurej, papludimiai ten pat, net akropolis su kitais sudais ir tie prie taikos prospekto ... keleiviu netruktu ... mieste padidejes uzterstumas paskutiniu metu, beto tramvajus turi tokia savybe pervilioti zmones is lengvuju automobiliu(tiesiog tokia uzsienio patirits), taigi is viso to galima spresti, jog klaipeda yra geriau pasiruosusi priimti tramvaju nei vilnius (bukit realistais - taip jau yra ) bet savivaldybej nera labai iniciatyviu zmoniu ... as noriu i merus
Comment
-
Užpalių miestelis nusidriekęs pailgai iš šiaurės į pietus. Vienkiemiai dislokuojasi pietuose, o pagrindinė krautuvė su kultūrnamiu - šiaurėje. Manau, kiekvienam sveiko proto žmogui savaime aišku, jog Užpaliams būtina turėti tramvajų.
Atsipeikėkit nuo tos tramvajų karštligės, miesto išsidėstymas vargu ar galėtų būti pagrindinis faktorius čia.
Comment
-
Sutinku su Tricky, kad Klaipėda tiesiog idealiai tinka tramvajui. Dar tu nepaminėjai, kad Klaidėdoje, skirtingai nei Vilniuje, yra idealus reljefas tramvajui, būtų žymiai mažesni įrengimo kaštai. O atsižvelgent į vasaros sezono metu smarkiai išaugančią Palangą, tai tikrai turi apsimokėti nutiesti liniją iki Palangos ir Šventosiso, tuo tiesiogiai visuomeniniu transportu sujungiant Klaipėdą su oro uostu. Aš manau, kad gali taip atsitikti, jog Klaipėda pirmiau įsives tramvajų nei Vilnius. Tai būtų visai neblogai, nes mažiau durnelių liktų Vilniuje ir jiems sunkiau būtų skleisti savo melą lengvatikiams apie atseit "moralei pasenusį tramvajų".Parašas :)
Comment
-
hmm, pacioj Klaipedoj tramvajus tikrai atsipirktu, pabandysiu pagristi siokiais tokiais skiaciavimais, kurie tikrai nera tikslus, nes niekur nera tikslios info, o ir siaip daug darbo butu
visu pirma autikai per metus klp perveza ~28,5 mln keleivių, taikos pospektu vaziuoja 3, 4, 6, 8, 10 kaip pagrindine trasa ... taigi pagal www.klaipedatransport.lt siais marsrutais ivykdomi 259 395 autiku reisai per metus su 5 % prieaugiu, kadangi is viso buna 485 747 reisai, tai anksciau minetu autu reisai sudaro ~70 % viso kiekio, todel jais naudojasi ~20 mln keleiviu per metus ... sakykim bilietas po 2 lt, tai gaunasi ~40 mln per metus vien tik is sios linijos ... toliau atsidarom sita >>>
http://www.tbus.org.uk/Trolleycoach%20economics.xls
(geras pats puslapis: http://www.tbus.org.uk/home.htm)
ten matome, kad 10 km linijos 9 tramvajai per metus surija ~6,5 mln svaru, tai ~ 32,5 mln lt, taigi lieka ~7,5 mln is kurie eitu i paskolu grazinima ... aisku cia tik elementarus skaiciavimai buvo ir matosi, kad atsipirkimas mazas, bet per tinkama nuolatiniu bilietu politika ir skatinima naudotis tramvajumi bei ateity kilsiancias bilietu kainas, galima manyti jog projektas tikrai imanomas
o i palanga ir ypac oro uosta as irgi uz, tik cia jau reiktu atskiru ir ilgu skaiciavimu ... jei tramas lektu uzmiesty virs 100 tai tikrai butu labai gerai, nes pravedus linija pro pliazus, karkle, nemirseta ir palanga ( gal net iki sventosios) tikrai daug zmoniu juo naudotusi ir tai skatintu regiono pletra
Comment
-
Parašė sanomizUžpalių miestelis nusidriekęs pailgai iš šiaurės į pietus. Vienkiemiai dislokuojasi pietuose, o pagrindinė krautuvė su kultūrnamiu - šiaurėje. Manau, kiekvienam sveiko proto žmogui savaime aišku, jog Užpaliams būtina turėti tramvajų.
Atsipeikėkit nuo tos tramvajų karštligės, miesto išsidėstymas vargu ar galėtų būti pagrindinis faktorius čia.
Comment
-
Parašė evvtJeigu Uzpaliuose yra bent 100.000 gyventoju - kodel gi ne?
Comment
-
nu ash tik paprastas programuotojas, bet man taip rodosi, kad nera Lietuvoje miesto tinkamesnio tramvajui uz Klaipeda. Nu jus i zemelapi pasiziurekite, miestas siauras ir ilgas, labai gi patogu. O iki Palangos irgi visai apsimoketu, nes visur gyvenvietes dabar pakeliui i Palanga, tik nezinau, kaip ten butu su zemiu ishpirkimu.
Comment
-
Parašė balietisnu ash tik paprastas programuotojas, bet man taip rodosi, kad nera Lietuvoje miesto tinkamesnio tramvajui uz Klaipeda. Nu jus i zemelapi pasiziurekite, miestas siauras ir ilgas, labai gi patogu. O iki Palangos irgi visai apsimoketu, nes visur gyvenvietes dabar pakeliui i Palanga, tik nezinau, kaip ten butu su zemiu ishpirkimu.
Comment
-
Parašė Silber418Aha.. Man taip pat atrodo.. Šiaip,manau,nėra skirtumo,kur pirmiau,kur geriau įvesti tą tramvajų.. Juk ne dėl prestižo įvedama,o dėl reikiamumo... manau,kad Pajūriui tramvajus tikrai tiktų.. O Vilniuje metro tada..
O Klaipėda tai tikrai tinkamiausias miestas Lietuvoje įrengti tramvajui, nes yra lygumoje ir ištysęs išilgai jūros. Tai pirmam etape užtektų 1 linijos miesto poreikiams patenkinti ir sudarytų geras galimybes toliau miestui plėstis į pietus ir šiaurę.Paskutinis taisė Svecias; 2006.10.07, 10:41.Parašas :)
Comment
Comment