Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus autobusų stoties iškėlimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gaila, kad visada šokama pagal privataus verslo dūdelę ir norima kelt stotį kur jam patogiau...
    Klausimėlis truputį su istorija susijęs. Gal kas nors žino, kur yra senų Vilniaus AS vidaus nuotraukų/planų? Internete ir albumuose pavyko rasti keletą sovietinių vaizdelių, bet ten dažniausiai tik kasų ir laukimo salės nuotraukos. Įdomu, kaip atrodė vietos ties dabartiniais įėjimais (dabar Narvesen ir kt.). Lyg ir buvo dar viena laukimo salė priemiestiniams maršrutams? Kaip suprantu, viduje nebuvo tiek pertvarų su prekybiniu plotu, kaip dabar, po ~2000 m. rekonstrukcijos.
    Beje, peronų gale buvo bokštelis su lempomis. Jis irgi dingo po rekonstrukcijos? Buvo nesaugus ar kažkam prireikė metalo?
    P. S. nuotraukos iš knygų „Naujoji Lietuvos archtiektūra“, „Vilniaus architektūra“, o viena iš kažkokio autobusų parko bukleto (buvo patalpinta šiame forume).
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      O kam tas apšvietimo bokštas? Teritorijos apšvietimą galima išspręsti ir kitais būdais.
      Buvo dvi laukimo salės. Ten, kur dabar prekybos galerija, o virš jos "IKI", buvo priemiestinė salė su priemiestinėmis kasomis. Kasos buvo salės gale, jei žiūrėsime tiesiai, įėję į salę. Dabar likusioje tarpmiestinėje salėje kasos perkeltos į šoną, kur anksčiau buvo bagažo saugojimo kamera ir dispečerinė (ji liko ten pat). Tualetas buvo ten pat. Tačiau ten, kur dabar iėjimas į laukimo salę, buvo milicijos postas. Įėjimai gi į laukimo salę buvo du. Vienas ten, kur dabar spaudos kioskas, ateinant į stotį iš miesto, o kito vieta dabar užmūryta, jis buvo tame kampe, kur prekybos vieta salėje (sėklos, ar tai dar kažkas). Analogiškai simetriška buvo ir priemiestinė salė, tik joje, jei gerai pamenu, nebuvo laiptų į 2 aukštą. Pačios salės atrodė erdvesnės, nes nebuvo prekybos plotų. Ir aplamai, jokių prekybos plotų, išskyrus spaudos kioską ir bufetą, nebuvo.
      Lauke iš peronų pusės, ten, kur dabar IKI rampa, buvo tualetas rūsyje. Taip pat ten, kur dabar yra išėjimas iš atvykimo peronų, buvo tiesus praėjimas į miestą. Jis dabar uždengtas ir užtvertas, integruojant į prekybos galeriją. Todėl į miestą išeiti galima arba per galeriją, arba laiptais pakylant į IKI. Laiptai tie buvo ir anksčiau, bet jais buvo patenkama į antrame stoties aukšte esančias patalpas.
      Kas buvo antrame aukšte, nelabai pamenu, nes kažkaip ir nebuvo poreikio ten eiti. Tikriausiai ten buvo dalis tarnybinių patalpų, kokie nors poilsio kambariai, vaiko ir motinos kambarys, medpunktas ir pan. Lygtai dar kažkoks maitinimo taškas - kavine??? Bent jau pagal informacinius ženklus nuostraukose matosi, kad buvo kavinė ir vaiko bei motinos kambarys.
      Paskutinis taisė Al1; 2017.10.27, 10:20.

      Comment


        O ką pasakytumėt apie vietą Javu g. (Naujininkai), būtų ~2 km iki oro uosto, tiek pat iki Geležinkelio stoties
        + autobusas Oro uostas - autobusų stotis - Geležinkelio stotis (nemokamas)
        + greitas autobusas - autobusų stotis - Tūkstantmečio g. - Laisvės pr. (žiedas)

        Comment


          O gal nereikia užsiiminėti tuščiomis nepagrįstomis ir niekam nereikalingomis fantazijomis. AS dabartinė vieta yra ideali ir ją iškelti gali norėti tik tie, kam rūpi žemės gabalas po dabartine stotimi.

