Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
Dėl to migloto Klaipėdos tramvajaus pokaryje. Jis veikė berods nuo 1950 iki 67 m. Peržiūrėjau Klaipėdos 56, 61 ir 67 m. telefonų knygas - jokio telefono numeriuko, kuris būtų tramvajų įmonės, neradau. Tramvajaus "kontoros" numerio nėra ir prie geležinkelio telefonų numerių. Siaurasis elektirnis geležinkelis irgi nėra minimas, nors knygoje pateiktas netgi pervažos Nemuno g. telefono numeris. Ir prie miesto monunalinio ūkio įmonių, įstaigų ir valdybų numerių.
Comment
-
Jei tai linija nuo geležinkelio stoties iki Smeltės, tai ji ėjo ir per senamiestį. Kadangi telefono numerio abonentinėse knygose neradau, tai tramvajus (greičiau krovininis siaurasis geležinkelis) galėjo būti tik arba uosto, arba geležinkelių žinioje.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.04, 19:50.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai juk buvusi tramvajaus atšaka iki Smeltės. Jos lyg ir nepanaikino, uždarius tramvajų. Vadinasi, ta linija turėjo veikti veikti iki pat fronto priartėjimo kaip krovininė ir su elektros trauka. Galbūt pokaryje kelis metus neveikė, kol 1950 m. vėl pradėjo veikti.
Comment
-
Tramvajus Klaipėdoje man asmeniškai daug realesnis nei Vilniuje. Pirma, Klaipėda jau turėjo toki transportą. Antra, miestas ištestas, t.y. užtektu 1-2 linijų, kitaip nei Vilniuje, kur reikėtų bent keturių. Trečia, Klaipėdoje tam nėra kliūties - troleibusų. Tačiau ateity ir jie galėtų atsirasti Šilutės pr. Ketvirta - yra puikios galimybės susisiekti su Palanga/Šventaja/oro uostu, kas reiškia turistų padaugėjima mieste. Klaipėdoje tramvajus galėtų atstoti 8 maršrutą iki Taurakalnio. Tai bus atšaka, o šaknis iki Šventosios atšišakos P. Lideiko sankryžoje. Palangoje tramas galėtų eiti Vytauto g. Taigi, kartoju, kad tramvajus Klaipėdoje, kitaip nei Vilniuje, realus. Tik gal būtų gerai, jei miesto gyventojų skaičius išaugtų. Galima plėstis iki Šilutės pl.
Comment
-
Troleibusu ir tramvaju kontaktiniai tinklai netrukdo vieni kitiems. O Lietuvoje tik Klaipeda turejo klasikini (elektrini) tramvaju.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Būtent, neverta lyginti arklinio su elektrinių tramvajumi. Troleibusai yra kliūtis. Kodėl? Paimkime kaip pavyzdį Pylimo gatvę. Ten KT bus nukabintas, o ten juk važiuoja vieni svarbiausių maršrutų - 2, 5, 7, 12... T.y. nelieka centro troleibusų šaknies. Klaipėdoje to nėra. Ten viska lengviau atlikti.
Comment
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, Vilnius neleis!
Comment
Comment