Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Oro uosto keleiviai taip pat nėra kritinė masės dalis. Čia jau klausimas kyla ar savivaldybė sugebėtų sukurti patogų maršrutą iš naujosios stoties į oro uostą. Argumento apie dušmanus nelabai supratau, kodėl jie turėtų suklęstėti?
Aišku, galima padaryti ir ekspresinį maršrutą iš naujosios stoties į oro uostą, kuris važiuotų aplinkkeliu, bet toks maršrutas reikš didžiulius nuostolius miestui. Važiuodamas laukais, maršrutas nesugeneruos tokių keleivių srautų, kad bent kažkiek atsipirktų išlaidos jo organizavimui.
Apskritai, kuo arčiau stotys viena kitos, tuo mažesnės išlaidos susisiekimo tarp jų užtikrinimui. Sakyčiau, turime tai vertinti, o ne naikinti.
O kodėl kalbu apie dušmanus? Jie gaudys prie traukinių stoties keleivius, kurie nespėjo į savo traukinį ar tuos, kurie Vilniuje pirmą kartą ir nežinos, kad į jų miestą tik autobusas važiuoja. Tokių tikrai pasitaiko ir pasitaikys, kol keleiviai nepripras prie naujos AS lokacijos.
Apskritai, tas autobusų ir traukinių stočių buvimas šalia būtų naudingas nebent tada, kada tai būtų lygiavertės transporto priemonės, galinčios konkuruoti viena su kita tiek kursavimo dažniu, tiek kelionės trukme. O dabar kas keturias valandas važiuojantis traukinys nesukuria didelio papildymo kas valandą kursuojančiam autobusui (kuris dar ir atvažiuoja greičiau), ar ne?
Iškėlus stotį į miesto pakraštį, daug privalumų nebeliks.
Comment