          Comment


            Pirmą kartą man perkėlimo mintis irgi pasirodė gan keista. Bet pagalvojus, kodėl gi ne.
            Antra, reikia bandyti žiūrėti kiek plačiau. Kas ir kaip pagerėtų palyginus su tuo, jei tiesiog viskas palikti, kaip yra.
            Trečia, jaunuoli, aš jūsų nepažįstu, tai nors ir forumas, stenkites bendrauti gerbdamas bent save ir kitus diskusijos dalyvius

            Comment


              Parašė nick1 Rodyti pranešimą
              Pirmą kartą man perkėlimo mintis irgi pasirodė gan keista. Bet pagalvojus, kodėl gi ne.
              Antra, reikia bandyti žiūrėti kiek plačiau. Kas ir kaip pagerėtų palyginus su tuo, jei tiesiog viskas palikti, kaip yra.
              Trečia, jaunuoli, aš jūsų nepažįstu, tai nors ir forumas, stenkites bendrauti gerbdamas bent save ir kitus diskusijos dalyvius
              Įdomu, ar yra bent vienas Europos miestas, kuris autobusų stotį, kuri yra centre, šalia geležinkelio stoties bei VT hub'o iškėlė į miesto pakraštį? Aišku, jei stotis nebūtų privatizuota lukoilui, turbūt tokių planų net nekiltų.
              Flickr

              Comment


                Parašė nick1 Rodyti pranešimą
                Trečia, jaunuoli, aš jūsų nepažįstu, tai nors ir forumas, stenkites bendrauti gerbdamas bent save ir kitus diskusijos dalyvius
                Pasiūlius sunkiai įgyvendinamą ir neracionalią idėją (stoties perkėlimas toliau ir nuo centro, ir nuo gyvenamųjų rajonų) sunku tikėtis, kad bus joms pritarta.
                Idėja buvo sukritikuota ir nėra ko pykti.

                Ir dar. Diskutuojant galima kritikuoti argumentus, o ne forumo dalyvius.
                Prašom nepradėti dalyvavimo forume nuo asmeninių santykių aiškinimosi ir epitetų dalinimo asmenims, kaip jie nepatiktų .
                Paskutinis taisė Romas; 2018.03.28, 21:26.

                Comment


                  Jokios bent kiek įtikinamos prasmės perkelti į Naujininkų kampą. Su oro uostu susisiekimas geras ir iš dabartinės stoties, o tranzitinių keleivių dalis tikriausiai sudaro kokį vieną procentą, jei ne mažiau. Jau geriau už tas lėšas sutvarkyti Geležinkelio gatvę ir prieigas.

                  Comment


                    Parašė nick1 Rodyti pranešimą
                    Pirmą kartą man perkėlimo mintis irgi pasirodė gan keista. Bet pagalvojus, kodėl gi ne.
                    Antra, reikia bandyti žiūrėti kiek plačiau. Kas ir kaip pagerėtų palyginus su tuo, jei tiesiog viskas palikti, kaip yra.
                    Trečia, jaunuoli, aš jūsų nepažįstu, tai nors ir forumas, stenkites bendrauti gerbdamas bent save ir kitus diskusijos dalyvius
                    Nepradėsime čia aiškintis, kuris iš mūsų senesnis (tikriausiai aš), bet stoties iškėlimas būtų naudingas tik viarslinykams, o ne keleiviams. Lietuvoje iš taip katastrofiškai mažai žmonių naudojasi viešuoju transportu, o stoties iškėlimas sudarkytų daugiau nei 50 metų kurtą Vilniaus miesto viešojo transporto tinklą, taip pat pablogintų intermodalumą tarp geležinkelių ir autobusų (dabar niekur nereikia važiuoti, stotys šalia) bei to paties miesto viešojo transporto. Stočių (ne tik autobusų, bet ir geležinkelių) iškėlimas į miesto pakraščius tai tarybinių laikų kvailystė. Aišku, kai keleivių srautai labai dideli, o automobilizacijos lygis žemas, tai žmonės prisitaikys. Bet dabar ne tie laikai.
                    Paskutinis taisė Al1; 2018.03.28, 10:26.

                    Comment


                      Ištrauka iš šiandien paskelbto Vilniaus bendrojo plano aiškinraščio. (http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802 -> Aiškinamasis raštas -> 105psl.)



                      Kažkas yra girdėjęs apie planuojamą stotį Pelesos g.?

                      Comment


                        Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                        Ištrauka iš šiandien paskelbto Vilniaus bendrojo plano aiškinraščio. (http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802 -> Aiškinamasis raštas -> 105psl.)



