Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąKodėl būtent nerealu? Klaipėdoje labai gerai rūpinasi VT ir aš asmeniškai manau, kad net labai realu Klaipėdoje būti tramvajui
Comment
-
Su pozityvia nostalgija prisimenu straipsnius laikraščiuose, kuriuose buvo minimas tramvajaus (vėliau greitojo tramvajaus) projektas. Kadangi esu nenuorama, nesuprantu, kodėl iki šiol planai stalčiuje? Tikėkimes, kad miesto viešojo transporto sistemą papildys bent nuomojamų ore levituojančių automobilių (ang. hovercar) parkas.Paskutinis taisė Silber418; 2017.03.05, 01:06.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąSu pozityvia nostalgija prisimenu straipsnius laikraščiuose, kuriuose buvo minimas tramvajaus (vėliau greitojo tramvajaus) projektas. Kadangi esu nenuorama, nesuprantu, kodėl iki šiol planai stalčiuje?
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTikėkimes, kad miesto viešojo transporto sistemą papildys bent nuomojamų ore levituojančių automobilių (ang. hovercar) parkas.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąKodėl būtent nerealu? Klaipėdoje labai gerai rūpinasi VT ir aš asmeniškai manau, kad net labai realu Klaipėdoje būti tramvajui
Jokios mieste įmonės nefinasuos tramvajaus tiesimo. Tramvajų tiesti gali tik už ES pinigus. Bet jie skirstomi Vilniuje, o tai daug ką reiškia.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKokie būtų argumentai?
Iš miesto savivaldybės pasigirsta kalbų, kad iki 2030 visas miesto centras bus uždarytas automobiliams (ar tik automobiliams su VDV). Tad kišti tram'ą po žeme nebūtų protinga. O ir viso projekto kaina kiltų dvigubai, jei ne keturgubai.
Beje, kad savivaldybė planuoja, tai nereiškia, kad taip ir bus (aš apie eismo uždraudimą). vilniuje irgi jau 20 metų svarsto, o net ir buvo bandymas uždaryti Pilies gatvę. Nieko iš to neišėjo, per daug įtakingų asmenų ambicijų tai užgauna ))).
Comment
-
https://ibb.co/eesZ8v bet čia nupiešiau kažkaip nekokybiškai (nes su paint programa naudojau) ir pavaizduojant istorinės tramvajau linijas.
https://ibb.co/gAGu8v Tas pats, bet kitas variantas su požeminė linija
Comment
-
Jei jau svajoti, tai po H. Manto g. ties geležinkeliu reikėtų giliai raustis, nes pati gatvė praeina po geležinkeliu. Jei rausti tunelį lygiagrečiai šalia gatvės, tai šalia iš abiejų gatvės pusių tankus užstatymas, irgi reikės gilaus tunelio. Todėl išlįsti prie universiteto į paviršių nelabai išeis, nors tramvajui galima naudoti didesnius nuolydžius nei metro. Bet kokiu atveju, visas tunelis turės būti giliai, nes H. Manto, Tiltų g. siauros ir užstatymas istorinis. Kasti atviuoju būdu neišeis, todėl kaina būtų didelė.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKadangi tramvajus Kalipėdoje tėra svajonė, tai kodėl nesvajoti maksimaliai? O argumentai, tai visų pirma toje atkarpoje tramvajus įmanomas tik bendrame transporto sraute, todėl požeminis nesumažintų tos gatvės pralaidumo ir pats nepriklausytų nuo eismo, šviesoforų, perėjų tai leistų padidinti greitį. Visų antra centrinės miesto dalies centrinėje gatvėje jis atliktų kolektoriaus požeminėms komunikacijoms vaidmenį. Todėl tiesiant naujas komunikacijas ar remontuojant senas nereikėtų ardyti gatvės. O kadangi, pasikartosiu, rašiau apie svajonę, tai apie kainą kalbėti nederėtų.
Beje, kad savivaldybė planuoja, tai nereiškia, kad taip ir bus (aš apie eismo uždraudimą). vilniuje irgi jau 20 metų svarsto, o net ir buvo bandymas uždaryti Pilies gatvę. Nieko iš to neišėjo, per daug įtakingų asmenų ambicijų tai užgauna ))).
Transporto srautas Manto gatvėje nėra toks didelis, kad tramvajų kišti po žeme. Visą gatvę (iki Lietuvininkų aikštės) skyrus tik viešajam transportui, šviesoforinėse sankryžose liktų po dvi fazes, kas ženkliai pagerintų pralaidumą.
Jei jau svajoti maksimaliai ir kišti tramvajų po žeme, tai po Taikos prospektu. Jame labai daug laiko suėda sankryžos, prie kurių kuo toliau, tuo daugiau reikia praleisti laiko. O ir žieduose, atsiradus tramvajaus linijai, eismas taptų labiau komplikuotas.
Ir eilinį kartą, užteks čia kišti Vilnių. Tarsi vienintelis miestas Lietuvoje.
Parašė Gytonsas Rodyti pranešimąhttps://ibb.co/eesZ8v bet čia nupiešiau kažkaip nekokybiškai (nes su paint programa naudojau) ir pavaizduojant istorinės tramvajau linijas.
https://ibb.co/gAGu8v Tas pats, bet kitas variantas su požeminė linija
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąViena yra svajoti galimybių ribose, kita maksimaliai. Taip svajojant galima prieiti iki beprotybių.
