Ir vel straipsnio gale nesamone - apie tramvajaus atgaivinima pokaryje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vel straipsnio gale nesamone - apie tramvajaus atgaivinima pokaryje.
Pažiūrėk pats, pamatysi, kad buvo, ir ne 9 metus, o 17-a, tik važinėjo žiedu aplink senamiestį
Beje, buvo 1000 mm pločio"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Klaipėdos savivaldybės pinigai leidžiami ir tramvajui
Uostamiesčio valdžia neatsisako utopinių planų Klaipėdoje nutiesti tramvajaus liniją. Neradusi pinigų vienai galimybių studijai, ji prisišliejo prie Šilutės rajono savivaldybės, kuri siekia gauti ES litų išsiaiškinti, kaip pagerinti susisiekimą tarp pamario ir pajūrio.
Šilutės rajono savivaldybė parengė projektą "Regioninė galimybių studija "Vakarų krantas" ir netrukus teiks paraišką gauti jam finansavimą iš ES.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimątokiame "dešros" formos mieste kažkoks bėginis transportas būtinas, bet kodėl reikia orientuotis į pigų ir atgyvenusį tramvajų, o ne į kažką naujo ir progresyvaus, sakykim monobėginį transportą ant elektromagnetinės pagalvės.
tylus, greitas, be jokių vairuotojų, valdymas kaip lifte...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimątokiame "dešros" formos mieste kažkoks bėginis transportas būtinas, bet kodėl reikia orientuotis į pigų ir atgyvenusį tramvajų, o ne į kažką naujo ir progresyvaus, sakykim monobėginį transportą ant elektromagnetinės pagalvės.
tylus, greitas, be jokių vairuotojų, valdymas kaip lifte...
Klaipėdos gatvėse gali pasirodyti greitieji traukiniai
"Klaipėda - unikalus atvejis. Daugelis pasaulio sostinių antžeminius metro kūrė nuo nulio. O Klaipėda turi jau nutiestą puikią geležinkelio liniją, kurią tereikia pradėti naudoti", - sakė profesorius.
Tokiam projektui įgyvendinti reikia minimalių investicijų: įsigyti kelis žemagrindžius greitaeigius traukinius ir Tilžės gatvėje pastatyti viaduką.
Po Klaipėdos miestą – traukiniu?
Priėmus politinį sprendimą geležinkeliu nebegabenti krovinių per Klaipėdos centrą, vėl prabilta apie idėją likusį laisvą geležinkelio ruožą išnaudoti keleivių pervežimui.
„Tik rezerviniu likęs ruožas tarp „Draugystės“ ir centrinės geležinkelio stočių yra didžiulis turtas, kurį būtina panaudoti keleiviniam transportui“, – įsitikinęs traukinių panaudojimo keleiviams pervežti ne tik tarp miestų, bet ir mieste idėjos iniciatorius Klaipėdos tarybos narys Rimantas Cibauskas.
Klaipėdiečio vizija įgyvendinta Vilniuje
Idėją keleiviams vežti mieste panaudoti esamus geležinkelio bėgius, supančius visą uostamiestį, Klaipėdos miesto tarybos ir Strateginio planavimo komiteto narys R. Cibauskas bei vienas tituluočiausių šalies transportininkų profesorius Algimantas Ambrazevičius pristatė dar 2006 metais.
„Man džiugu, jog mano idėja pritaikyta ir pagaliau įgavo pavidalą. Gaila, kad pirmuoju tapo Vilnius, o ne idealiai šiai transporto rūšiai tinkantis uostamiestis. Vilniuje keleiviams skirta tik mažytė atkarpėlė, o Klaipėdoje geležinkeliu būtų galima apvažiuoti visą miestą, be jokių persėdimų iš pietinės miesto dalies nukeliauti prie jūros ir netgi gabentis dviratį. Keleiviniu traukinuku naudotis patogu būtų didžiajai daliai klaipėdiečių“, - sakė R. Cibauskas
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPliurpalai dėl geležinkelio kaip alternatyvos. Jis turėtų būti urbanizuoto masyvo, o ne tik administracinėje ašyje, kaip yra dabar. Vienintelė vieta, tai stotis, visur kitur iš abiejų pusių arba laukai arba komercinė pramoninė zona su neintensyviu žmonių srautu.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSiūlau žemėlapį į rankas paimtį, ir pažiūrėti kur gyvena žmonės, dirba ir t.t. Geležinkelis vienoje pusėje gaunasi.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGal baikit jau juokinti su savo traukiniais ir monobėgiais seno miesto centre...
Niekas nepakeis gero modernaus tramvajaus kaip tokio miesto kaip Klaipėda geram europietiškam įvaizdžiui.
Comment
Comment