na matai, kur viena linija, ten ir antra gali but.
jei rimtai, tai aš nepritariu tų tramvajų paleidimui tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje ar taip kokiam kitam mieste. Nes daug pigiau yra modernizuot esamą viešajį transportą ir bus tas pats efektas. O kitą vertus, ne taip jau paprastai apsieisis tas aptarnavimas tramvajaus. Juk ir bėgius kas kart valyt nuo purvo, sniego, Neduok dieve avaryja kokioj nors kelio atkarpoj ir eismas stovi. O autobusas visada apvažiuos kliūtį. tiesiog tam , kad viešasis transportas važinėtų be jokiu stovinėjimų kamščiuose, tam reikia tik kelių eismo taisyklių pakeitimo ir pačių kelių modernizavimo. Nes tramvajui reikia visos infrastruktūros kurimo nuo nulio.O ir eismo juostų skaičius gali sumažėt.
jei rimtai, tai aš nepritariu tų tramvajų paleidimui tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje ar taip kokiam kitam mieste. Nes daug pigiau yra modernizuot esamą viešajį transportą ir bus tas pats efektas. O kitą vertus, ne taip jau paprastai apsieisis tas aptarnavimas tramvajaus. Juk ir bėgius kas kart valyt nuo purvo, sniego, Neduok dieve avaryja kokioj nors kelio atkarpoj ir eismas stovi. O autobusas visada apvažiuos kliūtį. tiesiog tam , kad viešasis transportas važinėtų be jokiu stovinėjimų kamščiuose, tam reikia tik kelių eismo taisyklių pakeitimo ir pačių kelių modernizavimo. Nes tramvajui reikia visos infrastruktūros kurimo nuo nulio.O ir eismo juostų skaičius gali sumažėt.
Comment