Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir vel straipsnio gale nesamone - apie tramvajaus atgaivinima pokaryje.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ir vel straipsnio gale nesamone - apie tramvajaus atgaivinima pokaryje.
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...rope#Lithuania
      Pažiūrėk pats, pamatysi, kad buvo, ir ne 9 metus, o 17-a, tik važinėjo žiedu aplink senamiestį
      Beje, buvo 1000 mm pločio
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        1000 mm plocio - kaip ir prieskarinis vokiskas siaurukas. ju net begiai jungesi. anksti ryte krovininis tramvajus isveziodavo siauruku atgabenta Memelio apylinkes ukininku produkcija po miesta.
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Bet šiaip tai kažkur info turėtų būti apie pokarinį tramvajų. Šaltinis yra gan patikimas kiek matau, nes yra įtrauktas ir arklinis tramvajus Palangoje, tos info net Lietuvoje ne visi žino...

          Comment


            Palangoje turimas omeny siaurukas plytoms gabenti, kurio atsaka ir zmones buvo vezami. Pats siaurukas tikriausiai taip pat buvo arklinis.

            Comment


              Klaipėdos savivaldybės pinigai leidžiami ir tramvajui



              Uostamiesčio valdžia neatsisako utopinių planų Klaipėdoje nutiesti tramvajaus liniją. Neradusi pinigų vienai galimybių studijai, ji prisišliejo prie Šilutės rajono savivaldybės, kuri siekia gauti ES litų išsiaiškinti, kaip pagerinti susisiekimą tarp pamario ir pajūrio.

              Šilutės rajono savivaldybė parengė projektą "Regioninė galimybių studija "Vakarų krantas" ir netrukus teiks paraišką gauti jam finansavimą iš ES.
              Šaltinis: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...amvajui-326902

              Comment


                tokiame "dešros" formos mieste kažkoks bėginis transportas būtinas, bet kodėl reikia orientuotis į pigų ir atgyvenusį tramvajų, o ne į kažką naujo ir progresyvaus, sakykim monobėginį transportą ant elektromagnetinės pagalvės.
                tylus, greitas, be jokių vairuotojų, valdymas kaip lifte...
                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                Comment


                  Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                  tokiame "dešros" formos mieste kažkoks bėginis transportas būtinas, bet kodėl reikia orientuotis į pigų ir atgyvenusį tramvajų, o ne į kažką naujo ir progresyvaus, sakykim monobėginį transportą ant elektromagnetinės pagalvės.
                  tylus, greitas, be jokių vairuotojų, valdymas kaip lifte...
                  O kaip apeiti senamiestį su tuo monobėgiu ar pan? Tramvajus galės važiuoti gatvėmis, o monobėgį teks kišti po žeme, nes estakada senamiestį sudarkys.

                  Comment


                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                    tokiame "dešros" formos mieste kažkoks bėginis transportas būtinas, bet kodėl reikia orientuotis į pigų ir atgyvenusį tramvajų, o ne į kažką naujo ir progresyvaus, sakykim monobėginį transportą ant elektromagnetinės pagalvės.
                    tylus, greitas, be jokių vairuotojų, valdymas kaip lifte...
                    "Dešros" miestui reikia ne utopinio tramvajaus ar monobėginio transporto... Tereikia išnaudoti jau esamą infrastruktūrą- išilgai miesto besidriekiantį geležinkelį...

                    Klaipėdos gatvėse gali pasirodyti greitieji traukiniai


                    "Klaipėda - unikalus atvejis. Daugelis pasaulio sostinių antžeminius metro kūrė nuo nulio. O Klaipėda turi jau nutiestą puikią geležinkelio liniją, kurią tereikia pradėti naudoti", - sakė profesorius.

                    Tokiam projektui įgyvendinti reikia minimalių investicijų: įsigyti kelis žemagrindžius greitaeigius traukinius ir Tilžės gatvėje pastatyti viaduką.
                    Šaltinis: http://www.balsas.lt/naujiena/73570/...eji-traukiniai

                    Po Klaipėdos miestą – traukiniu?

                    Priėmus politinį sprendimą geležinkeliu nebegabenti krovinių per Klaipėdos centrą, vėl prabilta apie idėją likusį laisvą geležinkelio ruožą išnaudoti keleivių pervežimui.

