Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus autobusų stoties iškėlimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Reikia kalbėti ne apie vienetinius atvejus, o apie naudą daugumai keleivių. 2017 metais keista girdėti argumentus "atvykus į stotį paaiškėja, kad traukinys išvyko". Kiek žmonių vyksta į stotį neužmetę akies į tvarkaraštį? Tokia prabanga galima nebent važiuojant tik Kauno kryptimi autobusu (pripažinkime, jis 95% atvejų yra greičiau, nei taukinys).
    Deja, tokių keleivių tikrai pasitaiko, ir pats tokius matęs ne vieną ir ne du kartus. Kryptys - įvairios. Buvo ir važiuojančių į Kauną, ir į Klaipėdą.

    Oro uosto keleiviai taip pat nėra kritinė masės dalis. Čia jau klausimas kyla ar savivaldybė sugebėtų sukurti patogų maršrutą iš naujosios stoties į oro uostą. Argumento apie dušmanus nelabai supratau, kodėl jie turėtų suklęstėti?
    Dabar iš Fabijoniškių į oro uostą kelionė trunka bemaž 40 minučių, tai yra, dvigubai daugiau, nei nuo dabartinės AS.
    Aišku, galima padaryti ir ekspresinį maršrutą iš naujosios stoties į oro uostą, kuris važiuotų aplinkkeliu, bet toks maršrutas reikš didžiulius nuostolius miestui. Važiuodamas laukais, maršrutas nesugeneruos tokių keleivių srautų, kad bent kažkiek atsipirktų išlaidos jo organizavimui.
    Apskritai, kuo arčiau stotys viena kitos, tuo mažesnės išlaidos susisiekimo tarp jų užtikrinimui. Sakyčiau, turime tai vertinti, o ne naikinti.

    O kodėl kalbu apie dušmanus? Jie gaudys prie traukinių stoties keleivius, kurie nespėjo į savo traukinį ar tuos, kurie Vilniuje pirmą kartą ir nežinos, kad į jų miestą tik autobusas važiuoja. Tokių tikrai pasitaiko ir pasitaikys, kol keleiviai nepripras prie naujos AS lokacijos.

    Apskritai, tas autobusų ir traukinių stočių buvimas šalia būtų naudingas nebent tada, kada tai būtų lygiavertės transporto priemonės, galinčios konkuruoti viena su kita tiek kursavimo dažniu, tiek kelionės trukme. O dabar kas keturias valandas važiuojantis traukinys nesukuria didelio papildymo kas valandą kursuojančiam autobusui (kuris dar ir atvažiuoja greičiau), ar ne?
    Dabartinės AS privalumai tikrai neapsiriboja traukinių stoties artumu. Juk yra ir kiti rimti pliusai. Šalia - didžiulis viešojo transporto mazgas, tiesioginis susisiekimas su didžiąja dauguma miesto mikrorajonų. Didelis pliusas turistams - istorinis centras pasiekiamas pėsčiomis.
    Iškėlus stotį į miesto pakraštį, daug privalumų nebeliks.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą
      Turiu nuliūdinti, taip veikia demokratinė visuomenė, kurioje gyvenate. Kažkas pateikia pasiūlymą, kažkas apie jį diskutuoja. Ką gali žinoti, gal miestai.net forumo nariai diskusijų forma nusprendę, jog reikia perkelti autobusų stotį, jos prieigose pradės rinkti parašus, pateiks siūlymą savivaldybei, o ši
      Padės tuos parašus į archyvą ir tai bus teisingas žingsnis.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kam iš viso ši tema sukurta? Kad kažkoks valdininkas išreiškė savo subjektyvią ir galbūt pateptą pinigais nuomonę? O jūs jau apie meisto autobusų maršrutus iki naujos stoties pilstote.
        Ne pirmą kartą apie stoties iškėlimą yra kalbama valdininkų tarpe. Kažkada net buvo parengti projektai Fabijoniškių transporto terminalui (ačiū Dievui, kol kas tai tik planai).

