Stai ka manau as. Ziema i Palanga mikriukai vaziuoja 20-25min intervalu,autobusai 50-60min intervalu. Taigi, manau, vasara tramvajus vaziuotu raudonaja linija o po to melynaja link melnrages,giruliu ir Palangos, o zaliaja linija vasara tramvajai vaziuotu reciau ir vaziuotu iki miesto ligonines, o is ten atgal per visa miesta ( keleiviu netruktu ). Ziema atvirksciai. Iki ligonines vaziuotu daznai, o iki melnrages,giruliu ir Palangos reciau. Taigi, tramvajus taptu ne vien susisiekimo priemone su Palanga, bet ir tarnautu kaip miesto transporto priemone.
Manau reikia žiūrėti į perspektyvą, kad Klaipėda ir Palanga ilgainiui susilies į vieną dvimiestį. Na, per kokius 20-30 metų. Tiesa, tarp jų yra Pajūrio reg. parkas, kuriame statybos yra žiuriai apribotos, bet gal su laiku statybų tvarka bus kiek liberalesnė (nors aš kategoriškai prieš dangoraižius ant kopų). Tai važiuot laukais 20km manau neteks.
Kita vertus, pažiūrėkim į atgimstančius Druskininkus – kodėl Palanga tokia negalėtų tapti? Gal greitu metu ir ten žiemą virs gyvenimas.
Beje, idėja apie tramvajų ant eurupinės vėžės visai suintrigavo – gal tai pigesnė alternatyva?
Ir apskritai, nesuprantu, kodėl toks brangus yra geležinkelio tiesimas? O jei reiktų kokį Vilnius-Klaipėda geležinkelį tiest, kiek tai kainuotų, 10mrd, 20mlrd? Beprotiški pinigai... Šiaip, įdomus būtų ekspertų komentaras apie geležinkelio tiesimo savikainą. Kai pažiūri, visas pasaulis apraizgytas traukinių vėžėmis, ta pati Lietuva sovietų laikais, o dabar keliasdešimt km nutiest kainuoja 5-10proc. Lietuvos biudžeto...
Del statybu ir vaziavimo per laukus. Jei tramvajus butu nutiestas per Girulius tuomet sutinku,ten statybos uzdraustos. Taciau jei nutiesti linija i Palanga per miesto ligonine,tai ten statybos toli grazu ne uzdraustos. Pazymejau teritorijas, kurios dabar yra uzstatytos nors 90-uju pabaigoje ten buvo vos keli namai. Manau, jei tempai isliks tokie patys, tai po 5-10 metu tarp Klaipedos ir Palangos liks mazai tusciu lauku
Melynos spalvos staciakampai-uzstatytos teritorijos ir tai tik dali is ju pazymejau. O rodykle pazymejau dideli kvartala - Romai. P.S. Atkreipkite demesi, Romuose yra Pilsoto gatve
Buvau Palangoje per Naujuosius. Ten žmonių Basanavičiaus gatvėje buvo daugiau nė Vilniaus Gedimino prospekte kada nors yra buvę Galima sakyt, kad Palanga po truputį pradeda gyventi dviem sezonais, nors, žinoma, žiemą ten viskas neapima ilgo laikotarpio.
Pasakas pasakojat. Jei per laukus galima tiesti tramvajaus liniją ~25km., kad būtų prijungtas 17000 dydžio miestelis, kuris tik vasarą esant geram orui ir tarkim per naujus metus, pritraukia daug žmonių, tai tada Vilniuje po žeme galima pakišti greitąjį traukinį, kuris sujungtų visus miegamuosius rajonus. Vasarą iš visos Lietuvos suvažiavę žmonės prie jūros į Palangą, tik ir važinėjasi tarp Klaipėdos ir Palangos, ane? Tikrai ne. Dauguma paguli prie jūros kelias dienas, pasivaikščioja Basanavičiaus gatve pirmyn ir atgal, o paskui važiuoja namo iškur ir atvyko. Nebent patys klaipėdiečiai dažnai važinėja į Palangą, kuo irgi nesu įsitikinęs.
Pasakas pasakojat. Jei per laukus galima tiesti tramvajaus liniją ~25km., kad būtų prijungtas 17000 dydžio miestelis, kuris tik vasarą esant geram orui ir tarkim per naujus metus, pritraukia daug žmonių, tai tada Vilniuje po žeme galima pakišti greitąjį traukinį, kuris sujungtų visus miegamuosius rajonus. Vasarą iš visos Lietuvos suvažiavę žmonės prie jūros į Palangą, tik ir važinėjasi tarp Klaipėdos ir Palangos, ane? Tikrai ne. Dauguma paguli prie jūros kelias dienas, pasivaikščioja Basanavičiaus gatve pirmyn ir atgal, o paskui važiuoja namo iškur ir atvyko. Nebent patys klaipėdiečiai dažnai važinėja į Palangą, kuo irgi nesu įsitikinęs.
Leisk su tavim nesutikti, tikrai nemaža dalis žmonių atvažiavę į Palangą nuvažiuoja į Klaipėdą. O tramvajus būtų papildoma atrakcija.
