Klaipėdos vizija - vienbėgiai tramvajai
2008 m. Lapkričio 28 d.
Uostamiesčio politikai tebeieško idėjų ateities viešojo transporto uostamiestyje vizijai įgyvendinti, tačiau šalies valdžia jiems padėti neskuba.
Uostamiesčio atstovai buvo parengę prašymą lėšoms ekologiško, modernaus transporto plėtojimo galimybių studijai gauti, tačiau Susisiekimo ministerija jį atmetė.
"Tiek Aplinkos, tiek Susisiekimo ministerijos nesugeba parengti kriterijų, gairių, kuriomis būtų vadovaujamasi brandinant planus dėl ekologiško ateities transporto. Mūsų miestas dar neturi jokios galimybių studijos, o Vyriausybė nusprendė, kad visuomeninis ateities transportas nėra strateginė sritis nacionaliniu lygiu, tai "numetant" savivaldybėms, kurios pačios nepajėgios įgyvendinti planus", - teigė Klaipėdos miesto vicemerė Judita Simonavičiūtė.
Pasak J. Simonavičiūtės, viena iš galimų vizijų - tramvajus ant ratų, vadinamas "Translohr". Tai autobuso ir tramvajaus hibridas, mat transporto priemonė turi ir guminius, ir metalinius ratus, tad rieda vienu bėgiu ir asfaltu.
Vicemerės teigimu, tokią transporto priemonę įdiegus Prancūzijos mieste, pagal gyventojų skaičių panašiame kaip Klaipėda, vykstančiųjų viešuoju transportu padaugėjo dvigubai: žmonės priemiesčiuose palieka savo automobilius ir vyksta "translorais".
Denisas NIKITENKA, ve.lt
http://www.ve.lt/?data=2008-11-28&ru...rub=1190113119
2008 m. Lapkričio 28 d.
Uostamiesčio politikai tebeieško idėjų ateities viešojo transporto uostamiestyje vizijai įgyvendinti, tačiau šalies valdžia jiems padėti neskuba.
Uostamiesčio atstovai buvo parengę prašymą lėšoms ekologiško, modernaus transporto plėtojimo galimybių studijai gauti, tačiau Susisiekimo ministerija jį atmetė.
"Tiek Aplinkos, tiek Susisiekimo ministerijos nesugeba parengti kriterijų, gairių, kuriomis būtų vadovaujamasi brandinant planus dėl ekologiško ateities transporto. Mūsų miestas dar neturi jokios galimybių studijos, o Vyriausybė nusprendė, kad visuomeninis ateities transportas nėra strateginė sritis nacionaliniu lygiu, tai "numetant" savivaldybėms, kurios pačios nepajėgios įgyvendinti planus", - teigė Klaipėdos miesto vicemerė Judita Simonavičiūtė.
Pasak J. Simonavičiūtės, viena iš galimų vizijų - tramvajus ant ratų, vadinamas "Translohr". Tai autobuso ir tramvajaus hibridas, mat transporto priemonė turi ir guminius, ir metalinius ratus, tad rieda vienu bėgiu ir asfaltu.
Vicemerės teigimu, tokią transporto priemonę įdiegus Prancūzijos mieste, pagal gyventojų skaičių panašiame kaip Klaipėda, vykstančiųjų viešuoju transportu padaugėjo dvigubai: žmonės priemiesčiuose palieka savo automobilius ir vyksta "translorais".
Denisas NIKITENKA, ve.lt
http://www.ve.lt/?data=2008-11-28&ru...rub=1190113119
Comment