        Sakyčiau, forumas tam ir skirtas, kad būtų diskutuojama apie planuojamus pokyčius.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Lietuvoje iš viso tragiškai mažai žmonių naudojasi VT, todėl stoties iškėlimas į laukus tik dar sumažins besinaudojančių VT skaičių. Iš viso jokių argumentų, kodėl stotis turi būti iškeliama NĖRA.
          Tenka pritarti.
          Kažkada, apie 1974 m., kai buvo rekonstruojama dabartinė autobusų stotis, tarpmiestinė stotis buvo Verkių gatvėje, autobusų parke. Kiek atsimenu iš tėvų pasakojimų, tai buvo didelis nepatogumas, nes tada Verkių gatvėje dar nebuvo troleibusų, o pora autobusų maršrutų nevažinėjo dažnai - tekdavo eiti nuo Kareivių gatvės.

          Apie autobusų stotį Konstitucijos prospekto prieigose gal nereikia svajoti ne tik dėl eismo organizavimo klausimų. Ten žemė kainuoja; daug kainuoja.

          Neaišku, kiek aktyviai čia besiginčijančių pasibaigus studijoms dažnai naudojasi autobusais. Studentiškajai diskutuojančių daliai turbūt geriausias variantas būtų tarpmiestiniai autobusai iš Kauno ir iš Ukmergės krypčių iki Saulėtekio su tarpiniu stabtelėjimu prie Römerio bendrabučių.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą
            Turiu nuliūdinti, taip veikia demokratinė visuomenė, kurioje gyvenate. Kažkas pateikia pasiūlymą, kažkas apie jį diskutuoja. Ką gali žinoti, gal miestai.net forumo nariai diskusijų forma nusprendę, jog reikia perkelti autobusų stotį, jos prieigose pradės rinkti parašus, pateiks siūlymą savivaldybei, o ši pradės atitinkamus darbus?
            Jokia demokratija čia nekvepia. Yra noras prigriebti žemę po dabartine AS. Dar vienas momentas - kerštas Paleičikui. Veikėjas, jis, aišku, ne be nuodėmių. Tačiau kodėl dėl ar asmeninių ar kokių tai kitokių sąskaitų suvedinėjimo turi nukentėti keleiviai?

            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Ne pirmą kartą apie stoties iškėlimą yra kalbama valdininkų tarpe. Kažkada net buvo parengti projektai Fabijoniškių transporto terminalui (ačiū Dievui, kol kas tai tik planai).

            Sakyčiau, forumas tam ir skirtas, kad būtų diskutuojama apie planuojamus pokyčius.
            Tai buvo dar tarybinių laikų inspiracija. Didesnio debiliškumo tarybiniais laikais sugalvoti negalėjo, kaip iškėlinėti stotis (geležinkelio ir autobusų) miestų pakraštin ar už miestų. Tuo labiau šalyje, kurioje juo naudojosi 90 proc. gyventojų... Vertinant iš tarybinių laikų tendencijų, stotis Fabijoniškėse būtų pateisinama tik priemiestiniam transportui ir kaip tranzitinė tarpmiestiniam. Tačiau smukus keleivių pervežimams jokia stotis ten nereikalinga. Juk labai lengvai galima įsitikinti važiuojant autobusais Ukmenrgės, Panevėžio ar Molėtų, Utenos link, kad pagrindinė keleivių dalis įlipa ir išlipa AS, o ne Fabijoniškėse ar kitose tarpinėse stotelėse.

            Kol kas jokie pokyčiai neplanuojami. Vienas kažkokio tai valdininiko pasisakymas dar ne viskas ir vien tik dėl to pradėti didelę diskusiją iš viso neverta. Be to geriau jau šitą temą palikti VT skiltyje, o ne statybų ir projektų. Nes kol kas visa diskusija gali susivesti ne į konkretų stoties projektą, o į "Už" ir "Prieš" iškėlimą ir miesto VT kardinalią pervartą, kurią reikėtų įgyvendinti atsiradus AS kitoje vietoje.
            Paskutinis taisė Romas; 2017.01.22, 21:13. Priežastis: Sujungtos dvi replikos iš eilės