                        Kažkas yra girdėjęs apie planuojamą stotį Pelesos g.?
                        Klausimas, kur ji ten galėtų tilpti?
                        Kažkada priemestinė stotis buvo aikštelėje netoli geležinkelio viaduko.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Klausimas, kur ji ten galėtų tilpti?
                          Vietoj geležinkelio kelyno? https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post1619618

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Klausimas, kur ji ten galėtų tilpti?
                            Kažkada priemestinė stotis buvo aikštelėje netoli geležinkelio viaduko.
                            Aš irgi nelabai suprantu kur ten yra vietos. Nebent virš geležinkelio stoties su įvažiavimu iš Pelesos g. (tada stotis teoriškai skaitytųsi esanti Pelesos gatvėje).

                            Tačiau turint omenyje dabartinės savivaldybės alergiją grandioziniams projektams, man sunku įsivaizduoti, kad savivaldybė galėtų planuoti tokį variantą.


                            EDIT:

                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Niekada net nebuvau pagalvojęs apie tokį variantą . Grynai autobusų stočiai (be straipsnyje minimų ministerijų ir prekybcentrių) vietos turėtų atsirasti. Pvz vietoje paskutinių kelių, kuriuose dabar "sandėliuojami" keleiviniai vagonai.
                            Paskutinis taisė Robertas; 2018.04.30, 18:09.

                            Comment


                              Na, tada kelyno uždengimas stogu taptų kone privalomas.

                              Comment


                                Kelis kelius panaikinus, niekas ten netilptų. Per daug siaura žemės juosta. Eilinės fantazijos, kokių būta daugybė, ir neįgyvendintos. Beje, buvusio taksi parko fasadą visai neseniai sutvarkė. Kam? Reikėjo griauti. Ministerijų kišimas prie geležinkelio stoties ar stoties kelynų vietoje - nesąmonė. Visų pirma, tai ministerijų dislokacija ne savivaldybės reikalas. Antra, iškelkite visas valdiškas įstaigas iš senamiesčio ir artimų rajonų, ir senamiestis numirs. Ar to siekiama?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kelis kelius panaikinus, niekas ten netilptų. Per daug siaura žemės juosta. Eilinės fantazijos, kokių būta daugybė, ir neįgyvendintos. Beje, buvusio taksi parko fasadą visai neseniai sutvarkė. Kam? Reikėjo griauti. Ministerijų kišimas prie geležinkelio stoties ar stoties kelynų vietoje - nesąmonė. Visų pirma, tai ministerijų dislokacija ne savivaldybės reikalas. Antra, iškelkite visas valdiškas įstaigas iš senamiesčio ir artimų rajonų, ir senamiestis numirs. Ar to siekiama?
                                  Negaliu skaityti tokių pezalų. Kas netilps, autobusas neapsisuks? Paimk žemėlapyje visą esamą autobusų stotį ir užmesk ant kelyno. Telpa net ir esamos konfigūracijos, nesitaikant prie sąlygų. Taksi parką už tavo mokesčius tvarkė? Verslas jei pasiskaičiavo, kad vertas, tai gal ir verta. Senamiestis mirs? Ta prasme pilnos gatvės turistų bei jaunimo važiuoja ten klerkų autoparkais pasigrožėti? Tik grįžai iš atostogų ir iškart pili srutas.