Transporto srautas Manto gatvėje nėra toks didelis, kad tramvajų kišti po žeme. Visą gatvę (iki Lietuvininkų aikštės) skyrus tik viešajam transportui, šviesoforinėse sankryžose liktų po dvi fazes, kas ženkliai pagerintų pralaidumą.
Jei jau svajoti maksimaliai ir kišti tramvajų po žeme, tai po Taikos prospektu. Jame labai daug laiko suėda sankryžos, prie kurių kuo toliau, tuo daugiau reikia praleisti laiko. O ir žieduose, atsiradus tramvajaus linijai, eismas taptų labiau komplikuotas.
Ir eilinį kartą, užteks čia kišti Vilnių. Tarsi vienintelis miestas Lietuvoje.
Šauniai. Tik liniją link AS įsivaizduoju maždaug taip: http://foto.terpe.lt/inkelti/2017030...20-%20Copy.jpg
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
2004/5 ir 2007 arba 2009 metais buvo įdomių naujienų spaudoje šiame tema. Tuomet dar gyvenau Klaipėdoje ir įsivaizdavau, kaip tos vizijos bus įgyvendintos. Tačiau vietoje to šiomis dienomis pro buto langą regiu lengvojo geležinkelio ruožo tiesimo Stokholme darbus.
Parašė Briedis Rodyti pranešimąIr eilinį kartą, užteks čia kišti Vilnių. Tarsi vienintelis miestas Lietuvoje.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKlaipėda reiktėtų lyginti ne su milijoniniu Stokholmu, o su jos dydžio Upsala, kurioje negirdėjau, kad švedai planuotų tramvajų tiesti. (...)
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKlaipėda reiktėtų lyginti ne su milijoniniu Stokholmu, o su jos dydžio Upsala, kurioje negirdėjau, kad švedai planuotų tramvajų tiesti.
Vilnių paminėjau tik dėl žinomo fakto, kaip labai reikalinga pėsčiųjų gatvė nebuvo realizuota. Ir todėl manau, kad Klaipėdoje centrinę miesto gatvę paversti vien pėsčiųjų nepavyks.
There are (as of 2016) plans of new systems in several Swedish cities: Helsingborg, Jönköping, Linköping, Lund, Malmö, Uppsala. For Lund there is a decided date for start of construction, late 2016[needs update]. None of the other systems have scheduled construction start dates.
http://www.railway-technology.com/pr...ramway-scania/
Silber anksčiau atsakė
Jau minėtas Olštynas Lenkijoje, kuriame gyventojų 175 tūkst., ir tankumas beveik toks pat kaip Klaipėdoje, 2015 m. atidarė tramvajaus linijas. Ir iki 2020 ketina toliau plėsti.
Vilniuje visai kita situacija nei Klaipėdoje. O Manto gatvę paversti vien pėsčiųjų nieks ir nesiūlo. Viešasis transportas joje liks.Paskutinis taisė Briedis; 2017.03.06, 21:26.
Comment
-
Klaipėda vienu žingsniu priartės prie tramvajaus
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ajaus-1559991/
Europiniais pinigais būtų apmokama apie 90 proc. šios studijos kaštų. Planuojama, kad jie sieks apie 670 tūkst. eurų, Savivaldybei reikėtų prisidėti maždaug 70-ia tūkstančių. Tad, anot S. Budino, yra gera proga pasinaudoti ES lėšomis ir paruošti miestui svarbų dokumentą.
Galimybių studija būtų rengiama maždaug metus.
2003 metais Savivaldybės užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universitetas parengė visų rūšių miesto transporto vystymo galimybių studiją. Mokslininkai pasiūlė Klaipėdoje nutiesti dvi tramvajaus linijas. Vieną, jungiančią pietinius rajonus su geležinkelio stotimi, kitą - besitęsiančią iki ligoninių komplekso.
- 1 patinka
Comment
-
Klaipėda rengs studiją, ar miestui reikalingas tramvajus
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...vajus-1569607/
Ketvirtadienį miesto taryba pritarė, jog savivaldybė pasirašytų sutartį su Europos investicijų banku (EIB), pagal kurią būtų skirtas beveik 680 tūkst. eurų finansavimas galimybių studijos rengimui. EIB skirtų 90 proc. lėšų, dešimtadalį - savivaldybė.
Meras Vytautas Grubliauskas sako, kad realų naujo transporto projektą būtų galima parengti 2020-aisiais, o jau 2022-aisiais jį pradėti įgyvendinti.
Comment
-
Iki Palangos reikalingas? O kam tuomet konkursas keleivius vežti tarp Klaipėdos ir Palangos pasmirdusiais mikrobais, tegul ir naujais? Tai jei nesugebama suorganizuoti VT taip, kad nereikėtų mikrobų, o keleivius vežtų nauji ar beveik nauji autobusai, tai koks dar tramvajus iki Palangos?
Tikriausiai bus studija tik apie miesto tramvajų. Bet kokiu atveju, pinigai mėtomi veltui, studija bus padėta į stalčių, nes už tuos pinigus, kurių prašoma studijai, būtų galima nupirkti keletą naujų autobusų. O už tas lėšas, kurios būtų sukištos į tramvajus, būtų galima atnaujinti visą autobusų parką ir išmesti privatininkus.
- 1 patinka
Comment
Comment