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Be to geriau jau šitą temą palikti VT skiltyje, o ne statybų ir projektų. Nes kol kas visa diskusija gali susivesti ne į konkretų stoties projektą, o į "Už" ir "Prieš" iškėlimą ir miesto VT kardinalią pervartą, kurią reikėtų įgyvendinti atsiradus AS kitoje vietoje.
              Tema perkelta į viešojo transporto skiltį

              Comment


                Stoties iškėlimas į Fabijoniškes, ar kitą mikrorajoną būtų pats blogiausias sprendimas. Dabar Vilnių su tarpmiestiniu autobusu galima pervažiuot per ~10-15min priklausomai nuo eismo sąlygų, kai perkėlus stotį į tarkim Fabijoniškes reikėtų ~40-50 minučių papildomai. Mane mažiausiai vilioja persėst į Vilniaus VT(kuris yra lėtas, nepatogus, pergrūstas kaip pvz 3G ryte arba vakare, pastoviai pilnas žmonių), kai aš galiu pasiekt savo kelionės tikslą patogiau, greičiau, be papildomų išlaidų ir svarbiausia be persėdimų. Padarius tokią nesąmonę daug kas tiesiog pradės naudotis asmeniniu transportu. Nereikėtų pamiršti ir labai svarbaus fakto, kad yra žmonių važiuojančių iš gretimų rajonų į Vilnių dirbt, tad jiems tai irgi papildomas nepatogumas ir papildomos išlaidos. O dėl kamščių mieste - prikišo per daug ofisų į miesto centrą. Kai kurioms įmonėms visiškai nėra skirtumo kur būti, ar miesto centre ar už jo ribų, vis tiek dauguma sėdi ofise užsidarę. Be to grynas oras dar niekam nepakenkė.
                Pats geriausias sprendimas būtų sutvarkyti Šeškinės poliklinikos/Fabijoniškių stoteles ir sutvarkyti esamos stoties aplinką, geresnio ir finansiškai parankesnio sprendimo šiai dienai turbūt nerastume.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Tema perkelta į viešojo transporto skiltį
                  Dar netikrinau, bet būtų gerai tokiu atveju atnaujinti ir temų rodykles.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                    Mane mažiausiai vilioja persėst į Vilniaus VT(kuris yra lėtas, nepatogus, pergrūstas kaip pvz 3G ryte arba vakare, pastoviai pilnas žmonių), kai aš galiu pasiekt savo kelionės tikslą patogiau, greičiau, be papildomų išlaidų ir svarbiausia be persėdimų. Padarius tokią nesąmonę daug kas tiesiog pradės naudotis asmeniniu transportu.
                    Kadangi stotis yra skirta ne kažkam vienam asmeniškai, o daugumai žmonių, tai norint ją padaryti patrauklesne ir kad kuo mažiau žmonių turėtų praleisti kuo mažiau laiko viešajame transporte ją pasiekiant, stoties lokacija tokia ir turėtų būti - pažiūrėta ir paskaičiuota, kurioje Vilniaus vietoj jinai labiausiai atitiktų šiuos keliamus kriterijus. Kažkaip abejoju, kad tai būtų fabijoniškės, kaip ir abejoju, kad tai būtų dabartinė jos vieta, bet tokia vieta tikrai yra

                    Comment


                      Reikia elementariai paziureti, kas ir kaip naudojasi AS paslaugomis. Is kokiu rajonu, kokiais tikslais. Tada bus aisku. Reikia normalios studijos su apklausomis.

                      Gelezinkelio stoties ateitis nera aiski. Labai gali buti, kad nauja valdzia atsisakys keleiviu vezimo arba liks tik Vilnius - Kaunas - Klaipeda kryptis. Tada jos pirsimas su AS netenka jokio pagrindo (as ir dabar manau, kad tik labai maza dalis atvyke traukiniais naudojasi dar tarpmiestiniais autobusais, siaip tai nesusije dalykai)

                      As speju AS iskelimo klausimas dar keliamas del nemazo su NT susijusiu asmenu intereso. Juk ja iskelus labai daug ha zemes tampa zenkliai vertingesne. Jau dabar stoties rajonas yra atsigaves (uz pylimo gatves) toliau atsigaut jau nebeleidzia stotis ir kartu su ja gaunama fauna&flora.

