Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus autobusų stoties iškėlimas
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąJei lėktuvu - tai ar taip ar taip iš Oro Uosto reikia į AS nuvažiuoti. O kad yra keleivių, kurie naudoja Vilnių kaip persėdimo punktą perlipti iš autobuso į traukinį, tai aš nelabai tikiu. Vilniaus gi geografinė padėtis Lietuvos atžvilgiu ne tokia. Nelabai sugalvoju, iš kur į kur reikia keliauti, kad atlikinėtum persėdimą Vilniuje. Na, nebent kur nors į netolimus priemiesčius, tačiau ar tokių keleivių daug ?
Kas liečia Oro uostą, tai dabar jis pasiekiamas per 15-20 minučių, keleivio pasirinkimui traukinys, miesto autobusas ar ekspresinis mikriukas. Įdomu, kaip būtų organizuojamas susisiekimas iš naujosios stoties? Ekspresas Autobusų Stotis - Oro uostas, kuris važiuos Vakariniu aplinkeliu ir Tūkstantmečio gatve? Ir vežios orą ir generuos nuostolius, nes vien autobusų stoties keleivių, važiuojančių į oro uostą, neužteks, kad maršrutas atsipirktų. Gi paprasčiau, kai autobusų ir geležinkelių stotys yra šalia ir tiek tarpmiestinių autobusų, tiek traukinių keleivius galima į oro uostą išvežti tuo pačiu transportu.
Comment
-
Kaip ne vilnietis, bet daugelį kartų naudojęsis Vilniaus geležinkelio ir autobusų stočių "mazgu" galiu kategoriškai pareikšti, kad dabartinė padėtis (atmetus autobusų stoties kosmetinį vaizdą) yra labai gera, o iškėlus stotį į Pilaitę pasidarytų labai bloga.
Pažiūrėkim pas kaimynus. Tarkim Hamburge ZOB yra šalia Hbf, Brėmene irgi. Kam išradinėti dviratį?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKaip ne vilnietis, bet daugelį kartų naudojęsis Vilniaus geležinkelio ir autobusų stočių "mazgu" galiu kategoriškai pareikšti, kad dabartinė padėtis (atmetus autobusų stoties kosmetinį vaizdą) yra labai gera, o iškėlus stotį į Pilaitę pasidarytų labai bloga.
Comment
-
Kaune irgi galima sakyti šalia. O juk visa šita isterija Vilniuje prasidėjo kai Kaune atsidarė stotis po rekonstrukcijos... Kažkoks vaikiškas pabvydas. Iš pažiūros. Bet realiai už jo slepiasi nevaikiškas dėjimas ant visuomenės, prisidentiant neva jos interesais (nauja stotis, nesvarbu, kad užkampyje).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad tai ne argumentas, kad mažai keleivių persėda iš traukinio į autobusą ar atvirkščiai. O jei stotis bus kitame miesto gale, tai tokia galimybė bus iš viso sunkiai realizuojama. O normalia plėtojant VT, ko kol kas nėra, stotys viena šalia kitos sudarytų galimybę persėdinėti ir tokių keleivių daugėtų.
Jei stotys šalia, tai niekur nereikia važiuoti. O jei toli, tai niekas niekur nevažiuos. Geriau jau lauks, kol atvyks autobusas ar traukinys. Dar kartą kartoju, kad esant tokiam sušiktam VT kaip Lietuvoje, stočių atskyrimas tik dar labiau pablogins VT.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaip, didžioji keleivių dalis keliauja Kauno ir kitų vakarų Lietuvos miestų kryptimi.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.14, 23:01.
- 1 patinka
Comment
-
Beje, šiuo metu už galimybę ir toliau turėti autobusų stotį miesto centre kovoja ne tik Vilnius, bet ir kaimyninė Ryga. Pagal pirminę RailBaltica geležinkelio stoties projektą Latvijos sostinėje, planuojama, kad RB bėgiai eis ir dabartinės AS teritorija, pastarąjai šalia gali išvis nebelikti vietos.
Comment
-
Tai kad planuojama, kad stotis ten liktų, būtų po geležinkelio estakada pakišta iš dalies. Techniškai ten viską galima sutalpinti, reikia tik noro. Vilniuje irgi būtų galima perdengti geležinkelio stotį, įrengti autobusų stotį, parkingą ir PC virš stoties. Beje, tam būtų galima integruoti senąjį pašto pastatą šalia, pritaikant stoties poreikiams, bent jau kaip įėjimą į autobusų stotį iš miesto pusės. Viduje būtų laiptai, liftai ir eskalatoriai, patekimui į aikštę virš peronų. Tačiau tada reikėtų ir pačios geležinkelio stoties kelynus pertvarkyti, įrengti daugiau kelių, kad dyzeliniai traukiniai galėtų būti priimami toliau nuo stoties esančiuose keliuose, kurie būtų ne po stogu. Bet kokiu atveju, vykstant linijos į Klaipėdą elektrifikacijai, šilumvežių ir dyzelinių traukinių sumažėtų, paleidus elektrinius ir į Keną, liktų tik Varėnos/Marcinkonių kryptis, Turmanto kryptis ir Stasylų kryptis, kuri nors dabar neveikia, bet gal ateityje vėl būtų atgaivinta. Dar oro uosto, o jei visgi nutiestų ir RB, tai ši krypti atpultų. Žodžiu, tam pakaktų 4 kelių. Svarbiausia, kad stoties perdengimui būtų galima gauti ES lėšų, bendrai teikiant paraišką savivaldybei ir LG. Aišku, LG gali ožiuotis, nes autobusai yra konkurentai.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.15, 14:06.