Gal čia prie tos minties (dėl Klaipėda - Palanga) iš kitos pusės buvo prieita:
1. Klaipėda su savo forma, reljefu ir t.t. labai tinka tramvajui
2. Jeigu jau vis tiek bus nutiesta linija mieste, nupirkti vagonai, mašinistai, įmonė įkurta ir pan., tai gal visas tas reikalas labai baisiai nepabrangs prijungus dar ir Palangą bei viską pakeliui.
Na ir argumentai, tikrai pritrenkiantys. Reikia investuoti daugiau kaip milijardą, kad būtų papildoma atrakcija, kad nereiktų dardėt autobusais ar mašinom, kad žmonės galėtų vartoti stipriuosius gėrimus ir nereiktų jiems vairuoti. Kas jus iš darželio išleido?
Na ir argumentai, tikrai pritrenkiantys. Reikia investuoti daugiau kaip milijardą, kad būtų papildoma atrakcija, kad nereiktų dardėt autobusais ar mašinom, kad žmonės galėtų vartoti stipriuosius gėrimus ir nereiktų jiems vairuoti. Kas jus iš darželio išleido?
Kodėl parinkdamas skirtingus argumentus juos pritaikai visiems? Atsakyk į ankstesnį mano klausimą, noriu geriau suprast tavo poziciją
Na ir argumentai, tikrai pritrenkiantys. Reikia investuoti daugiau kaip milijardą, kad būtų papildoma atrakcija, kad nereiktų dardėt autobusais ar mašinom, kad žmonės galėtų vartoti stipriuosius gėrimus ir nereiktų jiems vairuoti. Kas jus iš darželio išleido?
Jei būtum tam tikrą asmenį pacitavęs, būtų kita kalba Vis dar neatsakei, nors mano klausimas nėra nė provokuojantis
2. Jeigu jau vis tiek bus nutiesta linija mieste, nupirkti vagonai, mašinistai, įmonė įkurta ir pan., tai gal visas tas reikalas labai baisiai nepabrangs prijungus dar ir Palangą bei viską pakeliui.
Tramvajaus linijos ilgis apie 50km, iš jų nuo Klaipėdos iki Šventosios apie 25km. Tiesiant 25km ir tiesiant 50km didelio skirtumo nebus ir visas reikalas baisiai nepabrangs?
Tramvajaus linijos ilgis apie 50km, iš jų nuo Klaipėdos iki Šventosios apie 25km. Tiesiant 25km ir tiesiant 50km didelio skirtumo nebus ir visas reikalas baisiai nepabrangs?
Sunku pasakyti, kiek jis santykinai pabrangs. Mieste tiesimas tikrai kainuoja nepalyginamai brangiau, nei per laukus. Dar kainuoja vagonai, administravimas, valdymas ir pan., kas vis tiek neišvengiama ir esant trumpesnei linijai. Turbūt abiem atvejais reikia kokio tai tramvajų depo su remonto baze. 25 km atveju tai būtų tik Klaipėdos savivaldybės reikalas, o 50 km atveju dar ir Palangos (turbūt). Gal lengviau pritraukti ES lėšų, kai projektas apima ir turizmą su kurortais, ne specialistas aš, nežinau. Tik suprantu, kad ne vien bėgiai kainuoja, o daugybės dalykų vis tiek reikia nepriklausomai nuo trasos ilgio
Gal važinėtų jei turėtų patogias ir priimtinas sąlygas O ar tu pritartum šiam projektui jei galinė tramvajaus stotelė butų Klaipėdos miesto ribose?
Pritariu aš kad ir visam projektui, kuris sujungtų Šventąją, Palangą, Klaipėdą ir dar kažką. Pritarti yra viena, o turėti nuomonę apie tokio dalyko realumą yra kita.
Ką gali žinoti gal kadanors tai ir taps realybe, jei kažkas finansuos visa tai. Šiuo metu aš manau, kad tai nerealu.
Tramvajaus linijos ilgis apie 50km, iš jų nuo Klaipėdos iki Šventosios apie 25km.
Ar tikrai iki Šventosios?
Geografinė padėtis: tramvajaus trasa eitų per Klaipėdos miestą, sujungtų pajūrio rekreacines zonas, Palangą, oro uostą, tarptautinę jūrų perkėlą, naujai atsirasiančius traukos objektus Klaipėdos mieste (Pramogų sala pakrantėje, Sporto arena ir t.t.)
Pritariu aš kad ir visam projektui, kuris sujungtų Šventąją, Palangą, Klaipėdą ir dar kažką. Pritarti yra viena, o turėti nuomonę apie tokio dalyko realumą yra kita.
Ką gali žinoti gal kadanors tai ir taps realybe, jei kažkas finansuos visa tai. Šiuo metu aš manau, kad tai nerealu.
Patikėk, aš taip pat maniau išgirdęs apie Vilniaus tramvajų
Patikėk, aš taip pat maniau išgirdęs apie Vilniaus tramvajų
Taip manei apie Vilniaus tramvajų, bet taip nemanai apie tramvajaus tiesimą iki Palangos ar kažkur? Tada keista. Turėtum jausti skirtumą tarp tokių dalykų.
Taip manei apie Vilniaus tramvajų, bet taip nemanai apie tramvajaus tiesimą iki Palangos ar kažkur? Tada keista. Turėtum jausti skirtumą tarp tokių dalykų.
Comment