                      Siaip savavaldziai ne uz kalnu. Pats stoties konceptas neuzilgo gali tapt elementaria praeitim.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Kadangi stotis yra skirta ne kažkam vienam asmeniškai, o daugumai žmonių, tai norint ją padaryti patrauklesne ir kad kuo mažiau žmonių turėtų praleisti kuo mažiau laiko viešajame transporte ją pasiekiant, stoties lokacija tokia ir turėtų būti - pažiūrėta ir paskaičiuota, kurioje Vilniaus vietoj jinai labiausiai atitiktų šiuos keliamus kriterijus. Kažkaip abejoju, kad tai būtų fabijoniškės, kaip ir abejoju, kad tai būtų dabartinė jos vieta, bet tokia vieta tikrai yra
                        Dabartinė vieta yra optimaliausia. Miesto VT 70 metų vystomas būtent nuo stoties kaip vieno iš pagrindinių mazgų. Todėl susisiekimas praktiškai su visais miesto rajonais yra arba labai geras arba geras esamoje miesto VT sistemos būklėje. Iškėlus stotį būtų suardytas ne tik miesto VT tinklas, bet ir priemiestinio susisiekimo, ir geležinkelių. Kai Vakarų Europoje siekiama integruoti ir konsoliduoti VT į vieningą sistemą, tai pas mus yra ketinimų ir ne tik, yra ir realių darbų, į priešingą pusę - ardymą. Ir to pasekmės yra akivaizdžios - VT naudojimas yra vienas iš mažiausių Europoje. O paskui dar bliaunama, kad kamščiai ir t.t. Iš visų užmiesčio krypčių atvykstantys autobusai miestą pravažiuoja ir stotį pasiekia pakankamai greitai. Taip, yra problemų kai kuriose vietose su spūstimis, bet tokiu atveju stotį reikėtų statyti iš tikrųjų Vakariniame aplinkkelyje. Tik kad ją pasiekti ar iš jos išvykti keleiviams būtų kur kas nepatogiau ir daugiau gaišaties nei tarpmiestiniu autobusu kad ir su spūstimis kurios gi ne ištisą parą trunka ir ne kasdien būna, atvykti į miestą. Autobusai turi išvykti ir atvykti ne į autobusams patogią vietą su trumpesne kelionės trukme iš kito miesto (ar į kitą miestą), bet į keleiviams patogią vietą.
                        Tai, kad keleivių srautai, tarkim, iš Fabijoniškių į Panevėžio pusė nėra dideli, kaip jau rašiau, galima įsitikinti autobusu važiuojant ir AS ir stebint, kiek keleivių įlipa stotelėje Fabijoniškėse. Aišku, galima būtų sakyti, kad keleivių srautai Kauno ir Vakarų Lietuvos kryptimi didesni ir todėl keleivių, gyvenančių šiaurinėje ir vakarinėje miesto dalyje, kuriems reikia važiuoti ta kryptimi yra daugiau, ir jiems nepatogu atvykti į AS. Tačiau tokie keleiviai nėra dauguma. Labai norint, būtų galima spręsti keleivių įlaipinimą ir išlaipinimą kažkur Lazdynuose. Bet vėlgi, tam nereikėtų keisti AS vietos, pakaktų pakeisti autobusų judėjimo maršrutus mieste, nors jie ir pailgintų kelionės laiką 5-10 min.
                        Žodžiu, VT sistema (ne tik miesto turiu omenyje) Vilniuje su AS ten, kur ji dabar yra optimaliausias variantas.

                        Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
                        Reikia elementariai paziureti, kas ir kaip naudojasi AS paslaugomis. Is kokiu rajonu, kokiais tikslais. Tada bus aisku. Reikia normalios studijos su apklausomis.

