Vienabėgis važiuoja estakada, o ne gatvėmis. Kur Klaipėdos centre ir senamiestyje jas įrengti? Galima tunelį kasti, bet kaina...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąstebinat fantazijos trūkumu
jeigu jau tiesti bėgius tramvajui, tai neką daugiau kainuotų monobėgis, o toliau viena ekonomija:
vagonų skaičius neribotas.
vairuotojų nereikia.
trinties ir triukšmo klausimai išsisprendžia.
ekologiškas ir greitas transportas...
Tramvajus - tai svarbi didmiesčio estetikos ir apskritai kultūros dalis. Tai ne vien priemonė nuvykti iš vieno galo į kitą. Ir lyginti jį su elektriniais traukiniais, metro, įvairiais monobėgiais ir ufonautų lėkštėmis - tikrai ne fantazijos požymis.
Comment
-
sutikčiau, jeigu klaipėdos panašiai, kaip rygos būtų negalima įsivaizduoti be trmvajaus.
dabar gi eina kalba apie šiuolaikinę, greitą, ekologišką miesto transporto sistemą.
todėl ir nesuprantu, kodėl grakštus monobėgis bjauros miestą, o tramvajus su mašinistu ir visa bėgių ir laidų sistema, klaipėdai bus gėris
Comment
-
Jeigu kalbate apie miesto magnetinį vienbėgį, tai galime palyginti su http://en.wikipedia.org/wiki/Linimo. Labai įdomūs skaičiai krenta į akis:
The overall construction cost thus came to roughly $100 million per km.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąsutikčiau, jeigu klaipėdos panašiai, kaip rygos būtų negalima įsivaizduoti be trmvajaus.
dabar gi eina kalba apie šiuolaikinę, greitą, ekologišką miesto transporto sistemą.
todėl ir nesuprantu, kodėl grakštus monobėgis bjauros miestą, o tramvajus su mašinistu ir visa bėgių ir laidų sistema, klaipėdai bus gėris
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąJeigu kalbate apie miesto magnetinį vienbėgį, tai galime palyginti su http://en.wikipedia.org/wiki/Linimo. Labai įdomūs skaičiai krenta į akis:
Neabejoju, kad tramvajų būtų galima įrengti už mažą šios sumos dalį
Tai gal iš karto metro? Vienbėgiai, gondonos, gravicapos.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąsutikčiau, jeigu klaipėdos panašiai, kaip rygos būtų negalima įsivaizduoti be trmvajaus.
dabar gi eina kalba apie šiuolaikinę, greitą, ekologišką miesto transporto sistemą.
todėl ir nesuprantu, kodėl grakštus monobėgis bjauros miestą, o tramvajus su mašinistu ir visa bėgių ir laidų sistema, klaipėdai bus gėris
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSenamiestį ir centrą estakada nebjauros?
http://en.wikipedia.org/wiki/Birmingham_Maglev
iš viso būtų puošmena bet kokiam miestui
Comment
-
Tikiuosi, duodamas nuorodą atkreipėt dėmesį, kad magnetinė traukos sistema ten jau seniai išmontuota kaip nerentabili, o ant jos infrastruktūros įrengta trauka lynu...
The system closed in July 1995 when an investigation concluding the cost of reinstating and maintaining the Maglev to be too high.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimą300 t. gyv. - Nieko sau Klaipėdos dydžio miestas, o paėmus priemiesčius gaunasi gerokai virš 600 t.
Beje, iš Pabaltijo valstybių tik Taline yra S-Bahn
Beje, prieš keliolika metų ten buvo beveik ketvirtis milijono (na max berods 209 buvo pasiekusi, bet tuo metu ir universitetą įkūrė), o Malmė nuo 250 iki 300 išaugo visai neseniai, ir tik dėl imigrantų afganų, kurių ten 30 proc. ir kurie tikrai nevažinėja jokiais VT.
Beje, jei remiesi vikipedija (o kuo gi daugiau )- atkreipk dėmesį į Malmės urban area ir jos gyventojų skaičių- 250 tūkst.
Taline? Kažką maišai turbūt Va Rygoj tai rimtas geležinkelio mazgas- visur mieste galima traukiniais nukeliauti.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąO galvoji Klaipėda neturi priemiesčių?
Beje, prieš keliolika metų ten buvo beveik ketvirtis milijono (na max berods 209 buvo pasiekusi, bet tuo metu ir universitetą įkūrė), o Malmė nuo 250 iki 300 išaugo visai neseniai, ir tik dėl imigrantų afganų, kurių ten 30 proc. ir kurie tikrai nevažinėja jokiais VT.
Beje, jei remiesi vikipedija (o kuo gi daugiau )- atkreipk dėmesį į Malmės urban area ir jos gyventojų skaičių- 250 tūkst.
Taline? Kažką maišai turbūt Va Rygoj tai rimtas geležinkelio mazgas- visur mieste galima traukiniais nukeliauti."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąBeprasmiška ginčytis su demagogais... Statyk metro Vilniuje toliau ir įtikinėk visus, kad balta - tai juoda, o juoda - tai raudona
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimą300 t. gyv. - Nieko sau Klaipėdos dydžio miestas, o paėmus priemiesčius gaunasi gerokai virš 600 t.
Beje, iš Pabaltijo valstybių tik Taline yra S-Bahn
Comment
-
Klaipėda panaši į Liepoją, ten užtenka vienos tramo linijos, kuri sekmingai veža keleivius nuo XIX a.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKlaipėda panaši į Liepoją, ten užtenka vienos tramo linijos, kuri sekmingai veža keleivius nuo XIX a.
Comment
Comment