Zuokas guls kryžium, kad tramvajus pirmiausia būtų Vilniuje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
Klausimas tegul lieka retoriniu, grįžtam prie temos.
Straipsnyje minimos sumos išties kosminės, juk viena tiesti Pylimo gatvėje, ir visai kita miške ant smėliuko, kur nėra jokio kultūrinio sluoksnio ir komunikacijų.
Taip pat svaigstama apie kažkokį mistinį keleivinio geležinkelio susisiekimo atkūrimą su Gargždais. Turbūt rengėjai pasigavo tokio Cibausko priešrinkiminę įdėję, ir už tuos 500 tūkst. litų nesugebėjo nuvažiuoti į vietą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, Vilnius neleis!
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa va, Jūsų taip "pamėgto abonento" nėra Klaipėdoje, tačiau tramvajų statyti nori. Tai kaip čia taip? "Visagalio Zuoko" ranka, kuri mėgsta "vogti mūsų visų pinigus" daėjo jau ir iki Klaipėdos? O gal tiesiog miestas nori būti šiuolaikišku?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa va, Jūsų taip "pamėgto abonento" nėra Klaipėdoje, tačiau tramvajų statyti nori. Tai kaip čia taip? "Visagalio Zuoko" ranka, kuri mėgsta "vogti mūsų visų pinigus" daėjo jau ir iki Klaipėdos? O gal tiesiog miestas nori būti šiuolaikišku?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKlausimas tegul lieka retoriniu, grįžtam prie temos.
Straipsnyje minimos sumos išties kosminės, juk viena tiesti Pylimo gatvėje, ir visai kita miške ant smėliuko, kur nėra jokio kultūrinio sluoksnio ir komunikacijų.
Taip pat svaigstama apie kažkokį mistinį keleivinio geležinkelio susisiekimo atkūrimą su Gargždais. Turbūt rengėjai pasigavo tokio Cibausko priešrinkiminę įdėję, ir už tuos 500 tūkst. litų nesugebėjo nuvažiuoti į vietą.
Comment
-
Iš esmės Klaipėdai pakaktų dviejų lygiagrečių linijų Š-P kryptimi. Viena galėtų eiti nuo Ligoninės Taikos pr., Smiltelės g. iki Jūrininkų st. Kita nuo Jūrininkų st. Mogiliovo, Šilutės pl. Tilžės g., Taikos pr. iki stoties. Tai būtų stuburas, o autobusai aptarnautų skersinius, privežamuosius ir periferinius maršrutus.
Comment
-
Pradzioj galetu paleisti nuo Vingio g. iki Stoties, o po to pratest iki miesto ligonines, ateityje galetu per Silutes p, i Riporta nutiest ir i ta Palanga tikrai neverta tiest nes kas su juo ziema vaziuos? Tik keleta Palangos mociutes O begiai nutiesti i Gargzdus skirtas tik kroviniams vezti, o i Silute dabar begius remontuoja (nors krovinius veza) ir po remonto gales paleisti kel. traukiniPaskutinis taisė Gytonsas; 2013.10.03, 16:32.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirma, abonento aš nesu pamėgęs, antra, - atsakė disidentas.
2) Kažkaip negaliu aš būti disidentu: kaip tik nepalaikau vyraujančios nuomonės (net politinės jėgos - opozicijos), kad viskas blogai Lietuvoje. O kas liečia VT, taip, šiuo atveju tenka palaikyti merą, tačiau ne aklai, kaip kai kurie - vis dar iki šiol tvirtinu, kad investuoti į Vilniaus tramvajų nereikia, tačiau jeigu jis stebuklingu būdu atsirastų - nerėkaučiau, kad "kam jį pastatė".
Comment
-
Parašė edvva Rodyti pranešimąIr kuria kolei kas joks keleivinis traukinys nevažiuoja ir vargu ar greit pradės važiuoti
Comment
-
Pabandžiau įsivaizduoti tramvajų ateities Klaipėdoje. Kadangi miestas XX a. pradžioje turėjo tramvajų, trasas kiek įmanoma maksimaliai derinau prie to meto linijų, kad būtų atkurta dalis istorijos. Taip pat rėmiausi dabartine Lenkijos miesto Olštyno tramvajaus sistema, kuri atidaryta 2015 metų pabaigoje, po 50 metų pertraukos. Būtų simboliška, jei ir Klaipėdoje tramvajus būtų atkurtas, tarkim, 2034 m., praėjus šimtui metų po jo uždarymo
Tramvajaus statybą ir plėtrą suskirsčiau į tris etapus. Pradžioje prisipaišiau net 8 galimus maršrutus, bet, žinoma, tai visiškai nelogiška ir nepraktiška. Tad galutiniame variante liko 4.
Pirmame etape atsirastų 3 pagrindiniai maršrutai, pervežantys didžiausius keleivių srautus:- Jūrininkai - Autobusų stotis
- Jūrininkai - Ligoninės (dabartinio 8E autobuso maršruto trasa)
- Žvejybos uostas - Ligoninės (dabartinio 3 autobuso maršruto trasa)
Tramvajų depas - Vingio gatvės gale, už Jūrininkų prospekto. Tramvajaus bėgiai visur kur tik įmanoma eitų gatvių skiriamosiose juostose. Tiltų gatvė ir Biržos tiltas uždaromi viso kito transporto eismui. Trasa į autobusų stotį eitų prieškariu buvusia trasa - Vilties ir Nėries gatvėmis.
Antrame etape atsiranda maršrutas Jūrininkai - Sportininkai. Kodėl Sportininkai? Sukuriamas tiesioginis susisiekimas tarp stadiono ir pietinių miesto rajonų, nes dabar susidariusi tokia situacija, kad po stadione vykstančių varžybų žmonės kulniuoja iki Universiteto ar net iki Bibliotekos stotelių. Ir, kaip jau sakiau, derinantis prie buvusio tinklo, atstatoma trasa Janonio gatve.
Trečiame etape maršrutas Jūrininkai - Sportininkai pratęsiamas iki Melnragės. Tam per geležinkelio kelyną ir būsimąjį kelią į išorinį uostą pastatoma estakada, skirta ne tik tramvajaus, bet ir pėsčiųjų ir dviračių eismui. Manto gatvė nuo Biržos tilto iki sankryžos su Daukanto gatve skiriama tik viešajam transportui. Atkuriamas prieškarinis užstatymas dalyje Manto gatvės ir Atgimimo aikštėje, ties biržos tiltu įrengiamas autobusų žiedas. Galutinis tramvajų maršrutų vaizdas:- Jūrininkai - Autobusų stotis
- Jūrininkai - Melnragė
- Jūrininkai - Ligoninės
- Žvejybos uostas - Ligoninės
Norėjau planą ir žemėlapyje pavaizduoti, bet dar neturiu tam įgūdžių.
Po tramvajaus įvedimo reorganizuojamas autobusų maršrutų tinklas. Didžioji dalis autobusų maršrutų nukreipiama Sausio 15-osios, Pilies, Naujojo Sodo gatvėmis. Stambūs VT mazgai - senasis turgus ir muzikinis teatras. Žinoma nelieka ir mikriukų. Bet tai kitai temai, daugiau nesiplėsiu.
Kaip vertinate?
Comment
Comment