                        Gelezinkelio stoties ateitis nera aiski. Labai gali buti, kad nauja valdzia atsisakys keleiviu vezimo arba liks tik Vilnius - Kaunas - Klaipeda kryptis. Tada jos pirsimas su AS netenka jokio pagrindo (as ir dabar manau, kad tik labai maza dalis atvyke traukiniais naudojasi dar tarpmiestiniais autobusais, siaip tai nesusije dalykai)

                        As speju AS iskelimo klausimas dar keliamas del nemazo su NT susijusiu asmenu intereso. Juk ja iskelus labai daug ha zemes tampa zenkliai vertingesne. Jau dabar stoties rajonas yra atsigaves (uz pylimo gatves) toliau atsigaut jau nebeleidzia stotis ir kartu su ja gaunama fauna&flora.

                        Siaip savavaldziai ne uz kalnu. Pats stoties konceptas neuzilgo gali tapt elementaria praeitim.
                        Geležinkelio stotis ateitis yra aiški. Ji liks ten, kur yra. O jei jau įgyvendinti visiškai linberaliai laukinį planą, tai reikia nachren naikinti visą VT. Bo lochams jis skirtas, tegul perka mašinas arba važinėja su autobusais ar dušmanais iš pakampių.
                        Tik jau nereikia pasakų, kad AS vieta labai vertinga, kai šalia geležinkelio stotis. Iš viso, nelikus stočių, tas rajonas taps nevertingu traukos prasme. Visame pasaulyje kažkodėl tai stotys yra traukos centrai, o Lietuvoje atvirkščiai.
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.01.23, 20:17.

                        Comment


                          Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
                          Gelezinkelio stoties ateitis nera aiski. Labai gali buti, kad nauja valdzia atsisakys keleiviu vezimo arba liks tik Vilnius - Kaunas - Klaipeda kryptis. Tada jos pirsimas su AS netenka jokio pagrindo (as ir dabar manau, kad tik labai maza dalis atvyke traukiniais naudojasi dar tarpmiestiniais autobusais, siaip tai nesusije dalykai)
                          O kur siūlytumėte perkelti geležinkelio stotį? Atsižvelgiant į tai, jog geležinkelio tinklas Vilniuje apsiriboja pietine miesto dalimi, dabar stotis yra geriausioje įmanomoje vietoje kur tik ji galėtų būti.

                          O jei nebeliks keleivinių traukinių ir stotis savaime nunyks - na, atsiprašau, bet tikiuosi, kad iki to niekada nedaeis. Nes automobilizacija jau pasiekė tą tragišką ribą, kai jau tiesiog skubiai reikia imtis kažkokių priemonių, priešingų dabartiniam šio proceso skatinimui.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Ką tik parodė interviu su Vilniaus vyriausiuoju architektu (LRT, „Laba diena, Lietuva“, 14:00). Jis pasakė, kad jo pasakymas apie stoties iškeldinimą galbūt buvo neteisingai traktuotas, ir kad turėjo omeny vieno terminalo įrengimą. Minėjo, jog JEIGU savininkas nenorės tvarkytis ir pan., tada galima būtų svarstyt ir apie visišką iškeldinimą.
                            Dar pasakė, kad apie 2018 m. planuojamas kažkoks viešųjų erdvių tvarkymas, todėl apsimokėtų ir aplinką, ir pačią stotį atnaujint vienu metu. Pagal Pakalnį reikia visiškai pakeist „žiedą“, ten per daug asfalto, nėra viešųjų erdvių, o trumpuoju laikotarpiu problemų sumažintų juostų išpaišymas.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Jei pagąsdinimas suveiks teigiami ir stotis bus renovuota, tai išeis tik į gerą. Terminalo Fabijoniškėse nereikia. Tai visiška nesąmonė. Pirma, ten jokie priemiestiniai nebaigia marštutų ir tų pačių priemiestinių Ukmergės g. nėra daug. Tarpmiestiniai iš Panevėžio, Ukmergės pusės vis tiek turėtų atvykti į dabartinę AS, o ne baigti maršrutą Fabijoniškėse. Aš jau siūliau šiame forume tiesiog įrengti laukimo paviljoną su nedidele sale, tualetu ir prekybos tašku dabartinėje tarpmiestinių sustojimo stotelėje Fabijoniškėse. To pilnai pakaktų laukiantiems išvykti. Vietos tarp gatvės (šaligatvio) ir garažų ten pilnai pakaktų. Būtų gaištama minimaliai laiko, nes autobusas nesukinėtų į kitas gatves ir neišsukinėtų iš jų vėl į Ukmergės g.
                              Kitoje gatvės pusėje, kur stoja atvykstantys autobusai, pakaktų tik papildomo paviljono ir normalaus atvykimo grafiko, kurio dabar tiesiog nėra.

