Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
Klaipėdos ateitis: tramvajus ar elektrobusai?
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...robusai-822099
Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos posėdis.
SVARSTYTA. DĖL PRITARIMO PROJEKTO „ELEKTRA VAROMO VIEŠOJO TRANSPORTO NAUJŲ GALIMYBIŲ PLĖTRA (DEPO)“ ĮGYVENDINIMUI.
Kelios ištraukos:
Planuojamos Investicijų programos aprašas
Investicijų programos idėja yra nutiesti ir išdėstyti naują tramvajaus bėgių tinklą, kuris apimtų 10 transporto priemonių, aptarnaujančių 20 stotelių centriniame miesto teritorijos koridoriuje bei įsigyti 6 troleibusus kartu su reikalinga įkrovimo infrastruktūra. Naujasis tramvajų tinklas ir troleibusai bus integruoti į viešojo transporto sistemą ir taip pakeis 42 ankstesnius dyzelinu varomus autobusus.
<...>
Numatomos bendrosios investicijų išlaidos
Numatomas bendras investicijų biudžetas yra 86,3 mln. Eur iš kurių 84,1 mln. Eur skirta tramvajų tinklui įskaitant infrastruktūras, depą, stoteles, riedmenis, kelio darbus ir transporto priemonių trasas. Numatomos išlaidos troleibusams bendrai sudaro 2,1 mln. Eur ir 0,1 mln. Eur įkrovimo infrastruktūroms.
<...>
Suplanuota, kad troleibusus pirks KLAP ir finansuos savomis lėšomis (30 %) ir banko paskola (70 %).
<...>Preliminarus Investicijų programos įgyvendinimo tvarkaraštis
[pradžios ir pabaigos datos]Investicijų programos dalis ir pagrindinės projekto rengimo paslaugos
Tramvajų tinklo projektas :Pradžios data Pabaigos data Įdarbinimas ir darbo vietų steigimo organizavimas
Galimybių studija
Techninis projektas
Inžineriniai tinklai
Tramvajaus linija
Depo statyba
Kelio darbai
Sankryžų renovacija
Papildomų kelių tiesimas transporto priemonėms
ITS sistemos
Riedmenų įsigijimas
Testavimas ir eksploatacija
Projekto valdymas ir viešieji ryšiai2017 3 ketv.
2017 3 ketv.
2019 1 ketv.
2019 1 ketv.
2019 1 ketv.
2019 1 ketv.
2019 1 ketv.
2019 1 ketv.
2020 1 ketv.
2020 3 ketv.
2017 2 ketv.
2021 1 ketv.2017 4 ketv.
2018 2 ketv.
2020 4 ketv.
2020 4 ketv.
2020 4 ketv.
2020 4 ketv.
2020 4 ketv.
2020 4 ketv.
2020 3 ketv.
2020 3 ketv.
2020 4 ketv.
2021 2 ketv.
2021 2 ketv.Elektrobusų projektas: Įkrovimo infrastruktūra
Transporto priemonių įsigijimas
Testavimas ir eksploatacija2017 3 ketv.
2017 3 ketv.
2018 3 ketv.2018 2 ketv.
2018 2 ketv.
2018 4 ketv.Paskutinis taisė Briedis; 2017.07.28, 09:27.
Comment
-
Girti rašė? Tai elektrobusai, tai troleibusai... Įdomu, kaip 10 tramvajų žada pakeisti 36 autobusus? Pagal talpą gali, bet pagal kursavimo dažnį - ne. Be to jau dabar turime 3 ketvirtį, o viskas tik plepalų stadijoje. Pinigų net niekas dar nedavė...
Ir šiaip visa tai tik žaidimas, jokios realios naudos VT neturintis. Nes pagrindinis valdžios tikslas turi būti persodinti bent penktadalį keleivių iš automobilių į VT, visiškai nesvarbu, "ekologiškas" jis ar ne. Dabar net nekeliamas toks tikslas. O brangios investicijos į VT be juo besinaudojančių žmonių skaičiaus didėjimo yra VT profanacija ir pinigų švaistymas. Patys gi automobilistai nepersės į VT, kad ir koks jis ekologiškas ar naujas bus.Paskutinis taisė Al1; 2017.07.28, 08:37.