                                  Comment


                                    Tai tu nesąmones rašai. Kad tilptų stotis, reikia bent pusę stoties kelyno panaikinti, kas nepaliktų jokio rezervo geležinkelių eismo plėtrai. Tai dabar užtenka esamų kelių, o jei augtų pervežimai, vykdant persodinimo iš automobilio į VT politiką, tai būtų problemos. Aš dar pamenu tarybinius laikus, kai esami keliai buvo pilnai išnaudojami traukiniams. Dabar iš visų tų esamų kelių 3 iškrito iš normalios eksploatacijos - 6 padarytas aklikeliu ir jame dabar atsistovi BČ elektriniai traukiniai bei elektrovežiai, nors iki elektrifikacijos jis buvo ribotai naudojamas traukinių į ar iš Kauno, Stasylų atvykimui ir išvykimui. Taip pat tarptautinio susisiekimo peronas su dviem keliais iškrito iš normalios eksploatacijos ir skirtas tik tarptautiniam eismui, nors dar prieš kelis metus jame retkarčiais stodavo ir vietiniai traukiniai. Nepamiršk, kad planuojama RB ir būtent jos kelynas ir įsikurtų ten, kur dabar laikomi vagonai. Tai kiek ten galima būtų paimti "miestui"? Taip pat Pelesos gatvę reikėtų platinti iki 4-5 (5 juosta sankryžose) juostų, nes jei būtų pertvarkomas rajonas, tai ta gatvę taptų pagrindine ir ten srautai išaugtų kelis kartus. Miesto valdžia gali svaigti kiek nori, bet stotis priklauso LG, o žemė yra valstybinė. Stoties kelyno dalies likvidacija LG jokios naudos neduotų, tuo labiau, kad žemė, būtent dėl kurios ten vyksta interesų kova, LG nepriklauso ir LG už ją nieko negautų. Koks skirtumas, už kieno pinigus tvarkė taksi parką? Gal ir už miesto, o gal už valstybės, nes tokioje vietoje, pro kurią vyksta užsieniečiai ir užsienio šalių politikai, taip atrodantis monstras buvo tiesiog didelė gėda. Kosmetinis patvarkymas, bet iš esmės vaizdas pagerėjo. Alio, laba diena, ypač vasarą Vilnius yra apmiręs miestas ir gatvėse net ir senamiestyje turistai mažai pagyvina senamiesatį, išskyrus kelias vietas. Tai gal reikia, kad ištisus metus senamiestis būtų apmiręs? Kaip tik esant ministerijoms senamiestyje, galima būtų tą ministerijų planktoną priversti naudotis VT, kas iš dalies ir yra, nes visiems vietos parkuotis neužtenka, o jei ministerijos būtų iškeltos ten, kur galima privažiuoti automobiliu, tai jie ir toliau smaukytųsi į darbą automobiliu. Senamiesčio problema ne ministerijos ir jų tarnautojų automobiliai, o aplamai per intensyvus nuosavo autotransporto eismas.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2018.05.02, 08:24.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai tu nesąmones rašai. Kad tilptų stotis, reikia bent pusę stoties kelyno panaikinti, kas nepaliktų jokio rezervo geležinkelių eismo plėtrai. Tai dabar užtenka esamų kelių, o jei augtų pervežimai, vykdant persodinimo iš automobilio į VT politiką, tai būtų problemos. Aš dar pamenu tarybinius laikus, kai esami keliai buvo pilnai išnaudojami traukiniams. Dabar iš visų tų esamų kelių 3 iškrito iš normalios eksploatacijos - 6 padarytas aklikeliu ir jame dabar atsistovi BČ elektriniai traukiniai bei elektrovežiai, nors iki elektrifikacijos jis buvo ribotai naudojamas traukinių į ar iš Kauno, Stasylų atvykimui ir išvykimui. Taip pat tarptautinio susisiekimo peronas su dviem keliais iškrito iš normalios eksploatacijos ir skirtas tik tarptautiniam eismui, nors dar prieš kelis metus jame retkarčiais stodavo ir vietiniai traukiniai. Nepamiršk, kad planuojama RB ir būtent jos kelynas ir įsikurtų ten, kur dabar laikomi vagonai. Tai kiek ten galima būtų paimti "miestui"? Taip pat Pelesos gatvę reikėtų platinti iki 4-5 (5 juosta sankryžose) juostų, nes jei būtų pertvarkomas rajonas, tai ta gatvę taptų pagrindine ir ten srautai išaugtų kelis kartus. Miesto valdžia gali svaigti kiek nori, bet stotis priklauso LG, o žemė yra valstybinė. Stoties kelyno dalies likvidacija LG jokios naudos neduotų, tuo labiau, kad žemė, būtent dėl kurios ten vyksta interesų kova, LG nepriklauso ir LG už ją nieko negautų. Koks skirtumas, už kieno pinigus tvarkė taksi parką? Gal ir už miesto, o gal už valstybės, nes tokioje vietoje, pro kurią vyksta užsieniečiai ir užsienio šalių politikai, taip atrodantis monstras buvo tiesiog didelė gėda. Kosmetinis patvarkymas, bet iš esmės vaizdas pagerėjo. Alio, laba diena, ypač vasarą Vilnius yra apmiręs miestas ir gatvėse net ir senamiestyje turistai mažai pagyvina senamiesatį, išskyrus kelias vietas. Tai gal reikia, kad ištisus metus senamiestis būtų apmiręs? Kaip tik esant ministerijoms senamiestyje, galima būtų tą ministerijų planktoną priversti naudotis VT, kas iš dalies ir yra, nes visiems vietos parkuotis neužtenka, o jei ministerijos būtų iškeltos ten, kur galima privažiuoti automobiliu, tai jie ir toliau smaukytųsi į darbą automobiliu. Senamiesčio problema ne ministerijos ir jų tarnautojų automobiliai, o aplamai per intensyvus nuosavo autotransporto eismas.
                                      Na šatai dabar girdžiu normalią argumentaciją dėl kelyno bei gatvės platinimo. Taip ten kažkieno interesų ausys matyt kyšo, užtai ir siūlo vis kažką statyti.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X