Comment
-
Naujoji stotis ideali vairuotojams Nori į Kauną? Vakariniu aplinkkeliu į pietus. Nori į Panevėžį? Vakariniu aplinkkeliu į šiaurę. Nori į Alytų, Prienus? Vakariniu aplinkkeliu, + Kirtimų g. (A19) Nusitiesiam Šiaurinę gatvę ir Šiaurinį aplinkkelį (Mykolo Lietuvio g.) vairuotojams irgi nėra problemos, Šiauriniu aplinkkeliu važiuot link Utenos, o Šiaurine gatve - link Švenčionių. Lydos kryptis? Naujas A19 kelias. Minsko - Tūkstantmečio gatvė.
Vilniuje didžiausia koncentracija gyvena miegamuosiuose rajonuose. Tiesioginė kelionė iš namų į stotį didesniai daliai gyventojų sutrumpėja.
Trūkumai: kaip išvardino Al1. Pamirštamas centras, o geležinkelio ir autobusų stoties lokacija šalia vienas kito labai padeda keleiviams, padaugėja keliavimo variantų. Iškėlus stotį, gali būti ieškoma išeičių leisti maršrutus nuo tos pačios/panašios lokacijos. Nelikus autobusų stoties, nelieka greito persėdimo galimybės.Paskutinis taisė PoDV; 2017.10.15, 14:24.
Comment
-
Na, jei latviams visgi pavyko patvirtinti RB projektą su autobusų stotimi, tai šaunuoliai
Yra daug įvairių sprendimų, kaip ir Vilniuje sutvarkyti stoties mazgą. Svarbu tik, kad esama valdžia iki kitų rinkimų nespėtų įgyvendinti savo planų dėl stoties iškėlimo į pakraštį, nes vėliau taisyti tokias klaidas bus kur kas sunkiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, jei latviams visgi pavyko patvirtinti RB projektą su autobusų stotimi, tai šaunuoliai
Yra daug įvairių sprendimų, kaip ir Vilniuje sutvarkyti stoties mazgą. Svarbu tik, kad esama valdžia iki kitų rinkimų nespėtų įgyvendinti savo planų dėl stoties iškėlimo į pakraštį, nes vėliau taisyti tokias klaidas bus kur kas sunkiau
Tačiau dabartinė stoties lokacija turi trūkumų: aplinka, gatvės nesutvarkytos, autobusams reikia ilgokai trenktis siauromis netvarkingomis gatvėmis. Naujoj lokacijoj, kelionė tarpmiestiniu baigtųsi tik įvažiavus į Vilnių. Šalia miesto greitkelio, tik išsukus į Pilaitės kelią. Šviesoforų arba jokių, arba labai mažai (aišku, įgyvendinus svarbius miesto transporto sistemos projektus).
Comment
-
Tolimojo susisiekim autobusas visada greičiau pravažiuoja visą Vilnių, kad ir iš Ukmergės pusės ar link jos ir pasiekia stotį (ar išvažiuoja iš miesto) - taip greitai, kaip su jokiu miesto VT nepavyks. Tai kokia prasmė daryti persėdimą kažkur laukuose miesto pakraštyje? Galima įrengti daugiau tarpinių stotelių išlaipinimui ir netgi įlaipinimui, kad autobusų trasų artumoje gyvenantys žmonės galėtų įsėsti ir išlipti, nevažiuodami į stotį. Tokių arterijų nedaug - Ukmergės g. (Panevėžys, Ukmergė, Biržai, Anykščiai, Pasvalys, Šiauliai), Oslo g. (Kaunas, Klaipėda, Elektrėnai, visa Vakarų Lietuva, Šiauliai ir Šiaurės Vakarų Lietuva, Tauragė, Jurbarkas, Šakiai), Antakalnio g. (Švenčionys ir Pabradė (priemiestis), Ignalina, Visaginas, Molėtai), Savanorių pr. (Alytus, Marijampolė, Lazdijai, Varėna, Prienai, Vilkaviškis, Trakai, Druskininkai), Geležinio Vilko g. (Utena, Molėtai, Rokiškis, Kupiškis, Zarasai), Lydos pl. (priemiestis, įskaitant Šalčininkus), taip pat Grigiškės (dabar padarytą klaidą neįrengiant autobusų stotelės išlipantiems keleiviams, atvykstantiems iš Kauno pusės reikėtų taisyti),
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNaujoji stotis ideali vairuotojams Nori į Kauną? Vakariniu aplinkkeliu į pietus. Nori į Panevėžį? Vakariniu aplinkkeliu į šiaurę. Nori į Alytų, Prienus? Vakariniu aplinkkeliu, + Kirtimų g. (A19) Nusitiesiam Šiaurinę gatvę ir Šiaurinį aplinkkelį (Mykolo Lietuvio g.) vairuotojams irgi nėra problemos, Šiauriniu aplinkkeliu važiuot link Utenos, o Šiaurine gatve - link Švenčionių. Lydos kryptis? Naujas A19 kelias. Minsko - Tūkstantmečio gatvė.