                    „Tik rezerviniu likęs ruožas tarp „Draugystės“ ir centrinės geležinkelio stočių yra didžiulis turtas, kurį būtina panaudoti keleiviniam transportui“, – įsitikinęs traukinių panaudojimo keleiviams pervežti ne tik tarp miestų, bet ir mieste idėjos iniciatorius Klaipėdos tarybos narys Rimantas Cibauskas.
                    Šaltinis: http://verslas.delfi.lt/automoto/po-....d?id=17147502

                    Klaipėdiečio vizija įgyvendinta Vilniuje

                    Idėją keleiviams vežti mieste panaudoti esamus geležinkelio bėgius, supančius visą uostamiestį, Klaipėdos miesto tarybos ir Strateginio planavimo komiteto narys R. Cibauskas bei vienas tituluočiausių šalies transportininkų profesorius Algimantas Ambrazevičius pristatė dar 2006 metais.

                    „Man džiugu, jog mano idėja pritaikyta ir pagaliau įgavo pavidalą. Gaila, kad pirmuoju tapo Vilnius, o ne idealiai šiai transporto rūšiai tinkantis uostamiestis. Vilniuje keleiviams skirta tik mažytė atkarpėlė, o Klaipėdoje geležinkeliu būtų galima apvažiuoti visą miestą, be jokių persėdimų iš pietinės miesto dalies nukeliauti prie jūros ir netgi gabentis dviratį. Keleiviniu traukinuku naudotis patogu būtų didžiajai daliai klaipėdiečių“, - sakė R. Cibauskas
                    http://www.verslosavaite.lt/index.ph...-Vilniuje.html

                    Comment


                      Pliurpalai dėl geležinkelio kaip alternatyvos. Jis turėtų būti urbanizuoto masyvo, o ne tik administracinėje ašyje, kaip yra dabar. Vienintelė vieta, tai stotis, visur kitur iš abiejų pusių arba laukai arba komercinė pramoninė zona su neintensyviu žmonių srautu.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Pliurpalai dėl geležinkelio kaip alternatyvos. Jis turėtų būti urbanizuoto masyvo, o ne tik administracinėje ašyje, kaip yra dabar. Vienintelė vieta, tai stotis, visur kitur iš abiejų pusių arba laukai arba komercinė pramoninė zona su neintensyviu žmonių srautu.
                        Esamą viešąjį transportą reorganizavus taip, kad jis kirstųsi su geležinkelio linija problema išsispręstų.

                        Comment


                          Siūlau žemėlapį į rankas paimtį, ir pažiūrėti kur gyvena žmonės, dirba ir t.t. Geležinkelis vienoje pusėje gaunasi.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Idėja sena, bet taip ir likusi stalčiuje.

                            Comment


                              Klaipėdoje geležinkelio pritaikymas keleivių vežimui mieste yra utopija. Vilniuje kai ką galima padaryti.

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Siūlau žemėlapį į rankas paimtį, ir pažiūrėti kur gyvena žmonės, dirba ir t.t. Geležinkelis vienoje pusėje gaunasi.
                                Greitas konceptas:

                                Comment


                                  /\

                                  Dar kelių autobusų linijų trūksta. Tarkime, 8 arba 6 maršrutų, kad būtų alternatyva geležinkelio linijai.

                                  Comment


                                    Ir parodo tas konceptas tavo, kad šiuo metu tai pasmerkta idėja. Reikia privežti į šoną, o pavažiavus traukiniu 5-10 min vėl į šoną išvežti.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Gal baikit jau juokinti su savo traukiniais ir monobėgiais seno miesto centre...
                                      Niekas nepakeis gero modernaus tramvajaus kaip tokio miesto kaip Klaipėda geram europietiškam įvaizdžiui.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Gal baikit jau juokinti su savo traukiniais ir monobėgiais seno miesto centre...
                                        Niekas nepakeis gero modernaus tramvajaus kaip tokio miesto kaip Klaipėda geram europietiškam įvaizdžiui.
                                        Tai o kodėl tramvajus tada, o ne troleibusas? Vien dėl įvaizdžio? Man rodos tramvajui investicijos didesnės, taip pat daugiau pinigų reikia skirti infrastruktūrai prižiūrėti. Išloštas didesnis greitis - taip pat abejotinas dalykas. Greičio galima būtų išlošti nebent nedubliuojant tramvajaus bėgių su gatvėmis, tačiau ar tai visur įmanoma?

                                        Comment


                                          stebinat fantazijos trūkumu
                                          jeigu jau tiesti bėgius tramvajui, tai neką daugiau kainuotų monobėgis, o toliau viena ekonomija:
                                          vagonų skaičius neribotas.
                                          vairuotojų nereikia.
                                          trinties ir triukšmo klausimai išsisprendžia.
                                          ekologiškas ir greitas transportas...
                                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X