Comment
-
2017-07-28, 20:41 Audronė GAIDIMAVIČIENĖ, VšĮ „Vilniaus metro“
Klaipėdos tramvajus: lipama ant vilnietiško grėblio
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...eblio-1570033/
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
2017-07-28, 20:41 Audronė GAIDIMAVIČIENĖ, VšĮ „Vilniaus metro“
Klaipėdos tramvajus: lipama ant vilnietiško grėblio
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...eblio-1570033/
Tarp transporto specialistų vyrauja nuomonė, kad iš esmės spręsti susisiekimo problemas gali tik transporto srautų išskirstymas į skirtingus lygius. Tokio tipo viešojo transporto priemonė yra metropolitenas. Asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistai Klaipėdai yra pasiūlę metro trasą, kurios dalis kaip įprastas geležinkelis galėtų būti pratęsta iki Palangos.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O taip! Klaipėdos metro!
Tarp transporto specialistų vyrauja nuomonė, kad iš esmės spręsti susisiekimo problemas gali tik transporto srautų išskirstymas į skirtingus lygius. Tokio tipo viešojo transporto priemonė yra metropolitenas. Asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistai Klaipėdai yra pasiūlę metro trasą, kurios dalis kaip įprastas geležinkelis galėtų būti pratęsta iki Palangos.
https://www.miestai.net/forumas/foru...71#post1570171
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O taip! Klaipėdos metro!
Tarp transporto specialistų vyrauja nuomonė, kad iš esmės spręsti susisiekimo problemas gali tik transporto srautų išskirstymas į skirtingus lygius. Tokio tipo viešojo transporto priemonė yra metropolitenas. Asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistai Klaipėdai yra pasiūlę metro trasą, kurios dalis kaip įprastas geležinkelis galėtų būti pratęsta iki Palangos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakyčiau, kad pigiausias būdas išspręsti transprto problemas yra automobilių srautų mažinimas esamo VT tipo sąskaita tose pačiose gatvėse.
Comment
-
Visose gatvėse, kurios yra VT magistralės. Taip, tai kartu ir automobilių eismo pagrindinės gatvės. Bet automobilių srauto mažinimas susideda ne iš automobilių eismo uždraudimo ar ribojimo kai kuriose gatvės (tai irgi priemonė, bet tik komplekse su kitomis), o visų pirma į automobilių apmokestinimą, parkavimo vietų mažinimą ir apmokestinimą net ir prie didelių PC, taip pat įmonių su milžiniškais parkingais savo darbuotojams, įskaitant ir daugoaaukščius ar požeminius. Pavyzdžiui. PC turėtų mokėti milžiniškus mokesčius už kiekvieną parkavimo vietą ir tada galvotų, kaip elgtis - imti pinigus iš pirkėjų tarkim už didesnė nei 20-30 min parkavimą ar gerokai susimažinti paringus. Darbdavys irgi galėtų imti mėnesio mokestį už parkavimo vietą. Ir tai ne mano išgalvojimas. Pavyzdžiui, Vilniaus universitete tokia galimybė jau buvo svartoma. Iš studentų plėšti daug, iš dėstytojų gerokai mažiau. Nenoriu išsiplėsti, tačiau priemonių yra, kaip riboti automobilizaciją ir persodinti žmones į VT.
Comment
-
Klaipėdos darnaus judumo plane atradau net du tramvajaus (arba BRT, jei galimybių studija nuspręs) variantus:
Keista, kad nėra atšakos iki stoties.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
"Paaiškėjo, kad toje vietoje, kur planuojama automobilių aikštelė, yra labai nestabilūs gruntai ir juose reikėtų įrengti apie 20 metrų po žeme ištisinius polius. Tai brangina projektą. Kita faktinė aplinkybė, verčianti iš naujo permąstyti šio projekto įgyvendinimo strategiją, – jau yra laimėtas tramvajaus įrengimo konkursas. Todėl norint įgyvendinti projektą numatytu perimetru, tektų sustiprinti pervažą po Herkaus Manto gatve", – aiškino R.Zulcas.
Tiesa ar melas?
- 1 patinka
Comment
-
Tramvajus Klaipėdoje: ar uostamiestis taps pionieriumi?
Klaipėdos savivaldybė jau artimiausiu metu pasirašys sutartį su 400 tūkstančių eurų kainuosiančios galimybių studijos rengėjais
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąar aš čia vienas durnas ar čia akivaizdus pinigų įsisavinimas?
Parašė tomtom Rodyti pranešimąKam Klaipėdai tramvajus? Kas juo važinės?
- 2 patinka
Comment
Comment