Vilniuje didžiausia koncentracija gyvena miegamuosiuose rajonuose. Tiesioginė kelionė iš namų į stotį didesniai daliai gyventojų sutrumpėja.
Trūkumai: kaip išvardino Al1. Pamirštamas centras, o geležinkelio ir autobusų stoties lokacija šalia vienas kito labai padeda keleiviams, padaugėja keliavimo variantų. Iškėlus stotį, gali būti ieškoma išeičių leisti maršrutus nuo tos pačios/panašios lokacijos. Nelikus autobusų stoties, nelieka greito persėdimo galimybės.
Daugiau nei pusę autobusų keleivių sudaro ne vilniečiai, o atvykstantys iš rajono ar kitų miestų ir rajonų. Ir jiems 99 proc. iš jų Pilaitėje ar Viršuliškėse nėra jokio poreikio. Jiems reikia centro, senamiesčio, dar Santariškių. Iškėlus stotį, nelieka multimodalinio transporto mazgo, vienintelio Vilniuje.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.15, 14:45.
Comment
-
Studentai yra laikini Saulėtekio svečiai. Po 4 ar 6 metų persikels kitur. Galiausiai 4G nuo galimos naujos AS iki Saulėtekio važiuoja tik ~3-4 minutėm trumpiau nei 2 troleibusas nuo stoties iki Saulėtekio. Be to autobusui nuo Papilėnų iki Piliakalnio skirtos net 8 minutės be tarpinių sustojimų darbo dieną piko metu. Ką tai rodo? Kamštį.
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pritarčiau Al1 variantui, įrengti autobusų stotį virš geležinkelio stoties. Moderniau atrodytų viskas iš karto
Tačiau dabartinė stoties lokacija turi trūkumų: aplinka, gatvės nesutvarkytos, autobusams reikia ilgokai trenktis siauromis netvarkingomis gatvėmis. Naujoj lokacijoj, kelionė tarpmiestiniu baigtųsi tik įvažiavus į Vilnių. Šalia miesto greitkelio, tik išsukus į Pilaitės kelią. Šviesoforų arba jokių, arba labai mažai (aišku, įgyvendinus svarbius miesto transporto sistemos projektus).Paskutinis taisė Al1; 2017.10.15, 14:52.
Comment
-
Apskritai turėtų būti uždrausta leisti autobusų maršrutus, kurie visiškai dubliuoja traukinio maršrutą. Tarkim Vilnius - Kaunas. Likti turėtų tik maršrutai, kurie užsuka į kokį nors miestelį, kuriame nėra geležinkelio. Savaime aišku, tada ir traukinys turėtų dažnai važinėti, pvz kas valandą ar pusantros.
Pilaitės gyventojai į tai žiūri žinoma negatyviai, nes ir dabar amžini kilometriniai kamščiai, vienintelė gatvė visai vakarų krypčiai kuri sparčiai plečiasi, o apie VT susisiekimo problems aš geriau patylėsiu.
Comment
-
Kaunas - Vilnius nedubliuoja, išskyrus tik Vievį. Be to, dalis autobusų pravažiuoja Kauną, tęsdami kelionę į kitus miestus. Kas kita, tai kad autobusų tarp Vilniaus ir Kauno per daug, reikėtų retinti ir tada galėtų važiuoti ne mikrobai, kaip dabar nemaža dalimi reisų, o normalūs autobusai. Bet tai kita tema.
Comment
-
Man irgi juokingas atrodo argumentas, kad iškėlus stotį į miesto pakraštį, patogiau bus autobusų vairuotojams, nes nereikės važiuoti į centrą. Kam viešasis transportas turi tarnauti, keleiviams ar vairuotojams? Gal tada įstatymu įpareigojam prekybos centruose atsiskaityti tik be grąžos, kad kasininkams būtų paprasčiau pinigus skaičiuoti?
- 1 patinka
Comment
Comment