                              Šimašius jau irgi pasisakė, kad stotį būtų galima iškelti į aplinkkelį. Viskas keleivių patogumui - gyventi pasidarys geriau, gyventi bus linksmiau... Tsakant...
                              Paskutinis taisė Al1; 2017.01.24, 20:18.

                              Comment


                                Vaizdinis ir tekstinis Vilniaus ir Kauno autobusų stočių palyginimas,

                                Kol Kaunas džiaugiasi, Vilniaus autobusų stotyje – liūdnas vaizdelis

                                Ir eilinės kalbos apie stoties perkėlimą į kitą vietą:

                                Kalbos ne visus sužavėjo

                                Kai buvo atidaryta blizganti šiuolaikiška Kauno autobusų stotis, sostinės vadovus ėmė graužti pavydas.

                                Meras Remigijus Šimašius prisipažino, kad savivaldybė norėtų atnaujinti stotį. Tik bėda – ji privačiose rankose. O stoties šeimininkui atnaujinimas, anot mero, nelabai rūpi.

                                R.Šimašius pagrasino: valdžia ilgai nelauks, kol stoties šeimininkas priims sprendimą, ir gali būti, kad skelbs konkursą kitos stoties statybai.

                                O miesto vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis dar pasišaipė: dabartinė stotis jam – prasto turgelio lygio.

                                Tačiau valdžios planai, kur galėtų įsikurti naujoji stotis, vilniečiams sukėlė pyktį. Juk visi įpratę, kad autobusų ir geležinkelio stotys – neatsiejamos.

                                Tuo metu R.Šimašius pasakoja, kad autobusų stotis galėtų iškilti Fabijoniškėse, prie prekybos centro „Mandarinas“.

                                Jam pritarė M.Pakalnis: esą dabar pagrindinė maršrutinių autobusų kryptis yra šiaurės vakarai, tad nėra prasmės jų varinėti per visą miestą ir versti stovėti grūstyse.

                                Anot architekto, visada galvota, kad šiaurės vakarinėje miesto dalyje galėtų atsirasti naujas autobusų stoties terminalas, greituoju transportu sujungtas su geležinkelio stotimi.

                                R.Šimašiaus žodžiais, keleiviai Kauno kryptimi galėtų išvykti iš kitos stoties, kuri galėtų įsikurti šalia vakarinio aplinkkelio.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Žinoma, kad pavydas graužia. Ir ne tik. Siauri kažkieno tai interesai, o visuomenės interesai yra nulio vietoje. Labai "logiškas" sprendimas - nafig varinėti autobusus, galima privežti prie miesto pakraščio ar iš jo išvykti. Miesto VT super geras, iš visur priveš į naują stotį užkampyje. Dajoš kiekvienam išvažiavimui (įvažiavimui) į Vilnių po atskirą AS!

                                  Comment


                                    Vilniaus autobusų stoties perkėlimas arba kaip pabloginti keleiviams gyvenimą:
                                    http://www.alfa.lt/straipsnis/501344...viams-gyvenima

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Žinoma, kad pavydas graužia. Ir ne tik. Siauri kažkieno tai interesai, o visuomenės interesai yra nulio vietoje. Labai "logiškas" sprendimas - nafig varinėti autobusus, galima privežti prie miesto pakraščio ar iš jo išvykti. Miesto VT super geras, iš visur priveš į naują stotį užkampyje. Dajoš kiekvienam išvažiavimui (įvažiavimui) į Vilnių po atskirą AS!
                                      Absoliučiai niekur iš Vilniaus vadovų nematyti kažkokio pavydo Kauno stočiai. Juoba "graužiančio".

                                      Comment


                                        Ne stočiai, o Kaunui. O tai kaip paaiškinsi pasisakymus būtent tada, kai atidaroma Kauno stotis? Sutapimas? Noras pasipiarinti?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X